cimbomcu Geplaatst 13 november 2020 Share Geplaatst 13 november 2020 25 minuten geleden zei Thierryvane: Met de VAR was het nog een interessant verhaal geweest. Keepertje had het zelf ook door. Die penal bedoel je? Hij hield keurig 1 voet op de lijn. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 13 november 2020 Share Geplaatst 13 november 2020 Er was gewoon VAR (?) Wist helemaal niet dat ze zover terug mochten gaan als bij die afgekeurde treffer van Messi. Dat heb ik echt al tijden niet meer gezien, laatste keer was denk ik bij Roda in de beker. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 14 november 2020 Share Geplaatst 14 november 2020 Heel Noorwegen (het Noorse team dus) is quarantaine en die mogen Roemenie niet in. Wedstrijd is uitgesteld. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
himan Geplaatst 15 november 2020 Share Geplaatst 15 november 2020 Op 13-11-2020 om 10:23 zei Niels: Toch maar goed dat Portugal de Nations League heeft gewonnen: Groep FHongarijePortugalFrankrijkDuitsland Nou ja, als er publiek is gaat het waarschijnlijk ook nog spoken in Boedapest, dus het is echt een interessante poule. (meestal als ik zoiets zeg wordt het 3x 3-0 tegen Hongarije...) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 16 november 2020 Share Geplaatst 16 november 2020 Ook als je dat niet zegt Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 18 november 2020 Share Geplaatst 18 november 2020 Turkije degradeert dus naar Nations League C, in een poule waar Hongarije naar League A promoveert. Okee dan Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 19 november 2020 Share Geplaatst 19 november 2020 Ja gekke poule wel, alles kon gebeuren op de laatste dag. Als Turkije had gewonnen waren ze gepromoveerd naar A. Servië die dramatisch presteert wint opeens met 5-0 van Rusland waardoor ze Turkije nog op doelsaldo voorbij gaan. Heel matig allemaal. Hongarije boven Turkije, Servië en Rusland hadden mensen ook niet zo snel verwacht denk ik. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rogier. Geplaatst 19 november 2020 Share Geplaatst 19 november 2020 1 uur geleden zei cimbomcu: Ja gekke poule wel, alles kon gebeuren op de laatste dag. Als Turkije had gewonnen waren ze gepromoveerd naar A. Servië die dramatisch presteert wint opeens met 5-0 van Rusland waardoor ze Turkije nog op doelsaldo voorbij gaan. Heel matig allemaal. Hongarije boven Turkije, Servië en Rusland hadden mensen ook niet zo snel verwacht denk ik. Poule F op het EK wordt wel leuk zo. Hongarije kan zomaar stunten tegen Frankrijk, Portugal of Duitsland als ze ook 1e kunnen worden in deze NL-groep Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 19 november 2020 Share Geplaatst 19 november 2020 Dan laat ik een tatoeage zetten van Managers United Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 19 november 2020 Share Geplaatst 19 november 2020 4 uur geleden zei Rogier.: Poule F op het EK wordt wel leuk zo. Hongarije kan zomaar stunten tegen Frankrijk, Portugal of Duitsland als ze ook 1e kunnen worden in deze NL-groep 7 minuten geleden zei Sophomore: Dan laat ik een tatoeage zetten van Managers United Staat genoteerd. @Lazy wilt je misschien nog wel sponsoren dan Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 15 januari 2021 Share Geplaatst 15 januari 2021 https://theathletic.com/news/euro-2020-tickets-football-soccer/zhm7sv5JfW6O Heb zelf maar het zekere voor het onzekere genomen en mijn centen terug gevraagd. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 24 maart 2021 Share Geplaatst 24 maart 2021 De finalisten van het laatste WK beginnen in ieder geval niet met 3 punten aan de kwalificatiereeks. Frankrijk komt thuis niet verder dan 2-2 tegen Oekraïne, terwijl Kroatië verliest bij Slovenië (1-0). Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 26 maart 2021 Share Geplaatst 26 maart 2021 Destinho Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rich ruzzian Geplaatst 26 maart 2021 Share Geplaatst 26 maart 2021 Spanje slaagt er niet in om van Griekenland te winnen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 26 maart 2021 Share Geplaatst 26 maart 2021 Alweer? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 28 maart 2021 Share Geplaatst 28 maart 2021 Op 26-3-2021 om 10:39 zei rich ruzzian: Spanje slaagt er niet in om van Griekenland te winnen. En vanavond gewonnen bij Georgie door goal in 92e minuut Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 28 maart 2021 Share Geplaatst 28 maart 2021 Weet iemand hoe het is als Zwitserland een 2-0 had gemaakt je 900 euro rijker zou zijn? Ik zal het ook nooit weten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 28 maart 2021 Share Geplaatst 28 maart 2021 Pittig man. En Seferovic de goal machine stond nog wel op het veld. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 31 maart 2021 Share Geplaatst 31 maart 2021 Yanick Frick schiet een corner in één keer binnen voor Liechtenstein. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 31 maart 2021 Share Geplaatst 31 maart 2021 Olympisch doelpunt Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
himan Geplaatst 31 juli 2021 Share Geplaatst 31 juli 2021 Wat een held is Dickie toch. Bondscoach van Irak. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 31 juli 2021 Share Geplaatst 31 juli 2021 Hebben daar al met zoveel terreur moeten dealen... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Richarð. Geplaatst 31 juli 2021 Share Geplaatst 31 juli 2021 Als De Kleine Generaal past 'ie daar wel. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 31 juli 2021 Share Geplaatst 31 juli 2021 The Dicktator Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FlyD Geplaatst 31 juli 2021 Share Geplaatst 31 juli 2021 Ben benieuwd wat Johan Derksen daarvan vindt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten