Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Nederlands Elftal

Baddoo

Aanbevolen berichten

Zojuist zei ElMarcos:

Zolang we naar een WK gaan in een land waar weet ik hoeveel mensen zijn overleden tijdens de bouw van stadions is dit natuurlijk de reinste selectieve verontwaardiging. Overigens een WK waar geen enkel voor oranje spelend voetbalneusje een statement over wilde maken. Dus ja.... 

Naja ik vind dat los staande zaken, hoe vreselijk het ook is. Ik geloof nooit dat we een WK hadden gehad in Rusland als ze in 2018 Oekraine hadden binnengevallen of WK in Qatar als Qatar een oorlog was gestart tegen VAE oid. Maar daar is geen sprake van.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 minuten geleden zei cimbomcu:

Naja ik vind dat los staande zaken, hoe vreselijk het ook is. Ik geloof nooit dat we een WK hadden gehad in Rusland als ze in 2018 Oekraine hadden binnengevallen of WK in Qatar als Qatar een oorlog was gestart tegen VAE oid. Maar daar is geen sprake van.

Nee, daar worden slechts mensenrechten op dagelijkse  basis geschonden, is nog sprake van slavernij enz. Dus waar maken we ons druk om hé? 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

23 minuten geleden zei ElMarcos:

Nee, daar worden slechts mensenrechten op dagelijkse  basis geschonden, is nog sprake van slavernij enz. Dus waar maken we ons druk om hé? 

Ja dit is westers gelul. Zolang je in je eigen land 1 euro per uur krijgt, maar in een land waar je mensenrechten wordt geschonden 100 euro per uur ga je altijd.  Dan kunnen we hier roepen hoe schandalig het is, maar die mensen onderhouden er hele families van.

Daarnaast blijf ik opzettelijk een oorlog starten, een land willen innemen en mensen willen vermoorden, het regime afzetten nog een stuk erger dan dat je in de hitte lange dagen moet maken.

En ja een WK in Qatar is verschrikkelijk, maar ik mis de nuance in die discussies nogal.

bewerkt door cimbomcu
Link naar opmerking
Deel via andere websites

19 minuten geleden zei delichris:

Jep daarom ook één assist in wedstrijden  :P 

Kijk, jij snapt het ook niet. Het gaten trekken, opzettelijk buitenspel lopen en de pre-voorassist geven, dat is de kracht van Vincent

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 7-5-2022 om 19:47 zei cimbomcu:

Ja dit is westers gelul. Zolang je in je eigen land 1 euro per uur krijgt, maar in een land waar je mensenrechten wordt geschonden 100 euro per uur ga je altijd.  Dan kunnen we hier roepen hoe schandalig het is, maar die mensen onderhouden er hele families van.

Daarnaast blijf ik opzettelijk een oorlog starten, een land willen innemen en mensen willen vermoorden, het regime afzetten nog een stuk erger dan dat je in de hitte lange dagen moet maken.

En ja een WK in Qatar is verschrikkelijk, maar ik mis de nuance in die discussies nogal.

Waar slaat dit op? Jij denkt die mensen in Qatar die hun paspoort inleveren, serieus 100 euro per uur betaald krijgen? :-D

bewerkt door Kyrill
Link naar opmerking
Deel via andere websites

23 uur geleden zei Kyrill:

Waar slaat dit op? Jij denkt die mensen in Qatar die hun paspoort inleveren, serieus 100 euro per uur betaald krijgen? 

Man o man..

Het is dat ik weet dat je met een aantal zaken moeite hebt, dus ik laat dit gaan.

bewerkt door cimbomcu
Link naar opmerking
Deel via andere websites

N

2 minuten geleden zei Arezo:

Dat klinkt niet echt aardig man. 

Naja ik zit niet op zo'n reactie te wachten, maar het is bekend dat Kyrill zaken soms te serieus neemt of sarcasme niet snapt. Maar dan zou ik als ik hem was een andere reactie plaatsen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei cimbomcu:

Man o man..

Het is dat ik weet dat je met een aantal zaken moeite hebt, dus ik laat dit gaan.

Jij zegt het,niet ik. Doe eens normaal joh. Jij post nog net zo belachelijk als 10 jaar geleden. Dus wie heeft er nou moeite met dingen... 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei cimbomcu:

N

Naja ik zit niet op zo'n reactie te wachten, maar het is bekend dat Kyrill zaken soms te serieus neemt of sarcasme niet snapt. Maar dan zou ik als ik hem was een andere reactie plaatsen.

Whatever jij post er 0 smileys bij. Nog steeds neit volwassen dus. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

100 euro per uur Kyrill. dat verdient Mark Rutte net aan. Als jij denkt dat het serieus is dat een arbeidsmigrant uit Bangladesh 100 euro per uur verdient en zo reageert, dan kun je een reactie verwachten.

bewerkt door cimbomcu
Link naar opmerking
Deel via andere websites