Rogier. Geplaatst 15 november 2021 Share Geplaatst 15 november 2021 21 minuten geleden zei ElMarcos: De VAR was even thee halen? Volgens mij is er geen VAR bij de WK-kwalificatie. In ieder geval bij die wedstrijd niet, dit was in het voorjaar bij de wedstrijd in Servië. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 16 november 2021 Share Geplaatst 16 november 2021 (bewerkt) - blijkbaar is er een topic voor WK kwalificatie. Dus gaat daar naartoe. 16 november 2021 bewerkt door 007mark Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 16 november 2021 Share Geplaatst 16 november 2021 Senegal kan een prima elftal opstellen ja, wel een hoop wat aan de oude kant. Dit WK wel hun laatste kans. Maar voor de rest ook wel leuke elftallen, alleen Mali, Tunesië en Congo misschien wat minder. Bij Marokko hoop ik wel op Ziyech en Mazraoui, laatstgenoemde misschien in een wat andere rol. Algerije toch ook best wat aardigs in die ploeg. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 16 november 2021 Share Geplaatst 16 november 2021 Straks Argentinië tegen Brazilië, iemand die gaat kijken? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 16 november 2021 Share Geplaatst 16 november 2021 (bewerkt) Waar komt dat op dan? Zie het niet op ESPN of Ziggo. Nvm, wel op Ziggo zie ik nu. Jammer dat Neymar er niet bij is (en Fred speelt). 16 november 2021 bewerkt door Socrates Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 16 november 2021 Share Geplaatst 16 november 2021 7 minuten geleden zei Socrates: Waar komt dat op dan? Zie het niet op ESPN of Ziggo. Nvm, wel op Ziggo zie ik nu. Jammer dat Neymar er niet bij is (en Fred speelt). Ziggo idd, vind vooral jammer dat Antony niet speelt. Al kijk ik natuurlijk meer voor Messi. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 16 november 2021 Share Geplaatst 16 november 2021 Ja, maar Raphinha kan er natuurlijk ook wel wat van. Lekkere speler. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 17 november 2021 Share Geplaatst 17 november 2021 Dat ik voor dit ben wakker gebleven. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 17 november 2021 Share Geplaatst 17 november 2021 Boutwedstrijd ja. Ik had nu heerlijk kunnen slapen. Neem ik je zeer kwalijk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 17 november 2021 Share Geplaatst 17 november 2021 9 uur geleden zei Socrates: Boutwedstrijd ja. Ik had nu heerlijk kunnen slapen. Neem ik je zeer kwalijk. Excuus, ik was ook een uur te laat wakker vandaag. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 29 maart 2022 Share Geplaatst 29 maart 2022 Toch mooi dat Eriksen weer even een doelpuntje maakt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 25 mei 2022 Share Geplaatst 25 mei 2022 Mazraoui in Ziyech nog steeds uit bij Marokko. Van mij mag hij wegblijven, zo belangrijk is ie ook weer niet. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 25 mei 2022 Share Geplaatst 25 mei 2022 Hebben ze die idioot nou nog niet ontslagen? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElMarcos Geplaatst 25 mei 2022 Share Geplaatst 25 mei 2022 42 minuten geleden zei Socrates: Hebben ze die idioot nou nog niet ontslagen? Blijkbaar niet. Onbegrijpelijk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 1 juni 2022 Share Geplaatst 1 juni 2022 Zometeen Messi tegen Italië! Let’s go Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 1 juni 2022 Share Geplaatst 1 juni 2022 Was ingeschakeld op Rai Uno, versprint beeld om 20.35 ineens naar dit? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 1 juni 2022 Share Geplaatst 1 juni 2022 5 minuten geleden zei 007mark: Was ingeschakeld op Rai Uno, versprint beeld om 20.35 ineens naar dit? Ook wel leuk om naar te kijken toch? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 1 juni 2022 Share Geplaatst 1 juni 2022 De nieuwe wereldkampioen is aan het voetballen jongens Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 1 juni 2022 Share Geplaatst 1 juni 2022 36 minuten geleden zei La Pulga: De nieuwe wereldkampioen is aan het voetballen jongens Oekraïne? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 1 juni 2022 Share Geplaatst 1 juni 2022 4 minuten geleden zei Bogatyr: Oekraïne? Gevaarlijke outsider wel inderdaad Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FlyD Geplaatst 1 juni 2022 Share Geplaatst 1 juni 2022 13 minuten geleden zei Bogatyr: Oekraïne? Als voetbal een jurysport zou worden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 5 juni 2022 Share Geplaatst 5 juni 2022 Straks San Marino tegen Malta. Die gasten zijn tenminste wel gemotiveerd om voor hun land te voetballen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
timpy00 Geplaatst 5 juni 2022 Share Geplaatst 5 juni 2022 Je mag toch hopen dat Wales het niet red. Wat een verschrikkelijk team is dat zeg. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Richarð. Geplaatst 5 juni 2022 Share Geplaatst 5 juni 2022 2 minuten geleden zei timpy00: Je mag toch hopen dat Wales het niet red. Wat een verschrikkelijk team is dat zeg. Dat zou wel Bale zijn, ja. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
TomFsoccer Geplaatst 5 juni 2022 Share Geplaatst 5 juni 2022 Zeer jammer, Oekraïne speelde wel echt een leuke wedstrijd. Zijn wel beetje bestolen, toch? Was het geen penalty in de eerste helft? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten