Yves Geplaatst 13 februari 2017 Share Geplaatst 13 februari 2017 (bewerkt) Hahaha daar gaat mijn voorsprong geloof ik :D EDIT: Na even rustig te bekijken heb ik er 5 gevonden, waarvan ik zo goed als zeker ben dat ze juist zijn. De rest zal mss lukken met hints, of op een onverwacht helder moment of zo 13 februari 2017 bewerkt door Yves Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 13 februari 2017 Share Geplaatst 13 februari 2017 Voor 3 en 8 heb ik nog wel een hintje nodig. De rest was met een kwartiertje denkwerk wel te doen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 13 februari 2017 Share Geplaatst 13 februari 2017 Nou heb er 1 en verder ga ik ook niet zoeken. Cryptogrammen sla ik in de krant ook altijd over. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dysproz Geplaatst 13 februari 2017 Share Geplaatst 13 februari 2017 3,4 en 7 weet ik. Voor de rest heb ik hints nodig :p Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 13 februari 2017 Share Geplaatst 13 februari 2017 Met 1X lezen had ik direct eentje door. Moet vast nog wel iets kunnen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 14 februari 2017 Share Geplaatst 14 februari 2017 Voor 3 en 8 heb ik nog wel een hintje nodig. De rest was met een kwartiertje denkwerk wel te doen. Die vond ik juist bij de makkelijkere horen, ik moet 9 nog Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Grote Ree Geplaatst 15 februari 2017 Share Geplaatst 15 februari 2017 2, 3 & 5 vond ik bijzonder lastig. Op 6 kwam ik via een briljante nostalgische ingeving en van 10 vermoed ik dat ik 'm niet goed heb maar verwacht ik op z'n minst een punt voor de originaliteit :mrgy: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jimmyy Geplaatst 15 februari 2017 Auteur Share Geplaatst 15 februari 2017 [FONT=tahoma]Nog iets meer dan 24 uur om in te sturen voor de hints online komen (hetgeen ik vrijdagochtend zal doen). Vanaf dan zijn alle antwoorden die ik binnen krijg nog slechts drie punten waard, ongeacht of je de hint wel of niet nodig hebt gehad om tot je antwoord te komen. Zorg dus dat de antwoorden die je nu al weet, in elk geval ingestuurd hebt voor die tijd! :) @Yves @Bakkes12 @Bolderbast @RobBouwman @Bm @Dysproz @Hansje @Richarð. @King XVI @Erwin. @MetalMichael @Kelvin @GAE EAGLES @Grote Ree @PJHoutman @Juca @Max.V. @Kloppie @JanVertonghen' @Baddoo @007mark @Chiemel @The Kerfts @Christian. @Magikarp @pecswollenaer @Chimpa @Jeroen. @Fabian. @Niels @Lakigigar @Rogier.[/FONT] Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yves Geplaatst 16 februari 2017 Share Geplaatst 16 februari 2017 Voor mij mogen die hints al komen, ik kan niks meer bedenken :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jimmyy Geplaatst 17 februari 2017 Auteur Share Geplaatst 17 februari 2017 (bewerkt) [CENTER][FONT=tahoma][img]http://i1280.photobucket.com/albums/a481/Jimmy_Krugers/ManUtd%20Muziekquiz_zpsdnocv3ih.png[/img][/FONT][/CENTER] [FONT=tahoma][SIZE=18px][B]Ronde 4 - De hints[/B][/SIZE] De één gaat deze ronde goed af, de ander wat minder. Om een ieder toch nog een tweede kans te geven tot het goede antwoord te komen, zijn hier voor alle opgaven een tip. Deze aanwijzing zou je een duwtje in de juiste richting moeten geven op weg naar de juiste artiest en/of titel. Echter kun je, zoals al eerder gemeld, nu wel nog slechts drie punten ontvangen per goed antwoord. Dat is wel zo eerlijk voor degene die het antwoord al wisten voor deze hints. [SIZE=16px][B]Hints[/B][/SIZE] ---- verwijderd --- Het is ten allen tijde toegestaan om antwoorden te wijzigen (wat in reguliere rondes overigens ook zo is). Dus heb je in eerste instantie een antwoord ingediend, maar denk je na het zien van de hint toch dat er een ander nummer gezocht wordt, dan kun je gewoon je antwoord wijzigen. De deadline is [B]zondag 19 februari 20.00 uur[/B]. @Yves @Bakkes12 @Bolderbast @RobBouwman @Bm @Dysproz @Hansje @Richarð. @King XVI @Erwin. @MetalMichael @Kelvin @GAE EAGLES @Grote Ree @PJHoutman @Juca @Max.V. @Kloppie @JanVertonghen' @Baddoo @007mark @Chiemel @The Kerfts @Christian. @Magikarp @pecswollenaer @Chimpa @Jeroen. @Fabian. @Niels @Lakigigar @Rogier.[/FONT] 25 januari 2018 bewerkt door Jimmyy Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 17 februari 2017 Share Geplaatst 17 februari 2017 @Jimmyy; je mag toch niks opzoeken? Bij hint nummer 4 moet je dat wel doen toch? :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kelvin Geplaatst 17 februari 2017 Share Geplaatst 17 februari 2017 Ik had er 9 voor de hints (een titel niet helemaal zeker) en de laatste na de hint. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Joske11 Geplaatst 17 februari 2017 Share Geplaatst 17 februari 2017 Zou ik vanaf ronde 5 kunnen deelnemen aub? Graag een mention vanaf dan! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 17 februari 2017 Share Geplaatst 17 februari 2017 Zou ik vanaf ronde 5 kunnen deelnemen aub? Graag een mention vanaf dan! Je kan aan ronde 4 ook al deelnemen hoor. Gewoon een PM naar Jimmy met de antwoorden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Joske11 Geplaatst 17 februari 2017 Share Geplaatst 17 februari 2017 Je kan aan ronde 4 ook al deelnemen hoor. Gewoon een PM naar Jimmy met de antwoorden. Thanks ! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yves Geplaatst 18 februari 2017 Share Geplaatst 18 februari 2017 Ik denk dat ik ze nu allemaal goed heb Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jimmyy Geplaatst 19 februari 2017 Auteur Share Geplaatst 19 februari 2017 (bewerkt) [CENTER][FONT=tahoma][img]http://i1280.photobucket.com/albums/a481/Jimmy_Krugers/ManUtd%20Muziekquiz_zpsdnocv3ih.png[/img][/FONT][/CENTER] [FONT=tahoma][SIZE=18px][B]Uitslag Ronde 4[/B][/SIZE] Cryptische omschrijvingen, de één ligt het en de ander niet. Dat moge duidelijk zijn. Enkelen verliezen kostbare plekken in het klassement (o.a. Magikarp), terwijl anderen juist excelleerden deze ronde en een flinke sprong voorwaarts maken. De zogenaamde ‘volle bak’ werd niet behaald in deze ronde, al kwamen Erwin. en MetalMichael daar met een score van respectievelijk 47 en 46 punten wel dicht bij in de buurt. Echter scoort ook leider Yves wederom goed, waardoor het eerdergenoemde tweetal slechts een paar punten in weet te lopen. [SIZE=16px][B]Antwoorden Ronde 4[/B][/SIZE] ---- verwijderd --- Mochten mensen nog behoefte hebben aan een uitleg van de hints en aanwijzingen, dan hoor ik het wel. [SIZE=16px][B]Punten Ronde 4[/B][/SIZE] Erwin. - 47 MetalMichael - 46 Kelvin - 44 Yves - 43 Magikarp - 33 Grote Ree - 31 PJHoutman - 29 Bm - 26 RobBouwman - 25 JanVertonghen' - 21 Dysproz - 19 GAE EAGLES - 19 Chiemel - 18 Christian. - 15 007mark - 5 [SIZE=16px][B]Stand na Ronde 4[/B][/SIZE] Yves - 183 MetalMichael - 169 Erwin. - 163 Kelvin - 150 Magikarp - 150 RobBouwman - 134 JanVertonghen' - 126 PJHoutman - 121 Dysproz - 121 Bm - 120 Grote Ree - 118 Christian. - 113 007mark - 112 GAE EAGLES - 101 Fabian. - 98 Juca - 89 Bakkes12 - 86 Chiemel - 66 Hansje - 63 Richarð. - 61 Baddoo - 47 Bolderbast - 44 Zeus - 41 King XVI - 24 pecswollenaer - 22 De volgende ronde zal morgen online komen, het zal een ronde zijn met een actueel thema![/FONT] [FONT=tahoma]@Yves @Bakkes12 @Bolderbast @RobBouwman @Bm @Dysproz @Hansje @Richarð. @King XVI @Erwin. @MetalMichael @Kelvin @GAE EAGLES @Grote Ree @PJHoutman @Juca @Max.V. @Kloppie @JanVertonghen' @Baddoo @007mark @Chiemel @The Kerfts @Christian. @Magikarp @pecswollenaer @Chimpa @Jeroen. @Fabian. @Niels @Lakigigar @Rogier.[/FONT] 25 januari 2018 bewerkt door Jimmyy Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Magikarp Geplaatst 19 februari 2017 Share Geplaatst 19 februari 2017 Ah kut. Had 4 5 en 6 nog in mn documentje maar vergeten dat de deadline er alvwas Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RobBouwman Geplaatst 19 februari 2017 Share Geplaatst 19 februari 2017 Ja, kut. Zelf ook vergeten na de hints nog in te sturen... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Grote Ree Geplaatst 20 februari 2017 Share Geplaatst 20 februari 2017 Ik blijf erbij dat Het Goede Doel - Vriendschap (Is Een Illusie) ook prima had gekund voor 10 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yves Geplaatst 20 februari 2017 Share Geplaatst 20 februari 2017 De eerste ronde waar ik wat moeite voor moest doen, maar erg tevreden met het resultaat. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 20 februari 2017 Share Geplaatst 20 februari 2017 Hier en daar wat puntjes gesprokkeld door wat willekeurige woorden in mijn antwoorden te gooien :D Toto had zeker nog gekund, maar ik kwam niet verder dan "Tens" of "Viva" :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 20 februari 2017 Share Geplaatst 20 februari 2017 Heeu een ronde gewonnen, Yves nog bijhalen gaat lastig worden Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jimmyy Geplaatst 20 februari 2017 Auteur Share Geplaatst 20 februari 2017 Ik blijf erbij dat Het Goede Doel - Vriendschap (Is Een Illusie) ook prima had gekund voor 10 Zou je hem aan mij kunnen uitleggen aub? Ik zie namelijk niet echt een voetbalspel hierin en ook iets van een lijn(tje) is nergens te vinden in deze artiest en titel. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 20 februari 2017 Share Geplaatst 20 februari 2017 Ik vind 8. Coldplay - Sky full of stars ook best goed eigenlijk, maar ook best matig dat ik het maar chte antwoord niet geraden heb. Zat standaard in het Engels te denken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten