Spring naar bijdragen
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s. ×
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s.

MU Worldvisionsongfestival #20

Grote Ree

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 279
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

[CENTER][img]http://iu.srvsnap.net/ah32d.jpg[/img][/CENTER] De inschrijvingsperiode gaat bijna sluiten. We zitten op dit moment op16 inzendingen. Je hebt nog tot en met [B]donderdag 18 januari [/B]om je in te schrijven. @TeamWesil; @King XVI @bas2204 @Lakigigar @Platina32 @steijns @Lazvic @Richarð. @Djordison @woutertwente @Lars990 @Rogier. @Max.V. @Kelvin @Jimmyy @koperij @Tomas. @The Kerfts @Chiemel ; wil jij nog even een link bijvoegen naar je song? bewerkt door Grote Ree
Link naar opmerking
Deel via andere websites

[U][B]De Top 5 van Chimpa[/B][/U] In navolging van zowel @Grote Ree en @Yves ben ik ook eens bij mijzelf ten rade gegaan welke inzendingen mijn favorieten zijn: [U][B]5e plaats:[/B][/U] Jupiter Jones - Und Dann Warten Ingezonden door @Mvdv voor Duitsland Editie 6 [YOUTUBE]Csy66mF5lSw[/YOUTUBE] [U][B]4e plaats:[/B][/U] Dikta - We'll Meet Again Ingezonden door @woutertwente voor IJsland Editie 13 [YOUTUBE]U1qx5bzjsfU[/YOUTUBE] [U][B]3e plaats:[/B][/U] Alistair Griffin ft. Leddra Chapman - The One Ingezonden door @Viva La Vida voor Engeland Editie 8 [YOUTUBE]FX9oYFr7E1w[/YOUTUBE] [U][B]2e plaats:[/B][/U] KADEBOSTANY - Castle Ingezonden door @Zeus voor Frankrijk Editie 12 [YOUTUBE]ZQaBcNI_AoM[/YOUTUBE] [U][B]1e plaats[/B][/U] People in Planes - Pretty Buildings Ingezonden door @Joery voor Wales Editie 3 [YOUTUBE]JxKdq88YdUY[/YOUTUBE] bewerkt door Chimpa
Link naar opmerking
Deel via andere websites

[img]http://iu.srvsnap.net/ah32d.jpg[/img] [B]Het stemmen kan beginnen![/B] Zoals Grote Ree al meldde zullen wij gezamenlijk de organisatie op ons nemen. Het deelnemersveld heeft zich gevormd en het stemmen kan beginnen! Het stemmen doe je door je top 10 + 2 reserves via PM aan mij (Chimpa) door te sturen met als onderwerp "Stemmen MU Worldsongfestival 20 [landnaam]". Stuur dus voor de zekerheid ook even een nummer 11 en 12 in, mochten om welke reden dan ook er toch nog één of twee landen afvallen. [B]Deadline ligt op vrijdag 2 februari om 23.59 uur in de avond![/B] [SPOILER=Deelnemende landen] [CENTER] [B]Australië[/B] Hands Like Houses - No Parallels [I](Chimpa)[/I] [youtube]SnAKXxZMjI4[/youtube] [B]België[/B] The Van Jets - Bang! [I](TeamWesil)[/I] [youtube]-ud6JCLVvvk[/youtube] [B]Bulgarije[/B] Ladytron - Ghosts [I](Platina32)[/I] [youtube]w4m-TpUhOHg[/youtube] [B]Canada[/B] Allan Rayman - Go My Way [I](Zeus)[/I] [youtube]toyJ85Ut17k[/youtube] [B]Denemarken[/B] Tina Dico - Drifting [I](Grote Ree)[/I] [youtube]K2CCW5747yc[/youtube] [B]Duitsland[/B] Sarah Conner - Bedingungslos [I](Roprop)[/I] [youtube]l4Dhyd9UO0s[/youtube] [B]Engeland[/B] Superorganism - Something For Your M.I.N.D. [I](Erwin.)[/I] [youtube]RPS-Cq4uMFs[/youtube] [B]Frankrijk[/B] Woodkid (ft. Son Lux) - Central Park [I](bas2204)[/I] [youtube]jHNaNBrR7Nw[/youtube] [B]Ierland[/B] Ryan O'Shaughnessy - No Name [I](nasje92)[/I] [youtube]awdN04yTwa4[/youtube] [B]Italië[/B] Afterhours ft. Carmen Consoli - Bianca [I](Chiemel)[/I] [youtube]kk2utIhkyns[/youtube] [B]Japan[/B] Babymetal - Gimme Chocolate!! [I](Yves)[/I] [youtube]WIKqgE4BwAY[/youtube] [B]Moldavië[/B] Carla's Dreams - Sub Pielea Mea [I](himan)[/I] [youtube]1VYJ3UQCmtM[/youtube] [B]Nederland[/B] Naaz - Words [I](chrisje1993)[/I] [youtube]KvQ-te2CBFM[/youtube] [B]Noorwegen[/B] Leprous - The Price [I](Jeroen.)[/I] [youtube]0G9Qd_84YZs[/youtube] [B]Mexico[/B] Jesse & Joy - Dueles [I](Jimmyy)[/I] [youtube]1VGOtG2SmQc[/youtube] [B]Oostenrijk[/B] Simon Lewis - All I Am [I](Viva La Vida)[/I] [youtube]eHec2o-cIPE[/youtube] [B]Spanje[/B] La Oreja de Van Gogh - La Niña Que LLora En Tus Fiestas [I](QuaLyon)[/I] [youtube]1kgPZRO07wE[/youtube] [B]Verenigde Staten[/B] Walk The Moon - One Foot [I](Vilhena)[/I] [youtube]05v4nfUmBYI[/youtube] [B]Zweden[/B] ALIUS & Rasmus Hagen - Fraction [I](007mark)[/I] [youtube]tFgsC3AqwoQ[/youtube] [/CENTER] [/SPOILER] @TeamWesil @Platina32 @Zeus @Grote Ree @Roprop @Erwin @bas2204 @nasje92 @Chiemel @Yves @himan @chrisje1993 @Jeroen. @Jimmyy @Viva La Vida @QuaLyon @Vilhena @007mark bewerkt door Chimpa
Link naar opmerking
Deel via andere websites

[CENTER][img]https://static.afbeeldinguploaden.nl/1801/361697/vXyIVjAc.png[/img] [img]https://static.afbeeldinguploaden.nl/1801/361699/bT2AcINR.png[/img] [SPOILER=Mentions] @TeamWesil @Platina32 @Zeus @Chimpa @Roprop @Erwin @bas2204 @nasje92 @Chiemel @Yves @himan @chrisje1993 @Jeroen. @Jimmyy @Viva La Vida @QuaLyon @Vilhena @007mark[/SPOILER][/CENTER]
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik ben volgens mij alleen vijfde omdat ik iedere editie heb meegedaan en misschien drie edities ergens bovenin heb meegedaan :-D

Ik ben inderdaad ook wel benieuwd naar de ranglijst als je die zou maken op basis van gemiddeld aantal punten per ronde dat je hebt meegedaan.

Alleen is het ook lastig om daar dan weer een representatieve lijst van te maken, want dan zou je eigenlijk dat aantal weer moeten corrigeren met het aantal landen dat er elke editie meedeed, etc., dus kort gezegd is dat gewoon geen doen :P

Dus een lijst als deze is al erg leuk en ik hoop spoedig wat verder door te stijgen :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites