Spring naar bijdragen
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s. ×
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s.

AFC Ajax

Fabian.

Aanbevolen berichten

Zojuist zei Lazy:

Zal die uiteindelijk niet gewoon té duur zijn. Chelsea zal niet willen verhuren en groot deel van de 40 die ze geinvesteerd terug willen zien. Denk dat zij wel vermoeden dat ze hem kunnen slijten voor minstens 30 miljoen. Tel daarbij zijn vorstelijke PL salaris bij op en het lijkt een schier onmogelijke zaak, ook al ontvang je 100m voor Anthony (waar ook nog eens een flink deel van naar Sao Paulo gaat en deel naar zaakwaarnemer).

27 miljoen voor Ocampos komt daar heel dicht in de buurt, en die komt ook niet voor een habbekrats ballen. Dan heb je meer zekerheid met Ziyech, wat me wel gewenst lijkt met zo'n bedrag. Ook al zijn er al genoeg types als Ziyech, dat is het enige dat je voor Ocampos kan zeggen. Begin toch haast te denken dat je het misschien beter kan gaan proberen met Conceiçaõ, ook al is dat niet direct ambitieus.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Antwoorden 28,5k
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

• Thierryvane

2378

• Chiemel

1905

• cimbomcu

1571

• Rogier.

1529

Kan me dus sowieso niet voorstellen dat beiden bedragen kloppen. Een van de twee zal wel anders zijn, want anders was de keuze wel op Ziyech gevallen mag je aannemen. Al is het alleen al vanwege de erg goede verstandhouding tussen Schreuder en Ziyech.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Kan me dus sowieso niet voorstellen dat beiden bedragen kloppen. Een van de twee zal wel anders zijn, want anders was de keuze wel op Ziyech gevallen mag je aannemen. Al is het alleen al vanwege de erg goede verstandhouding tussen Schreuder en Ziyech. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zojuist zei Lazy:

Zal die uiteindelijk niet gewoon té duur zijn. Chelsea zal niet willen verhuren en groot deel van de 40 die ze geinvesteerd terug willen zien. Denk dat zij wel vermoeden dat ze hem kunnen slijten voor minstens 30 miljoen. Tel daarbij zijn vorstelijke PL salaris bij op en het lijkt een schier onmogelijke zaak, ook al ontvang je 100m voor Anthony (waar ook nog eens een flink deel van naar Sao Paulo gaat en deel naar zaakwaarnemer).

27 miljoen voor Ocampos komt daar heel dicht in de buurt, en die komt ook niet voor een habbekrats ballen. Dan heb je meer zekerheid met Ziyech, wat me wel gewenst lijkt met zo'n bedrag. Ook al zijn er al genoeg types als Ziyech, dat is het enige dat je voor Ocampos kan zeggen. Begin toch haast te denken dat je het misschien beter kan gaan proberen met Conceiçaõ, ook al is dat niet direct ambitieus.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

23 minuten geleden zei Rogier.:

23, exclusief addons. Plus Ocampos verdient bij Sevilla rond de 1.5m op jaarbasis (bron).

Klinkt wel als iets goedkoper dan de 30-35+ die Chelsea wilt hebben en de 6+ miljoen (zelfde bron) die Ziyech nu verdient bij Chelsea.

Zie zelf ook liever Ziyech hoor, maar die zal uiteindelijk gewoon als te duur bestempeld worden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 uur geleden zei Thierryvane:

Ik lees dat Sevilla een bedrag van 24 miljoen + variabel 3 miljoen verwacht voor hem. Dus dat gaat wederom een flinke investering worden.

Zojuist kaarten voor Ajax - PSV en Ajax - Liverpool gekocht via een vriend. :< 

Als je ergens nog kaarten voor Liverpool thuis kan vinden, hoor ik het graag.

Ersin is btw een redelijke keeper en 100% beter dan Pasveer

Link naar opmerking
Deel via andere websites

11 minuten geleden zei La Pulga:

Gelukkig dat Ziggo nu wat Turks voetbal uitzendt. Toch maar een paar wedstrijdjes van meepakken als hij speelt.

Geen idee nog wat ik van deze verhuur moet vinden. Vraag mij af of een verhuur aan een club in de Eredivisie niet veel waardevoller was.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

45 minuten geleden zei ElMarcos:

Geen idee nog wat ik van deze verhuur moet vinden. Vraag mij af of een verhuur aan een club in de Eredivisie niet veel waardevoller was.

Lijkt me wel dat hij zich minder snel in de kijker gaat kunnen spelen nu. Jammer dat een Heerenveen, Vitesse of een Groningen hem nu zo laat lopen. Zelfs bij Volendam onder Jonk had ik hem graag gezien.

ik heb verder geen idee wat er allemaal voor concurrentie bij die teams rondloopt. Ik noemde gewoon wat namen op.

Link naar opmerking
Deel via andere websites