Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

MU Muziekquiz 2017

Jimmyy

Aanbevolen berichten

Hahaha daar gaat mijn voorsprong geloof ik :D

EDIT: Na even rustig te bekijken heb ik er 5 gevonden, waarvan ik zo goed als zeker ben dat ze juist zijn. De rest zal mss lukken met hints, of op een onverwacht helder moment of zo

bewerkt door Yves
Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Antwoorden 203
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

[FONT=tahoma]Nog iets meer dan 24 uur om in te sturen voor de hints online komen (hetgeen ik vrijdagochtend zal doen). Vanaf dan zijn alle antwoorden die ik binnen krijg nog slechts drie punten waard, ongeacht of je de hint wel of niet nodig hebt gehad om tot je antwoord te komen. Zorg dus dat de antwoorden die je nu al weet, in elk geval ingestuurd hebt voor die tijd! :) @Yves @Bakkes12 @Bolderbast @RobBouwman @Bm @Dysproz @Hansje @Richarð. @King XVI @Erwin. @MetalMichael @Kelvin @GAE EAGLES @Grote Ree @PJHoutman @Juca @Max.V. @Kloppie @JanVertonghen' @Baddoo @007mark @Chiemel @The Kerfts @Christian. @Magikarp @pecswollenaer @Chimpa @Jeroen. @Fabian. @Niels @Lakigigar @Rogier.[/FONT]
Link naar opmerking
Deel via andere websites

[CENTER][FONT=tahoma][img]http://i1280.photobucket.com/albums/a481/Jimmy_Krugers/ManUtd%20Muziekquiz_zpsdnocv3ih.png[/img][/FONT][/CENTER] [FONT=tahoma][SIZE=18px][B]Ronde 4 - De hints[/B][/SIZE] De één gaat deze ronde goed af, de ander wat minder. Om een ieder toch nog een tweede kans te geven tot het goede antwoord te komen, zijn hier voor alle opgaven een tip. Deze aanwijzing zou je een duwtje in de juiste richting moeten geven op weg naar de juiste artiest en/of titel. Echter kun je, zoals al eerder gemeld, nu wel nog slechts drie punten ontvangen per goed antwoord. Dat is wel zo eerlijk voor degene die het antwoord al wisten voor deze hints. [SIZE=16px][B]Hints[/B][/SIZE] ---- verwijderd --- Het is ten allen tijde toegestaan om antwoorden te wijzigen (wat in reguliere rondes overigens ook zo is). Dus heb je in eerste instantie een antwoord ingediend, maar denk je na het zien van de hint toch dat er een ander nummer gezocht wordt, dan kun je gewoon je antwoord wijzigen. De deadline is [B]zondag 19 februari 20.00 uur[/B]. @Yves @Bakkes12 @Bolderbast @RobBouwman @Bm @Dysproz @Hansje @Richarð. @King XVI @Erwin. @MetalMichael @Kelvin @GAE EAGLES @Grote Ree @PJHoutman @Juca @Max.V. @Kloppie @JanVertonghen' @Baddoo @007mark @Chiemel @The Kerfts @Christian. @Magikarp @pecswollenaer @Chimpa @Jeroen. @Fabian. @Niels @Lakigigar @Rogier.[/FONT] bewerkt door Jimmyy
Link naar opmerking
Deel via andere websites

[CENTER][FONT=tahoma][img]http://i1280.photobucket.com/albums/a481/Jimmy_Krugers/ManUtd%20Muziekquiz_zpsdnocv3ih.png[/img][/FONT][/CENTER] [FONT=tahoma][SIZE=18px][B]Uitslag Ronde 4[/B][/SIZE] Cryptische omschrijvingen, de één ligt het en de ander niet. Dat moge duidelijk zijn. Enkelen verliezen kostbare plekken in het klassement (o.a. Magikarp), terwijl anderen juist excelleerden deze ronde en een flinke sprong voorwaarts maken. De zogenaamde ‘volle bak’ werd niet behaald in deze ronde, al kwamen Erwin. en MetalMichael daar met een score van respectievelijk 47 en 46 punten wel dicht bij in de buurt. Echter scoort ook leider Yves wederom goed, waardoor het eerdergenoemde tweetal slechts een paar punten in weet te lopen. [SIZE=16px][B]Antwoorden Ronde 4[/B][/SIZE] ---- verwijderd --- Mochten mensen nog behoefte hebben aan een uitleg van de hints en aanwijzingen, dan hoor ik het wel. [SIZE=16px][B]Punten Ronde 4[/B][/SIZE] Erwin. - 47 MetalMichael - 46 Kelvin - 44 Yves - 43 Magikarp - 33 Grote Ree - 31 PJHoutman - 29 Bm - 26 RobBouwman - 25 JanVertonghen' - 21 Dysproz - 19 GAE EAGLES - 19 Chiemel - 18 Christian. - 15 007mark - 5 [SIZE=16px][B]Stand na Ronde 4[/B][/SIZE] Yves - 183 MetalMichael - 169 Erwin. - 163 Kelvin - 150 Magikarp - 150 RobBouwman - 134 JanVertonghen' - 126 PJHoutman - 121 Dysproz - 121 Bm - 120 Grote Ree - 118 Christian. - 113 007mark - 112 GAE EAGLES - 101 Fabian. - 98 Juca - 89 Bakkes12 - 86 Chiemel - 66 Hansje - 63 Richarð. - 61 Baddoo - 47 Bolderbast - 44 Zeus - 41 King XVI - 24 pecswollenaer - 22 De volgende ronde zal morgen online komen, het zal een ronde zijn met een actueel thema![/FONT] [FONT=tahoma]@Yves @Bakkes12 @Bolderbast @RobBouwman @Bm @Dysproz @Hansje @Richarð. @King XVI @Erwin. @MetalMichael @Kelvin @GAE EAGLES @Grote Ree @PJHoutman @Juca @Max.V. @Kloppie @JanVertonghen' @Baddoo @007mark @Chiemel @The Kerfts @Christian. @Magikarp @pecswollenaer @Chimpa @Jeroen. @Fabian. @Niels @Lakigigar @Rogier.[/FONT] bewerkt door Jimmyy
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik blijf erbij dat Het Goede Doel - Vriendschap (Is Een Illusie) ook prima had gekund voor 10

Zou je hem aan mij kunnen uitleggen aub? Ik zie namelijk niet echt een voetbalspel hierin en ook iets van een lijn(tje) is nergens te vinden in deze artiest en titel.

Link naar opmerking
Deel via andere websites