Marc. Geplaatst 7 december 2017 Share Geplaatst 7 december 2017 Kunnen jullie niet allemaal PUBG downloaden? ;c Nog niet zo goed geoptimaliseerd als Fortnite, maar qua beleving wel een stuk beter. Helaas nog niet op consoles te spelen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fm-helden Geplaatst 11 december 2017 Share Geplaatst 11 december 2017 Goh die 50vs50 mode. Laatste pot die ik speelde was ik als laatste over tegen 27 van de tegenstander. Gelukkig was het helemaal rechtsboven in dat bos met dat doolhofje. Ik met hout een looppad over het bos gemaakt en boven in een boom gaan zitten. Looppad gesneuveld en lekker wachten. Minstens 10 gasten gingen dood doordat ze buiten de cirkel gingen zoeken xD. Uiteindelijk bliezen ze alle bomen op en was ik alsnog de sjaak. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elsjorro1990 Geplaatst 12 december 2017 Share Geplaatst 12 december 2017 Ik heb het nu paar keer gespeeld met wat andere gasten. Echt hilarisch spel zo af en toe. Sta ik mijn laatste teammate te reviven met zelf nog 2 procent Health, komt die storm eraan. Zie hem ineens in mijn beeld verschijnen en daar schrik ik zo van dat ik mijn stick aanraakte precies toen er nog 0,2 seconden over was van het reviven. Allebei dood. Hahhaa. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vilhena Geplaatst 12 december 2017 Share Geplaatst 12 december 2017 (bewerkt) Hoe zit het nu precies met deze game? Wordt Battle Royale een betaalde gamemode? En 50vs50 lees ik hierboven dat dat nog maar tot 17 december beschikbaar is. Komt dit in de toekomst terug? Vind het zelf een enorm lachen gamemode. Vind solo spelen beetje saai, maar 50vs50 zorgt ervoor dat ik solo toch leuke games heb. 12 december 2017 bewerkt door Vilhena Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Magikarp Geplaatst 12 december 2017 Auteur Share Geplaatst 12 december 2017 Blijft gratis dacht ik, en Save the World wordt gratis na de release. Nu een soort alpha/beta die betaald is. 50v50 was maar heel ff leuk imo, maar dat is ook omdat ik vaker duo's/squads speel. Solo de hele tijd is ook niet leuk nee Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cairo Geplaatst 13 december 2017 Share Geplaatst 13 december 2017 ook maar eens downloaden Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cairo Geplaatst 14 december 2017 Share Geplaatst 14 december 2017 Voor wie wil samen spelen op de PC Rooie cor Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JanVertonghen Geplaatst 19 december 2017 Share Geplaatst 19 december 2017 Rijgen de wins aan een stokje nu, alleen jammer dat we er eigenlijk een te weinig hebben voor squads. Iemand interesse om eens mee te doen? Liefst wel met Skype, communicatie is wel handig. Hoeft niet per se uiteraard. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JanVertonghen Geplaatst 19 december 2017 Share Geplaatst 19 december 2017 Haha hebben ze de fill functie eruit gehaald ja? :mrg: Jammer Nee, maar aangezien die random gasten maar 1/10x normaal kunnen spelen en jij opeens niks meer met ons te maken wil hebben, zullen we toch de squad aan moeten vullen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JanVertonghen Geplaatst 19 december 2017 Share Geplaatst 19 december 2017 Is idd een stukje rustgevender nu. Voor beide partijen het beste :O Zo rustgevend dat je RL-prestaties en je geheugen eronder zijn gaan lijden? Zitten er in ieder geval twee op Skype die het hele probleem niet snappen, maar goed. Daar hoef ik het hier verder niet over te hebben. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fm-helden Geplaatst 20 december 2017 Share Geplaatst 20 december 2017 [quote name='Kokkie'] Is idd een stukje rustgevender nu. Voor beide partijen het beste :O @fm-helden speelt het volgens mij 24 uur per dag ? [/QUOTE] Nee ik werk gewoon overdag. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fm-helden Geplaatst 20 december 2017 Share Geplaatst 20 december 2017 Ah dan speelt je vriendin het. Ja of mijn pleegkind.. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fm-helden Geplaatst 20 december 2017 Share Geplaatst 20 december 2017 Rijgen de wins aan een stokje nu, alleen jammer dat we er eigenlijk een te weinig hebben voor squads. Iemand interesse om eens mee te doen? Liefst wel met Skype, communicatie is wel handig. Hoeft niet per se uiteraard. Wanneer spelen jullie meestal? Ik vooral 's avonds, maar heb wel interesse. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 25 december 2017 Share Geplaatst 25 december 2017 Wie wil er nu spelen? Heb hem ook....Royale is wel saai alleen zeg....Net bij poging 4 bijna iemand gedood met die hamer gene heeft nog 30hp over pff...Iemand die met squad wil spelen of duo? Ps4..... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 25 december 2017 Share Geplaatst 25 december 2017 18e geworden net van 98....Had ik eindelijk allemaal gear en wapens ging ik dood door de storm zonder een tegenstander tegen te komen :( Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bakkes12 Geplaatst 26 december 2017 Share Geplaatst 26 december 2017 18e geworden net van 98....Had ik eindelijk allemaal gear en wapens ging ik dood door de storm zonder een tegenstander tegen te komen :( Zo speciaal is 18e van de 98 niet hoor sjeffie. Wel klote dat je gekilld ben door de storm ;c ;c Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 26 december 2017 Share Geplaatst 26 december 2017 Zo speciaal is 18e van de 98 niet hoor sjeffie. Wel klote dat je gekilld ben door de storm ;c ;c Je hebt gelijk, ben ook al eens 6e geworden. Weet nu hoe met storm werkt dus wordt daar amper nog door gedood :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 3 januari 2018 Share Geplaatst 3 januari 2018 Kom eens potje spelen keer @Kokkie @keida @Bakkes12 @Magikarp @fm-helden @Elsjorro1990 @JanVertonghen' ik kan nu tot 14:15 en vanavond tussen 17:00-20:00 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fm-helden Geplaatst 3 januari 2018 Share Geplaatst 3 januari 2018 Helaas, geen tijd Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JanVertonghen Geplaatst 3 januari 2018 Share Geplaatst 3 januari 2018 (bewerkt) [quote name='Kyrill']Kom eens potje spelen keer @Kokkie @keida @Bakkes12 @Magikarp @fm-helden @Elsjorro1990 @JanVertonghen' ik kan nu tot 14:15 en vanavond tussen 17:00-20:00[/QUOTE] Kokkie, Magikarp en ik zijn er om 12:30. Heb je toevallig Skype? Communicatie is wel handig. 3 januari 2018 bewerkt door JanVertonghen' Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bakkes12 Geplaatst 3 januari 2018 Share Geplaatst 3 januari 2018 Ook geen tijd, en anders speel ik liever COD Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elsjorro1990 Geplaatst 3 januari 2018 Share Geplaatst 3 januari 2018 [quote name='Kyrill']Kom eens potje spelen keer @Kokkie @keida @Bakkes12 @Magikarp @fm-helden @Elsjorro1990 @JanVertonghen' ik kan nu tot 14:15 en vanavond tussen 17:00-20:00[/QUOTE] Ik heb een Xbox i.p.v. ps4 dus dat word hem niet. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 3 januari 2018 Share Geplaatst 3 januari 2018 Kokkie, Magikarp en ik zijn er om 12:30. Heb je toevallig Skype? Communicatie is wel handig. Zie dit nu pas.....Heb een Microfoon voor PS4....Skype heb ik maar zit nooit op xD PSN is iig Convict200 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JanVertonghen Geplaatst 3 januari 2018 Share Geplaatst 3 januari 2018 Zie dit nu pas.....Heb een Microfoon voor PS4....Skype heb ik maar zit nooit op xD PSN is iig Convict200 Zo meteen toevallig nog tijd? Wij communiceren altijd via Skype, hebben geen microfoon voor de PS4 helaas. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 3 januari 2018 Share Geplaatst 3 januari 2018 Zo meteen toevallig nog tijd? Wij communiceren altijd via Skype, hebben geen microfoon voor de PS4 helaas. Helaas niet......Huisgenoot gaat met een vriend the wire kijken en ga om.20:45 Ars-Chels kijken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten