Socrates Geplaatst 10 januari 2021 Share Geplaatst 10 januari 2021 Blind op linksback.. Dan staat het straks 1-6 met zijn snelheid en mobiliteit. Ik zeg: Onana; Mazraoui, Schuurs, Martinez, Tagliafico; Gravenberch, Kudus; Antony, Klaassen, Tadic; Haller. Alles de zestien in. Haller en Klaassen als schaduwspits. Omschakeling terug heb je met Kudus en Martinez nog twee die kunnen rennen en fel op de bal zijn. Blind, Labyad en Promes gaan maar lekker wat anders doen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 10 januari 2021 Share Geplaatst 10 januari 2021 Aanvallend zijn er heel veel mogelijkheden, zeker als Kudus en Haller nog invallen. Ik vind PSV helemaal niet denderend, ja ordinair counteren maar dat valt ook wel mee. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rogier. Geplaatst 10 januari 2021 Share Geplaatst 10 januari 2021 59 minuten geleden zei Rogier.: Tweede helft zakt PSV in omdat ze moe zijn en dan komen Haller en Kudus even de boel slopen. 4-2 na een 1-2 achterstand bij rust, 2x Haller. Komt goed jongens, no spang. Laatste gedeelte van de tweede helft ging al precies volgens plan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 10 januari 2021 Share Geplaatst 10 januari 2021 Jammer dat Gravenberch ook niet zijn niveau haalt, die had soms goede ruimte om een belangrijke pass te geven. Je ziet eigenlijk dat Ajax véél beter kan voetballen, maar niks aan zijn zwaktes heeft gedaan en daardoor PSV het veels te makkelijk maakt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 10 januari 2021 Share Geplaatst 10 januari 2021 Ik vind Gravenberch echt heel goed spelen. Net als Nous. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 10 januari 2021 Share Geplaatst 10 januari 2021 4 minuten geleden zei cimbomcu: Ik vind Gravenberch echt heel goed spelen. Net als Nous. Hij speelt niet slecht, maar die laatste slechte steekpass op Klaassen en bij een paar bakveroveringen deed hij te weinig met de bal. Dus mis net dat sublieme. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 10 januari 2021 Share Geplaatst 10 januari 2021 Haller valt in ieder geval niet tegen. Ziet z'n multifunctionaliteit meteen wel. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 10 januari 2021 Share Geplaatst 10 januari 2021 1 minuut geleden zei Chiemel: Haller valt in ieder geval niet tegen. Ziet z'n multifunctionaliteit meteen wel. Toch vreemd dat hij niet gewoon mocht beginnen. Je speelt tegen Boscagli en Teze. Die zijn beide nog geen 1.85m en niet bepaald de sterkste. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rogier. Geplaatst 10 januari 2021 Share Geplaatst 10 januari 2021 Nog steeds bovenaan. Kan er mee leven Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elsjorro1990 Geplaatst 10 januari 2021 Share Geplaatst 10 januari 2021 Prima 2e helft gezien. Doodziek wel dat je weer zo slecht begint en in die omschakeling truc trapt. Uiteindelijk had je nog verdiend kunnen winnen ook. Dat verhaal met haller, was dat nou buitenspel? Normaal laten ze de lijntjes dan zien toch? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Regis Geplaatst 10 januari 2021 Share Geplaatst 10 januari 2021 Zo extreem slecht beginnen en uiteindelijk had je hem alsnog moeten winnen.Nu gewoon Haller en Kudus basis aanstaande donderdag. En snel, heel snel nog een nieuwe CV erbij gaan halen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 10 januari 2021 Share Geplaatst 10 januari 2021 Uiteindelijk wel tevreden met gelijkspel, gezien de 0-2 en dat je PSV zo op achterstand houdt. Maar winst zat er zeker in. Of Kudus alweer klaar voor basis is twijfel ik bij, die leek nog wat te moeten wennen? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 10 januari 2021 Share Geplaatst 10 januari 2021 1 uur geleden zei Elsjorro1990: Prima 2e helft gezien. Doodziek wel dat je weer zo slecht begint en in die omschakeling truc trapt. Uiteindelijk had je nog verdiend kunnen winnen ook. Dat verhaal met haller, was dat nou buitenspel? Normaal laten ze de lijntjes dan zien toch? Leek me wel. Voet naar voren. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 10 januari 2021 Share Geplaatst 10 januari 2021 1 uur geleden zei Regis: Zo extreem slecht beginnen en uiteindelijk had je hem alsnog moeten winnen.Nu gewoon Haller en Kudus basis aanstaande donderdag. En snel, heel snel nog een nieuwe CV erbij gaan halen. Die CV gaat niet gebeuren, vrees ik. En ja, snel Haller en Kudus in gaan passen. En heel hard hopen dat Neres weer snel fit is en voor de verandering ook blijft. Dan heb je offensief genoeg goede impulsen en moet je maar hopen dat je de schade in defensief opzicht kan gaan beperken. Vooral voor de titel gaan, Europees gaat een moeilijk verhaal worden. Misschien maar met Blind op zes spelen dan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Regis Geplaatst 10 januari 2021 Share Geplaatst 10 januari 2021 (bewerkt) 31 minuten geleden zei Zeus: Die CV gaat niet gebeuren, vrees ik. En ja, snel Haller en Kudus in gaan passen. En heel hard hopen dat Neres weer snel fit is en voor de verandering ook blijft. Dan heb je offensief genoeg goede impulsen en moet je maar hopen dat je de schade in defensief opzicht kan gaan beperken. Vooral voor de titel gaan, Europees gaat een moeilijk verhaal worden. Misschien maar met Blind op zes spelen dan. Helaas zie ik het ook niet gebeuren. Pas van de zomer. Dan gaan ze het echt wel doen. Al sloot Overmars het interview voor de wedstrijd ook niet helemaal uit linkje naar het interview van marcie netto. http://www.espn.nl/video/clip?id=8016129 Youri Mulder die vind dat Ajax Zirkzee of Boadu had moeten halen ipv Haller 10 januari 2021 bewerkt door Regis Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hwb Geplaatst 10 januari 2021 Share Geplaatst 10 januari 2021 4 uur geleden zei Zeus: Dan hoop ik op een vertrek van Traoré. Brobbey heeft misschien nog wat (meer) potentie. Ik verwacht dat Ajax het heel lastig gaat krijgen met de pressie en/of omschakeling van PSV. Uitslag geen idee. 1-2, 2-3, 2-2. Zoiets. Hoop ik ook. Maar Brobbey heeft aflopend contract, nog niet bijgetekend (ondanks voortdurend zeggen dat hij wil blijven) en zit bij Raiola, dus vrees het ergste. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 10 januari 2021 Share Geplaatst 10 januari 2021 1 uur geleden zei Zeus: Die CV gaat niet gebeuren, vrees ik. En ja, snel Haller en Kudus in gaan passen. En heel hard hopen dat Neres weer snel fit is en voor de verandering ook blijft. Dan heb je offensief genoeg goede impulsen en moet je maar hopen dat je de schade in defensief opzicht kan gaan beperken. Vooral voor de titel gaan, Europees gaat een moeilijk verhaal worden. Misschien maar met Blind op zes spelen dan. Neres en Haller basis? Met Tadic op 10 ofzo? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Regis Geplaatst 10 januari 2021 Share Geplaatst 10 januari 2021 4 minuten geleden zei Hwb: Hoop ik ook. Maar Brobbey heeft aflopend contract, nog niet bijgetekend (ondanks voortdurend zeggen dat hij wil blijven) en zit bij Raiola, dus vrees het ergste. Andere kant heeft Brobbey wel een goede positie als hij gewoon zijn contract laat uitlopen. Iets meer geld pakken, omdat je geen transferbedrag kost. Maar dat die jongen nu of aan het eind van dit seizoen vertrekt lijkt mij onderhand wel een zekerheid. Zal in Italie wss met gemak 1 miljoen per jaar gaan pakken. Dat kan hij bij ons wel vergeten natuurlijk. Geef hem ook eens ongelijk dan... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 10 januari 2021 Share Geplaatst 10 januari 2021 16 minuten geleden zei Chiemel: Neres en Haller basis? Met Tadic op 10 ofzo? Ik vind een Neres met een klein beetje ritme en vorm al snel de beste vleugelspeler van deze selectie. Dus ja, altijd Neres. Tadic kan op links, Kudus op tien. Klaassen op tien kan ook nog, met Kudus naast Gravenberch. Maar Tadic op tien kan ook best in de Eredivisie en dan met Antony (rechts) of Promes (links) op de andere flank. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 10 januari 2021 Share Geplaatst 10 januari 2021 9 minuten geleden zei Zeus: Ik vind een Neres met een klein beetje ritme en vorm al snel de beste vleugelspeler van deze selectie. Dus ja, altijd Neres. Tadic kan op links, Kudus op tien. Klaassen op tien kan ook nog, met Kudus naast Gravenberch. Maar Tadic op tien kan ook best in de Eredivisie en dan met Antony (rechts) of Promes (links) op de andere flank. Dus Antony bank zeg je eigenlijk als Tadic op links blijft? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 10 januari 2021 Share Geplaatst 10 januari 2021 5 minuten geleden zei Chiemel: Dus Antony bank zeg je eigenlijk als Tadic op links blijft? Neres boven Antony, ja. En Tadic, tja. Als Haller je spits is, dan heb je meer aan de voorzet van een Tadic op links. Antony heeft ook wel een voorzet, maar niet zo effectief als Tadic, denk ik. Als Tadic de spits is, geeft dat ruimte aan wat meer diepte op de vleugels. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 10 januari 2021 Share Geplaatst 10 januari 2021 Aanvallend hebben we straks zo ontzettend veel kwaliteit. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rogier. Geplaatst 10 januari 2021 Share Geplaatst 10 januari 2021 Terugkijkende op de wedstrijd ben ik ook behoorlijk tevreden eigenlijk. Als de verdediging wat scherper was, had je PSV gewoon opgerold. 28 februari kun je gewoon starten met Haller en dan kunnen ze meteen onder de druk uit voetballen. Donderdag Twente nog een lastige wedstrijd, maar dat zouden 3 punten moeten zijn. Dan op naar zondag, Ten Hag verwacht dat Neres wat minuten kan maken. Nulletje of 5 zou de krachtsverhoudingen goed weergeven wel. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 10 januari 2021 Share Geplaatst 10 januari 2021 Zo slecht is Ajax toch niet? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rogier. Geplaatst 10 januari 2021 Share Geplaatst 10 januari 2021 2 minuten geleden zei PJHoutman: Zo slecht is Ajax toch niet? Ik wilde deze liken, maar mijn likes zijn op :( Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten