Spring naar bijdragen
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s. ×
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s.

AFC Ajax

Fabian.

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 28,5k
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

• Thierryvane

2378

• Chiemel

1905

• cimbomcu

1571

• Rogier.

1529

Zojuist zei Nom de Guerre:

Centjes pakken in het buitenland?

Dan had die dat toch al eerder kunnen doen? Je ziet toch opzich niet zo heel vaak meer dat dergelijke grote talenten die al bij de selectie zitten en basisplaatsen krijgen nog twijfelen over een contractverlenging?

Als hij het slim speelt heeft hij zeker de kwaliteiten om de aankomende 4/5 jaar de spits van ajax te zijn. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ajax betaalt speler natuurlijk steeds meer dus ook jeugdspelers gaan steeds meer eisen, althans dat lijkt mij een logisch gevolg. Ajax gaat niet mee in dergelijke idiote eisen. Dus kiezen ze voor ander avontuur. Slim voor je carrière is anders, maar financieel ben je binnen.

bewerkt door Regis
Link naar opmerking
Deel via andere websites

36 minuten geleden zei Regis:

Jij hebt  niets gehoord. lol. Gesprekken lopen ook gewoon nog steeds, zeg ook nergens dat het absoluut niet gaat gebeuren, maar het ziet er niet goed uit op dit moment.  

Ah je gaat van ''het lijkt erop dat ook hij niet gaat verlengen'' naar ''zeg ook nergens dat het absoluut niet gaat gebeuren''.

Anass is een goede jongen, die tekent bij.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

13 minuten geleden zei cimbomcu:

Ah je gaat van ''het lijkt erop dat ook hij niet gaat verlengen'' naar ''zeg ook nergens dat het absoluut niet gaat gebeuren''.

Dachten ze bij AZ ook maar daar vinden ze hem an ass

*insert drum roll*

Link naar opmerking
Deel via andere websites

49 minuten geleden zei cimbomcu:

Zit werkelijk nul verschil in wat ik zeg, maar goed erg slim ben jij niet. Dat weten we onderhand wel. 

Malen is ook een prima jongen, Brobbey ook en zo zijn er nog vele.  Maar goed jij komt ook nooit op bij Ajax. Laat staan op De Toekomst.

1 uur geleden zei Stefan.:

Ik heb ook wat gehoord, de buurman van de moeder van de man van m'n nichtje kent 'm goed. Of die gaat verlengen weet 'ie alleen niet. Maar de gesprekken lopen nog! Denkt 'ie. 

Leuk. 

bewerkt door Regis
Link naar opmerking
Deel via andere websites

53 minuten geleden zei Regis:

Zit werkelijk nul verschil in wat ik zeg, maar goed erg slim ben jij niet. Dat weten we onderhand wel. 

Malen is ook een prima jongen, Brobbey ook en zo zijn er nog vele.  Maar goed jij komt ook nooit op bij Ajax. Laat staan op De Toekomst.

Leuk. 

Nee helemaal niet. Brobbey is geen prima jongen en heeft bovendien Raiola, net als Malen.

Je moet gewoon geen dingen zomaar de wereld in roepen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

21 minuten geleden zei FlyD:

Hoe speelde Timber?

Ik zal ook even reageren omdat je weet dat Regis van iemand die een 6 haalt graag een 2 maakt. Hij speelde best aardig, verdedigend soms in de counter van Twente wat naief maar dat komt ook gewoon door z'n leeftijd en gebrek aan ervaring. Voor mij zeker wel iets om vaker te proberen.

Ajax speelde helemaal niet ronduit slecht ook. Als je een beetje scherp voor de goal bent was het gisteren 1-6 geworden en dan praatte je anders. Laat je toch niet beïnvloeden door een toevallige corner die binnenvalt omdat Gravenberch uitglijdt. Het was een Ajax wat vooral aanvallend gewoon prima deed.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

4 minuten geleden zei cimbomcu:

Ik zal ook even reageren omdat je weet dat Regis van iemand die een 6 haalt graag een 2 maakt. Hij speelde best aardig, verdedigend soms in de counter van Twente wat naief maar dat komt ook gewoon door z'n leeftijd en gebrek aan ervaring. Voor mij zeker wel iets om vaker te proberen.

Ajax speelde helemaal niet ronduit slecht ook. Als Twente een beetje scherp voor de goal was werd het gisteren 3-1 geworden en dan praatte je anders. Laat je toch niet beïnvloeden door een toevallige corner die binnenvalt omdat Gravenberch uitglijdt. Het was een Ajax wat vooral aanvallend gewoon prima deed.

Menig had in zijn uppie al drie keer kunnen scoren.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

15 minuten geleden zei cimbomcu:

Nee helemaal niet. Brobbey is geen prima jongen en heeft bovendien Raiola, net als Malen.

Je moet gewoon geen dingen zomaar de wereld in roepen.

Ik roep dit dus niet zomaar. Over die andere opmerkingen ga ik maar niet eens beginnen. Mijn contacten rondom Malen zijn extreem goed (heb ik hier zelf ook meerdere keren vertelt) dat ik precies hoe het daar allemaal zit/zat.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Vond Ajax ook gewoon slecht gister. Slordig en niet scherp aan de bal en gaven veel kansen weg, Twente best veel grote kansen gehad. 

Timber niet opgevallen eigenlijk. Liet al het opbouwend werk sowieso aan Blind over. Dat laatste ging soms heel goed en soms heel slecht. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites