Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

FIFA Weekend League

Gast Kokkie

Aanbevolen berichten

Gameplay was gisteren de hele dag om te janken idd, had nog een poging willen doen tot spelen maar ik trek het echt niet meer. Gestopt op 9-3. Alles is zo inconsistent: de bewegingen, schoten, verdedigende lijn. Is de gameplay soepel dan win ik met gemak omdat dan ook alles lukt, zeker met afmaken. Ik speelde met Bale en CR7 dit weekend. Als de gameplay traag is dan lukt helemaal niets. Is zo apart dat een speler van 1.8 mil moeite heeft om de bal stil te leggen of zelfs struikelt over zn eigen bewegingen, dan kun je net zo goed Martial erin zetten. Mensen geloven het echt niet maar in die trage gameplay maakt het bijna geen reet uit wie je erin hebt staan, enigste wat telt is pace en agility. Ik voel dan geen verschil tussen CR7 en Martial. Allebei even slecht, of even goed, hoe je t ook wil interpreteren.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Antwoorden 492
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Na mijn dramatisch spel van gisteren maar ik gok dat het vooral de servers waren dacht ik van ik ga wat oefenen op een ander account. Daar ga ik nu 8-2 met een 50k team maar ik geloof echt in scripting en wedstrijden die je moet verliezen. Mijn 2de loss voelde ik zo hard aankomen maar kon een achterstand toch nog ombuigen naar een 2-1 voorsprong. Omdat de verbinding al slecht was en alles in mijn nadeel leek dacht ik om de wedstrijd uit te tikken en geen risico meer te nemen. Maar daar was EA weer hoor. Ik heb met Parolo de bal komt mijn Lukaku die ik niet bestuur tegen me aan lopen. Balverlies en counter tegen. Dan denk je ik heb alles al gehad maar nee hoor... hij legt breed ik onderschep en druk niets met Manolas en die trapt hem zomaar in mijn doel. Tja... 2-2 en strafschoppen maar strafschoppen is puur geluk. Of je naar links of rechts duwt dat doet toch zijn eigen wil. Kun je wel echt beter worden in dit spel is de vraag

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wut?

Het maakt niet uit welke richting je schiet of duikt. Ofwel duikt je keeper er over ofzo ofwel druk je naar rechts met het schieten en schiet hij door het midden ofzo. Ik weet niet wat er is gebeurd met dit spel maar het is weer een totaal ander spel in vergelijking met vorige week

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hier ook weleens meegemaakt, ook in mijn eigen voordeel. Ik zweer het. Duik ik naar links, gaat mijn keeper automatisch naar rechtsmidden waardoor ik de penalty serie win. Hetzelfde in mijn nadeel. Schiet ik vol naar rechts, gaat de bal in t midden.

Als alles normaal gaat ben ik zowat onklopbaar in die penals. Vooral bij het stoppen gedeelte, die indicator verraad waar mensen schieten omdat ze in bepaalde hoeken andere shotpower gebruiken. Blijf er ook nog steeds bij dat 65% als favoriete hoek links heeft. Dit weekend had ik een gast die zn eerste penal 3.5 bar links schoot. Eerste ga ik altijd links tenzj vooraf in de wedstrijd anders geschoten. Daarna 3 bar gegokt op midden of rechts, vervolgens koos hij constant voor een 3 bar penal voor de volgende drie. Pakte ze allemaal, volgens mij dacht ie echt van wtf. Door t midden is meestal 1.5/2 bar. Gaat erom dat meeste mensen niet durven om een harde penal te nemen in een hoek die ze nooit gebruiken.

bewerkt door Sanel
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb zowat alles al meegemaakt, maar niet dat mijn penalty ergens anders heen ging dan de bedoeling was. Wel dat ze over de bal duiken of dat ik naar rechts/links wil duiken en mijn keeper opeens blijft staan, om vervolgens de penalty te pakken.

Wilde nog meer posten, maar zonder dat ik ergens op klikte werd mijn post opeens geplaatst :-D EABulletin ofzo? Enfin, morgen dan maar.

bewerkt door JanVertonghen'
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wauw wauw wauw. Echt wat is er met dit spel aan de hand. Verdedigers die uit het niets slidingen gaan maken, penalty’s tegen krijgen omdat die verdedigers dus uit t niets gaan glijden. Zelf onderuit getrokken worden als je 1 op 1 komt en dan niets eens een overtreding. Echt ik zou die PlayStation wel t raam uit kunnen gooien. Wat een kut spel zeg huhu

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Andere kant op schieten heb ik ook weleens, duiken niet. Wel blijven staan inderdaad.

Als je blijft staan dan wacht je te lang, je moet gewoon een hoek kiezen op basis van die indicator dus je moet al de knoppen ingedrukt hebben voordat hij schiet. Ik gebruik ook L2 bij duiken, weet niet in hoeverre dat van toepassing is maar vroeger moest dat. Patronen idem. Je moet de eerste indicator van zn penal onthouden en op basis daarvan kies je de tweede hoek. Eerste penal kies ik altijd links. Als hij dezelfde schotkracht gebruikt bij zn tweede penal als bij zn eerste dan gaat ie weer dezelfde hoek. Meeste mensen switchen van hoek als ze hebben gemist. Penal door t midden tapt iedereen maar heel zacht rondje, dus die indicator zit max op 1.5 bar, dan weet je dus sowieso dat ie door het midden gaat.

Vorige FIFA had ik zelf al vrij snel door dat je aan de aanloop kon zien welke hoek iemand schiet. Totdat die Krasi het heeft verpest en het algemeen bekend maakte door een YouTube video erover te maken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Oh en nog één: als mensen van die achterlijke bewegingen maken met die keeper zijn ze triggerhappy en kiezen ze 9 vd 10 keer een hoek. Dus dan schiet je m mooi door t midden.

gewoon ff random filmpje opgezocht. eerste links en mist, gaat daarna rechts. tegenstander 1.5 bar penal door midden. daarna weggeklikt. zo makkelijk :-D maar je hebt er zelf geen lul aan als de game scripted en als mn eigen penals random een andere kant op gaan. bewerkt door Sanel
Link naar opmerking
Deel via andere websites

16-1 gaan en vervolgens met 18-5 eindigen. Toen maar gestopt. Wilde nog voor maandelijkse rewards spelen, maar ze kunnen mijn ballen likken daar. Wat een schandalig bedrijf zeg. Drie patches, nul verbetering. Flikker dan maar op.

Had dit team: De Gea; Walker, Bailly, 85 Ferdinand, Alex Sandro; Kanté, Pogba, Bale, Alexis Sanchez, POTM Sané; C. Ronaldo. Liep de eerste zeven potjes heerlijk, daarna een pot of drie/vier voor geen meter. Toen liep het weer lekker, maar toen ik 16-1 ging begon het gezeik weer. Script en/of servers kwam(en) even leuk doen. Verdedigen lukte niet meer, spelers liepen niet of verkeerd, passes/aannames gingen niet goed, veel kansen mis. Valt gelukkig niet zo op jongens :D Heb overigens dit jaar nog geen slechtere centrale verdediger gehad dan Ferdinand. Echt heel erg vreemd. Pogba is ook niks speciaals. Lang en sterk, af en toe een zieke pass, maar verder? Dertien in een dozijn speler.

Vorig jaar speelde ik tot mei/juni elk weekend 40 potjes, maar het lijkt erop dat ik dat punt nu al na twee maanden bereikt heb. Heb dat dit jaar al drie keer eerder gemeld hier, maar heb nu al meermaals voor Goud 3 gespeeld en deze maand kan ik ook nog maar amper Elite halen. Zegt al heel veel dat ik daar niet meer voor gegaan ben. Komt ook nog eens bij dat de kans nu vrij groot is dat ik op vrijdag en/of maandag moet werken voortaan, dus dan zit het er al helemaal niet meer in. Wat dan weer betekent dat ik lekker kan gaan cashen voor mijn coins, want doordeweeks speel ik sowieso al niet. Zit nog steeds in divisie 10 :D Zou het ergens zonde vinden, maar ik heb liever 300 euro dan wat zieke spelers op een kutspel wat ik niet meer of heel weinig ga zitten spelen. Hoop ook niet meer in die cirkel van 'spelen voor de rewards > team upgraden > spelen voor de rewards' te trappen, want je speelt het niet voor je lol, maar puur voor de rewards. Wat heeft het dan voor zin eigenlijk?

En zoals ik al gezegd heb: zoveelste keer dat ik dit zeg. En dit zei ik toen ook. En dit ook. Echter is het wel zo dat ik nu al geen hele Weekend Leagues meer speel, niet meer voor de maandelijkse rewards speel én ik binnenkort veel minder tijd heb in het weekend. Vrijdag misschien/waarschijnlijk werken, zaterdag ben ik meestal de hele dag weg (wel winterstop binnenkort, maar daar verzinnen we wel wat op dan), zondag thuis en maandag misschien/waarschijnlijk werken. Hoop dus echt dat ik dit keer niet weer een lulverhaal opgehangen heb en echt eens ga kappen met dit kutspel. Heb nog ongeveer 4 miljoen coins over, dat is 300 euro bij https://www.mmoga.com/FIFA-Coins/FUT-Coins-Sell/. Krijg je ook nog een speler voor terug met een relatief degelijke waarde en ik heb ook nog wat maandelijkse rewards en POTM Sané in mijn club. Denk dus dat ik dat geld maar pak, kan je veel leukere dingen mee doen. Enige probleem is het risico dat ze me bannen, want ik heb op dit account een erg hoog niveau en ziek veel EASFC credits. Krijg ook wekelijkse pakjes enzo hier nog. Even kijken hoe streng ze daarmee zijn.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gisteren voor het eerst in 18 de WL gespeeld. Weliswaar maar tien potjes, wel alle tien gewonnen. Zondag altijd de gameplay goed, of juist niet? Had op één pot na continu sterke verbinding. Laatste potje wat stroperig, gelukkig kon die gast er geen klote van. Stond ik dan met Brandt IF - Werner - Origi IF tegen teams met vijf icons. :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op een ander account even gespeeld met een 60k team 17-2 tot ik voor de 18de overwinning op shareplay met wessel mijn 3de pot verloor tegen del piero, ronaldo, blanc, dikke ronaldo in de verlengingen met 4-3. Zeer verdienstelijke pot waar ik de kansen niet afwerkte en hij hele tijd van afstand schoot en 4 keer het geluk had dat het lukte. Zuur maar toen ook gelijk gestopt. Deed dit toch maar om te oefenen. Met een slechter team ga je wel gewoon beter spelen omdat je weet dat je de kwaliteiten niet hebt van cr7 en de icons

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Huilen dit. Heb het vorige week ook al gezegd, maar nu was het echt de laatste keer voorlopig denk ik. Of naja, de laatste keer dat ik als een klein JanVertonghentje tot 0500 zat te spelen :D Mja, ik dacht gisterochtend ff te spelen, met het idee 'als ik er nou ff 2 verlies hoeft het toch niet meer'. 3-0. Ja wat doe je dan? Kwam thuis na mn werk 's avonds, en tja, 3-0 kun je niet laten liggen he. Wie weet??????????? Nou. EA weet. Begon heerlijk, ging 9-1 ofzo. 'Sjonge in dit tempo ben ik snel klaar met gold, als het dan nog een lekker record is knal ik wel door'. Daarna spontaan 13-6 oid. Rond de tijd dat het evenementje bijna over was leken de servers wel uitgezet te worden door EA. Het speelde opeens alsof het rush hour was op een zaterdagmiddag. Van de ene op de andere pot namen spelers ballen niet meer aan, stonden ze 40000 graden te draaien bij een pass of poging tot aanname. Servers beter in de nacht? Nee, dat is uitgesloten. Het is gewoon 1 groot goor scriptpartijtje in dat kantoortje in San Diego en ze kunnen allemaal aan de schijterij gaan van me daag

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mooi man, ieder weekend klagen over de WL maar toch stug blijven spelen. Ze gaan het toch niet fiksen. Nu niet, in fifa 19 niet en over 5 jaar ook niet. Als de pro’s gaan klagen, dan zullen ze het gaan overwegen. Speel lekker wat divisie potjes en ga desnoods sb spelen. Ik vermaak me prima met sb, soms ook irritatieverwekkend maar minder gekke dingen zoals je in de WL ziet voorbij komen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mooi man, ieder weekend klagen over de WL maar toch stug blijven spelen. Ze gaan het toch niet fiksen. Nu niet, in fifa 19 niet en over 5 jaar ook niet. Als de pro’s gaan klagen, dan zullen ze het gaan overwegen. Speel lekker wat divisie potjes en ga desnoods sb spelen. Ik vermaak me prima met sb, soms ook irritatieverwekkend maar minder gekke dingen zoals je in de WL ziet voorbij komen.

Probleem is, en dat heb ik ook tegen die Bateson zegt op twitter met zn vette kop, dat die pro's en youtubers bang zijn dat ze hun partnership verliezen. Inclusief hij zelf. Natuurlijk gaan ze er niet aan meedoen. Als ze niet meer gesponsord worden betekent dat minder content en minder viewers, wat uiteindelijk resulteert in minder $$$ voor ze.

Castro's packs zijn ook zo rigged als het maar zijn kan. Paar jaar later zijn we erachter gekomen dat hij gewoon een dik sponsorship met ze heeft. Ik keek tijdens FIFA 15 en 16 bijna elke dag zijn stream, nu sporadisch. Sinds hij die charity streams doet zijn die packs zoooooo nep. Ik heb hem echt de gekste dingen zien packen. Er is ergens een filmpje dat hij binnen no time twee TOTY kaarten packed incl. een legend. De kans daarop 1 op een miljard oid. Het argument: ja maar hij packt goede spelers omdat hij er zoveel op is onzin, gaat wat er in die packs zitten. Niet over data van 3 maanden oid.

Serverdrukte icm met huidige engine is de gameplay killer, op FIFA 15 was het ook weleens traag maar toen was er grote serverdrukte. Nu is het combinatie van.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja precies, dat is de spagaat voor die boys. En ik snap dat wel maar EA kan nog meer geld genereren uit Fifa als ze de WL fiksen. Mensen zullen dan bv sneller fifa puntjes kopen met een event (TOTY bv). Maja, ze vinden het wel goed daar. Prima maar ik brand me er niet aan. Dan moet ik gegarandeerd een nieuwe controller kopen :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gebeurt al

Link naar opmerking
Deel via andere websites

En zoals ik al gezegd heb: zoveelste keer dat ik dit zeg. En dit zei ik toen ook. En dit ook. Echter is het wel zo dat ik nu al geen hele Weekend Leagues meer speel, niet meer voor de maandelijkse rewards speel én ik binnenkort veel minder tijd heb in het weekend. Vrijdag misschien/waarschijnlijk werken, zaterdag ben ik meestal de hele dag weg (wel winterstop binnenkort, maar daar verzinnen we wel wat op dan), zondag thuis en maandag misschien/waarschijnlijk werken. Hoop dus echt dat ik dit keer niet weer een lulverhaal opgehangen heb en echt eens ga kappen met dit kutspel. Heb nog ongeveer 4 miljoen coins over, dat is 300 euro bij https://www.mmoga.com/FIFA-Coins/FUT-Coins-Sell/. Krijg je ook nog een speler voor terug met een relatief degelijke waarde en ik heb ook nog wat maandelijkse rewards en POTM Sané in mijn club. Denk dus dat ik dat geld maar pak, kan je veel leukere dingen mee doen. Enige probleem is het risico dat ze me bannen, want ik heb op dit account een erg hoog niveau en ziek veel EASFC credits. Krijg ook wekelijkse pakjes enzo hier nog. Even kijken hoe streng ze daarmee zijn.

Is die site te vertrouwen?

Ik ben zelf 20-20 geëindigd. Team verkocht en een nieuw team gebouwd.

VV_Hoogsum.png

upload image

Bale speelt wel lekker. Eerste 5 wedstrijden 15 goals.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Pro's, Reddit, casuals we mogen lullen wat we willen over FIFA. Zolang de puntjes worden gekocht en we vrijdag onze PS4 weer gaan aanzetten en de batterijen zijn opgeladen om weer tegen de AI in de weekendleague te spelen zal EA hun spel nooit aanpassen. Dit zou pas gebeuren als er 3/4 van de users geen weekendleague in een kwalificatiemaand zou spelen en er geen fifapunten meer gekocht zou worden.

bewerkt door Lensherr
Link naar opmerking
Deel via andere websites