Thierryvane Geplaatst 3 december 2022 Share Geplaatst 3 december 2022 Het is maar een oefenpotje maar op basis van de eerste helft zeg ik Kaplan > Bassey. Bassey maakt ook vandaag weer zoveel cruciale fouten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 3 december 2022 Share Geplaatst 3 december 2022 Ze zijn er al bijna weer helemaal niet klaar voor of wel? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 3 december 2022 Share Geplaatst 3 december 2022 Het is jammer dat je op basis van een oefenpot de trainer niet kan ontslaan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 3 december 2022 Share Geplaatst 3 december 2022 4 uur geleden zei Thierryvane: Geinig team zo op de zaterdagochtend. Heel erg benieuwd naar Kaplan. Geinig resultaat ook Met deze trainert gewoon boycotten die boel. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 3 december 2022 Share Geplaatst 3 december 2022 Weer verloren, Schreuder out. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 7 december 2022 Share Geplaatst 7 december 2022 5-4 gewonnen van Volendam, er is nog hoop! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 7 december 2022 Share Geplaatst 7 december 2022 Goede dingen gezien Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElMarcos Geplaatst 7 december 2022 Share Geplaatst 7 december 2022 Fysiek sterke ploeg en daar zijn we niet tegen opgewassen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
voetbalfan14 Geplaatst 7 december 2022 Share Geplaatst 7 december 2022 10 uur geleden zei Socrates: 5-4 gewonnen van Volendam, er is nog hoop! We maken progressie meer goals en tegengoals tof Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 8 december 2022 Share Geplaatst 8 december 2022 Heb die pot tijdens werk gekeken. Wat een drama. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AjaciedBart. Geplaatst 12 december 2022 Share Geplaatst 12 december 2022 Scouting heeft overuren gedraaid afgelopen half jaar lees ik. Andries Noppert als nieuwe keeper willen, juistem!!!! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 12 december 2022 Share Geplaatst 12 december 2022 Ze zoeken dan blijkbaar een nieuwe eerste keeper ipv Pasveer. Daar zijn ze blijkbaar nu ontevreden over anders ga je niet deze winter al de hoofdprijs betalen voor Noppert. En dan probeer je het niet met Gorter, want die acht je momenteel niet goed genoeg want die schijnt dan weer op huurbasis weg te mogen. Waar dan Pasveer in slechte fases bijna alles lang wegtrapte, wanneer Ajax onder druk kwam, daar gaat Noppert dat altijd doen. En dan heeft Pasveer nogwel een aardige trap in zijn poten nog (zelfs wat assists bij Vitesse). Noppert zijn trap ben ik niet van onder de indruk. Dus dat wordt helemaal feest. Hoop dat Noppert zelf verstandig kiest voor een club waar hij tot zijn recht komt (niet hier). Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FlyD Geplaatst 12 december 2022 Share Geplaatst 12 december 2022 2 uur geleden zei Gert: Ze zoeken dan blijkbaar een nieuwe eerste keeper ipv Pasveer. Daar zijn ze blijkbaar nu ontevreden over anders ga je niet deze winter al de hoofdprijs betalen voor Noppert. En dan probeer je het niet met Gorter, want die acht je momenteel niet goed genoeg want die schijnt dan weer op huurbasis weg te mogen. Waar dan Pasveer in slechte fases bijna alles lang wegtrapte, wanneer Ajax onder druk kwam, daar gaat Noppert dat altijd doen. En dan heeft Pasveer nogwel een aardige trap in zijn poten nog (zelfs wat assists bij Vitesse). Noppert zijn trap ben ik niet van onder de indruk. Dus dat wordt helemaal feest. Hoop dat Noppert zelf verstandig kiest voor een club waar hij tot zijn recht komt (niet hier). Een keuze voor het aankopen van Noppert zou inderdaad getuigen an weinig (goed) beleid. Als het toch door zou gaan vermoed ik trouwens dat Gorter (op huurbasis) naar Heerenveen zal gaan. Ideale club voor hem en veel connecties uit de Eagles tijd. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElMarcos Geplaatst 13 december 2022 Share Geplaatst 13 december 2022 Nog even los van het meevoetballende gedeelte. Hebben we nu écht de indruk dat de kwaliteiten van Noppert als doelman voldoende zijn voor Ajax 1? Persoonlijk heb ik weinig tot niks gezien van hem waarvan ik denk; daar kunnen we nog jaren mee door en worden we écht significant sterker van. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AjaciedBart. Geplaatst 14 december 2022 Share Geplaatst 14 december 2022 Blind transfervrij weg. Feest! Alfredje het lekker allemaal laten bepalen. Nog lekker genieten tot 8 januari, dan gaat alle ellende weer beginnen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 15 december 2022 Share Geplaatst 15 december 2022 Naja Blind verdient een betere behandeling ondanks zijn beperkingen, snap hem dus wel. Blind boven Alfred is voor iedere Ajacied neem ik aan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 17 december 2022 Share Geplaatst 17 december 2022 https://www.voetbalprimeur.nl/nieuws/1058972/verweij-komt-met-transfernieuws-ajax-zoekt-vijf-spelers.html Als dit waar is, dan mogen ze wel even opschieten. Of dan had je eigenlijk al een naam binnen moeten hebben. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 19 december 2022 Share Geplaatst 19 december 2022 Eindelijk weer volledige focus op ons aller Ajax. #SchreuderBall Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElMarcos Geplaatst 19 december 2022 Share Geplaatst 19 december 2022 Op 17-12-2022 om 10:32 zei Chiemel: https://www.voetbalprimeur.nl/nieuws/1058972/verweij-komt-met-transfernieuws-ajax-zoekt-vijf-spelers.html Als dit waar is, dan mogen ze wel even opschieten. Of dan had je eigenlijk al een naam binnen moeten hebben. Dus we gooien al het vermogen er tegenaan om een trainer te pleasen die er echt helemaal niks van kan. Treurig.... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 19 december 2022 Share Geplaatst 19 december 2022 Karsdorp ben blij dat voetbal voor mij na gister wel een beetje klaar is. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 19 december 2022 Share Geplaatst 19 december 2022 4 uur geleden zei ElMarcos: Dus we gooien al het vermogen er tegenaan om een trainer te pleasen die er echt helemaal niks van kan. Treurig.... Domste wat je kan doen inderdaad. En Karsdorp moet je helemaal niet doen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElMarcos Geplaatst 20 december 2022 Share Geplaatst 20 december 2022 12 uur geleden zei La Pulga: Karsdorp ben blij dat voetbal voor mij na gister wel een beetje klaar is. Ik mag hopen dat dit fake news is..... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Orrie Geplaatst 20 december 2022 Share Geplaatst 20 december 2022 1 uur geleden zei ElMarcos: Ik mag hopen dat dit fake news is..... De bron waar 't vandaan komt is vrij betrouwbaar. Maar goed, een gesprek dat plaatsvindt wilt niet zo heel veel zeggen natuurlijk. Zoiets kan oriënterend zijn waarbij het goed mogelijk is dat één van de partijen totaal geen interesse heeft. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 20 december 2022 Share Geplaatst 20 december 2022 19 uur geleden zei La Pulga: Karsdorp ben blij dat voetbal voor mij na gister wel een beetje klaar is. 19 uur geleden zei Socrates: Domste wat je kan doen inderdaad. En Karsdorp moet je helemaal niet doen. 7 uur geleden zei ElMarcos: Ik mag hopen dat dit fake news is..... Berghuis zou zogenaamd ook ''burgers komen flippen'' is inmiddels je beste speler Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 20 december 2022 Share Geplaatst 20 december 2022 17 minuten geleden zei Kyrill: Berghuis zou zogenaamd ook ''burgers komen flippen'' is inmiddels je beste speler Dat is er een logisch gevolg van dat iedereen die beter was dan Berghuis is vertrokken (Martinez, Antony) of begint af te takelen (Blind, Tadic). Niet voor niets dat Ajax lager staat dan een Feyenoord waar fucking Danilo in de spits staat. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten