Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

MU Muziekquiz 2017

Jimmyy

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 203
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

[FONT=tahoma][center][img]http://i1280.photobucket.com/albums/a481/Jimmy_Krugers/ManUtd%20Muziekquiz_zpsdnocv3ih.png[/img][/center] [SIZE=16px][b]Ronde 3[/b][/SIZE] Ditmaal geen thema met betrekking tot de muziek, maar een thema met betrekking tot het onderwerp van de muziek en/of de artiest. Deze derde ronde gaat namelijk over [b]Verkeer & Vervoer[/b]. Dat betekent dat in elke titel en/of artiest een link zit naar iets dat te maken heeft met het verkeer. Dat kan dus een vervoersmiddel zijn, maar ook een weg of een bepaalde beweging. [YOUTUBE]cwgPAg5rVzE[/YOUTUBE] De deadline is [b]zondag 12 februari 20.00 uur[/b]. @Yves @Bakkes12 @Bolderbast @RobBouwman @Zeus @Bm @Dysproz @Hansje @Richarð. @King XVI @Erwin. @MetalMichael @Kelvin @GAE EAGLES @Grote Ree @PJHoutman @Juca @Max.V. @Kloppie @JanVertonghen' @Baddoo @007mark @Chiemel @The Kerfts @Christian. @Magikarp @pecswollenaer @Chimpa @Jeroen. @Fabian. @Tom. @Niels @Lakigigar @Rogier.[/FONT]
Link naar opmerking
Deel via andere websites

7 is inderdaad een pareltje. Gaat hier overigens weer een wisselvallige ronde worden, wel enkele oh ja nummers waarbij je niet op de artiest/titel komt.

Ja, heb ik ook. Heb er bij 2 alleen de artiest en bij 1 alleen de titel. Moet ook niet te makkelijk zijn natuurlijk. En dan zie je de antwoorden en dan is het inderdaad... owja dat was het.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

[CENTER][FONT=tahoma][img]http://i1280.photobucket.com/albums/a481/Jimmy_Krugers/ManUtd%20Muziekquiz_zpsdnocv3ih.png[/img][/FONT][/CENTER] [FONT=tahoma]Even een mededeling: voor fragment nummer vijf ben ik op zoek naar de versie die ook uitgebracht is als single. Mocht je de andere versie invullen als antwoord, dan levert dat je vier punten (ipv vijf) op. Daarnaast is dit direct de gebruikelijke reminder die ik verstuur (weliswaar wat eerder dan normaal nu), [/FONT]aangezien ik jullie niet wil blijven taggen in berichten. [FONT=tahoma]@Yves @Bakkes12 @Bolderbast @RobBouwman @Zeus @Bm @Dysproz @Hansje @Richarð. @King XVI @Erwin. @MetalMichael @Kelvin @GAE EAGLES @Grote Ree @PJHoutman @Juca @Max.V. @Kloppie @JanVertonghen' @Baddoo @007mark @Chiemel @The Kerfts @Christian. @Magikarp @pecswollenaer @Chimpa @Jeroen. @Fabian. @Niels @Lakigigar @Rogier.[/FONT] bewerkt door Jimmyy
Link naar opmerking
Deel via andere websites

[FONT=tahoma][center][img]http://i1280.photobucket.com/albums/a481/Jimmy_Krugers/ManUtd%20Muziekquiz_zpsdnocv3ih.png[/img][/center] [SIZE=18px][b]Uitslag Ronde 3[/b][/SIZE] De derde ronde ging over [b]Verkeer & Vervoer[/b] en dat bleek nog niet al te makkelijk voor de meesten. Geen zogenaamde ‘volle bak’ ditmaal maar wel enkele hoge scores. Vier spelers wisten negen van de tien fragmenten te herkennen, hetgeen allen een score van 45 punten oplevert. 007mark, RobBouwman, MetalMichael en ook leider Yves moeten de rondewinst delen. Laatstgenoemde behoudt hierdoor de leiding en neemt verder afstand van de concurrentie. [YOUTUBE]cwgPAg5rVzE[/YOUTUBE] [SIZE=16px][b]Antwoorden Ronde 3[/b][/SIZE] 1. Snow Patrol - Chasing cars 2. Soul Asylum - Runaway train 3. Vanessa Carlton - A thousand miles 4. AC/DC - Highway to hell 5. Marco Borsato & Matt Simons - Breng me naar het water 6. Robbie Williams - The road to Mandalay 7. John Denver - Leaving on a jet plane 8. Duke Dumont - Ocean drive 9. Tracy Chapman - Fast car 10. Sniff 'n the Tears - Driver's seat [SIZE=16px][b]Punten Ronde 3[/b][/SIZE] Yves - 45 MetalMichael - 45 RobBouwman - 45 007mark - 45 JanVertonghen' - 38 Erwin. - 37 Kelvin - 37 Fabian. - 36 Bm - 36 GAE EAGLES - 35 Grote Ree - 34 Dysproz - 33 Magikarp - 31 PJHoutman - 31 Juca - 28 Christian. - 26 Chiemel - 26 Hansje - 23 Richarð. - 16 [SIZE=16px][b]Stand na Ronde 3[/b][/SIZE] Yves - 140 MetalMichael - 123 Magikarp - 117 Erwin. - 116 RobBouwman - 109 007mark - 107 Kelvin - 106 JanVertonghen' - 105 Dysproz - 102 Fabian. - 98 Christian. - 98 Bm - 94 PJHoutman - 92 Juca - 89 Grote Ree - 87 Bakkes12 - 86 GAE EAGLES - 82 Hansje - 63 Richarð. - 61 Chiemel - 48 Baddoo - 47 Bolderbast - 44 Zeus - 41 King XVI - 24 pecswollenaer - 22 De volgende ronde zal morgen online komen.[/FONT] [FONT=tahoma]@Yves @Bakkes12 @Bolderbast @RobBouwman @Bm @Dysproz @Hansje @Richarð. @King XVI @Erwin. @MetalMichael @Kelvin @GAE EAGLES @Grote Ree @PJHoutman @Juca @Max.V. @Kloppie @JanVertonghen' @Baddoo @007mark @Chiemel @The Kerfts @Christian. @Magikarp @pecswollenaer @Chimpa @Jeroen. @Fabian. @Niels @Lakigigar @Rogier.[/FONT]
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Van die ene die ik niet wist, Duke Dumont, zelfs nooit van gehoord.

Maar de voorsprong wat vergroot, hell yeah.

Had het nummer wel eens gehoord, maar wist ook titel en artiest van dat nummer niet

Dat was inderdaad wel één van de lastigste uit deze ronde. Ondanks dat het nummer veelal voorbij is gekomen op de populaire radiostations afgelopen jaar, is bij velen niet bekend hoe het nummer heet en wie de artiest is.

bewerkt door Jimmyy
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik had alleen die laatste niet, en ook met titel en artiest erbij zegt het me niks, haha. Ocean Drive heb ik lang een remix van geluisterd, vandaar dat ik hem kende.

Het is zeker de moeite waard om dat nummer eens op te zoeken dan, want het is wel een echte classic en ook wel een pareltje :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

[CENTER][FONT=tahoma][img]http://i1280.photobucket.com/albums/a481/Jimmy_Krugers/ManUtd%20Muziekquiz_zpsdnocv3ih.png[/img][/FONT][/CENTER] [FONT=tahoma][SIZE=18px][B]Ronde 4[/B][/SIZE] Zoals vooraf al gezegd zal niet elke ronde bestaan uit muziekfragmenten. Deze ronde is er daar één van. Vorig jaar was het een succes dus ja, waarom iets veranderen wat goed is? Daarom zijn ze ook dit jaar weer van de partij: de [B]Cryptische omschrijvingen[/B]! Ik heb tien cryptische omschrijvingen gemaakt van nummers (titel en artiest) en aan jullie de taak om te ontcijferen om welk nummer het gaat. Mocht het nu in eerste instantie niet lukken, niet getreurd, dan kun je altijd nog wachten op de hints die na vier dagen online komen. Natuurlijk kun je dan echter niet meer de maximale score halen. [SIZE=16px][B]Puntentelling[/B][/SIZE] - Voordat de hints er zijn geldt gewoon dezelfde puntentelling als in de reguliere rondes. Vijf punten dus voor een volledig juist antwoord en twee voor enkel de titel of artiest. - Zodra de hints online zijn, kun je nog drie punten krijgen voor een volledig juist antwoord en levert een goede artiest of titel nog één punt op. - Wanneer je bijvoorbeeld de titel al weet voor de hints online zijn, maar de artiest pas met de hint (of andersom), dan krijg je vier punten voor het totale antwoord. [SIZE=16px][B]Opgaven[/B][/SIZE] ---- verwijderd --- Het is ten allen tijde toegestaan om antwoorden te wijzigen (wat in reguliere rondes overigens ook zo is). Dus indien je in eerste instantie een antwoord indient, maar na het zien van de hint toch denkt dat er een ander nummer gezocht wordt, dan kun je gewoon je antwoord wijzigen. De deadline is [B]zondag 19 februari 20.00 uur[/B], de hints komen [B]vrijdag 17 februari[/B] online. @Yves @Bakkes12 @Bolderbast @RobBouwman @Bm @Dysproz @Hansje @Richarð. @King XVI @Erwin. @MetalMichael @Kelvin @GAE EAGLES @Grote Ree @PJHoutman @Juca @Max.V. @Kloppie @JanVertonghen' @Baddoo @007mark @Chiemel @The Kerfts @Christian. @Magikarp @pecswollenaer @Chimpa @Jeroen. @Fabian. @Niels @Lakigigar @Rogier.[/FONT] bewerkt door Jimmyy
Link naar opmerking
Deel via andere websites