La Pulga Geplaatst 13 augustus 2023 Share Geplaatst 13 augustus 2023 Spoiler Pierre van Hooijdonk heeft Ajax-trainer Maurice Steijn zondagavond bij NOS Studio Voetbal beschuldigd van betrokkenheid bij 'duistere dealtjes'. Volgens de analist hebben die praktijken plaatsgevonden toen de 49-jarige oefenmeester nog aan het roer stond bij NAC Breda. Het is al langer bekend dat Van Hooijdonk en Steijn op slechte voet staan met elkaar. De voormalig spits verweet laatstgenoemde in het verleden al eens slecht te zijn omgesprongen met zijn zoon Sydney van Hooijdonk. Zondagavond liet hij zich opnieuw negatief uit over de Ajax-trainer. "Hij is geen goede trainer geweest bij NAC. Daar zijn hele foute dingen gebeurd", aldus Van Hooijdonk, die vervolgens gevraagd wordt er twee te noemen. "Nee, dat doe ik niet. Want ik wist dat we het hier in het begin van het seizoen een keer over hem zouden gaan hebben." Uiteindelijk besluit Van Hooijdonk toch wat voorbeelden te noemen van waarom hij Steijn geen goede trainer vond bij NAC, en wat er in zijn ogen 'fout' is geweest. "Omdat hij in de tijd van NAC een luie trainer was. En dan bedoel ik drie á vier dagen de spelers vrij geven. En, en dan ga ik me op glad ijs begeven: duistere dealtjes met bevriende makelaars over spelers. Dat kon toen allemaal want de directeur van NAC (Mattijs Manders, red.) was zijn vriend", vervolgt Van Hooijdonk, die niet prijs wil geven om welke spelers het destijds ging. "Dat kan je zelf even opzoeken. Anders gaan we het over NAC hebben." @putdus is that you? geintje hoor. Tot nu toe lijkt het een geslaagde transferperiode hoor, vind Van den Boomen wel wat overschat maar gratis is het prima. Als die spits nog komt en Sutalo is het zeker geslaagd en dan hopen nog op die Japanner. Hoop dat Kudus ook kan verlengen met een mooie clausule van 40 miljoen in zijn contract voor volgend seizoen. Berghuis in plaats van Taylor en er staat best wat kwaliteit op het veld. Hato is gewoon een Timber 2.0, hoop alleen niet dat hij 50 wedstrijden moet gaan spelen dit jaar. Salah Eddine mag van mij trouwens wel vertrekken, jammer dat Ajax geen goede backs kan opleiden. Dest zat trouwens niet bij de selectie van Barcelona vandaag/gister, lijkt mij wel een stuk beter dan Rensch en Sanchez. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 14 augustus 2023 Share Geplaatst 14 augustus 2023 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 14 augustus 2023 Share Geplaatst 14 augustus 2023 JA! Alleen zijn persoonlijkheid al tov huidige linksbacks. Die had nooit een balletje zo slap weggewerkt als ASE. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 14 augustus 2023 Share Geplaatst 14 augustus 2023 Hoe goed is Avila @Michiel RAFC? Lijkt op een Argentijnse slager... Moet dan de back-up worden voor Hato mits Ito niet komt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
putdus Geplaatst 14 augustus 2023 Share Geplaatst 14 augustus 2023 Zou mooi zijn als taglefico komt. hij komt nog heel regelmatig in Amsterdam Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rogier. Geplaatst 14 augustus 2023 Share Geplaatst 14 augustus 2023 Hoop eigenlijk dat alleen Ito komt. Nico kan alleen maar tegenvallen vrees ik, en Avila heeft net een lager plafond dan je zou willen vermoed ik. Als Wijndal vertrekt is het een ander verhaal, maar lijkt me dat er geen interesse voor hem is om meerdere miljoenen te betalen; kapitaalvernietiging ligt op de loer. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
putdus Geplaatst 14 augustus 2023 Share Geplaatst 14 augustus 2023 Dan maar een keer wat kapitaal vernietiging. Gewoon afscheid van nemen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michiel RAFC Geplaatst 14 augustus 2023 Share Geplaatst 14 augustus 2023 1 uur geleden zei Thierryvane: Hoe goed is Avila @Michiel RAFC? Lijkt op een Argentijnse slager... Moet dan de back-up worden voor Hato mits Ito niet komt. Exact hoe je je een Argentijnse linksback voorstelt. Dat is Avila. Vorig jaar lang tijd nodig gehad om zich in de basis te spelen. Voornamelijk omdat hij nog te Zuid-Amerikaans speelde. Ondertussen wel rustiger geworden en afgelopen weekend ook een goeie assist gegeven. Ik denk wel dat Antwerp hem al voor 6 milj van Boca gekocht heeft, dus lijkt mij minstens het dubbele te moeten kosten als Ajax hem zou willen. Zie hem liever nog even blijven. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FlyD Geplaatst 14 augustus 2023 Share Geplaatst 14 augustus 2023 3 uur geleden zei Thierryvane: Hoe goed is Avila @Michiel RAFC? Lijkt op een Argentijnse slager... Moet dan de back-up worden voor Hato mits Ito niet komt. Het is een Argentijnse slager! Viel me vorig jaar tegen ons op dat hij steeds aan het lachen was na keiharde duels en tackles (zowel van zijn kant als tegen hem ) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Daz Geplaatst 14 augustus 2023 Share Geplaatst 14 augustus 2023 Moet zeggen die Branco kan me wel bekoren. Speelt balletjes snel door, verbaal aanwezig en zijn corners zijn toch echt een dodelijk wapen. Daarnaast kan hij nog een vrije trap nemen. Overigens zou ik altijd JA zeggen op Tagliafico maar omdat de TG het meldt twijfel ik toch of dit niet gewoon een bullshit verhaal is. Om dan later te zeggen 'Mislintat wilde hem niet en liet een grote kans liggen' om hem zwart te maken voor de Ajax fans. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 14 augustus 2023 Share Geplaatst 14 augustus 2023 (bewerkt) Citaat Gerónimo Rulli was finalizing details to join Bayern Munich and he was going to travel today. Due to his injury he will now stay at Ajax. Zeker tot de winterstop out. 14 augustus 2023 bewerkt door Thierryvane Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rogier. Geplaatst 14 augustus 2023 Share Geplaatst 14 augustus 2023 37 minuten geleden zei Thierryvane: Zeker tot de winterstop out. Gek dat hij speelde als die transfer zo dichtbij was. Veel te onnodig risico. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
timpy00 Geplaatst 14 augustus 2023 Share Geplaatst 14 augustus 2023 Zit iemand Ajax te kijken? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 14 augustus 2023 Share Geplaatst 14 augustus 2023 1 minuut geleden zei timpy00: Zit iemand Ajax te kijken? Keurige voorassist van Berghuis... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 14 augustus 2023 Share Geplaatst 14 augustus 2023 1 uur geleden zei Thierryvane: Zeker tot de winterstop out. Had even niet door dat dit een oefenwedstrijd was, dacht dat dit Jong Ajax was. Zat al te kijken naar Wijndal, Klaassen en Berghuis Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Daz Geplaatst 14 augustus 2023 Share Geplaatst 14 augustus 2023 Wijndal krijgt nu de aanvoerdersband. Lekker man! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elsjorro1990 Geplaatst 14 augustus 2023 Share Geplaatst 14 augustus 2023 Hee maar we staan gewoon 7 plekken hoger dan de kampioen van vorig jaar he? Eindbaas die Sven. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
putdus Geplaatst 14 augustus 2023 Share Geplaatst 14 augustus 2023 Toch wel erg matig dat je met zo n selectie 1-0 verliest van go ahead zeg Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 14 augustus 2023 Share Geplaatst 14 augustus 2023 (bewerkt) 1 uur geleden zei putdus: Toch wel erg matig dat je met zo n selectie 1-0 verliest van go ahead zeg Het René Hake effect EDIT; Zie net een stukje van het interview met Hansie over Ramaj. Kan daar toch wel echt genieten van Steijn hoor. Toch gewoon heerlijk hoe hij daar antwoord. Sowieso oogt hij lekker fris in z’n kop en lijkt hij zich totaal niet gek te laten maken. 14 augustus 2023 bewerkt door Michaelinho* Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
putdus Geplaatst 14 augustus 2023 Share Geplaatst 14 augustus 2023 Chamberlain van liverpool is naar besiktas. Gemiste kans voor ajax. dat hij naar Turkije gaat verbaast me wel. Weet iemand wat zijn loon daar is? Betalen voetballers veel belasting in Turkije? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rogier. Geplaatst 14 augustus 2023 Share Geplaatst 14 augustus 2023 1 minuut geleden zei putdus: Gemiste kans voor ajax. Grapjas 1 minuut geleden zei putdus: Weet iemand wat zijn loon daar is? Zal vast 3+ miljoen netto zijn. 1 minuut geleden zei putdus: Betalen voetballers veel belasting in Turkije? Nee, echt geen fuck. 15% Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
putdus Geplaatst 14 augustus 2023 Share Geplaatst 14 augustus 2023 Zojuist zei Rogier.: Grapjas Zal vast 3+ miljoen netto zijn. Nee, echt geen fuck. 15% 15 procent is tot een bepaald bedrag toch? jij geen fan van Chamberlain? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 14 augustus 2023 Share Geplaatst 14 augustus 2023 Wat heb je aan een speler die super blessure gevoelig is geworden? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 15 augustus 2023 Share Geplaatst 15 augustus 2023 Putdus 4 TD graag. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rogier. Geplaatst 15 augustus 2023 Share Geplaatst 15 augustus 2023 9 minuten geleden zei Thierryvane: Putdus 4 TD graag. Zou het zomaar beter kunnen doen dan ‘super-TD’ Sneijder. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten