Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Fortnite

Magikarp

Aanbevolen berichten

Goh die 50vs50 mode.

Laatste pot die ik speelde was ik als laatste over tegen 27 van de tegenstander. Gelukkig was het helemaal rechtsboven in dat bos met dat doolhofje. Ik met hout een looppad over het bos gemaakt en boven in een boom gaan zitten. Looppad gesneuveld en lekker wachten. Minstens 10 gasten gingen dood doordat ze buiten de cirkel gingen zoeken xD. Uiteindelijk bliezen ze alle bomen op en was ik alsnog de sjaak.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb het nu paar keer gespeeld met wat andere gasten. Echt hilarisch spel zo af en toe. Sta ik mijn laatste teammate te reviven met zelf nog 2 procent Health, komt die storm eraan. Zie hem ineens in mijn beeld verschijnen en daar schrik ik zo van dat ik mijn stick aanraakte precies toen er nog 0,2 seconden over was van het reviven. Allebei dood. Hahhaa.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoe zit het nu precies met deze game? Wordt Battle Royale een betaalde gamemode? En 50vs50 lees ik hierboven dat dat nog maar tot 17 december beschikbaar is. Komt dit in de toekomst terug? Vind het zelf een enorm lachen gamemode. Vind solo spelen beetje saai, maar 50vs50 zorgt ervoor dat ik solo toch leuke games heb.

bewerkt door Vilhena
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Rijgen de wins aan een stokje nu, alleen jammer dat we er eigenlijk een te weinig hebben voor squads. Iemand interesse om eens mee te doen? Liefst wel met Skype, communicatie is wel handig. Hoeft niet per se uiteraard.

Wanneer spelen jullie meestal? Ik vooral 's avonds, maar heb wel interesse.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

[quote name='Kyrill']Kom eens potje spelen keer @Kokkie @keida @Bakkes12 @Magikarp @fm-helden @Elsjorro1990 @JanVertonghen' ik kan nu tot 14:15 en vanavond tussen 17:00-20:00[/QUOTE] Kokkie, Magikarp en ik zijn er om 12:30. Heb je toevallig Skype? Communicatie is wel handig. bewerkt door JanVertonghen'
Link naar opmerking
Deel via andere websites