PJHoutman Geplaatst 19 februari 2019 Share Geplaatst 19 februari 2019 Ik ben zo tering slecht in de endgame zeg. Afgelopen dagen weer een beetje aan t spelen, vanmiddag drie keer op rij derde. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 20 februari 2019 Share Geplaatst 20 februari 2019 Ik speel dit eens in de week een potje of twee. Samen met mijn dochter. Doel is dan zo'n wangetje te vinden en de map door te racen tot we dood gaan. Dus als je een idioot dit ziet doen, dan zijn wij dat. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jespresso Geplaatst 20 februari 2019 Share Geplaatst 20 februari 2019 11 uur geleden zei PJHoutman: Ik ben zo tering slecht in de endgame zeg. Afgelopen dagen weer een beetje aan t spelen, vanmiddag drie keer op rij derde. Is ook een stuk lastiger geworden met de bewegende storm. Als je tegenstander storm voordeel heeft en je hebt geen launch pad of rift to go en/of weinig materials, wordt het erg lastig. Dan moet je gewoon geluk hebben dat je wat shots kunt picken en als de tegenstander gaat healen goed kunt positioneren. Als je pech hebt wordt je dan idd 2e of 3e. Overkomt mij ook vaker dan eerst. Daarom spelen de meeste pro's bijna alleen maar scrims, om endgame te oefenen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JanVertonghen Geplaatst 20 februari 2019 Share Geplaatst 20 februari 2019 12 uur geleden zei Jespresso: Is ook een stuk lastiger geworden met de bewegende storm. Als je tegenstander storm voordeel heeft en je hebt geen launch pad of rift to go en/of weinig materials, wordt het erg lastig. Dan moet je gewoon geluk hebben dat je wat shots kunt picken en als de tegenstander gaat healen goed kunt positioneren. Als je pech hebt wordt je dan idd 2e of 3e. Overkomt mij ook vaker dan eerst. Daarom spelen de meeste pro's bijna alleen maar scrims, om endgame te oefenen. Zelfs met 1500 mats wordt het soms erg lastig. Gisteren ook een pot squads. Was uiteindelijk solo tegen drie man over. Eentje gekilled, andere twee roteerden tegelijk met mij (op een afstandje wel) en toen we in de cirkel waren werd het feest. Één iemand kwam pushen, de ander schoot alles van mij weg. Had na die rotatie al niet veel mats over en uiteindelijk had ik er geen meer. Moet je een beetje geluk hebben dat je die pushende gozer snel en goed kan pumpen, anders is het vrij kansloos. Is ook kut dat je je mats op moet halen als je iemand killt, en dat je ze er niet gewoon automatisch bij krijgt (zoals je health). Soms is het gewoon niet mogelijk om ze op te halen (of het kost je meer dan 150 mats), dan loop je toch 150 mats per kill mis. Zou wel lekker zijn als ze dat weten te veranderen. Je had me toegevoegd zag ik, wanneer eens wat potjes knallen? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jespresso Geplaatst 21 februari 2019 Share Geplaatst 21 februari 2019 (bewerkt) 11 uur geleden zei JanVertonghen: Zelfs met 1500 mats wordt het soms erg lastig. Gisteren ook een pot squads. Was uiteindelijk solo tegen drie man over. Eentje gekilled, andere twee roteerden tegelijk met mij (op een afstandje wel) en toen we in de cirkel waren werd het feest. Één iemand kwam pushen, de ander schoot alles van mij weg. Had na die rotatie al niet veel mats over en uiteindelijk had ik er geen meer. Moet je een beetje geluk hebben dat je die pushende gozer snel en goed kan pumpen, anders is het vrij kansloos. Is ook kut dat je je mats op moet halen als je iemand killt, en dat je ze er niet gewoon automatisch bij krijgt (zoals je health). Soms is het gewoon niet mogelijk om ze op te halen (of het kost je meer dan 150 mats), dan loop je toch 150 mats per kill mis. Zou wel lekker zijn als ze dat weten te veranderen. Je had me toegevoegd zag ik, wanneer eens wat potjes knallen? Ja die rotations zijn wel een beetje geluk hebben inderdaad. En die 50/50/50 mats gelijk in je inv lijkt me ook een beter plan. Zeker als je een lange snipe hebt of zo. Was gister online, ging duo's met een maatje van me. Was echt waardeloos. Alleen maar dood door de grootste bots, de beste spelers pakte ik dan wel weer. Twee wins in zo'n 3 uur spelen, niet om over naar huis te schrijven. Ben het weekend wel druk, dus dat wordt lastig. Eerstvolgende mogelijkheid om ff goed te knallen is eigenlijk pas volgende week vrijdag, dan ben ik de hele dag vrij. Tussendoor ben ik misschien één of twee keer in de avond online. 21 februari 2019 bewerkt door Jespresso Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JanVertonghen Geplaatst 22 februari 2019 Share Geplaatst 22 februari 2019 23 uur geleden zei Jespresso: Ja die rotations zijn wel een beetje geluk hebben inderdaad. En die 50/50/50 mats gelijk in je inv lijkt me ook een beter plan. Zeker als je een lange snipe hebt of zo. Was gister online, ging duo's met een maatje van me. Was echt waardeloos. Alleen maar dood door de grootste bots, de beste spelers pakte ik dan wel weer. Twee wins in zo'n 3 uur spelen, niet om over naar huis te schrijven. Ben het weekend wel druk, dus dat wordt lastig. Eerstvolgende mogelijkheid om ff goed te knallen is eigenlijk pas volgende week vrijdag, dan ben ik de hele dag vrij. Tussendoor ben ik misschien één of twee keer in de avond online. Ja. Zat gisteravond naar iemand te kijken, had end game twee of drie kills. Kon alleen de mats niet oppakken, omdat ze hem onder druk zetten en de storm bijna in zijn reet zat. Raad eens? Eind van de pot geen mats meer en daardoor verloor hij ook. End game is nu gewoon kut, omdat je eigenlijk te weinig mats hebt en de mats die je per kill krijgt op moet gaan halen. Hier ging het de laatste sessie ook voor geen meter. Heb echt een te wisselvallige aim. Bouwen en editen gaat echt heerlijk (voor mijn doen dan) de laatste tijd, maar als je dan je pumps (half) mist heb je er vrij weinig aan. Andersom krijg je namelijk wel gewoon constant 100+ hits om je oren. En speel dus altijd met zieke noobs, begin dat wel een beetje beu te worden. Ben zelf verre van een pro, maar die gasten kunnen na een jaar spelen nog niet een beetje bouwen en hebben totaal geen benul van hoe ze het spel moeten spelen. Staan ook nog steeds gewoon tien seconden open en stil met een sniper, terwijl ze al tig keren gesniped zijn en ik het al meermaals aangegeven heb. Ben niet goed genoeg voor solo squads, zeker niet tegen squads die het spelletje begrijpen. Als je dan telkens naar de lobby gestuurd wordt omdat je teamgenoten na de eerste beste serieuze engagement afgemaakt worden, dan begint dat na een tijdje wel te vervelen. En dat is allemaal de schuld van @Kokkie. In het weekend heb ik ook vaak pas zondagavond tijd. Kan eventueel maandag-, dinsdag- en donderdagavond. Volgende week vrijdag kan ik misschien overdag wel, maar dat durf ik niet met zekerheid te zeggen. Daarna is het vier/vijf dagen carnaval vieren, dus dan ben ik vast niet in staat om Fortnite te spelen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jespresso Geplaatst 22 februari 2019 Share Geplaatst 22 februari 2019 (bewerkt) 21 minuten geleden zei JanVertonghen: Ja. Zat gisteravond naar iemand te kijken, had end game twee of drie kills. Kon alleen de mats niet oppakken, omdat ze hem onder druk zetten en de storm bijna in zijn reet zat. Raad eens? Eind van de pot geen mats meer en daardoor verloor hij ook. End game is nu gewoon kut, omdat je eigenlijk te weinig mats hebt en de mats die je per kill krijgt op moet gaan halen. Hier ging het de laatste sessie ook voor geen meter. Heb echt een te wisselvallige aim. Bouwen en editen gaat echt heerlijk (voor mijn doen dan) de laatste tijd, maar als je dan je pumps (half) mist heb je er vrij weinig aan. Andersom krijg je namelijk wel gewoon constant 100+ hits om je oren. En speel dus altijd met zieke noobs, begin dat wel een beetje beu te worden. Ben zelf verre van een pro, maar die gasten kunnen na een jaar spelen nog niet een beetje bouwen en hebben totaal geen benul van hoe ze het spel moeten spelen. Staan ook nog steeds gewoon tien seconden open en stil met een sniper, terwijl ze al tig keren gesniped zijn en ik het al meermaals aangegeven heb. Ben niet goed genoeg voor solo squads, zeker niet tegen squads die het spelletje begrijpen. Als je dan telkens naar de lobby gestuurd wordt omdat je teamgenoten na de eerste beste serieuze engagement afgemaakt worden, dan begint dat na een tijdje wel te vervelen. En dat is allemaal de schuld van @Kokkie. In het weekend heb ik ook vaak pas zondagavond tijd. Kan eventueel maandag-, dinsdag- en donderdagavond. Volgende week vrijdag kan ik misschien overdag wel, maar dat durf ik niet met zekerheid te zeggen. Daarna is het vier/vijf dagen carnaval vieren, dus dan ben ik vast niet in staat om Fortnite te spelen Snap ook echt niet hoe mensen naar een jaar + spelen er nog helemaal niets van kunnen. Ik speel sinds eind seizoen 3, niet eens zo heel veel en ben nog beter dan maten die sinds seizoen 1 spelen en geen school/werk hebben. Zal wel een stukje inzicht zijn of zo, of een beetje interesse. Wil wel graag de beste zijn met dingen waarmee je kunt winnen ? . Zit de laatste tijd veel FaZe Replays te kijken, daar kun je wel veel van leren. Doet niet heel veel gekke edits, maar speelt het solo v squads echt heel slim. Ging van de week voor het eerst een potje solo squads en haalde zowaar 11 kills door hem een beetje te kopiëren. 22 februari 2019 bewerkt door Jespresso Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JanVertonghen Geplaatst 22 februari 2019 Share Geplaatst 22 februari 2019 Die kijk ik ook soms, eigenlijk vooral sinds hij regelmatig met Nick Eh 30 speelt. Zit altijd maar rond de 1k kijkers, maar hij is wel gewoon een erg goede speler en een erg relaxte gozer. Nick Eh 30 daarentegen gaat steeds minder aan, vind hem iets te druk/cringy en zijn humor is nou niet bepaald mijn humor. Skill gap tussen hem en de echte pro's wordt ook steeds groter helaas. Wissel het eigenlijk altijd wel af. Volg op Twitch en Youtube: - FaZe: Cloak, Funk, Nate Hill, Replays, Tennp0, Tfue - Ghost: Aydan, Bizzle, Dmo, Kayuun, Saf - Liquid: 72hrs, Poach - TSM: Daequan, Hamlinz, Kaysid, Myth, Zexrow - Overig: CourageJD, ErycTriceps, Exoph, Nick Eh 30, NRG Zayt, Symfuhny, SypherPK, Typical Gamer Aardig lijstje dus Kijk alleen sommige mensen maar heel weinig, zoals CourageJD, Dmo, Funk, Kaysid, Kayuun, SypherPK en Tennp0. Dmo, Kayuun, Saf, Zayt en Zexrow volg ik pas sinds de Secret Skirmish. Symfuhny daarentegen gaat er binnenkort uit denk ik. Vond dat eerst een pleurisventje, maar toen leek hij positief veranderd te zijn. Valt echter weer terug in zijn oude gewoontes en daardoor kijk ik liever andere streamers. Erg goede speler (tenzij veel druk erop) wel, maar als persoon mag ik hem niet zo. Volg daardoor ook Chap, Ninja, Vivid en nog een paar andere spelers niet meer, al vind ik Chap soms nog wel geinig. Je leert echt veel van die gasten, al kan je sommige dingen simpelweg niet nadoen met een controller (zonder Scuf/claw grip). Stretched resolution kan op console ook niet volgens mij. Achja. We moeten het er maar mee doen hè! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jespresso Geplaatst 22 februari 2019 Share Geplaatst 22 februari 2019 Volg eigenlijk qua streams alleen echt Tfue, Cloak, Replays, HighDistortion (speelt nu meer Apex) en af en toe Nate Hill. Daarbuiten CDNthe3rd, maar die speelt gewoon van alles. Prachtige gozer. Op YouTube kijk ik gewoon van alles door elkaar. Beetje van die clickbait kanalen, aanbevolen vids. Vind Poach en Vivid persoonlijk echt enorme zeikerds. Altijd is er wel weer iets waar ze over klagen, zonder dat ze het ook enigzins onderbouwen; Tfue legt altijd goed wat er niet goed is en waarom bijvoorbeeld. 72hrs en Chap vind ik echt top gasten, gewoon lekker zichzelf en ook echt mijn humor. Nick Eh 30 kan ik daarom niet kijken. Wat jij zegt: cringey, rare humor, nooit echt 'sensatie'. Wil ook wel eens een lekkere rage zien. Zal bij hem nooit gebeuren. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JanVertonghen Geplaatst 22 februari 2019 Share Geplaatst 22 februari 2019 Haha ja ach, ieder zijn ding. Tfue erger ik me soms ook aan. Kan een aardig portie zeiken (en/of toxic zijn), als het niet loopt is het kreun na kreun en alles wat niet in zijn straatje past moet gepatcht worden. Zo was de Deagle natuurlijk ziek OP en riep hij lange tijd dat die gepatcht moest worden. En er waren te veel explosives, oftewel no-skill weapons. Passen ze dat eindelijk allemaal aan, loopt hij nu te klagen dat mensen in hun box blijven zitten en je die nu met de Deagle of RPG niet makkelijk meer open kan knallen Wat Vivid betreft, weet niet meer waarom ik hem toen unfollowed heb, maar die man vond ik ook niks meer. Poach daarentegen vind ik wel een vette gast, al kijk ik hem niet bijzonder vaak. Blijft wel vaak heel rustig in stressvolle situaties, erg leuk om te zien. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elsjorro1990 Geplaatst 22 februari 2019 Share Geplaatst 22 februari 2019 (bewerkt) 2 uur geleden zei JanVertonghen: Die kijk ik ook soms, eigenlijk vooral sinds hij regelmatig met Nick Eh 30 speelt. Zit altijd maar rond de 1k kijkers, maar hij is wel gewoon een erg goede speler en een erg relaxte gozer. Nick Eh 30 daarentegen gaat steeds minder aan, vind hem iets te druk/cringy en zijn humor is nou niet bepaald mijn humor. Skill gap tussen hem en de echte pro's wordt ook steeds groter helaas. Wissel het eigenlijk altijd wel af. Volg op Twitch en Youtube: - FaZe: Cloak, Funk, Nate Hill, Replays, Tennp0, Tfue - Ghost: Aydan, Bizzle, Dmo, Kayuun, Saf - Liquid: 72hrs, Poach - TSM: Daequan, Hamlinz, Kaysid, Myth, Zexrow - Overig: CourageJD, ErycTriceps, Exoph, Nick Eh 30, NRG Zayt, Symfuhny, SypherPK, Typical Gamer Aardig lijstje dus Kijk alleen sommige mensen maar heel weinig, zoals CourageJD, Dmo, Funk, Kaysid, Kayuun, SypherPK en Tennp0. Dmo, Kayuun, Saf, Zayt en Zexrow volg ik pas sinds de Secret Skirmish. Symfuhny daarentegen gaat er binnenkort uit denk ik. Vond dat eerst een pleurisventje, maar toen leek hij positief veranderd te zijn. Valt echter weer terug in zijn oude gewoontes en daardoor kijk ik liever andere streamers. Erg goede speler (tenzij veel druk erop) wel, maar als persoon mag ik hem niet zo. Volg daardoor ook Chap, Ninja, Vivid en nog een paar andere spelers niet meer, al vind ik Chap soms nog wel geinig. Je leert echt veel van die gasten, al kan je sommige dingen simpelweg niet nadoen met een controller (zonder Scuf/claw grip). Stretched resolution kan op console ook niet volgens mij. Achja. We moeten het er maar mee doen hè! Ik ben op de een of andere manier zo allergisch voor die Nate hill he, ik vind het helemaal niks. Ninja, beetje hetzelfde ja. Puur om zijn skills kijk ik wel zijn youtube vids, maar hij is het een beetje kwijt. Begint steeds meer een beetje een zure chagrijnige man te worden. Verder kijk ik vooral entertainment. Ik kan onwijs genieten van het gelul en gezeik van courage,lupo,timthetatman, nickmercs en drdis. Ik mot ook echt wat meer Fortnite gaan spelen. Xbos was ik decent, maar op pc is het allemaal even weer refreshen. Aim is uiteraard prima, dat is niet anders dan met andere shooting games, maar het bouwen is iets wat nog even meer er in gestampt moet worden. Je bent toch 1/2 jaar die controller gewent ipv Q/E en je muis. Oh ja Daqeuan kijk ik wel eens af en toe een vid van, maar dan vooral die montage vids met zijn; WHAT DO U MEAAAAN. 22 februari 2019 bewerkt door Elsjorro1990 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Magikarp Geplaatst 22 februari 2019 Auteur Share Geplaatst 22 februari 2019 (bewerkt) 11 minuten geleden zei Elsjorro1990: Begint steeds meer een beetje een zure chagrijnige man te worden. Denk dat iedereen een zure chagrijnige man wordt als ie de hele dag met z'n kop in een computerspelletje zit. Dan kun je er wel miljoenen mee verdienen maar gezond is het niet en uiteindelijk blijft het slechts een mens. Wat vinden jullie van die Avery trouwens? Doet die nog wat? Toen ik nog wat streams op de achtergrond aan had tijdens het FM'en vorig jaar vond ik dat altijd wel een fijne man om naar te luisteren. Eén brok positiviteit en nuance, maar tegelijkertijd zeer realistisch, wat wel een fijne afwisseling is in die community 22 februari 2019 bewerkt door Magikarp Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jespresso Geplaatst 22 februari 2019 Share Geplaatst 22 februari 2019 8 minuten geleden zei Magikarp: Denk dat iedereen een zure chagrijnige man wordt als ie de hele dag met z'n kop in een computerspelletje zit. Dan kun je er wel miljoenen mee verdienen maar gezond is het niet en uiteindelijk blijft het slechts een mens. Wat vinden jullie van die Avery trouwens? Doet die nog wat? Toen ik nog wat streams op de achtergrond aan had tijdens het FM'en vorig jaar vond ik dat altijd wel een fijne man om naar te luisteren. Eén brok positiviteit en nuance, maar tegelijkertijd zeer realistisch, wat wel een fijne afwisseling is in die community Loopt alleen maar te zeiken dat hij niet voor toernooien wordt uitgenodigd, noemt zichzelf underrated, best sniper, bla bla bla. Wat een sukkel vind ik dat Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JanVertonghen Geplaatst 22 februari 2019 Share Geplaatst 22 februari 2019 (bewerkt) 24 minuten geleden zei Elsjorro1990: Ik ben op de een of andere manier zo allergisch voor die Nate hill he, ik vind het helemaal niks. Ninja, beetje hetzelfde ja. Puur om zijn skills kijk ik wel zijn youtube vids, maar hij is het een beetje kwijt. Begint steeds meer een beetje een zure chagrijnige man te worden. Verder kijk ik vooral entertainment. Ik kan onwijs genieten van het gelul en gezeik van courage,lupo,timthetatman, nickmercs en drdis. Ik mot ook echt wat meer Fortnite gaan spelen. Xbos was ik decent, maar op pc is het allemaal even weer refreshen. Aim is uiteraard prima, dat is niet anders dan met andere shooting games, maar het bouwen is iets wat nog even meer er in gestampt moet worden. Je bent toch 1/2 jaar die controller gewent ipv Q/E en je muis. Oh ja Daqeuan kijk ik wel eens af en toe een vid van, maar dan vooral die montage vids met zijn; WHAT DO U MEAAAAN. Nate Hill is een beetje een gelikte vent inderdaad. Moet alleen toegeven dat ik me er bij hem niet echt aan stoor. Ninja daarentegen is gewoon een hele enge vent en daarnaast totaal geen bijzondere speler meer. Streamers die jij noemt zie ik vooral in compilaties, zijn ook prima kerels inderdaad. Kan daar alleen niet lange tijd naar kijken, omdat het me niet echt trekt. Daequan kan ik wel van genieten ja, maar vooral van zijn videos. Bijzondere kerel. 14 minuten geleden zei Magikarp: Denk dat iedereen een zure chagrijnige man wordt als ie de hele dag met z'n kop in een computerspelletje zit. Dan kun je er wel miljoenen mee verdienen maar gezond is het niet en uiteindelijk blijft het slechts een mens. Wat vinden jullie van die Avery trouwens? Doet die nog wat? Toen ik nog wat streams op de achtergrond aan had tijdens het FM'en vorig jaar vond ik dat altijd wel een fijne man om naar te luisteren. Eén brok positiviteit en nuance, maar tegelijkertijd zeer realistisch, wat wel een fijne afwisseling is in die community Zijn anders gek genoeg streamers die zelden tot nooit ragen. Nick Eh 30, Ninja had het een tijdje en je hebt er nog een aantal. Denk alleen wel dat die gasten na hun stream meteen een uur tegen een bokszak aan gaan staan rammen hoor Andere kant, als je er tonnen/miljoenen mee verdient scheelt dat wel veel hoor. FIFA niet want dat blijft een klotespel, maar Fortnite wel. Dan zou ik het allemaal heel anders benaderen dan hoe ik het nu (of een paar maanden terug) doe. Enige verschil was dat Kokkie en ik ook fulltime speelden, maar niet betaald kregen. Avery, haha. Je zou het inderdaad niet verwachten, maar die man is tegenwoordig (grotendeels) family-friendly. Laatst zat hij in een Discord met Typical Gamer, vond hem toen een aantal momenten wel grappig. Blijft wel erg toxic en hij speelt meer Apex dan Fortnite, maar toch. Volgens mij is hij wel iets veranderd. 22 februari 2019 bewerkt door JanVertonghen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jespresso Geplaatst 25 februari 2019 Share Geplaatst 25 februari 2019 Ga me wat meer richten op pop-up cups als ik solo speel denk ik. Vind het niveau in veel solo's echt bedroevend. Speelde en won zaterdag een pot waarin ik 9 heavy sniper kills had, waarvan er 2 een beetje moeilijk waren; de rest stond gewoon stil of dacht dat het slim was om achter een turret te gaan zitten. Een enkele keer kom je een écht goede speler tegen, dat is het enige momentje van opwinding dan. Leer je toch helemaal niets van. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JanVertonghen Geplaatst 25 februari 2019 Share Geplaatst 25 februari 2019 (bewerkt) Ga me voortaan sowieso op solo richten denk ik. Vanavond echt mijn threshold met die gasten bereikt. Het is gewoon solo squad, behalve dat je dan met drie aasgieren speelt die enkel snel zijn als er loot op de grond ligt. Werd er een in vijf potten een keer of acht gesniped 'Joah headshot ie me', 'wtf alweer gesniped' en nog meer verbaasde opmerkingen. Nou vriend, als je gewoon open en stil blijft staan is dat niet heel gek. Mag je toch wel weten na bijna een jaar spelen. Of als mensen gewoon drie ramps plaatsen: 'oh die gasten zijn wel goed zeg'. Doen ze net alsof ze gekilled zijn door pro players omdat die gasten wél weten waar hun L2-knop zit Om te gieren. Verder missen die gasten een heel belangrijk ding: een headset. Spelen met het geluid van hun TV. Je kan gewoon niet zonder headset goed Fortnite spelen. Moet je je dat even voorstellen: niet kunnen bouwen, in plaats van editen maar gewoon muren pickaxen, seconden lang stil blijven staan terwijl je helemaal open staat en geen headset. Tja. Dan heb je dus in duizenden potjes nul komma nul progressie gemaakt. Dat is ook heel erg knap natuurlijk. Echt heel erg vermoeiend. Scheelt alleen dat het goede vrienden zijn en ik eigenlijk liever met meer man speel dan solo, maar ik denk dat dat binnenkort omdraait. Jij toevallig morgen- of donderdagavond tijd? @Jespresso 25 februari 2019 bewerkt door JanVertonghen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elsjorro1990 Geplaatst 25 februari 2019 Share Geplaatst 25 februari 2019 43 minuten geleden zei JanVertonghen: Ga me voortaan sowieso op solo richten denk ik. Vanavond echt mijn threshold met die gasten bereikt. Het is gewoon solo squad, behalve dat je dan met drie aasgieren speelt die enkel snel zijn als er loot op de grond ligt. Werd er een in vijf potten een keer of acht gesniped 'Joah headshot ie me', 'wtf alweer gesniped' en nog meer verbaasde opmerkingen. Nou vriend, als je gewoon open en stil blijft staan is dat niet heel gek. Mag je toch wel weten na bijna een jaar spelen. Of als mensen gewoon drie ramps plaatsen: 'oh die gasten zijn wel goed zeg'. Doen ze net alsof ze gekilled zijn door pro players omdat die gasten wél weten waar hun L2-knop zit Om te gieren. Verder missen die gasten een heel belangrijk ding: een headset. Spelen met het geluid van hun TV. Je kan gewoon niet zonder headset goed Fortnite spelen. Moet je je dat even voorstellen: niet kunnen bouwen, in plaats van editen maar gewoon muren pickaxen, seconden lang stil blijven staan terwijl je helemaal open staat en geen headset. Tja. Dan heb je dus in duizenden potjes nul komma nul progressie gemaakt. Dat is ook heel erg knap natuurlijk. Echt heel erg vermoeiend. Scheelt alleen dat het goede vrienden zijn en ik eigenlijk liever met meer man speel dan solo, maar ik denk dat dat binnenkort omdraait. Jij toevallig morgen- of donderdagavond tijd? @Jespresso Ik zal even oefenen en dan kunnen we wel samen. Maar dan kom je wel in pc lobby. ja het niet hebben van een headset kan absoluut niet. In geen enkele shooter Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JanVertonghen Geplaatst 25 februari 2019 Share Geplaatst 25 februari 2019 37 minuten geleden zei Elsjorro1990: Ik zal even oefenen en dan kunnen we wel samen. Maar dan kom je wel in pc lobby. ja het niet hebben van een headset kan absoluut niet. In geen enkele shooter Word je alleen maar beter van. Ben alleen wel vrij kansloos tegen mensen die het goed kunnen, maarja Claw grip ga ik niet meer leren namelijk, dat duurt echt veel te lang en daar speel ik momenteel niet meer genoeg voor. Speelde in de Pop-Up Cups ook al eens tegen PC-spelers, verschil merk je wel, maar tegen veel mensen heb je alsnog wel kans. Behalve tegen, zoals ik al zei, mensen die ziek snel kunnen editen en een goede aim hebben. Die zijn er echter geen twintig in een lobby. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jespresso Geplaatst 26 februari 2019 Share Geplaatst 26 februari 2019 @JanVertonghen Kan wellicht vanavond wel. Moet trainen maar ben een beetje ziek en wil wel fit zijn voor carnaval in het weekend, dus misschien skip ik de training effe Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JanVertonghen Geplaatst 26 februari 2019 Share Geplaatst 26 februari 2019 Prioriteiten stellen inderdaad! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JanVertonghen Geplaatst 26 februari 2019 Share Geplaatst 26 februari 2019 Nou @Jespresso. Ben er zo meteen tot 19:00 en dan vanaf 19:45 ongeveer weer. Ging net even creative in, maar jongens toch. Dat waren 90s en edits van het niveau van die gasten waarmee ik normaal gesproken speel. Harry Potters, plank constant boven mijn kop i.p.v. onder, soms plaatste die geen ramp terwijl ik zou zweren dat ik gewoon op L2 drukte. Ging ik uit wanhoop maar met instellingen spelen, maar dat hielp ook niet echt Hoop dat een gevulde maag zorgt voor betere prestaties straks. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jespresso Geplaatst 26 februari 2019 Share Geplaatst 26 februari 2019 1 uur geleden zei JanVertonghen: Nou @Jespresso. Ben er zo meteen tot 19:00 en dan vanaf 19:45 ongeveer weer. Ging net even creative in, maar jongens toch. Dat waren 90s en edits van het niveau van die gasten waarmee ik normaal gesproken speel. Harry Potters, plank constant boven mijn kop i.p.v. onder, soms plaatste die geen ramp terwijl ik zou zweren dat ik gewoon op L2 drukte. Ging ik uit wanhoop maar met instellingen spelen, maar dat hielp ook niet echt Hoop dat een gevulde maag zorgt voor betere prestaties straks. yo, mijn mic is kapot van mn headset. M'n nieuwe zou vandaag geleverd worden; hoop dat ie zo nog komt. Anders wordt het niets. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JanVertonghen Geplaatst 26 februari 2019 Share Geplaatst 26 februari 2019 20 minuten geleden zei Jespresso: yo, mijn mic is kapot van mn headset. M'n nieuwe zou vandaag geleverd worden; hoop dat ie zo nog komt. Anders wordt het niets. Hmm, minder. Zonder communicatie schiet het niet op inderdaad. Heb morgen misschien nog wel tijd voor en na Feyenoord - Ajax, donderdagavond ook nog. Anders maar kijken of we het na carnaval nog een beetje kunnen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jespresso Geplaatst 26 februari 2019 Share Geplaatst 26 februari 2019 44 minuten geleden zei JanVertonghen: Hmm, minder. Zonder communicatie schiet het niet op inderdaad. Heb morgen misschien nog wel tijd voor en na Feyenoord - Ajax, donderdagavond ook nog. Anders maar kijken of we het na carnaval nog een beetje kunnen Ja drama man. Bol.com ineens te laat met leveren... klopt het trouwens dat als ik al mn weken challenges heb gedaan, ik nog geen tier 100 ben? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JanVertonghen Geplaatst 26 februari 2019 Share Geplaatst 26 februari 2019 59 minuten geleden zei Jespresso: Ja drama man. Bol.com ineens te laat met leveren... klopt het trouwens dat als ik al mn weken challenges heb gedaan, ik nog geen tier 100 ben? Joh, zoals ik al zei ging het vandaag bij mij voor geen meter. Je hebt me een publiekelijke afgang bespaard Uh. 10x5 tiers toch? Dus 50 tiers haal je daaruit. Dan nog daily challenges, XP die je laat levelen en daardoor speel je ook weer tiers vrij. Ligt er een beetje aan hoeveel je verder gespeeld hebt dus. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten