Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Nederlands Elftal

Baddoo

Aanbevolen berichten

14 minuten geleden zei Chiemel:

Ging wel prima inderdaad. Nu Gini erin is gekomen heb ik eigenlijk geen zin meer om te kijken.

Jij haakte ook in oktober af omdat Ajax toen een kaar keer verloor toch?

Zeau. We spelen best wel lekker nu.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

20 minuten geleden zei Chiemel:

Ging wel prima inderdaad. Nu Gini erin is gekomen heb ik eigenlijk geen zin meer om te kijken.

6 minuten geleden zei Chiemel:

Wijnaldum valt goed in  Net zoals de meeste invallers.

Dit zijn de mooiste reacties :D 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wel bizar hoeveel keuzes en varianten er nu zijn. Je kan voor Geertruida Frimpong kiezen of voor Dumfries Simons. Op links zijn Gakpo en Malen ook allebei meer dan wisselspelers. Depay en Weghorst zijn verschillend. Hopelijk legt Woutje zich een beetje neer bij zijn reserverol. Die trekt echt een kop als een augurk. Verdedigend heb je ook keuzes zat. 

Bij Polen zijn er zoveel geblesseerde dat ze nu de topscorer van de 3e klasse op gaan roepen. 

Kortom: poulefase overleven is mogelijk.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Overigens voor het eerst sinds 2010 dat ik zin heb in Oranje op een eindtoernooi. Laatste keren was toch wel zo slecht en pover, dat ik liever andere ploegen ver zag komen. Maar vind dit wel een positieve, leuke groep. En bovengemiddeld goed wat ze op de mat leggen.

bewerkt door 007mark
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik kijk nu al uit naar de laffe, vieze counters met TGV's Malen en Frimpong tegen de grote landen. 

Over treinen gesproken: ik ben de hypetrain ingestapt hoor. Heerlijk veldspel bij vlagen gezien. Veerman met die fijne boogballetjes. Wel jammer dat ie op het EK waarschijnlijk niet zoveel tijd en ruimte daarvoor krijgt. Depay ook weer prima. En wat een verademing om eindelijk weer eens een buitenspeler te zien in het moderne voetbal die een strakke voorzet kan geven.

Link naar opmerking
Deel via andere websites