Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Nederlands Elftal

Baddoo

Aanbevolen berichten

https://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=338791

100% terecht van Vd Brom. Al vind ik Til geen geweldenaar. Boys, wanneer gaan ze bij de KNVB eens begrijpen dat een Jong elftal heel belangrijk is en dat dat ook moet uitstralen in de staf. Wanneer zetten we eens een goede trainer daar neer? Wat is dit weer voor gedoe, zo'n neppe matige kut trainer voor een talentvol elftal neerzetten werkt toch averechts? Niet voor niks dat spelers zich makkelijk afmelden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Moet je je voorstellen dat een speler die z'n club Nederlands kampioen maakte, naar een Engelse topclubs ging, op meerdere posities uit de voeten kan, goede basisspeler was op een WK waar oranje 3e werd en aan de basis stond van de mooiste Oranje-goal sinds Van Basten '88 (en daarmee de ommekeer inluidde van een van de meest memorabele overwinningen ooit) veel interlands heeft gespeeld.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

En Blind Jr. zo fucking veel. Is toch niet te geloven, dat mogen de 239322839 bondscoaches van de afgelopen jaren zich zeer ernstig aanrekenen.

Je doet nu net of Blind het niveau Ard van Peppen heeft. We weten het nu wel jij geilt op van Dijk, ik zou zeggen trek je nog ff lekker erop dan gaan wij zaterdag kijken hoe Daley gaat lopen shinen tegen Duitsland. En hoe Van Dijk WEDEROM de goal van de tegenstander gaat inleiden. Doei!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

We gaan het meemaken.

Koeman ziet Oranje groeien: 'Denk dat we gaan winnen van Duitsland

Lol denk niet dat het Nederlands Elftal in de positie is om zulke arrogante uitspraken te doen op dit moment.

Gaat toch wel de goede kant uit....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gouden Bal voor De Roon aub

Gaat toch wel de goede kant uit....

Haha true true. Denk dat ik ook maar ff aan R.Koeman ga vragen waarop de loterij op gaat vallen.

Blijheid overheerst hier, maar Duitsland heeft toch flink wat kansen gehad (en twee penals kunnen hebbrn?). Kom rechtstreeks uit de kroeg, dus geen perfecte herhalingen kunnen zien. Benieuwd naar de xG (al zijn daar zoveel verschillende modellen van, dat ik ook niet meer weet wat ik moet geloven).

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja optimisme is een beetje overdreven. Kon ook eerste helft 0-3 staan. Maar uiteraard tevreden met dit resultaat. Vond De Ligt heel matig eerste helft maar herpakte zich goed in de 2de helft. Dumpfries vond ik erg goed debuteren, Blind was uitstekend. Depay heerlijk zo'n handenbindertje, alleen mag iets meer samen doen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites