cimbomcu Geplaatst 5 oktober 2018 Share Geplaatst 5 oktober 2018 https://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=338791 100% terecht van Vd Brom. Al vind ik Til geen geweldenaar. Boys, wanneer gaan ze bij de KNVB eens begrijpen dat een Jong elftal heel belangrijk is en dat dat ook moet uitstralen in de staf. Wanneer zetten we eens een goede trainer daar neer? Wat is dit weer voor gedoe, zo'n neppe matige kut trainer voor een talentvol elftal neerzetten werkt toch averechts? Niet voor niks dat spelers zich makkelijk afmelden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 7 oktober 2018 Share Geplaatst 7 oktober 2018 Wie moet nou de rechtsback worden voor NL dan? Dumfries, Tete, Janmaat, Hateboer? Of misschien Karsdorp of Veltman? Of misschien Fosuh-Mensah? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 7 oktober 2018 Share Geplaatst 7 oktober 2018 Een hoop opties die niet veel voor elkaar onderdoen. Zou zelf altijd kiezen voor Janmaat, doet het bij Watford prima. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 7 oktober 2018 Share Geplaatst 7 oktober 2018 Ik ben nog steeds het meest fan van Tete. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 7 oktober 2018 Share Geplaatst 7 oktober 2018 Voor nu Janmaat. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 7 oktober 2018 Share Geplaatst 7 oktober 2018 In het spel dat Koeman wil spelen is alleen Janmaat een optie (aangezien Karsdorp niet speelt). Dumfries em Hateboer zijn niet goed genoeg en Tete is een heel ander type. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 7 oktober 2018 Share Geplaatst 7 oktober 2018 Dumfries zie ik nog wel naar dat niveau groeien. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 7 oktober 2018 Share Geplaatst 7 oktober 2018 Fonsu-Mensah of Janmaat zouden op dit moment mijn twee rechtsbacks zijn. Beide echter blesssie, dus wel ok dat Dumfried een kansje krijgt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 11 oktober 2018 Share Geplaatst 11 oktober 2018 (bewerkt) 11 oktober 2018 bewerkt door Sophomore Kus me kloten met deze kk gare forum Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 11 oktober 2018 Share Geplaatst 11 oktober 2018 En wat is je bedoeling? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 11 oktober 2018 Share Geplaatst 11 oktober 2018 Dat Virgil van Dijk veel meer caps moet hebben. Dat weten we nu wel Soof ;) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 11 oktober 2018 Share Geplaatst 11 oktober 2018 En Blind Jr. zo fucking veel. Is toch niet te geloven, dat mogen de 239322839 bondscoaches van de afgelopen jaren zich zeer ernstig aanrekenen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hwb Geplaatst 12 oktober 2018 Share Geplaatst 12 oktober 2018 Moet je je voorstellen dat een speler die z'n club Nederlands kampioen maakte, naar een Engelse topclubs ging, op meerdere posities uit de voeten kan, goede basisspeler was op een WK waar oranje 3e werd en aan de basis stond van de mooiste Oranje-goal sinds Van Basten '88 (en daarmee de ommekeer inluidde van een van de meest memorabele overwinningen ooit) veel interlands heeft gespeeld. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 12 oktober 2018 Share Geplaatst 12 oktober 2018 En Blind Jr. zo fucking veel. Is toch niet te geloven, dat mogen de 239322839 bondscoaches van de afgelopen jaren zich zeer ernstig aanrekenen. Je doet nu net of Blind het niveau Ard van Peppen heeft. We weten het nu wel jij geilt op van Dijk, ik zou zeggen trek je nog ff lekker erop dan gaan wij zaterdag kijken hoe Daley gaat lopen shinen tegen Duitsland. En hoe Van Dijk WEDEROM de goal van de tegenstander gaat inleiden. Doei! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 12 oktober 2018 Share Geplaatst 12 oktober 2018 (bewerkt) We gaan het meemaken. Koeman ziet Oranje groeien: 'Denk dat we gaan winnen van Duitsland Lol denk niet dat het Nederlands Elftal in de positie is om zulke arrogante uitspraken te doen op dit moment. 12 oktober 2018 bewerkt door Sophomore Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 12 oktober 2018 Share Geplaatst 12 oktober 2018 Korea won ook. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 12 oktober 2018 Share Geplaatst 12 oktober 2018 (bewerkt) Zuid-Korea? Van Uruguay jah. Heb die wedstrijd vanmiddag echter maar even over geslagen. 12 oktober 2018 bewerkt door Sophomore Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 12 oktober 2018 Share Geplaatst 12 oktober 2018 Afgelopen zomer. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 13 oktober 2018 Share Geplaatst 13 oktober 2018 We gaan het meemaken. Koeman ziet Oranje groeien: 'Denk dat we gaan winnen van Duitsland Lol denk niet dat het Nederlands Elftal in de positie is om zulke arrogante uitspraken te doen op dit moment. Gaat toch wel de goede kant uit.... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 13 oktober 2018 Share Geplaatst 13 oktober 2018 Wat een arrogantie van Koeman. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 13 oktober 2018 Share Geplaatst 13 oktober 2018 Niet de betere ploeg maar dit Nederland speelt onder Koeman realistisch voetbal. Niet oogstrelend maar het is nu zoveel meer een team dan dat het was. Mooi resultaat, is fijn om van de aartsrivaal te winnen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 14 oktober 2018 Share Geplaatst 14 oktober 2018 Gouden Bal voor De Roon aub Gaat toch wel de goede kant uit.... Haha true true. Denk dat ik ook maar ff aan R.Koeman ga vragen waarop de loterij op gaat vallen. Blijheid overheerst hier, maar Duitsland heeft toch flink wat kansen gehad (en twee penals kunnen hebbrn?). Kom rechtstreeks uit de kroeg, dus geen perfecte herhalingen kunnen zien. Benieuwd naar de xG (al zijn daar zoveel verschillende modellen van, dat ik ook niet meer weet wat ik moet geloven). Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 14 oktober 2018 Share Geplaatst 14 oktober 2018 Ja optimisme is een beetje overdreven. Kon ook eerste helft 0-3 staan. Maar uiteraard tevreden met dit resultaat. Vond De Ligt heel matig eerste helft maar herpakte zich goed in de 2de helft. Dumpfries vond ik erg goed debuteren, Blind was uitstekend. Depay heerlijk zo'n handenbindertje, alleen mag iets meer samen doen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 14 oktober 2018 Share Geplaatst 14 oktober 2018 Benieuwd naar de xG (al zijn daar zoveel verschillende modellen van, dat ik ook niet meer weet wat ik moet geloven). 1.98 vs. 1.1 :o Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 14 oktober 2018 Share Geplaatst 14 oktober 2018 Dat was toch wel een penal he, Van Dijk op Uth. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten