Rogier. Geplaatst 30 augustus 2022 Share Geplaatst 30 augustus 2022 Zojuist zei Lazy: Zal die uiteindelijk niet gewoon té duur zijn. Chelsea zal niet willen verhuren en groot deel van de 40 die ze geinvesteerd terug willen zien. Denk dat zij wel vermoeden dat ze hem kunnen slijten voor minstens 30 miljoen. Tel daarbij zijn vorstelijke PL salaris bij op en het lijkt een schier onmogelijke zaak, ook al ontvang je 100m voor Anthony (waar ook nog eens een flink deel van naar Sao Paulo gaat en deel naar zaakwaarnemer). 27 miljoen voor Ocampos komt daar heel dicht in de buurt, en die komt ook niet voor een habbekrats ballen. Dan heb je meer zekerheid met Ziyech, wat me wel gewenst lijkt met zo'n bedrag. Ook al zijn er al genoeg types als Ziyech, dat is het enige dat je voor Ocampos kan zeggen. Begin toch haast te denken dat je het misschien beter kan gaan proberen met Conceiçaõ, ook al is dat niet direct ambitieus. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 30 augustus 2022 Share Geplaatst 30 augustus 2022 Kan me dus sowieso niet voorstellen dat beiden bedragen kloppen. Een van de twee zal wel anders zijn, want anders was de keuze wel op Ziyech gevallen mag je aannemen. Al is het alleen al vanwege de erg goede verstandhouding tussen Schreuder en Ziyech. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 30 augustus 2022 Share Geplaatst 30 augustus 2022 Kan me dus sowieso niet voorstellen dat beiden bedragen kloppen. Een van de twee zal wel anders zijn, want anders was de keuze wel op Ziyech gevallen mag je aannemen. Al is het alleen al vanwege de erg goede verstandhouding tussen Schreuder en Ziyech. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rogier. Geplaatst 30 augustus 2022 Share Geplaatst 30 augustus 2022 Zojuist zei Lazy: Zal die uiteindelijk niet gewoon té duur zijn. Chelsea zal niet willen verhuren en groot deel van de 40 die ze geinvesteerd terug willen zien. Denk dat zij wel vermoeden dat ze hem kunnen slijten voor minstens 30 miljoen. Tel daarbij zijn vorstelijke PL salaris bij op en het lijkt een schier onmogelijke zaak, ook al ontvang je 100m voor Anthony (waar ook nog eens een flink deel van naar Sao Paulo gaat en deel naar zaakwaarnemer). 27 miljoen voor Ocampos komt daar heel dicht in de buurt, en die komt ook niet voor een habbekrats ballen. Dan heb je meer zekerheid met Ziyech, wat me wel gewenst lijkt met zo'n bedrag. Ook al zijn er al genoeg types als Ziyech, dat is het enige dat je voor Ocampos kan zeggen. Begin toch haast te denken dat je het misschien beter kan gaan proberen met Conceiçaõ, ook al is dat niet direct ambitieus. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 30 augustus 2022 Share Geplaatst 30 augustus 2022 Ocampos wel een speler die we meer nodig hebben qua type dan Ziyech. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lazy Geplaatst 30 augustus 2022 Share Geplaatst 30 augustus 2022 23 minuten geleden zei Rogier.: 27 miljoen voor Ocampos komt daar heel dicht in de buurt, en die komt ook niet voor een habbekrats ballen. Dan heb je meer zekerheid met Ziyech, wat me wel gewenst lijkt met zo'n bedrag. Ook al zijn er al genoeg types als Ziyech, dat is het enige dat je voor Ocampos kan zeggen. Begin toch haast te denken dat je het misschien beter kan gaan proberen met Conceiçaõ, ook al is dat niet direct ambitieus. 23, exclusief addons. Plus Ocampos verdient bij Sevilla rond de 1.5m op jaarbasis (bron). Klinkt wel als iets goedkoper dan de 30-35+ die Chelsea wilt hebben en de 6+ miljoen (zelfde bron) die Ziyech nu verdient bij Chelsea. Zie zelf ook liever Ziyech hoor, maar die zal uiteindelijk gewoon als te duur bestempeld worden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AjaciedBart. Geplaatst 30 augustus 2022 Share Geplaatst 30 augustus 2022 Volgens Engelse verhalen verdiende Ziyech tegen de 10 miljoen aan. Dan is dat gewoon niet te doen toch? Ocampos geen idee van verder, maar het is toch maar wat mooi dat we tegenwoordig in zo'n vijver vissen dan met El Ghazi, Stengs, Karlsson of iets in die trend aan komen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Acquafresca Geplaatst 30 augustus 2022 Share Geplaatst 30 augustus 2022 2 uur geleden zei Thierryvane: Ik lees dat Sevilla een bedrag van 24 miljoen + variabel 3 miljoen verwacht voor hem. Dus dat gaat wederom een flinke investering worden. Zojuist kaarten voor Ajax - PSV en Ajax - Liverpool gekocht via een vriend. Als je ergens nog kaarten voor Liverpool thuis kan vinden, hoor ik het graag. Ersin is btw een redelijke keeper en 100% beter dan Pasveer Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 30 augustus 2022 Share Geplaatst 30 augustus 2022 Hoop echt van harte dat hij gaat vlammen en sterker/beter terugkomt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lazy Geplaatst 30 augustus 2022 Share Geplaatst 30 augustus 2022 Officeel! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nom de Guerre Geplaatst 30 augustus 2022 Share Geplaatst 30 augustus 2022 Had hem dan aan ons verhuurd, dan sloeg dat gelul van de media over die Turkse enclave tenminste nog ergens op. 😅 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 30 augustus 2022 Share Geplaatst 30 augustus 2022 16 minuten geleden zei Thierryvane: Hoop echt van harte dat hij gaat vlammen en sterker/beter terugkomt. Hoopte een seconde dat dit het airborn shirt van vites was Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 30 augustus 2022 Share Geplaatst 30 augustus 2022 Ocampos wel een speler die we meer nodig hebben qua type dan Ziyech. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 30 augustus 2022 Share Geplaatst 30 augustus 2022 1 uur geleden zei Thierryvane: Hoop echt van harte dat hij gaat vlammen en sterker/beter terugkomt. Gelukkig dat Ziggo nu wat Turks voetbal uitzendt. Toch maar een paar wedstrijdjes van meepakken als hij speelt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElMarcos Geplaatst 30 augustus 2022 Share Geplaatst 30 augustus 2022 11 minuten geleden zei La Pulga: Gelukkig dat Ziggo nu wat Turks voetbal uitzendt. Toch maar een paar wedstrijdjes van meepakken als hij speelt. Geen idee nog wat ik van deze verhuur moet vinden. Vraag mij af of een verhuur aan een club in de Eredivisie niet veel waardevoller was. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 30 augustus 2022 Share Geplaatst 30 augustus 2022 Wie is dit als ik vragen mag? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 30 augustus 2022 Share Geplaatst 30 augustus 2022 Zojuist zei Kyrill: Wie is dit als ik vragen mag? Unuvar Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 30 augustus 2022 Share Geplaatst 30 augustus 2022 Zojuist zei MetalMichael: Unuvar Thnx!! Ik hoop dat ie het daar goed gaat doen! Ik had hem eigenlijk al veel eerder bij basis elf van Ajax verwacht, niets bleek minder waar.. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 30 augustus 2022 Share Geplaatst 30 augustus 2022 Sorry Karel, maar ik hoop echt dat hij daar op 10 mag gaan spelen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 30 augustus 2022 Share Geplaatst 30 augustus 2022 5 minuten geleden zei Gert: Sorry Karel, maar ik hoop echt dat hij daar op 10 mag gaan spelen. Sorry voor wat ;)? Ben ik de manager van Ajax? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 30 augustus 2022 Share Geplaatst 30 augustus 2022 45 minuten geleden zei ElMarcos: Geen idee nog wat ik van deze verhuur moet vinden. Vraag mij af of een verhuur aan een club in de Eredivisie niet veel waardevoller was. Lijkt me wel dat hij zich minder snel in de kijker gaat kunnen spelen nu. Jammer dat een Heerenveen, Vitesse of een Groningen hem nu zo laat lopen. Zelfs bij Volendam onder Jonk had ik hem graag gezien. ik heb verder geen idee wat er allemaal voor concurrentie bij die teams rondloopt. Ik noemde gewoon wat namen op. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 30 augustus 2022 Share Geplaatst 30 augustus 2022 We zijn weer een attractie rijker: Ocampos zo goed als rond. Alleen medische keuring en papierwerk nog. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rogier. Geplaatst 30 augustus 2022 Share Geplaatst 30 augustus 2022 Laten we het er maar op houden dat deze man veel te goed is voor de Eredivisie. Hoop ik dan. Word graag verrast, weet niet echt hoe goed hij echt is. 20 miljoen is in ieder geval wel al een veel acceptabeler bedrag. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 30 augustus 2022 Share Geplaatst 30 augustus 2022 29 minuten geleden zei Kyrill: Sorry voor wat ;)? Ben ik de manager van Ajax? Nee jij vond het een linksbuiten toen wat weken terug. Of nouja transfermarkt site vond het. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 30 augustus 2022 Share Geplaatst 30 augustus 2022 1 minuut geleden zei Gert: Nee jij vond het een linksbuiten toen wat weken terug. Of nouja transfermarkt site vond het. Het is Ajax amigo, ik herinner me al sinds Jol spelers op verkeerde posities, geen zorgen X Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten