Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

FIFA Weekend League

Gast Kokkie

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 492
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

In de ochtend ligt het niveau ook wat hoger, je moet vanavond spelen joh, vorige WL had ik binnen 15 minuten drie potjes gedaan op een vrijdagavond. 2x kneitersnel 2-0 voorkomen en tegenstander ragequit. 3e pot duurde wel wat langer.

Vrijdagochtend zijn de serves tenminste fatsoenlijk, dat waren leuke potjes. Vanaf vrijdagmiddag janken. 's Nachts zal wel prima zijn maar dan game ik niet. Al doe ik nu voor derde keer achter elkaar geen WL, totaal geen behoefte aan ook.

bewerkt door Mvdv
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik zat. Alles verkocht want zo'n serie a team is het ook net niet he

Ik speel denk ik sinds deze week met dit Serie A team mijn beste spel deze fifa. Speel 41212 smal met.

DM: Handanovic (met handschoen echt een hele grote baas)

LA: Ghoulam IF

CV: Miranda

CV: Bonucci

RA: Lichtsteiner IF

CVM: Khedira

CM: Hamsik

CM: Matuidi

CAM: Brozovic IF

SP: Higuain (wat een eindbaas)

SP: Perisic scream

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mentale ragequit hier en heel mn team gelist op CR7 na, klaar mee joh. Wat voor nut heeft het om 500k neer te leggen voor zieke spelers als een speler van onder de 20k hetzelfde werk kan doen. Als je in elite bracket komt kom je alleeeeeen maar dezelfde teams tegen. Martial - Mbappe - Alessandrini IF met Bakayoko erachter.

En dan heb je ook nog mensen die zeiken over het feit dat superteams of icons te goed zijn. In me hol. Ondertussen met heel wat icons gespeeld, meerendeel ervan speelt gewoon superkut en zijn overpriced. Als je wil weten welke icons goed zijn ingame moet je is naar Gorilla zn team kijken, die heeft ze er namelijk allemaal in staan. Diegene die goed zijn dan.

Keepers. Echt. Hoe duurder je keeper, hoe slechter ofzo. Zowel De Gea als Neuer gehad, wisselen allebei goede potten af met zeer slechte potten. En met zeer slechte potten bedoel ik 4 schoten op doel, 4x pakt ie 'm niet door een mirakel. Zo vaak gehad. Random afstandsschoten van spelers zoals Martial die er gewoon binnen vliegen zonder problemen. Keeper blijft staan. Ziekste keepers vind ik toch wel Handanovic of Ederson.

Community heeft het grootste cancerlevel bereikt, zit nu potjes mee te kijken in gold bracket van een maat van mij. Hij heeft United kits maar is serieus 10 minuten bezig omdat iedereen bezig is aan cherrypicking, iedereen wil thuis spelen, spelen ze thuis dan willen ze niet tegen chique kits spelen. Ik zeg: verander je kits. Dus hij veranderen naar dat standaard PS4 kit en nog zo'n geel kit wat je krijgt als je begint met FUT. Potje zoeken duurde daarna 20 sec. Donder op.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik zou al blij zijn als ik een 100k team tegen kwam. Kwam deze nacht in al mijn 5 potjes het trio Ronaldo - Griezman - Bale met icons en informs tegen. Heb zelf nu 1 keer verloren dat deze gozer 20 minuten rond gaat spelen en hoekschopvlagje op gaat zoeken zegt genoeg over hoeveel geluk hij had. Achja het is ook zijn recht want het word op youtube allemaal voorgeknabbeld hoe je een wedstrijd moet doden. Youtube en sociale media dat is pas de ergste rotzooi van alles. Niemand is nog creatief in zijn doen en maken van teams hierdoor. Ze kijken allemaal naar hetzelfde en doen allemaal hetzelfde. Over doelmannen. Iedere doelman heeft over de 40 potjes in een weekend 10 potjes dat hun doelman 8 armen heeft. Dus is De Gea voor 200k waardevol? Nee. Een Begovic pakt eve veel voor 2k. De normale mens lijkt uitgestorven in de weekendleague. Dit komt omdat de zilver en goud 3, goud 2 spelers het houden op squadbattles. Zij krijgen als ze elite hier in halen toch ongeveer dezelfde beloningen als in goud 3. Geef hun eens ongelijk? Minder stresvol, je hebt iets van je weekend, je moet je niet na elke sessie gaan douchen om de zeik van EA van je af te spoelen.Daarnaast is het gewoon Fifa 17 met enkele negatieve afwijkingen geworden. Als ze de format van weekendleague niet gaan wijzigen is deze game bij kerst dood. Want dit word alleen maar erger. Op xbox kom je zelfs mensen 3 keer tegen op dezelfde dag. Er is nog gewoon te weinig animo voor weekendleague. Zelfs op ps4 kom ik wekelijks dezelfde tegenstanders tegen nu al. Wat gaat dit geven binnen enkele maanden? Dat je een half uur gaat zoeken voor je een tegenstander vind die en ook nog eentje die tegen je wil spelen

Link naar opmerking
Deel via andere websites

:D Ja, tegen de kerst ben ik er denk ik wel klaar mee. Ben nu al een beetje uitgekeken op dat spel.

En die teams, ja, elke boerenlul heeft coins nu. Zelfs ik heb zonder hele gekke dingen gedaan te hebben opeens mn beste team ooit in fut. Liep vorig jaar met een sbc Gignac en Ben Arfa. Nu de heilige drie eenheid Martial Mbappe Alessandrini. Maar dat dat de Musaatjes van dit jaar zijn was ik me niet eens van bewust joh. Had die Ales al vrij snel omdat Kokkie er positief over was

bewerkt door Magikarp
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goh. Dat verschil in gameplay. Ging vannacht 6-1 ofzo? Nu zie ik simpele x passes waarbij de gever a) de bal goed geeft en de ontvanger de bal gewoon negeert en laat lopen, b) een split maakt omdat het spel denkt dat ie anders niet bij de bal kan waardoor die overstrekt, de bal half raakt, omvalt en je de bal dus weer kwijt bent. Verloren pot vannacht kon ik heel goed hebben, jammer maar helaas. Door. Maar dit? Zit me hier op te vreten. En ik heb na een jaar de echte oorzaak achterhaald. Het zijn niet de losses, nee. Het is omdat dat weerzinwekkende bedrijf me gewoon wekelijks 10 losses door de anus boort omdat ze geen servers kunnen onderhouden die het overdag aankunnen. Verliezen vind ik niet erg maar ik kan er heel slecht tegen als simpele technologie niet werkt buiten je schuld om. Dan bereik ik een kookpunt waar ik verder eigenlijk niet zo heel veel over van kan zeggen zonder grenzen te overschrijden. Moet ik dit dus 's nachts gaan spelen. Tja. Gaat ook niet elke week, dus tot zover de motivatie om fut nog 'serieus te spelen'. Als iemand zo een 800k wil hebben hoor ik het wel, heb er zelf weinig aan. Het enige competitieve aspect werkt niet op momenten dat ik kan.

bewerkt door Magikarp
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Naja heb FIFA weer opgestart idd met de bui 'WE GAAN ERVOOR KOMT U MAAR' maar lees nu die post terug, en denk weer: ja, kan alleen 's nachts met normale gameplay spelen dus waar doen we het voor. Sowieso al: week in week uit schelden en tieren. Spelen voor rewards. Waar je dan je team weer mee kan versterken. Repeat. Zal niet lang duren voor ik die coins lekker wegdoe

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Community heeft het grootste cancerlevel bereikt.

Hier nog niet meer op ingegaan maar ik ben gistermiddag bestookt door berichten van een tegenstander waarvan ik heb gewonnen in de WL. Zeker 3 uur achteraf bleef 'ie nog doorgaan met sturen. In eerste instantie niet op gereageerd maar na het 7e bericht oid stuurde ik "haha fuck off, keep crying", blijkbaar heeft hij mij gerapporteerd bij PS Netwerk want krijg nu een mail dat ik de gedragsregels heb geschonden. :D maakt me zo pissed om wat voor zielige figuren rondlopen in deze gehele FIFA community hé. Kleine kinderen gewoon. Iemand had zo'n lijstje gemaakt met meest toxic community's qua gaming, FIFA stond gewoon in de top 3.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Overigens geen ban te pakken maar een waarschuwing oid. Ik had een tijdje dat uitstaan dat mensen mij berichten kunnen sturen, maar het is elke week raak als je met een dik team speelt omdat iedereen loopt te janken dat jij CR7 hebt en hun niet. Maat van mij heeft ook vier icons ofzo, is elke week bingo. Teller dit weekend stond op 6 berichten. Bij mij 4.

Nu een mooie verzameling aan haatmails staan. Opzich wel grappig om terug te lezen, de meeste blijven ook 2x nog wat sturen als je niet reageert.

bewerkt door Sanel
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik begin soms echt te twijfelen of deze rotzooi niet voorgeprogrammeerd is ofzo. Altijd dezelfde debielen in championskanaal altijd dezelfde steenezels in top100. Altijd dezelfde mensen die op weg zijn naar top 100 maar er dan niet inkomen vanwege 5 disconnects en zo hun normale ding zoals altijd weer halen. Een grote puppetshow van de gesponsorde pro-mannetjes. Ik weet nog het begin van dit zeikspel dat er willekeurig mensen niet op de transfermarkt komen.Al die dubbele kwalificatie uitnodigingen/kansen met eswc in parijs voor mensen omdat ze fifa 12 goed waren en nu niemeer meekunnen enzovoort. Vind het maar een verdacht zooitje dat EA ze hebben zo hard geluk dat ze het enige voetbalspel hebben met een beetje concept over het hele jaar door. Het zijn niet zozeer de mensen die zielig zijn maar iedereen is gewoon gefrustreerd door de oneerlijkheid van EA. Fifa kan je vergelijken met als je naar een belangrijke afspraak gaat en je hebt je mooiste kostuum aan. Onderweg rijd er een auto voorbij net voor je aan komt in een plas en je hangt heel vol smurrie. Je hebt je best gedaan en kan er helemaal niets aan doen want je hebt het niet in handen en je afspraak is verpest . Dan reageer je ook pissed als fuck. Mensen die vorig jaar top 100 haalden op het einde van fifa 17 krijgen nu onderweg disconnects. Net voldoende om top 100 en die kwalificatie-ezels niet van hun plaatsjes te stoten. Het valt echt niet op hoor

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het is cherry picking en dit jaar is het erger dan ooit. Ik heb het vorig jaar al gezegd, die Europese top 100 spelers (de bekende/streamers) zijn één grote kliek. Ze spelen niet tegen elkaar en op basis van kits bepalen ze of ze die wedstrijden spelen of niet. Onderling weten ze ongeveer wel van elkaar wie welke kit gebruikt, zelfs ik ken er een paar uit mn kop omdat ze die jaarlijks gebruiken. Ali Riza die bijv eerder altijd die van Gala had, nu van PSV omdat hij bij dat eSports team zit.

Vandaag op reddit ook een item over hoe Hashtag spelers andere topspelers ontwijken dmv hun kit. Er is natuurlijk niemand die tegen zo'n kit gaat spelen als hij broodnodig wins nodig heeft.

Link naar opmerking
Deel via andere websites