Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Wie is de mol? 2019

MisterX

Wie is de mol?  

12 leden hebben gestemd

1. 1. Wie is de mol?

Deze peiling is gesloten. Er kan niet meer worden gestemd.

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 106
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Merel verdient te veel geld, maar vertrouw ik toch niet. Sarah nooit echt verdacht, tot opeens afgelopen aflevering. Rick Paul vanaf het begin mijn verdachte. Over hem twijfel ik wel steeds meer. Ik kan maar geen hoogte van hem krijgen. Van Jamie weet ik niet echt wat er er van moet vinden. Ik zou niet echt een lijst mollenacties kunnen noemen, maar ik vertrouw hem niet. Als Sinan de mol is: wat een slechte casting. Hij doet echt niets bij iedere opdracht. Ik mag hopen dat hij het niet is. En dan hebben we nog Niels. Ik denk dat hij het niet is. Zo komt hij in ieder geval bij mij over. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

10 uur geleden zei MisterX:

Ik zag hem ook langs komen. En eentje met iets vanuit de leader waaruit zou blijken dat Rick Paul de mol is. En als je iets om zou zetten in morse (geen idee welke precies) dan krijg je 'een man' als tekst. 

Dat van de morse is ook die schermen in de post boven je, maar ook zonder morse komt het uit op een man.

Dat van die leader komt nog niet uit op Rick-Paul zover ik gelezen heb. Daar zou volgende aflevering evt de mol uit kunnen komen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Als de afgelopen seizoenen me iets geleerd hebben, is het dat zulke dingen veel te vergezocht zijn.

Het zit hem in de "simpelere" dingen zoals woorden/zinnen die gebruikt worden, gedrag rondom en tijdens opdrachten en uiteindelijk zoveel mogelijk onopvallend proberen opdrachten te saboteren zodat er weinig geld in de pot zit.

Sommige dingen die ik voorbij zie komen op social media.. man man man :-D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Bij die opdracht van zaterdag in die “stenenfabriek” zie je op t moment dat (ik geloof Niels en Jamie) Merel en Rik Paul gaan helpen iemand op de achtergrond lopen.

T klinkt een beetje vaag misschien maar als je naar dat moment kijkt snap je wat ik bedoel ?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

7 uur geleden zei Erwin.:

Dat van de morse is ook die schermen in de post boven je, maar ook zonder morse komt het uit op een man.

Dat van die leader komt nog niet uit op Rick-Paul zover ik gelezen heb. Daar zou volgende aflevering evt de mol uit kunnen komen.

Jij bedoelt iets anders met de leader. De schermen aan de zipline gecombineerd met de de volgorde in de leader van rood/groen op basis van wel/niet afgevallen zou ook op een of andere manier wijzen op Rick Paul. Was trouwens wel best vergezocht. 

Jij bedoelt iets over die mannen on het meer die met stukje slepen etc. in de leader. Daar had ik het niet over. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 uur geleden zei Minitolluz:

Sinan of merel is het. Al hoop ik dat Rik Paul gewoon nog terugkomt en hij toch de mol blijkt te zijn

Nee, helaas. Dat gaat niet gebeuren. Ik zat ook in deze tunnel, maar was er gedurende de aflevering al uitgestapt, waardoor de executie gelukkig niet zo'n schok was. Ik zag hem al aankomen.

Ik ben wel op zoek naar een nieuwe tunnel...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Deze had ik niet zien  aankomen.. mijn beide verdachten eruit.. Sarah verdenk ik nu ook, Sinan zou echt matig zijn als hij de mol zou zijn (domweg niet meedoen aan opdrachten ed.) Niels en Merel brengen volgens mij het meeste geld binnen en verdenk ik op dit moment niet (maar niets is wat het lijkt in dit spel)

Link naar opmerking
Deel via andere websites