cimbomcu Geplaatst 7 mei 2022 Share Geplaatst 7 mei 2022 Zojuist zei ElMarcos: Zolang we naar een WK gaan in een land waar weet ik hoeveel mensen zijn overleden tijdens de bouw van stadions is dit natuurlijk de reinste selectieve verontwaardiging. Overigens een WK waar geen enkel voor oranje spelend voetbalneusje een statement over wilde maken. Dus ja.... Naja ik vind dat los staande zaken, hoe vreselijk het ook is. Ik geloof nooit dat we een WK hadden gehad in Rusland als ze in 2018 Oekraine hadden binnengevallen of WK in Qatar als Qatar een oorlog was gestart tegen VAE oid. Maar daar is geen sprake van. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElMarcos Geplaatst 7 mei 2022 Share Geplaatst 7 mei 2022 2 minuten geleden zei cimbomcu: Naja ik vind dat los staande zaken, hoe vreselijk het ook is. Ik geloof nooit dat we een WK hadden gehad in Rusland als ze in 2018 Oekraine hadden binnengevallen of WK in Qatar als Qatar een oorlog was gestart tegen VAE oid. Maar daar is geen sprake van. Nee, daar worden slechts mensenrechten op dagelijkse basis geschonden, is nog sprake van slavernij enz. Dus waar maken we ons druk om hé? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 7 mei 2022 Share Geplaatst 7 mei 2022 (bewerkt) 23 minuten geleden zei ElMarcos: Nee, daar worden slechts mensenrechten op dagelijkse basis geschonden, is nog sprake van slavernij enz. Dus waar maken we ons druk om hé? Ja dit is westers gelul. Zolang je in je eigen land 1 euro per uur krijgt, maar in een land waar je mensenrechten wordt geschonden 100 euro per uur ga je altijd. Dan kunnen we hier roepen hoe schandalig het is, maar die mensen onderhouden er hele families van. Daarnaast blijf ik opzettelijk een oorlog starten, een land willen innemen en mensen willen vermoorden, het regime afzetten nog een stuk erger dan dat je in de hitte lange dagen moet maken. En ja een WK in Qatar is verschrikkelijk, maar ik mis de nuance in die discussies nogal. 7 mei 2022 bewerkt door cimbomcu Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 13 mei 2022 Share Geplaatst 13 mei 2022 Vincent Janssen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElMarcos Geplaatst 13 mei 2022 Share Geplaatst 13 mei 2022 8 minuten geleden zei Chiemel: Vincent Janssen Nog even en Michiel Kramer wordt ook opgeroepen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 13 mei 2022 Share Geplaatst 13 mei 2022 Het Davids-effect Gek gaan doen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 13 mei 2022 Share Geplaatst 13 mei 2022 Eindelijk een echte spits erbij. Klagers kijken alleen naar de goals, kenners als ik zien de kansen die hij voor anderen creëert. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 13 mei 2022 Share Geplaatst 13 mei 2022 28 minuten geleden zei Socrates: Het Davids-effect Gek gaan doen die kijkt dan ook meestal door een oranje zonnebril Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 13 mei 2022 Share Geplaatst 13 mei 2022 8 minuten geleden zei Satyr: Eindelijk een echte spits erbij. Klagers kijken alleen naar de goals, kenners als ik zien de kansen die hij voor anderen creëert. Jep daarom ook één assist in wedstrijden Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 13 mei 2022 Share Geplaatst 13 mei 2022 19 minuten geleden zei delichris: Jep daarom ook één assist in wedstrijden Kijk, jij snapt het ook niet. Het gaten trekken, opzettelijk buitenspel lopen en de pre-voorassist geven, dat is de kracht van Vincent Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 13 mei 2022 Share Geplaatst 13 mei 2022 46 minuten geleden zei Satyr: Kijk, jij snapt het ook niet. Het gaten trekken, opzettelijk buitenspel lopen en de pre-voorassist geven, dat is de kracht van Vincent Iedereen snapt het niet behalve jij. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 13 mei 2022 Share Geplaatst 13 mei 2022 Je speelt combinatievoetbal (soms op de counter) met twee centrale aanvallers. Je moet gogme en diepte hebben. "Spits die gaten trekt". En jezelf dan nog kenner noemen ook. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 13 mei 2022 Share Geplaatst 13 mei 2022 Mijn weekend is al weer goed, dankje. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
neva Geplaatst 13 mei 2022 Share Geplaatst 13 mei 2022 Satyre. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aaron21 Geplaatst 13 mei 2022 Share Geplaatst 13 mei 2022 Vincent wie? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 13 mei 2022 Share Geplaatst 13 mei 2022 Satire staat niet even iedereen goed. 45 minuten geleden zei Aaron21: Vincent wie? Bijlo. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 14 mei 2022 Share Geplaatst 14 mei 2022 www.vincentbijlo.com Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 14 mei 2022 Share Geplaatst 14 mei 2022 (bewerkt) Op 7-5-2022 om 19:47 zei cimbomcu: Ja dit is westers gelul. Zolang je in je eigen land 1 euro per uur krijgt, maar in een land waar je mensenrechten wordt geschonden 100 euro per uur ga je altijd. Dan kunnen we hier roepen hoe schandalig het is, maar die mensen onderhouden er hele families van. Daarnaast blijf ik opzettelijk een oorlog starten, een land willen innemen en mensen willen vermoorden, het regime afzetten nog een stuk erger dan dat je in de hitte lange dagen moet maken. En ja een WK in Qatar is verschrikkelijk, maar ik mis de nuance in die discussies nogal. Waar slaat dit op? Jij denkt die mensen in Qatar die hun paspoort inleveren, serieus 100 euro per uur betaald krijgen? 14 mei 2022 bewerkt door Kyrill Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 15 mei 2022 Share Geplaatst 15 mei 2022 (bewerkt) 23 uur geleden zei Kyrill: Waar slaat dit op? Jij denkt die mensen in Qatar die hun paspoort inleveren, serieus 100 euro per uur betaald krijgen? Man o man.. Het is dat ik weet dat je met een aantal zaken moeite hebt, dus ik laat dit gaan. 15 mei 2022 bewerkt door cimbomcu Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arezo Geplaatst 15 mei 2022 Share Geplaatst 15 mei 2022 Dat klinkt niet echt aardig man. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 15 mei 2022 Share Geplaatst 15 mei 2022 N 2 minuten geleden zei Arezo: Dat klinkt niet echt aardig man. Naja ik zit niet op zo'n reactie te wachten, maar het is bekend dat Kyrill zaken soms te serieus neemt of sarcasme niet snapt. Maar dan zou ik als ik hem was een andere reactie plaatsen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 15 mei 2022 Share Geplaatst 15 mei 2022 Om over NL topic te blijven. Dat interessantdoenerij van Van Gaal is ook vermoeiend he, man die Janssen wordt in Mexico gewoon uitgefloten Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 15 mei 2022 Share Geplaatst 15 mei 2022 1 uur geleden zei cimbomcu: Man o man.. Het is dat ik weet dat je met een aantal zaken moeite hebt, dus ik laat dit gaan. Jij zegt het,niet ik. Doe eens normaal joh. Jij post nog net zo belachelijk als 10 jaar geleden. Dus wie heeft er nou moeite met dingen... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 15 mei 2022 Share Geplaatst 15 mei 2022 1 uur geleden zei cimbomcu: N Naja ik zit niet op zo'n reactie te wachten, maar het is bekend dat Kyrill zaken soms te serieus neemt of sarcasme niet snapt. Maar dan zou ik als ik hem was een andere reactie plaatsen. Whatever jij post er 0 smileys bij. Nog steeds neit volwassen dus. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 15 mei 2022 Share Geplaatst 15 mei 2022 (bewerkt) 100 euro per uur Kyrill. dat verdient Mark Rutte net aan. Als jij denkt dat het serieus is dat een arbeidsmigrant uit Bangladesh 100 euro per uur verdient en zo reageert, dan kun je een reactie verwachten. 15 mei 2022 bewerkt door cimbomcu Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten