Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Wie is de mol? 2019

MisterX

Wie is de mol?  

12 leden hebben gestemd

1. 1. Wie is de mol?

Deze peiling is gesloten. Er kan niet meer worden gestemd.

Aanbevolen berichten

3 uur geleden zei Chiemel:

Voor mij Sarah hoofdverdachte. Deed het gister niet goed en vind ik acterend reageren op sommige situaties ipv oprecht zoals een kandidaat op dat moment zou doen. 

Misschien zag ik het fout, maar pakte ze bij de laseropdracht nou echt het bordje met haar naam, en niet het geld? Weet dan alleen niet of ik dat moet inschatten als mol- of kandidatenactie

De 4 mensen die bleven zitten bij de wachtkamer hebben voor mij ook wel een grote kans om mol te zijn (nog 3 over). Rick-Paul viel mij sowieso op, want kwam met de lasers ook terug met slechts 50 euro en had met de eerste opdracht ook een belangrijke positie. (Had zelf net als Nikkie veel moeite om de cijfers te zien :D)

Niels zaait ook veel verwarring steeds. Sinan kan ik wel om lachen. Zondert zich tijdens opdrachten ook steeds een beetje af door net een beetje achter de groep te gaan zitten. Voor nu zijn Niels en Rick-Paul mijn hoofdverdachten.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Antwoorden 106
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

54 minuten geleden zei 007mark:

Misschien zag ik het fout, maar pakte ze bij de laseropdracht nou echt het bordje met haar naam, en niet het geld? Weet dan alleen niet of ik dat moet inschatten als mol- of kandidatenactie

Ze nam het bordje mee ipv geld idd, ze viel lomp en ze begon aan de verkeerde kant terwijl Sinan haar nog tipte welke kant ze het beste kon beginnen. Dus misschien allemaal te veel voor een mol. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei Chiemel:

Ze nam het bordje mee ipv geld idd, ze viel lomp en ze begon aan de verkeerde kant terwijl Sinan haar nog tipte welke kant ze het beste kon beginnen. Dus misschien allemaal te veel voor een mol. 

Haha ja dat ook nog inderdaad. Waren zelfs 2 mensen die duidelijk LINKS zeiden en zodra ze naar binnen stapte ging ze naar rechts. Heb voor nu ook het idee dat het er te dik bovenop ligt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 13-1-2019 om 13:19 zei 007mark:

De 4 mensen die bleven zitten bij de wachtkamer hebben voor mij ook wel een grote kans om mol te zijn (nog 3 over). Rick-Paul viel mij sowieso op, want kwam met de lasers ook terug met slechts 50 euro en had met de eerste opdracht ook een belangrijke positie. (Had zelf net als Nikkie veel moeite om de cijfers te zien :D)

Niels zaait ook veel verwarring steeds. Sinan kan ik wel om lachen. Zondert zich tijdens opdrachten ook steeds een beetje af door net een beetje achter de groep te gaan zitten. Voor nu zijn Niels en Rick-Paul mijn hoofdverdachten.

Ik denk dat dat een mol-actie was en niet van Rick Paul maar van iemand die voor hem ging. Merel staat bij mij in ieder geval met stip op 1 als verdachte (en niet alleen hierdoor)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

48 minuten geleden zei Erwin.:

Ik denk dat dat een mol-actie was en niet van Rick Paul maar van iemand die voor hem ging. Merel staat bij mij in ieder geval met stip op 1 als verdachte (en niet alleen hierdoor)

Ah ja goeie, zou natuurlijk kunnen dat iemand geld heeft weggehaald. Dan moet het dus iemand zijn die eerder al het parcours heeft afgelegd.

Overigens is de Mol de laatste 3 jaar een man geweest. Misschien dit jaar dan weer een vrouw? ;c

bewerkt door 007mark
Link naar opmerking
Deel via andere websites

21 uur geleden zei MisterX:

De afvaller is Nikkie toch? Dat mag ik in ieder geval hopen... Wat een dom wijf die geen enkele opdracht leuk vindt...

Zeg dat. Doet ook geen ene flikker. 

Evelien was beetje mijn side-mol, vanwege een hint die ik online had gezien. Echter vond ze wel die paal in het gras en denk dat een mol dat niet zo snel zou doen. Meer een actie voor Nielson, die ik nog steeds verdenk.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

48 minuten geleden zei Minitolluz:

Niels kan na die joker-actie ook van mijn mollijstje af 

Was Rick-Paul volgens mij. Toch?

Niels juist mijn hoofdverdacht. Ook 3x betrokken bij fout antwoord in koffiepedia opdracht.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

7 minuten geleden zei Kokkie:

Nou. Niels zei na de aflevering dat hij het had gedaan dus ik denk dat ik hem maar geloof dan, Mark. 

Ah, dacht dat Rick-Paul tijdens de aflevering zei dat hij het was namelijk ;c 

Zou natuurlijk ook heel goed van Niels zijn als mol om zoiets te doen, om zichzelf minder verdacht te maken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Volgens mij zijn zowel Rick Paul als Niels erbij  betrokken geweest. Beiden wisten er vanaf. Misschien was het wel bij nog meer bekend. Zowel Rick Paul (voor/tijdens executie) als Niels (na afloop) hebben er iets over gezegd in de aflevering.

Zelf vertrouw ik Rick Paul en Merel niet. Al vind ik het dit jaar veel lastiger. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

10 uur geleden zei 007mark:

Was Rick-Paul volgens mij. Toch?

Niels juist mijn hoofdverdacht. Ook 3x betrokken bij fout antwoord in koffiepedia opdracht.

Niels had gister een video op zijn fb gepost dat hij het had gedaan

Mijn verdachten zijn toch wel Rick Paul en Merel en misschien ook wel Jamie

bewerkt door Minitolluz
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het verbaast me hoe weinig ik hier de naam Jamie voorbij zie komen. Voor mij vanaf aflevering 2 de mol, wellicht dat ik in de bekende tunnel zit maar ik sta echt perplex als hij de mol nìet blijkt te zijn. Hij is inderdaad enthousiast, schreeuwt overal het hardste en zorgt er uiteindelijk voor dat opdrachten mislukken om die reden (de bootkooien-opdracht, maar ook zijn rare keuze tijdens de vlaggenwaslijn-opdracht). Als alternatieve mol zou ik Sarah of Merel aanwijzen, maar nogmaals ik zou zeer verbaasd zijn als het niet Jamie blijkt te zijn. 

Hoe denken jullie over Jamie als mol?

Link naar opmerking
Deel via andere websites