Regis Geplaatst 26 mei 2021 Share Geplaatst 26 mei 2021 1 minuut geleden zei Socrates: Aké > Botman > Blind als LCV Maar voor de Ajacieden hier en dus ook FdB is Blind heilig. En voor de mensen die Botman alleen 2x tegen Ajax hebben gezien is Svennetje heilig Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 26 mei 2021 Share Geplaatst 26 mei 2021 1 minuut geleden zei Socrates: Aké > Botman > Blind als LCV Maar voor de Ajacieden hier en dus ook FdB is Blind heilig. Is blind wel fit om te spelen? Ik ben ook geen fan van hem, hij is echt te traag voor op CV. Wellicht kun je hem in een 532/352 als wingback gebruiken maar dan liever Wijndal. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rogier. Geplaatst 26 mei 2021 Share Geplaatst 26 mei 2021 1 minuut geleden zei Regis: En voor de mensen die Botman alleen 2x tegen Ajax hebben gezien is Svennetje heilig Ik vond hem nou niet indrukwekkend tegen Ajax, dus dat lijkt me juist de andere kant op werken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 26 mei 2021 Share Geplaatst 26 mei 2021 21 minuten geleden zei Rogier.: Bergwijn heeft sinds half februari een minuut of 200 gemaakt in 4 wedstrijden, dus dat is nog niet eens zo heel gek (als je speeltijd dan toch als argument gebruikt). El Ghazi daarentegen.. Speelde laatst nog gewoon en scoorde een doelpunt. Hij is gewoon fit en honderd keer beter tov Promes. Moet gewoon mee. 1 minuut geleden zei Vitesse88: Hateboer zakte wel altijd volledig door het ijs in oranje. Als rechtsback ja. Maar dat is hij niet en Oranje zou zonder een rechtsback moeten spelen imo. Zojuist zei Regis: En voor de mensen die Botman alleen 2x tegen Ajax hebben gezien is Svennetje heilig Totaal niet, maar Blind als CV kan niet meer als je op de middenlijn wil spelen. Zelfs Ten Hag, die overal een paar maanden te laat achter komt, is dat dit seizoen in gaan zien. Maar goed, Veltman is nog lachwekkender wmb. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 26 mei 2021 Share Geplaatst 26 mei 2021 5 minuten geleden zei Vitesse88: Is blind wel fit om te spelen? Ik ben ook geen fan van hem, hij is echt te traag voor op CV. Wellicht kun je hem in een 532/352 als wingback gebruiken maar dan liever Wijndal. Op internationaal topniveau kan Blind imo enkel nog als zes. Maar daar spelen ze niet mee. Of FdB moet moet dat toch stiekem willen ineens. Als wingback ben je natuurlijk ook enorm kwetsbaar tegen een snelle buitenspeler met diepte. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rogier. Geplaatst 26 mei 2021 Share Geplaatst 26 mei 2021 3 minuten geleden zei Socrates: Speelde laatst nog gewoon en scoorde een doelpunt. Hij is gewoon fit en honderd keer beter tov Promes. Moet gewoon mee. Ja precies, de laatste 2 wedstrijden ja. Tussen half februari en half april heeft hij maar 2x bij de selectie gezeten (gewoon fit). Niet dat ik wil zeggen dat Promes wel bij de selectie had gezeten, voordat je dat opbrengt. Maargoed, denk dat we er allebei over eens zijn dat Promes er niet bij had moeten zitten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Regis Geplaatst 26 mei 2021 Share Geplaatst 26 mei 2021 5 minuten geleden zei Socrates: Speelde laatst nog gewoon en scoorde een doelpunt. Hij is gewoon fit en honderd keer beter tov Promes. Moet gewoon mee. Als rechtsback ja. Maar dat is hij niet en Oranje zou zonder een rechtsback moeten spelen imo. Totaal niet, maar Blind als CV kan niet meer als je op de middenlijn wil spelen. Zelfs Ten Hag, die overal een paar maanden te laat achter komt, is dat dit seizoen in gaan zien. Maar goed, Veltman is nog lachwekkender wmb. Nou dan heb ik nieuws voor je. Dat kan met Botman helemaal niet. Die is nog trager, heeft positioneel nog meer moeite met grote ruimtes, het doordekken, lopende mensen etc. Blind is in al die facetten echt 5,6 klasse beter. Op het over de kwaliteiten aan de bal maar helemaal niet te hebben. Als je Botman erbij wil moet je ongeveer op de 16 gaan hangen met je kont. De roep om die gozer is zo lachwekkend. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 26 mei 2021 Share Geplaatst 26 mei 2021 3 minuten geleden zei Socrates: Op internationaal topniveau kan Blind imo enkel nog als zes. Maar daar spelen ze niet mee. Of FdB moet moet dat toch stiekem willen ineens. Als wingback ben je natuurlijk ook enorm kwetsbaar tegen een snelle buitenspeler met diepte. Mja maar dat gaat dan ten koste van Frenkie, Gini of Gravenberch/Klaassen. Geloof daar niet zo in. Als je met 3 cv’s speelt dan kan daar eentje wel rugdekking van geven. Maar vind sowieso, ook op basis van de laatste interlands, dat hij niet eens in de basis hoort. Stekelenburg de Ligt - De Vrij - Ake Denzel - Wijndal Frenkie - Gravenberch - Gini Depay - Malen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bolderbast Geplaatst 26 mei 2021 Share Geplaatst 26 mei 2021 Ik vind de selectie eigenlijk wel logisch. Gut ja, paar van die twijfelgevalletjes omdat we simpelweg geen betere voetballers hebben. Lekker discussiëren of je nu St Juste, Karsdorp, Tete of Veltman moet meenemen. Is allemaal vlees noch vis. Enige die ik zeker lekker thuis op de bank had laten zitten is Promes en had Bergwijn of El Ghazi wel meegenomen. Verder geen Babel en zitten Weghorst, Timber en Gapko erbij. Prima toch? Met deze middelmatige spelers eindigt het toch wel na de groepsfase. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 26 mei 2021 Share Geplaatst 26 mei 2021 5 minuten geleden zei Regis: Nou dan heb ik nieuws voor je. Dat kan met Botman helemaal niet. Die is nog trager, heeft positioneel nog meer moeite met grote ruimtes, het doordekken, lopende mensen etc. Blind is in al die facetten echt 5,6 klasse beter. Op het over de kwaliteiten aan de bal maar helemaal niet te hebben. Als je Botman erbij wil moet je ongeveer op de 16 gaan hangen met je kont. De roep om die gozer is zo lachwekkend. Botman nog trager dan Blind. Mja, dan ben je wel af. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Regis Geplaatst 26 mei 2021 Share Geplaatst 26 mei 2021 Ja dat is het enige wat ik zeg... Botman is gewoon vreselijk overschat in Nederland. Iedereen piept types als Derksen lekker na zonder hem ook maar een aantal keer aan het werk te hebben gezien. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 26 mei 2021 Share Geplaatst 26 mei 2021 (bewerkt) 8 minuten geleden zei Bolderbast: Ik vind de selectie eigenlijk wel logisch. Gut ja, paar van die twijfelgevalletjes omdat we simpelweg geen betere voetballers hebben. Lekker discussiëren of je nu St Juste, Karsdorp, Tete of Veltman moet meenemen. Is allemaal vlees noch vis. Enige die ik zeker lekker thuis op de bank had laten zitten is Promes en had Bergwijn of El Ghazi wel meegenomen. Verder geen Babel en zitten Weghorst, Timber en Gapko erbij. Prima toch? Met deze middelmatige spelers eindigt het toch wel na de groepsfase. De mening dat het na de groepsfase klaar is deel ik wel ja. Al zie ik dit NL elftal Oostenrijk en Oekraïne ook compleet onderschatten om daar vervolgens gelijk tegen te spelen en te verliezen. Iedereen rekent op eenvoudige groepswinst. Maar een scenario waarbij we na 2 wedstrijden pas 1 of 2 punten hebben vind ik ook vrij realistisch. 26 mei 2021 bewerkt door Michaelinho* Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 26 mei 2021 Share Geplaatst 26 mei 2021 Met een fatsoenlijke opstelling en speelplan maak je echt wel kans om allicht wat rondes te overleven, hoor. Sowieso zit de sleutel hem in een dynamisch en technisch geweldig middenveld met De Jong, Wijnaldum en Van de Beek. Voor de rest defensieve zekerheid inbouwen (3 CV's, 2 vleugelmiddenvelders) en voorin gokken op twee aanvallers die zowel kunnen combineren, als de diepte op kunnen zoeken en zelf iets weten te forceren. Met Depay en Gakpo/Malen had dat imo best gekund. Maar door als FdB zijnde meteen maar weer in te zetten op traag combinatievoetbal in een 4-3-3 waarbij spelers als Veltman, Blind, Klaassen, Berghuis en Luuk de Jong straks speelminuten mogen gaan maken.. Tja, dan plaats je jezelf al direct bij het rijtje middelmatig. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 26 mei 2021 Share Geplaatst 26 mei 2021 FdB zegt dat Donny 4000 minuten gemaakt heeft en in de top7 van meeste gemaakte minuten. Hoe komt die daar dan bij joh Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elsjorro1990 Geplaatst 26 mei 2021 Share Geplaatst 26 mei 2021 2 uur geleden zei MNie: Definitieve EK-selectie Oranje Doel: Jasper Cillessen (Valencia), Tim Krul (Norwich City) en Maarten Stekelenburg (Ajax). Verdediging: Patrick van Aanholt (Crystal Palace), Nathan Aké (Manchester City), Daley Blind (Ajax), Denzel Dumfries (PSV), Matthijs de Ligt (Juventus), Jurriën Timber (Ajax), Joël Veltman (Brighton & Hove Albion), Stefan de Vrij (Internazionale) en Owen Wijndal (AZ). Middenveld: Donny van de Beek (Manchester United), Ryan Gravenberch (Ajax), Frenkie de Jong (Barcelona), Davy Klaassen (Ajax), Teun Koopmeiners (AZ), Marten de Roon (Atalanta) en Georginio Wijnaldum (Liverpool). Aanval: Steven Berghuis (Feyenoord), Memphis Depay (Olympique Lyon), Cody Gakpo (PSV), Luuk de Jong (Sevilla), Donyell Malen (PSV), Quincy Promes (Spartak Moskou) en Wout Weghorst (VfL Wolfsburg). Misschien ben ik een van de weinige, maar ik snap niet dat je Donny van de Beek mee neemt. Promes had ik na dat ene incident ook niet meegenomen. Wel leuk dat Wout eindelijk waardering krijgt. Ben benieuwd hoe ver de jongens gaan komen, maar ik ben bang dat het niet al te ver zal zijn. Daar ben je de enige in ja. Er is werkelijk geen enkel degelijk alternatief voor van de beek. Dat verschil in kwaliteit is zo groot, dat je hem gewoon meeneemt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rogier. Geplaatst 26 mei 2021 Share Geplaatst 26 mei 2021 41 minuten geleden zei Vitesse88: FdB zegt dat Donny 4000 minuten gemaakt heeft en in de top7 van meeste gemaakte minuten. Hoe komt die daar dan bij joh Als je vorig seizoen meeneemt kom je ver Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 26 mei 2021 Share Geplaatst 26 mei 2021 2 uur geleden zei Regis: En voor de mensen die Botman alleen 2x tegen Ajax hebben gezien is Svennetje heilig Ik heb Botman niet gezien wel 2-3x MItchell Bakker live zien spelen in de CL en daar was ik erg onder de indruk van. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 26 mei 2021 Share Geplaatst 26 mei 2021 21 minuten geleden zei Elsjorro1990: Daar ben je de enige in ja. Er is werkelijk geen enkel degelijk alternatief voor van de beek. Dat verschil in kwaliteit is zo groot, dat je hem gewoon meeneemt. Al die mensen lullen maar wat. Als bondscoach selecteer je gewoon je beste voetballers. Ze zouden kennelijk met Wales ook Bale niet meenemen, maar de linksvoor van Shamrock Rovers die elke week 90 minuten maakt. Totaal lachwekkend, joh. Van de Beek is gewoon topfit, traint dagelijks bij de nummer twee van de PL, dus nog flinke tegenstand ook. Daarnaast zie je ook dat andere spelers compleet opgebrand zijn door alle wedstrijden de afgelopen seizoenen. Iemand die nu redelijk fris is hoeft helemaal geen vreselijk nadeel te zijn. En tja, wedstrijdritme. Hij speelde 90 minuten tegen Wolves een paar dagen terug en men was positief over hem, las ik. Tja. Klaassen viel met pijntjes uit in zijn laatste wedstrijd twee weken terug oid. Belast Van de Beek wat zwaarder op training en geef hem meteen 90 minuten en dat stukje wedstrijdritme boeit geen poepert meer. Sowieso ook maar overschat. Van de Beek is geen 36, het is een frisse, jonge fitte voetballer die fysiek prima in elkaar steekt en longen als een paard heeft. Zonder wedstrijdritme is hij nog altijd drie klasses beter dan Klaassen die nu ineens heilig is. Die had bij United bij het reserveteam nog op de bank gezeten. Heeft nog geen 5% van de klasse en technische capaciteiten van Van de Beek. Geef hem twee/drie wedstrijden in die groepsfase en hij zit er gewoon goed in. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 26 mei 2021 Share Geplaatst 26 mei 2021 39 minuten geleden zei Elsjorro1990: Daar ben je de enige in ja. Er is werkelijk geen enkel degelijk alternatief voor van de beek. Dat verschil in kwaliteit is zo groot, dat je hem gewoon meeneemt. Dat is ie niet, de enige daarin. Ik vind ook onzin maar jullie Ajax fans zijn niet objectief en willen Donny er sowieso bij ongeacht hoe zijn seizoen bij United was. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Regis Geplaatst 26 mei 2021 Share Geplaatst 26 mei 2021 21 minuten geleden zei Kyrill: Ik heb Botman niet gezien wel 2-3x MItchell Bakker live zien spelen in de CL en daar was ik erg onder de indruk van. Je maakt een grap over Bakkert toch? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 26 mei 2021 Share Geplaatst 26 mei 2021 Bakker doet mij vooral aan Dijks denken. Die het overigens nog goed doet ook in Italië. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 26 mei 2021 Share Geplaatst 26 mei 2021 4 minuten geleden zei Regis: Je maakt een grap over Bakkert toch? nope maat, ik ben bloed serieus ik heb hem keren ik keek oa tegen Bayern gewoon echt serieus goed spelen. Hij had in begin Sane eigenlijk in beide duels totaal in zijn broekzak als je het mij vraagt. Wat overschatte voetballer dat sowieso Sane maar dat terzijde. Tegen CIty had ie wel flink moeite met Mahrez maar nog steeds vond ik het absoluut niet slecht. Ik vond beide duels vooral Mbappe vreselijk slecht alleen die was helaas return tegen City behoorlijk geblesseerd. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 26 mei 2021 Share Geplaatst 26 mei 2021 Wel ziek dat El Ghazi het via een appje te horen krijgt.. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
aron24 Geplaatst 26 mei 2021 Share Geplaatst 26 mei 2021 Sowieso raar dat die (El Ghazi) niet meegenomen is. In de Premier League het goed doen en dan niet opgeroepen worden, is raar. Zeker, omdat Promes een hele matige speler is. Snap ook niet dat Karsdorp niet meegenomen is i.p.v. Timber, die net zijn eerste seizoen bij Ajax gespeeld heeft (of wel: gewoon nog te vroeg imo, maar goed er eigenlijk wel vanuit dat Dumfries basis speelt). Zeker, omdat Frank de Boer met de rest van zijn selectie toch richting een 3-5-2/5-3-2 lijkt te neigen. Veel centrale verdedigers of spelers die daar kunnen spelen als inschuivende cv's (bv. een Koopmeiners). Maar goed, uit die persconferentie blijkt vooral ook dat Frank de Boer weinig verstand heeft van zijn selectie. Leeftijden en speelminuten van spelers verwarren. Dat is toch heel opmerkelijk eigenlijk. Nee, ik denk dat dit een vroege uitschakeling gaat worden voor Nederland. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 26 mei 2021 Share Geplaatst 26 mei 2021 16 minuten geleden zei La Pulga: Wel ziek dat El Ghazi het via een appje te horen krijgt.. Ik zag dit voorbij komen. Echt heel bizar. En dan zeggen dat iedereen gebeld was die afviel. Niet het enige fout van Frons vandaag. Wel het enige wat ik echt heel matig vind aan deze selectie; Promes boven El Ghazi. 44 minuten geleden zei Kyrill: nope maat, ik ben bloed serieus ik heb hem keren ik keek oa tegen Bayern gewoon echt serieus goed spelen. Hij had in begin Sane eigenlijk in beide duels totaal in zijn broekzak als je het mij vraagt. Wat overschatte voetballer dat sowieso Sane maar dat terzijde. Tegen CIty had ie wel flink moeite met Mahrez maar nog steeds vond ik het absoluut niet slecht. Ik vond beide duels vooral Mbappe vreselijk slecht alleen die was helaas return tegen City behoorlijk geblesseerd. Oneens, Sane liep hem juist in München volledig voorbij. Ook in Parijs had hij enorme moeite met Sane. Bakker is in mijn optiek niet beter dan Wijndal. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten