timpy00 Geplaatst 26 augustus 2021 Share Geplaatst 26 augustus 2021 2 minuten geleden zei Arezo: In principe scoort Haaland gewoon 4x tegen Ajax. dus je verliest al 2x met minimaal 4-0. Tegen Sporting Portugal schiet je in totaal 34x op doel maar verlies je 2x met 1-0. Tegen Besiktas irriteert iedereen de tering zich tijdens de uitwedstrijd aan die supporters die de hele wedstrijd lopen te trömmelen en te tuuteren. Mag je blij zijn als je thuis wint. Een zaadpoule dus. Volgens jouw beredenering hadden ze sowieso betere uit kunnen schrijven begrijp ik. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arezo Geplaatst 26 augustus 2021 Share Geplaatst 26 augustus 2021 2 minuten geleden zei timpy00: Volgens jouw beredenering hadden ze sowieso betere uit kunnen schrijven begrijp ik. Als het aan mij lag was 121,5 jaar geleden de club Ajax nooit opgericht inderdaad. Ik probeer sommige users alleen te behoeden voor een teleurstelling, natuurlijk overdrijf ik een beetje maar ik zou niet bijster enthousiast zijn. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
himan Geplaatst 26 augustus 2021 Share Geplaatst 26 augustus 2021 Het is gewoon een 50/50 poule, denk dat dat de meest realistische gedachte is. Dortmund is beter, Besiktas slechter en Sporting gelijkwaardig. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
timpy00 Geplaatst 26 augustus 2021 Share Geplaatst 26 augustus 2021 9 minuten geleden zei Arezo: Als het aan mij lag was 121,5 jaar geleden de club Ajax nooit opgericht inderdaad. Ik probeer sommige users alleen te behoeden voor een teleurstelling, natuurlijk overdrijf ik een beetje maar ik zou niet bijster enthousiast zijn. Een van de gunstigste uit pot 1 Een van de gunstigste uit pot 2 Gemiddelde uit pot 3 Kan slechte volgens mij. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rogier. Geplaatst 26 augustus 2021 Share Geplaatst 26 augustus 2021 Wat een loting. Al die ploegen zijn niet makkelijk natuurlijk, maar als je in deze poule niet door kan gaan, was het met andere ploegen ook niet gelukt. Dortmund steekt er in ieder geval bovenuit (stel je voor, Haaland tegen Blind ), maar Sporting Portugal wordt een lekker tweeluik. Weet niks van ze, behalve dat ze de afgelopen anderhalf jaar amper hebben verloren. Het Turkse voetbal stelt overigens niks voor joh, Besiktas is niveau Feyenoord, moet je normaal gesproken gewoon pakken. Beter spelen we die niet op de laatste speeldag, want die knipoogkroaat (Vida, Dinamo Zagreb) speelt daar centraal achterin. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 26 augustus 2021 Share Geplaatst 26 augustus 2021 Ik las al dat wij tegen Dortmund uit beginnen, is het dan niet zo dat we dan thuis tegen Dortmund eindigen? Wat wel gunstig is want die zijn dan waarschijnlijk al door. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 26 augustus 2021 Share Geplaatst 26 augustus 2021 Zojuist zei La Pulga: Ik las al dat wij tegen Dortmund uit beginnen, is het dan niet zo dat we dan thuis tegen Dortmund eindigen? Wat wel gunstig is want die zijn dan waarschijnlijk al door. Nee. 1e en 5e wedstrijd is altijd tegen dezelfde tegenstand. Laatste wedstrijd is uit naar Besiktas (@Rogier.). Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
himan Geplaatst 27 augustus 2021 Share Geplaatst 27 augustus 2021 Moet je dus 4 punten pakken tegen Sporting... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rogier. Geplaatst 27 augustus 2021 Share Geplaatst 27 augustus 2021 (bewerkt) 7 uur geleden zei 007mark: Nee. 1e en 5e wedstrijd is altijd tegen dezelfde tegenstand. Laatste wedstrijd is uit naar Besiktas (@Rogier.). Hoeft niet zo te zijn hoor. Vorig jaar was de laatste wedstrijd Atalanta (pot 2 tegen pot 3). Wordt morgen pas bekend. Als het niet zo is, dan voorspel ik alvast een uitschakeling door een eigen doelpunt van Vida in minuut 89 27 augustus 2021 bewerkt door Rogier. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elsjorro1990 Geplaatst 27 augustus 2021 Share Geplaatst 27 augustus 2021 (bewerkt) 11 uur geleden zei Arezo: Als het aan mij lag was 121,5 jaar geleden de club Ajax nooit opgericht inderdaad. Ik probeer sommige users alleen te behoeden voor een teleurstelling, natuurlijk overdrijf ik een beetje maar ik zou niet bijster enthousiast zijn. Dat snap ik wel ja. Dan was het voor Feyenoord inderdaad ook eens wat makkelijker geweest om vaker een prijs te pakken dan eens in de 18 jaar. Prima loting natuurlijk. Het zijn geen walkovers en je hebt niet echt een duidelijke zwakke broeder in de poule zoals je bijvoorbeeld met die deense ploeg wel had, maar het had erger gekund. 27 augustus 2021 bewerkt door Elsjorro1990 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 27 augustus 2021 Share Geplaatst 27 augustus 2021 Staat er al ergens 'heksenketel in Turkije'? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 27 augustus 2021 Share Geplaatst 27 augustus 2021 4 minuten geleden zei Thierryvane: Staat er al ergens 'heksenketel in Turkije'? Daley Blind: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arezo Geplaatst 27 augustus 2021 Share Geplaatst 27 augustus 2021 7 minuten geleden zei PJHoutman: Daley Blind: De multifunctionele voetballer Hij kan overal niet (meer) mee. Ik denk echt dat Ajax sterker is zonder hem. Dat Vida verhaal was trouwens het enige moment dat ik het wel een beetje sneu vond voor Ajax. En verder prima verwoord door de perschef. Laat die perschef maar schuiven. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 27 augustus 2021 Share Geplaatst 27 augustus 2021 16 minuten geleden zei Arezo: De multifunctionele voetballer Hij kan overal niet (meer) mee. Ik denk echt dat Ajax sterker is zonder hem. Dat Vida verhaal was trouwens het enige moment dat ik het wel een beetje sneu vond voor Ajax. En verder prima verwoord door de perschef. Laat die perschef maar schuiven. Laat me raden: jij bent niet voor Ajax. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
timpy00 Geplaatst 27 augustus 2021 Share Geplaatst 27 augustus 2021 Ik dacht wel dat Daley Blind in het algemeen gezien werd als een van de allerbeste passers in elk geval van de eredivisie. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arezo Geplaatst 27 augustus 2021 Share Geplaatst 27 augustus 2021 Maar stel je speelt met een verdediging van Mazraoui - Rensch/Timber of Schuurs - Martinez - Tagliafico en een Middenveld met Klaassen Tadic en Gravenberch. Dan speelt er toch op elke positie een betere speler? Ik zou hem graag als centrale verdediger in de CL zien hoor, maar dan wordt het echt Comedy Capers. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
timpy00 Geplaatst 27 augustus 2021 Share Geplaatst 27 augustus 2021 2 minuten geleden zei Arezo: Maar stel je speelt met een verdediging van Mazraoui - Rensch/Timber of Schuurs - Martinez - Tagliafico en een Middenveld met Klaassen Tadic en Gravenberch. Dan speelt er toch op elke positie een betere speler? Ik zou hem graag als centrale verdediger in de CL zien hoor, maar dan wordt het echt Comedy Capers. Buiten dat dat het middenveld niet is. En het feit dat Nico eigenlijk overschat is. Denk ik wel dat je mening over Blind voornamelijk door je gekleurde bril moet komen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 27 augustus 2021 Share Geplaatst 27 augustus 2021 48 minuten geleden zei Arezo: De multifunctionele voetballer Hij kan overal niet (meer) mee. Ik denk echt dat Ajax sterker is zonder hem. Dat Vida verhaal was trouwens het enige moment dat ik het wel een beetje sneu vond voor Ajax. En verder prima verwoord door de perschef. Laat die perschef maar schuiven. Lul toch niet zo stom joh. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arezo Geplaatst 27 augustus 2021 Share Geplaatst 27 augustus 2021 8 minuten geleden zei timpy00: Buiten dat dat het middenveld niet is. En het feit dat Nico eigenlijk overschat is. Denk ik wel dat je mening over Blind voornamelijk door je gekleurde bril moet komen. 7 minuten geleden zei PJHoutman: Lul toch niet zo stom joh. Oke oke jullie hebben helemaal gelijk. Blind is de beste middenvelder in het universum. Ik zat fout. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 27 augustus 2021 Share Geplaatst 27 augustus 2021 Ik hoop dat in de Eredivisie Blind linksachter zal staan en Neres, Taglia en Onana naar Lyon gaan. Alleen tegen Madueke krijg je een probleem, verder is het prima zo. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 27 augustus 2021 Share Geplaatst 27 augustus 2021 Denk niet dat Nico nog gaat vertrekken. Waren heel even geruchten over PSG, maar daar lees ik al een tijdje niks meer over. Zonde wel. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 27 augustus 2021 Share Geplaatst 27 augustus 2021 Op 24-8-2021 om 13:15 zei NicoHaak: Denk naar Liverpool. En hoop het ook. Dinsdag 13:15 en al waanideen vrienden of is dat jouw slechte poging tot sarcsasme? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 27 augustus 2021 Share Geplaatst 27 augustus 2021 Dat standbeeld voor Overmars trouwens, wanneer komt die er? Ekkelenkamp voor 3 millies + doorverkoop. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rogier. Geplaatst 27 augustus 2021 Share Geplaatst 27 augustus 2021 Tadic op het middenveld @Arezo? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arezo Geplaatst 27 augustus 2021 Share Geplaatst 27 augustus 2021 4 minuten geleden zei Rogier.: Tadic op het middenveld @Arezo? Dat speelde hij ooit weleens toch? Bij Twente sowieso. Voor de duidelijkheid: Klaassen of 6 Gravenberch op 8 en Tadic op 10. Dan kan Ajax zomaar eens kampioen worden hoor. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten