The Saint Geplaatst 2 december 2022 Share Geplaatst 2 december 2022 Op 30-11-2022 om 20:39 zei ElMarcos: Lachwekkend dat toneelstuk van hem.... De man is echt de verpersoonlijking van narcisme. Toevallig andere tijden sport niet gekeken begin van de week? Ging over het WK met van Marwijk, specifiek eigenlijk over de wedstrijd tegen Brazilië. Van Marwijk riep ook vanaf dag één dat wereldkampioen worden het doel was. Als je de spelers hoort van toen heeft dat gewerkt voor ze. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 2 december 2022 Share Geplaatst 2 december 2022 16 minuten geleden zei The Saint: Toevallig andere tijden sport niet gekeken begin van de week? Ging over het WK met van Marwijk, specifiek eigenlijk over de wedstrijd tegen Brazilië. Van Marwijk riep ook vanaf dag één dat wereldkampioen worden het doel was. Als je de spelers hoort van toen heeft dat gewerkt voor ze. Klopt die aflevering heb ik ook gezien. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElMarcos Geplaatst 2 december 2022 Share Geplaatst 2 december 2022 52 minuten geleden zei The Saint: Toevallig andere tijden sport niet gekeken begin van de week? Ging over het WK met van Marwijk, specifiek eigenlijk over de wedstrijd tegen Brazilië. Van Marwijk riep ook vanaf dag één dat wereldkampioen worden het doel was. Als je de spelers hoort van toen heeft dat gewerkt voor ze. Die vergelijking gaat natuurlijk ontzettend scheef. Alleen al op kwaliteit. Met Van Persie, Huntelaar, Robben, Sneijder, Van der Vaart en zelfs Kuyt hadden we toen veel mee offensieve kwaliteit. Van Bommel en De Jong waren ook in hun prime en met Stekelenburg stond er toen een keeper die zekerheid bood. Natuurlijk waren wij toen ook niet de favoriet, maar we spelen nu met een elftal met meer vraagtekens dan zekerheden. Een hele andere situatie dan 12 jaar geleden met Van Marwijk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 2 december 2022 Share Geplaatst 2 december 2022 Ze hebben bijna allemaal griep nu Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElMarcos Geplaatst 2 december 2022 Share Geplaatst 2 december 2022 Snotneuzen zijn het. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 2 december 2022 Share Geplaatst 2 december 2022 Kan ik ergens online de documentaire over LvG bekijken? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Titan Geplaatst 3 december 2022 Share Geplaatst 3 december 2022 Nederland vanmiddag dus waarschijnlijk in dezelfde opstelling als tegen Qatar. Feest voor Dest en zijn collega op rechtsback. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 3 december 2022 Share Geplaatst 3 december 2022 17 uur geleden zei Bogatyr: Kan ik ergens online de documentaire over LvG bekijken? https://www.streamwijzer.nl/louis-film-van-gaal-online-kijken-2022/ Ik vond het een leuke docu. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zawisza Geplaatst 3 december 2022 Share Geplaatst 3 december 2022 1 uur geleden zei Titan: Nederland vanmiddag dus waarschijnlijk in dezelfde opstelling als tegen Qatar. Feest voor Dest en zijn collega op rechtsback. heb er weinig vertrouwen in Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 3 december 2022 Share Geplaatst 3 december 2022 De Roon en Klaassen wederom basis vanmiddag. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zawisza Geplaatst 3 december 2022 Share Geplaatst 3 december 2022 Heb vernomen dat Weghorst, Koopmeiners, Janssen en Berghuis vandaag in mogen vallen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Titan Geplaatst 3 december 2022 Share Geplaatst 3 december 2022 De Roon, als je die gisteren zo nasaal hoorde praten. Dat kan toch niet, die gast is na 30 minuten buiten adem, sportman of niet. Of ze moeten hem aan de Jäger hebben gezet na de training. Ik verwacht dat Nederland de Amerikanen 60 tot 70 minuten willen laten komen, tot ze flink moe zijn. In de laatste poulewedstrijd konden de spelers die enorme intensiteit ook niet meer aan. Kortom, weer heel lang tieren en schelden op Oranje. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 3 december 2022 Share Geplaatst 3 december 2022 Gakpo scoort in de eerste vijf minuten en dan moet USA komen. Veel ruimte en dan kunnen we lekker over vleugels counteren. We gaan winnen met 2-0. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
joostmakaay Geplaatst 3 december 2022 Share Geplaatst 3 december 2022 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElMarcos Geplaatst 3 december 2022 Share Geplaatst 3 december 2022 Ik heb er nu echt al ontzettend heel erg veel geen zin. Deze opstelling is wederom een totale minachting van elke liefhebber. Er zijn weinig duels te verzinnen waar ik minder naar uitkijk dan Oranje. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 3 december 2022 Share Geplaatst 3 december 2022 9 minuten geleden zei ElMarcos: Ik heb er nu echt al ontzettend heel erg veel geen zin. Deze opstelling is wederom een totale minachting van elke liefhebber. Er zijn weinig duels te verzinnen waar ik minder naar uitkijk dan Oranje. De opstelling is niet eens bekend. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElMarcos Geplaatst 3 december 2022 Share Geplaatst 3 december 2022 19 minuten geleden zei delichris: De opstelling is niet eens bekend. Als de groepsfase iets heeft bewezen is dat het eigenlijk geen fluit uitmaakt. Hoe Louis het ook heeft neergezet tot nu toe, we hebben nog geen kwartier écht goed voetbal laten zien. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Titan Geplaatst 3 december 2022 Share Geplaatst 3 december 2022 32 minuten geleden zei ElMarcos: Ik heb er nu echt al ontzettend heel erg veel geen zin. Deze opstelling is wederom een totale minachting van elke liefhebber. Er zijn weinig duels te verzinnen waar ik minder naar uitkijk dan Oranje. De opstelling maakt ook geen bal uit, ik merk dat ik dit toernooi totaal geen zin heb in het kijken van wedstrijden van Nederland. Het is dat het je land is en dat brengt de spanning en hoop met zich mee, maar het zijn ook de wedstrijden waar ik gerust even tussendoor koffie ga zetten op de vaatwasser ga uitruimen. Telkens een reeks van leuke wedstrijden gezien op het WK en dan krijg je weer zoiets voorgeschoteld. En ik ben eigenlijk bang dat de kwartfinale wordt gehaald en Nederland volledig wordt afgeschminkt door Argentinië. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 3 december 2022 Share Geplaatst 3 december 2022 Wat al bewezen heeft dat Nederland bijna geen treffers tegen krijgt. Dus wat dat betreft is het wel solide. Nu alleen nog de goals scoren den dan zijn we niet te stoppen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 3 december 2022 Share Geplaatst 3 december 2022 Alleen nog de goals scoren? Dat doe je al. Je bent vreselijk effectief gebleken. Eigenlijk hadden ze tegen Senegal en Ecuador helemaal geen recht op een doelpunt/doelpunten. Uit open spel weten ze nauwelijks een aanval op te zetten. Van alle geplaatste ploegen is misschien alleen Australië zwakker in balbezit. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 3 december 2022 Share Geplaatst 3 december 2022 Ik doel er meer op zodat het "publiek" ook tevreden is. Ik blijf erbij dat ik liever met slecht voetbal wereldkampioen wordt dan met mooi en goed voetbal er nu uit lig. Zie EK2008. Daar was het voetbal schitterend, maar vlogen we er gewoon keihard eraf. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 3 december 2022 Share Geplaatst 3 december 2022 (bewerkt) Er worden niet vaak ploegen met slecht voetbal (wereld)kampioen. Ploegen die erg defensief spelen hebben vaak wel een duidelijk aanvalsplan en komen via bepaalde automatismen tot een paar goede aanvallen. Die spelen dan niet per sé slecht, maar gewoon defensief. Neem Griekenland op het EK. Portugal speelde vaak juist dominant maar speelde ongelukkig vaak gelijkspel en in de eindronde was Santos tactisch geniaal op meerdere momenten. Dit Nederland is defensief nog niet eens zo geweldig als je kijkt naar de wedstrijden tegen Senegal en Ecuador en er zijn gewoon nauwelijks automatismen in het aanvalsspel. In balbezit is het gewoon slecht. En dan - als dat min of meer zo blijft - ga je echt geen kampioen worden. Dan kan alleen ongelofelijk veel geluk nog een doorslaggevende factor zijn. 3 december 2022 bewerkt door Socrates Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 3 december 2022 Share Geplaatst 3 december 2022 Ik heb het niet over het WK in het algemeen. Maar voor het WK was Nederland ook amper te verslaan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 3 december 2022 Share Geplaatst 3 december 2022 14 minuten geleden zei delichris: Ik heb het niet over het WK in het algemeen. Maar voor het WK was Nederland ook amper te verslaan. De laatste serieuze wedstrijd voor het WK was op het EK. Die oefenpotjes tegen een België waar De Bruyne met zijn handen in zijn zakken staat stellen natuurlijk geen reet voor. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 3 december 2022 Share Geplaatst 3 december 2022 11 minuten geleden zei PJHoutman: De laatste serieuze wedstrijd voor het WK was op het EK. Die oefenpotjes tegen een België waar De Bruyne met zijn handen in zijn zakken staat stellen natuurlijk geen reet voor. Dan heb je het over Frank de Boer, maar sinds van Gaal doet Oranje qua verdediging het gewoon goed hoor. NEDERLAND: Noppert,Dumfries,Timber, v.Dijk,Aké,Blind,Klaassen,De Roon, F.de Jong,Gakpo,Depay Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten