Rogier. Geplaatst 10 januari 2021 Share Geplaatst 10 januari 2021 Verwacht Haller ook nog niet meteen. Martinez was een twijfelgeval, dus het zal wel dit worden: Onana, Mazza, Schuurs, Blind, Nico, Gravenberch, Klaassen, Labyad, Promes, Tadic, Antony Moeten we nog steeds mee winnen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 10 januari 2021 Share Geplaatst 10 januari 2021 Verdomme zin in! 3-1 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Regis Geplaatst 10 januari 2021 Share Geplaatst 10 januari 2021 Schuim op de bekken, bloed aan de muur, knieschijven op de tweede ring Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 10 januari 2021 Share Geplaatst 10 januari 2021 (bewerkt) Er is vast wel iets wat die twee kunnen, zingen iig niet En hebben ze hele tijd over stad Eindhoven maar dan weigeren ze Amsterdam te zeggen en zingen ze alleen Mokum, kansloos. 10 januari 2021 bewerkt door Kyrill Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Regis Geplaatst 10 januari 2021 Share Geplaatst 10 januari 2021 Ik denk niet dat het allemaal zo serieus is Karel. Mokum is gewoon hartstikke normaal trouwens. Geen flauw idee wat daar kansloos aan is. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rogier. Geplaatst 10 januari 2021 Share Geplaatst 10 januari 2021 1 uur geleden zei Rogier.: Verwacht Haller ook nog niet meteen. Martinez was een twijfelgeval, dus het zal wel dit worden: Onana, Mazza, Schuurs, Blind, Nico, Gravenberch, Klaassen, Labyad, Promes, Tadic, Antony Moeten we nog steeds mee winnen Kenner Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 10 januari 2021 Share Geplaatst 10 januari 2021 4 minuten geleden zei Regis: Ik denk niet dat het allemaal zo serieus is Karel. Mokum is gewoon hartstikke normaal trouwens. Geen flauw idee wat daar kansloos aan is. Dat is waar maat. Oke dan is Mokum niet kansloos idd, maar ik vind nog steeds ze niet al te best kunnen zingen. Maar het idee is opzich leuk als Parodie, is het best grappig iig. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Regis Geplaatst 10 januari 2021 Share Geplaatst 10 januari 2021 4 minuten geleden zei Rogier.: Kenner Voetbalanalist van het jaar 2021 is bekend! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 10 januari 2021 Share Geplaatst 10 januari 2021 Promes op tien en Labyad in de spits? Grapje toch? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Regis Geplaatst 10 januari 2021 Share Geplaatst 10 januari 2021 (bewerkt) 3 minuten geleden zei Zeus: Promes op tien en Labyad in de spits? Grapje toch? Lijkt mij gewoon Labyad op 10, Promes op links en Tadic in de spits. Ronald de Boer is niet serieus te nemen. Overmars hint even naar een vertrek van Traore en/of Brobbey 10 januari 2021 bewerkt door Regis Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 10 januari 2021 Share Geplaatst 10 januari 2021 Oeh, niet zo beste opstelling imo. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rogier. Geplaatst 10 januari 2021 Share Geplaatst 10 januari 2021 Tweede helft zakt PSV in omdat ze moe zijn en dan komen Haller en Kudus even de boel slopen. 4-2 na een 1-2 achterstand bij rust, 2x Haller. 49 minuten geleden zei Regis: Overmars hint even naar een vertrek van Traore en/of Brobbey Deze heb ik gemist, wat zei die? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Regis Geplaatst 10 januari 2021 Share Geplaatst 10 januari 2021 5 minuten geleden zei Rogier.: Tweede helft zakt PSV in omdat ze moe zijn en dan komen Haller en Kudus even de boel slopen. 4-2 na een 1-2 achterstand bij rust, 2x Haller. Deze heb ik gemist, wat zei die? Kwam er op neer dat wij niet wisten wat er nog allemaal te gebeuren stond de komende weken en dat ze met Haller al hebben voorgesorteerd op wat nog gaat komen. Dus gaat geheid iemand vertrekken. Traore of Brobbey lijkt mij dan het meest logisch. Met de interesse van Wolves voor Traore en Brobbey die ook al met andere clubs praat Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 10 januari 2021 Share Geplaatst 10 januari 2021 Dan hoop ik op een vertrek van Traoré. Brobbey heeft misschien nog wat (meer) potentie. Ik verwacht dat Ajax het heel lastig gaat krijgen met de pressie en/of omschakeling van PSV. Uitslag geen idee. 1-2, 2-3, 2-2. Zoiets. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 10 januari 2021 Share Geplaatst 10 januari 2021 Ah, fijn, die ESPN app doet het niet op moment supreme. Ik krijg geen beeld, meer mensen die dat hebben? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 10 januari 2021 Share Geplaatst 10 januari 2021 Zojuist zei Chiemel: Ah, fijn, die ESPN app doet het niet op moment supreme. Ik krijg geen beeld, meer mensen die dat hebben? Nee, heb een tv. Prima goal Zahavi heb je gemist! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beppu Geplaatst 10 januari 2021 Share Geplaatst 10 januari 2021 Zojuist zei Chiemel: Ah, fijn, die ESPN app doet het niet op moment supreme. Ik krijg geen beeld, meer mensen die dat hebben? Hoe log je überhaupt in met Ziggo? Bij Fox was er een Ziggo knop te vinden waarmee je in kon loggen, op de ESPN app is deze nergens te vinden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Regis Geplaatst 10 januari 2021 Share Geplaatst 10 januari 2021 (bewerkt) Schuurs, Blind, Labyad en Promes. 4 spelers in je basis die het Ajax niveau niet (meer) aankunnen. tssja. 10 januari 2021 bewerkt door Regis Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rogier. Geplaatst 10 januari 2021 Share Geplaatst 10 januari 2021 Godverdetering Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Regis Geplaatst 10 januari 2021 Share Geplaatst 10 januari 2021 Erik in de rust ontslaan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 10 januari 2021 Share Geplaatst 10 januari 2021 Omschakeling PSV, slappe restdefensie vanuit het middenveld, traag en log centrum. Typisch, je had het zo uit kunnen tekenen. Promes als tien in die drukte slaat weer helemaal nergens op, die kan dat niet. Belachelijk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 10 januari 2021 Share Geplaatst 10 januari 2021 3 uur geleden zei La Pulga: Ik denk dat wel die 3 starten. Of Labyad, Neres, Tadic en Antony. Dan ga ik mijn toto maar mooi incashen en all in op Zahavi to score. Nog gedaan? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 10 januari 2021 Share Geplaatst 10 januari 2021 Zojuist zei MetalMichael: Nog gedaan? Helaas niet, het bleef bij een grote mond. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elsjorro1990 Geplaatst 10 januari 2021 Share Geplaatst 10 januari 2021 Lekker dit toch? Je trapt voor de 888888e keer in de truc van PSV. Vol gas naar voren in de omschakeling. 2 kansen 2 doelpunten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 10 januari 2021 Share Geplaatst 10 januari 2021 Jongens, ik kan het niet meer aanzien. Onze linksback is zo verschrikkelijk slecht, die kan er echt geen pepernoot van. Zou nu graag opteren voor Blind op linksback en dan Martinez erin voor meer voetbal. Moet je eens opletten hoevaak het misgaat bij Nico op links. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten