Spring naar bijdragen
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s. ×
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s.

AFC Ajax

Fabian.

Aanbevolen berichten

Blind op linksback.. Dan staat het straks 1-6 met zijn snelheid en mobiliteit.

Ik zeg:

Onana; Mazraoui, Schuurs, Martinez, Tagliafico; Gravenberch, Kudus; Antony, Klaassen, Tadic; Haller.

Alles de zestien in. Haller en Klaassen als schaduwspits. Omschakeling terug heb je met Kudus en Martinez nog twee die kunnen rennen en fel op de bal zijn.

Blind, Labyad en Promes gaan maar lekker wat anders doen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Antwoorden 28,5k
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

• Thierryvane

2378

• Chiemel

1905

• cimbomcu

1571

• Rogier.

1529

59 minuten geleden zei Rogier.:

Tweede helft zakt PSV in omdat ze moe zijn en dan komen Haller en Kudus even de boel slopen. 4-2 na een 1-2 achterstand bij rust, 2x Haller.

Komt goed jongens, no spang. Laatste gedeelte van de tweede helft ging al precies volgens plan.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei Elsjorro1990:

Prima 2e helft gezien. Doodziek wel dat je weer zo slecht begint en in die omschakeling truc trapt. Uiteindelijk had je nog verdiend kunnen winnen ook. Dat verhaal met haller, was dat nou buitenspel? Normaal laten ze de lijntjes dan zien toch? 

Leek me wel. Voet naar voren. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei Regis:

Zo extreem slecht beginnen en uiteindelijk had je hem alsnog moeten winnen.Nu gewoon Haller en Kudus basis aanstaande donderdag. En snel, heel snel nog een nieuwe CV erbij gaan halen.

Die CV gaat niet gebeuren, vrees ik. En ja, snel Haller en Kudus in gaan passen. En heel hard hopen dat Neres weer snel fit is en voor de verandering ook blijft. Dan heb je offensief genoeg goede impulsen en moet je maar hopen dat je de schade in defensief opzicht kan gaan beperken. Vooral voor de titel gaan, Europees gaat een moeilijk verhaal worden. Misschien maar met Blind op zes spelen dan. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

31 minuten geleden zei Zeus:

Die CV gaat niet gebeuren, vrees ik. En ja, snel Haller en Kudus in gaan passen. En heel hard hopen dat Neres weer snel fit is en voor de verandering ook blijft. Dan heb je offensief genoeg goede impulsen en moet je maar hopen dat je de schade in defensief opzicht kan gaan beperken. Vooral voor de titel gaan, Europees gaat een moeilijk verhaal worden. Misschien maar met Blind op zes spelen dan. 

Helaas zie ik het ook niet gebeuren. Pas van de zomer. Dan gaan ze het echt wel doen. Al sloot Overmars het interview voor de wedstrijd ook niet helemaal uit

linkje naar het interview van marcie netto.

http://www.espn.nl/video/clip?id=8016129

Youri Mulder die vind dat Ajax Zirkzee of Boadu had moeten halen ipv Haller  :-D

bewerkt door Regis
Link naar opmerking
Deel via andere websites

4 uur geleden zei Zeus:

Dan hoop ik op een vertrek van Traoré. Brobbey heeft misschien nog wat (meer) potentie. 

Ik verwacht dat Ajax het heel lastig gaat krijgen met de pressie en/of omschakeling van PSV. Uitslag geen idee. 1-2, 2-3, 2-2. Zoiets.

Hoop ik ook. Maar Brobbey heeft aflopend contract, nog niet bijgetekend (ondanks voortdurend zeggen dat hij wil blijven) en zit bij Raiola, dus vrees het ergste.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei Zeus:

Neres en Haller basis? Met Tadic op 10 ofzo? 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

4 minuten geleden zei Hwb:

Hoop ik ook. Maar Brobbey heeft aflopend contract, nog niet bijgetekend (ondanks voortdurend zeggen dat hij wil blijven) en zit bij Raiola, dus vrees het ergste.

Andere kant heeft Brobbey wel een goede positie als hij gewoon zijn contract laat uitlopen. Iets meer geld pakken, omdat je geen transferbedrag kost. Maar dat die jongen nu of aan het eind van dit seizoen vertrekt lijkt mij onderhand wel een zekerheid. Zal in Italie wss met gemak 1 miljoen per jaar gaan pakken. Dat kan hij bij ons wel vergeten natuurlijk. Geef hem ook eens ongelijk dan...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

16 minuten geleden zei Chiemel:

Neres en Haller basis? Met Tadic op 10 ofzo? 

Ik vind een Neres met een klein beetje ritme en vorm al snel de beste vleugelspeler van deze selectie. Dus ja, altijd Neres. Tadic kan op links, Kudus op tien. Klaassen op tien kan ook nog, met Kudus naast Gravenberch. Maar Tadic op tien kan ook best in de Eredivisie en dan met Antony (rechts) of Promes (links) op de andere flank.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

9 minuten geleden zei Zeus:

Ik vind een Neres met een klein beetje ritme en vorm al snel de beste vleugelspeler van deze selectie. Dus ja, altijd Neres. Tadic kan op links, Kudus op tien. Klaassen op tien kan ook nog, met Kudus naast Gravenberch. Maar Tadic op tien kan ook best in de Eredivisie en dan met Antony (rechts) of Promes (links) op de andere flank.

Dus Antony bank zeg je eigenlijk als Tadic op links blijft?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

5 minuten geleden zei Chiemel:

Dus Antony bank zeg je eigenlijk als Tadic op links blijft?

Neres boven Antony, ja. En Tadic, tja. Als Haller je spits is, dan heb je meer aan de voorzet van een Tadic op links. Antony heeft ook wel een voorzet, maar niet zo effectief als Tadic, denk ik. Als Tadic de spits is, geeft dat ruimte aan wat meer diepte op de vleugels.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Terugkijkende op de wedstrijd ben ik ook behoorlijk tevreden eigenlijk. Als de verdediging wat scherper was, had je PSV gewoon opgerold. 28 februari kun je gewoon starten met Haller en dan kunnen ze meteen onder de druk uit voetballen.

Donderdag Twente nog een lastige wedstrijd, maar dat zouden 3 punten moeten zijn. Dan op naar zondag, Ten Hag verwacht dat Neres wat minuten kan maken. Nulletje of 5 zou de krachtsverhoudingen goed weergeven wel.

Link naar opmerking
Deel via andere websites