delichris Geplaatst 25 september 2022 Share Geplaatst 25 september 2022 Zojuist zei Aaron21: worden jullie nog beloond voor een gruwelijk slechte wedstrijd ook. WK favoriet. Zover wil ik niet gaan. Eerder outsider. Duitsland, Brazilië zijn voor min de favorieten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 25 september 2022 Share Geplaatst 25 september 2022 Zojuist zei Aaron21: worden jullie nog beloond voor een gruwelijk slechte wedstrijd ook. WK favoriet. België is ook echt belabberd, al tikken ze in de 2e helft wel beter. Geen Depay en Frenkie is echt een compleet drama voor het voetbal. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 25 september 2022 Share Geplaatst 25 september 2022 Zojuist zei Vitesse88: België is ook echt belabberd, al tikken ze in de 2e helft wel beter. Geen Depay en Frenkie is echt een compleet drama voor het voetbal. Geef mij maar Denemarken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aaron21 Geplaatst 25 september 2022 Share Geplaatst 25 september 2022 2 minuten geleden zei Vitesse88: België is ook echt belabberd, al tikken ze in de 2e helft wel beter. Geen Depay en Frenkie is echt een compleet drama voor het voetbal. wij missen onze spits ook. altijd die excuses. het is gewoon belabberd. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 25 september 2022 Share Geplaatst 25 september 2022 2 minuten geleden zei Aaron21: wij missen onze spits ook. altijd die excuses. het is gewoon belabberd. Waarom speelt de Ketelaere geen basis? Toch wel wat beter dan Bats? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 25 september 2022 Share Geplaatst 25 september 2022 Dat tijdrekken. Waarom is dat weer nodig man man. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 25 september 2022 Share Geplaatst 25 september 2022 No Brobbey, no party. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 25 september 2022 Share Geplaatst 25 september 2022 2x winnen van een, op voorhand, sterke tegenstander. Dikke prima. Nederland doet het sowieso wel goed in de nations league. Armoedige pot wel. Bergwijn niet in beste vorm, gemis van Frenkie echt groot. Maar het blijven knokken voor elkaar heeft v Gaal wel in deze ploeg gekregen. Die laatste bal op de paal, wat de fak joh Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Geppiej Geplaatst 25 september 2022 Share Geplaatst 25 september 2022 Haha. Dat België. Tegen zo'n lamlendig Nederland nauwelijks een pepernoot kunnen raken. Mag wel gezegd dat Blind een keer een prima partij speelde. Voor zijn doen dan. Pasveer serieuze kandidaat voor de nummer 1 positie onder de lat. Heb bij hem het idee dat hij ook rust geeft aan de verdediging. Van Gaal heeft er in ieder geval wel een team van gemaakt waar je niet makkelijk van wint. Dan is het op het WK te hopen dat bevliegingen voorin van Depay, Bergwijn en Gakpo genoeg gaan zijn. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Titan Geplaatst 25 september 2022 Share Geplaatst 25 september 2022 Van Gaal, haha. Wat Pasveer doet, is simpel werk. Tot zover zijn kansen als nummer 1 op het WK? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
joostmakaay Geplaatst 25 september 2022 Share Geplaatst 25 september 2022 Met dit spel gaat Nederland er gewoon weer af in de kwartfinale tegen een Tsjechië/Denenmarken/Hongarije, wel absurd dat die Martinez al jaren mag aankloten, en niks heeft klaar gespeeld met de "gouden generatie" van België. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aaron21 Geplaatst 25 september 2022 Share Geplaatst 25 september 2022 59 minuten geleden zei Vitesse88: Waarom speelt de Ketelaere geen basis? Toch wel wat beter dan Bats? Hij is inderdaad beter maar dat is ook niet heel moeilijk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 25 september 2022 Share Geplaatst 25 september 2022 Haal Frenkie uit dit team en er zit geen voetbal in, geen controle, minder dynamiek.. Ik zeg het al jaren: het was niet Koeman die leven bracht in het Nederlands elftal, maar Frenkie de Jong. Iemand waarbij je de bal kwijt kon op het middenveld en die het spel verder bracht. Zonder Frenkie is het internationaal gezien een heel gewoon tot matig elftal met dan wel drie prima CV's. Ongekend overigens, die Van Gaal. Moet ook zo'n genie zijn. Waar heb ik naar zitten kijken? Klaassen en Janssen, kom op hee. Het is geen campingelftal. Wat speelde ze tenenkrommend slecht. In hun aannames zag je het verschil met de rest al. En dan breng je Malacia als LCV, moet lieveling De Vrij spelen die na tal van zwakke wedstrijden bij Inter gewoon bankzittertje is als iedereen fit is en laat je Klaassen 90 minuten staan. Ook geen Brobbey gebracht, die je prima had kunnen laten invallen want aan diepte ontbrak het wel. Die ontzettende blaaskaak kut maar wat aan, god wat gun ik hem een keiharde afgang in Qatar straks. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nations League Geplaatst 26 september 2022 Share Geplaatst 26 september 2022 (bewerkt) 8 uur geleden zei Socrates: Haal Frenkie uit dit team en er zit geen voetbal in, geen controle, minder dynamiek.. Ik zeg het al jaren: het was niet Koeman die leven bracht in het Nederlands elftal, maar Frenkie de Jong. Iemand waarbij je de bal kwijt kon op het middenveld en die het spel verder bracht. Zonder Frenkie is het internationaal gezien een heel gewoon tot matig elftal met dan wel drie prima CV's. Ongekend overigens, die Van Gaal. Moet ook zo'n genie zijn. Waar heb ik naar zitten kijken? Klaassen en Janssen, kom op hee. Het is geen campingelftal. Wat speelde ze tenenkrommend slecht. In hun aannames zag je het verschil met de rest al. En dan breng je Malacia als LCV, moet lieveling De Vrij spelen die na tal van zwakke wedstrijden bij Inter gewoon bankzittertje is als iedereen fit is en laat je Klaassen 90 minuten staan. Ook geen Brobbey gebracht, die je prima had kunnen laten invallen want aan diepte ontbrak het wel. Die ontzettende blaaskaak kut maar wat aan, god wat gun ik hem een keiharde afgang in Qatar straks. Ik vind dit bijna misdadig, deze analyse. Louis levert echt een bizarre prestatie door met dit waardeloze materiaal zich te plaatsen voor het WK, België 2 keer te verslaan, de Nations League finals te halen en ongeslagen te blijven. Die man heeft zoveel voor het Nederlands Elftal betekend en dan ga jij kritiek leveren op het slechte middenveld. Gek hè, als je zonder Frenkie speelt en verder alleen maar kutmiddenvelders hebt. En Janssen is niet veel maar we hebben ook niet veel anders. Die man verdient zoveel krediet (periode 2012-2014 was ook ongekend goed) en toch zijn er mensen die het hem niet gunnen. 26 september 2022 bewerkt door Nations League Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 26 september 2022 Share Geplaatst 26 september 2022 8 uur geleden zei Socrates: Haal Frenkie uit dit team en er zit geen voetbal in, geen controle, minder dynamiek.. Ik zeg het al jaren: het was niet Koeman die leven bracht in het Nederlands elftal, maar Frenkie de Jong. Iemand waarbij je de bal kwijt kon op het middenveld en die het spel verder bracht. Zonder Frenkie is het internationaal gezien een heel gewoon tot matig elftal met dan wel drie prima CV's. Ongekend overigens, die Van Gaal. Moet ook zo'n genie zijn. Waar heb ik naar zitten kijken? Klaassen en Janssen, kom op hee. Het is geen campingelftal. Wat speelde ze tenenkrommend slecht. In hun aannames zag je het verschil met de rest al. En dan breng je Malacia als LCV, moet lieveling De Vrij spelen die na tal van zwakke wedstrijden bij Inter gewoon bankzittertje is als iedereen fit is en laat je Klaassen 90 minuten staan. Ook geen Brobbey gebracht, die je prima had kunnen laten invallen want aan diepte ontbrak het wel. Die ontzettende blaaskaak kut maar wat aan, god wat gun ik hem een keiharde afgang in Qatar straks. Ik schrok toch wel van de sprintjes die Janssen trok. Die komt nog geen lantaarnpaal voorbij hè. Taylor gisteren overigens. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aaron21 Geplaatst 26 september 2022 Share Geplaatst 26 september 2022 (bewerkt) 1 uur geleden zei Nations League: Ik vind dit bijna misdadig, deze analyse. Louis levert echt een bizarre prestatie door met dit waardeloze materiaal zich te plaatsen voor het WK, België 2 keer te verslaan, de Nations League finals te halen en ongeslagen te blijven. Die man heeft zoveel voor het Nederlands Elftal betekend en dan ga jij kritiek leveren op het slechte middenveld. Gek hè, als je zonder Frenkie speelt en verder alleen maar kutmiddenvelders hebt. En Janssen is niet veel maar we hebben ook niet veel anders. Die man verdient zoveel krediet (periode 2012-2014 was ook ongekend goed) en toch zijn er mensen die het hem niet gunnen. 2 keer winnen van België dat vasthoudt aan een nietsnut van een trainer die de pik van de oude generatie blijft zuigen i.p.v. tijdig nieuwe talenten in te passen is een hele kunst ja. verder hebben we ook geen verdediging, dus dat je daar maar 1x door geraakt gisteren zegt ook iets over NL. 26 september 2022 bewerkt door Aaron21 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 26 september 2022 Share Geplaatst 26 september 2022 Nederland kwam er wel vaker door, maar Courtois keepte ook erg goed hoor. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 26 september 2022 Share Geplaatst 26 september 2022 Tweede helft en met name in de laatste minuten nog redelijk wat kansen van met name Bergwijn toch? Media doet redelijk negatief, maar ze hielden zich prima staande met de meerdere matige spelers die in de basis stonden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nations League Geplaatst 26 september 2022 Share Geplaatst 26 september 2022 52 minuten geleden zei Aaron21: 2 keer winnen van België dat vasthoudt aan een nietsnut van een trainer die de pik van de oude generatie blijft zuigen i.p.v. tijdig nieuwe talenten in te passen is een hele kunst ja. verder hebben we ook geen verdediging, dus dat je daar maar 1x door geraakt gisteren zegt ook iets over NL. Ach ik heb België nog nooit serieus genomen. Nederland zal altijd net een stapje hoger blijven. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElMarcos Geplaatst 26 september 2022 Share Geplaatst 26 september 2022 2 uur geleden zei Thierryvane: Ik schrok toch wel van de sprintjes die Janssen trok. Die komt nog geen lantaarnpaal voorbij hè. Taylor gisteren overigens. Janssen is gewoon een paar kilo te zwaar? Die valt niet op in het zondag vier van Schubbekutteveen..... 11 uur geleden zei Titan: Van Gaal, haha. Wat Pasveer doet, is simpel werk. Tot zover zijn kansen als nummer 1 op het WK? Pasveer gaat gewoon mee als nummer 1. Zoals ik het nu zie is het zijn plaats om te verliezen in de komende maand bij Ajax. Anders had gisteren Jappie wel gespeeld vermoed ik zo. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 26 september 2022 Share Geplaatst 26 september 2022 Nee Louis wilde Pasveer twee wedstrijden zien keepen. Dit heeft hij bij alle keepers gedaan zei hij. Hij wist nog niet wie de eerste keeper gaat worden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElMarcos Geplaatst 26 september 2022 Share Geplaatst 26 september 2022 6 minuten geleden zei delichris: Nee Louis wilde Pasveer twee wedstrijden zien keepen. Dit heeft hij bij alle keepers gedaan zei hij. Hij wist nog niet wie de eerste keeper gaat worden. Veranderd niet heel veel aan hoe ik er naar kijk. Een Pasveer die zijn vorm vasthoudt zou, ondanks zijn leeftijd en al die andere drogredenen, wat mij betreft de eerste doelman moeten zijn op het WK. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aaron21 Geplaatst 26 september 2022 Share Geplaatst 26 september 2022 1 uur geleden zei delichris: Nederland kwam er wel vaker door, maar Courtois keepte ook erg goed hoor. jij hebt naar een andere wedstrijd zitten kijken? voor de 1-0 heeft NL 0 keer op doel geschoten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 26 september 2022 Share Geplaatst 26 september 2022 3 minuten geleden zei ElMarcos: Veranderd niet heel veel aan hoe ik er naar kijk. Een Pasveer die zijn vorm vasthoudt zou, ondanks zijn leeftijd en al die andere drogredenen, wat mij betreft de eerste doelman moeten zijn op het WK. Ik ben van mening dat de beste keeper moet gaan keeper of dat nou Pasveer is of Bijlow of Noppert of Cillissen of Ronald Koeman of wie dan ook. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 26 september 2022 Share Geplaatst 26 september 2022 1 minuut geleden zei Aaron21: jij hebt naar een andere wedstrijd zitten kijken? voor de 1-0 heeft NL 0 keer op doel geschoten. Na de 1-0 heb ik het over. Toen kwam Nederland er vaak door. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten