Chiemel Geplaatst 6 juli 2022 Share Geplaatst 6 juli 2022 (bewerkt) 22 uur geleden zei Rogier.: Achterin heel kwetsbaar zo. Kan zo maar zijn dat Pasveer en Steek om de haverklap geblesseerd zijn met hun leeftijd en als je dan bijvoorbeeld nog een Timber of Wijndal hebt die voor lang geblesseerd raakt dan word ik er helemaal nerveus van. Alvarez kan je eventueel nog een linie laten zakken. Middenveld ben ik ook nog niet echt fan van, of Unuvar moet snel door gaan breken. Je mist daar een speler die zowel goed is in de kleine ruimte en een sterke passer is. 6 juli 2022 bewerkt door Chiemel Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 6 juli 2022 Share Geplaatst 6 juli 2022 En dan zeggen mensen wel eens, PSV laatste jaren boord op schoot scouting is..... Nou Ajax fans zijn in dit opzicht betreft, dus echt totaal af.... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dansmeister Geplaatst 6 juli 2022 Share Geplaatst 6 juli 2022 1 minuut geleden zei Kyrill: En dan zeggen mensen wel eens, PSV laatste jaren boord op schoot scouting is..... Nou Ajax fans zijn in dit opzicht betreft, dus echt totaal af.... Bedankt voor dit bericht dat werkelijk 0,0 toegevoegde waarde heeft Karel. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 6 juli 2022 Share Geplaatst 6 juli 2022 Ja Karel zit weer even op zijn toetsenbord te rammen en lekker te provoceren. Onnodig weer. Neem een borrel. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 6 juli 2022 Share Geplaatst 6 juli 2022 2 minuten geleden zei Dansmeister: Bedankt voor dit bericht dat werkelijk 0,0 toegevoegde waarde heeft Karel. Zojuist zei La Pulga: Ja Karel zit weer even op zijn toetsenbord te rammen en lekker te provoceren. Onnodig weer. Neem een borrel. Oh nee? 0.0? Really? Berghuis van Feyenoord...... Nu Bergwijn van Spurs(die je ook al wou/voor had kunnen gaan) toen ie nog bij PSV zat..... En ook weer intensief bezig zijn om Brobbey terug te halen(wat wel goede zet is, mits bedrag juist is) Maar in hoeverre is any of this scouting?!!?? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 6 juli 2022 Share Geplaatst 6 juli 2022 1 minuut geleden zei Kyrill: Oh nee? 0.0? Really? Berghuis van Feyenoord...... Nu Bergwijn van Spurs(die je ook al wou/voor had kunnen gaan) toen ie nog bij PSV zat..... En ook weer intensief bezig zijn om Brobbey terug te halen(wat wel goede zet is, mits bedrag juist is) Maar in hoeverre is any of this scouting?!!?? Berghuis van Feyenoord halen vond ik juist een hele goede creatieve manier om ook nog een je grootste rivaal te triggeren. Noem je expres Martinez, Antony, Tagliafico en Kudus (moet zich nog bewijzen) niet op? Waar zet jij Mo neer? Was dat niet creatief genoeg? Ze mogen van mij alleen een keepertje halen en een fatsoenlijke rechtsachter, dan ben je wel een beetje klaar zo. Zou ook leuk zijn als ze die Zwitserse Italiaan voor Feyenoord wegkapen, volgens mij is dat wel een goeie. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FlyD Geplaatst 6 juli 2022 Share Geplaatst 6 juli 2022 Wat is eigenlijk de definitie van Bord op schoot scouting? Bergwijn lijkt me gewoon een heel logische aankoop (hoewel het bedrag wat hoog is). Een Nederlandse buitenspeler met snelheid en diepgang die toch al iets bewezen heeft, maar ook nog marge heeft. Precies wat ze nodig hebben volgens mij. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 6 juli 2022 Share Geplaatst 6 juli 2022 7 minuten geleden zei FlyD: Wat is eigenlijk de definitie van Bord op schoot scouting? Bergwijn lijkt me gewoon een heel logische aankoop (hoewel het bedrag wat hoog is). Een Nederlandse buitenspeler met snelheid en diepgang die toch al iets bewezen heeft, maar ook nog marge heeft. Precies wat ze nodig hebben volgens mij. Denk dat hij eerder bedoeld een bord voor hun hoofd scouting. Of ze zijn daadwerkelijk gewoon aan het eten en voetbal aan het kijken, doen we allemaal wel eens. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 6 juli 2022 Share Geplaatst 6 juli 2022 2 minuten geleden zei La Pulga: Denk dat hij eerder bedoeld een bord voor hun hoofd scouting. Of ze zijn daadwerkelijk gewoon aan het eten en voetbal aan het kijken, doen we allemaal wel eens. Nee je lult maar wat. Net als je zo stom zei ik maar wat op me keyboard ram. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FlyD Geplaatst 6 juli 2022 Share Geplaatst 6 juli 2022 17 minuten geleden zei Kyrill: Nee je lult maar wat. Net als je zo stom zei ik maar wat op me keyboard ram. Wat is het dan wel? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nom de Guerre Geplaatst 6 juli 2022 Share Geplaatst 6 juli 2022 29 minuten geleden zei FlyD: Wat is eigenlijk de definitie van Bord op schoot scouting? Studio Sport kijken op zondagavond en op basis van de samenvattingen de betere spelers kopen uit de eigen competitie. In zekere zin vallen Berghuis, Bergwijn en Mo'tje wel in die categorie in te delen. Prima dat er ook zat andere redenen te verzinnen zijn, maar ze voldoen wel aan de definitie. Geen waardeoordeel mijnerzijds trouwens, meer een opmerking. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FlyD Geplaatst 6 juli 2022 Share Geplaatst 6 juli 2022 6 minuten geleden zei Nom de Guerre: Studio Sport kijken op zondagavond en op basis van de samenvattingen de betere spelers kopen uit de eigen competitie. In zekere zin vallen Berghuis, Bergwijn en Mo'tje wel in die categorie in te delen. Prima dat er ook zat andere redenen te verzinnen zijn, maar ze voldoen wel aan de definitie. Geen waardeoordeel mijnerzijds trouwens, meer een opmerking. Dat vroeg ik me inderdaad af, of het iets negatiefs is. Als je goede spelers uit je eigen competitie kunt oppikken lijkt me dat prima. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 6 juli 2022 Share Geplaatst 6 juli 2022 (bewerkt) Vind ik dan moeilijk te stellen dat Bergwijn en Brobbey daadwerkelijk gescout zijn door een bord op hun schoot, die gasten speelde echt nauwelijks tot niet. En Mo had toen zelf een bord op zijn schoot 6 juli 2022 bewerkt door La Pulga Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nom de Guerre Geplaatst 6 juli 2022 Share Geplaatst 6 juli 2022 8 minuten geleden zei FlyD: Dat vroeg ik me inderdaad af, of het iets negatiefs is. Als je goede spelers uit je eigen competitie kunt oppikken lijkt me dat prima. Het is vooral lekker makkelijk. Als spelers uit de eigen competitie het goed doen, hoor je er niemand over. Als ze tekort schieten, vragen mensen zich af waarom je niet een blik Scandinaviërs of Zuid-Amerikanen hebt opengetrokken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 6 juli 2022 Share Geplaatst 6 juli 2022 21 minuten geleden zei FlyD: Wat is het dan wel? Niet verder kijken dan je neus lang is. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 6 juli 2022 Share Geplaatst 6 juli 2022 1 minuut geleden zei La Pulga: Vind ik dan moeilijk te stellen dat Bergwijn en Brobbey daadwerkelijk gescout zijn door een bord op hun schoot, die gasten speelde echt nauwelijks tot niet. Wat Karel vooral bedoeld is dat Ajax nu de logische spelers ophaalt. Bergwijn, Wijndal en Brobbey (mogelijk). Spelers die jij en ik hadden kunnen aanwijzen. ‘Bord op schoot’ heeft vaak een wat negatieve lading. Maar lijkt me hier niet echt van toepassing. Bergwijn is voor Ajax een hele logische stap. En voor hemzelf is Ajax ook heel logisch. Wijndal idem. Brobbey ook, alleen had die gewoon de ballen moeten hebben om hoe dan ook bij te tekenen. Eigenlijk zou Ajax hem lekker moeten laten verpieteren in Leipzig, als ‘straf’. Maar dat is sportief niet de slimste keuze . Ik vind John de Jong dus wel echt een bord op schoot TD. Die komt dan met gasten als Doan aanzetten en betaald dan teveel. Ik durf te stellen dat vrijwel alle transfers bij PSV nu uit het netwerk/koker van Brands komen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nom de Guerre Geplaatst 6 juli 2022 Share Geplaatst 6 juli 2022 5 minuten geleden zei La Pulga: Vind ik dan moeilijk te stellen dat Bergwijn en Brobbey daadwerkelijk gescout zijn door een bord op hun schoot, die gasten speelde echt nauwelijks tot niet. En Mo had toen zelf een bord op zijn schoot Mwah, meer in de zin dat het spelers zijn die al bekend waren omdat ze eerder in de eigen competitie hebben uitgevonden (Berghuis en -wijn) of zelfs uit de eigen opleiding afkomstig zijn (Brobbey). Geen geweldige vondsten van de scouts, is what I am trying to say. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 6 juli 2022 Share Geplaatst 6 juli 2022 (bewerkt) 9 minuten geleden zei Kyrill: Niet verder kijken dan je neus lang is. Heb jij dan zin om een lijstje te maken met alternatieven? Ben echt oprecht benieuwd. Nu kan jij het natuurlijk counteren door te zeggen dat het niet jouw bord is en dan ga ik je gelijk geven, maar ben toch wel benieuwd. @Nom de Guerre Ook bij jou ben ik benieuwd ook gescout met een bord op ze schoot trouwens. (Kan het filmpje niet kopiëren) 6 juli 2022 bewerkt door La Pulga Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 6 juli 2022 Share Geplaatst 6 juli 2022 Lekker hypocriete post van Ajax Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nom de Guerre Geplaatst 6 juli 2022 Share Geplaatst 6 juli 2022 55 minuten geleden zei La Pulga: Heb jij dan zin om een lijstje te maken met alternatieven? Ben echt oprecht benieuwd. Nu kan jij het natuurlijk counteren door te zeggen dat het niet jouw bord is en dan ga ik je gelijk geven, maar ben toch wel benieuwd. @Nom de Guerre Ook bij jou ben ik benieuwd ook gescout met een bord op ze schoot trouwens. (Kan het filmpje niet kopiëren) Ik ben geen scout, ik ben een Football Manager speler. Ik zou niet met een lijst aan alternatieven kunnen komen, tenzij ik de FM database veel te serieus ga nemen. Aan de andere kant sta ik niet bij een BVO op de loonlijst om met valide alternatieven te komen. Al ben ik benieuwd hoe wij het zouden doen als scout als je via WyScout zou werken... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arezo Geplaatst 6 juli 2022 Share Geplaatst 6 juli 2022 Ik zou het heeeel goed doen als scout voor Ajax Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nom de Guerre Geplaatst 6 juli 2022 Share Geplaatst 6 juli 2022 3 minuten geleden zei Arezo: Ik zou het heeeel goed doen als scout voor Ajax Mark Diemers naar Amsterdam voor 35 miljoen? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arezo Geplaatst 6 juli 2022 Share Geplaatst 6 juli 2022 Zojuist zei Nom de Guerre: Mark Diemers naar Amsterdam voor 35 miljoen? Haha ik heb ooit iemand in het verleden op een ander FM site een challenge zien doen waarbij hij Ajax zo slecht mogelijk maakte. Oa. Mark van Rijswijk in de spits omdat hij in het echt ook nooit scoorde. Ik zou die challenge wel in het echt willen doen als scout bij Ajax. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nom de Guerre Geplaatst 6 juli 2022 Share Geplaatst 6 juli 2022 Zojuist zei Arezo: Haha ik heb ooit iemand in het verleden op een ander FM site een challenge zien doen waarbij hij Ajax zo slecht mogelijk maakte. Oa. Mark van Rijswijk in de spits omdat hij in het echt ook nooit scoorde. Ik zou die challenge wel in het echt willen doen als scout bij Ajax. Je kunt eens kijken of je met Ajax kunt degraderen zonder ontslagen te worden. Ik denk overigens dat FM dan serieus vastloopt, vanwege Jong Ajax haha. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Stefan Geplaatst 6 juli 2022 Share Geplaatst 6 juli 2022 3 minuten geleden zei Nom de Guerre: Je kunt eens kijken of je met Ajax kunt degraderen zonder ontslagen te worden. Ik denk overigens dat FM dan serieus vastloopt, vanwege Jong Ajax haha. Heb er vol vertrouwen in dat de game dat goed oppakt Heb wel het gevoel dat het een erg moeilijk jaar gaat worden. Gok dat Blind gewoon niet meer kan, waardoor centraal achterin pijnlijk wordt. Ben altijd een voorstander van Alvarez als CV geweest, wat mij betreft komt er een goede middenvelder hij en schuif je hem naar achter. Heb het ook helemaal gezien met Kudus en Daramy. Tijd voor Taylor, Mo, Unuvar en nog wat andere door te schuiven. Wat is er gebeurd met Alex Dongen? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten