Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Eredivisie Topic

FC-Breda

Aanbevolen berichten

[quote name='Sophomore']Omdat scheidsrechters hier zelden rood voor geven, is het niet gebruikelijk om dat wel te doen @PJHoutman[/QUOTE] Fair enough, al vind ik dat vooral een fout van andere scheidsrechters. Wat mij betreft mag dit soort dingen veel vaker/zwaarder bestraft worden.
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Volgende week krijgen ze weer ff voetballes in Rotterdam maar kijk vooral weer uit naar die gezochte rivaliteit met Feyenoord.

Verbaas me altijd hoe erg Feyenoorders ons haten. We hebben ze toch niets misdaan :( Snap dat niet zo, van onze kant is er niet echt sprake van haat ofso (zelfs wat respect voor de support). Ja die 10-0 was niet fijn, maar daarvoor was dat er ook al.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

PSV-ers denken er anders over imho. Ik heb meerdere tattoo's gezien van de 10-0 met datum en wat sneue tekstjes en plaatjes erbij ;e Wat mij betreft is de rekening nog lang niet vereffend. Als ik de keuze heb wie er kampioen moet worden is het makkelijk: Ajax. Het ultieme genot zou natuurlijk een 10-0 in Rotterdam zijn tegen PSV... Dan pas staan we quitte!

bewerkt door MrMHB
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik vind PSV een heel eng clubje. Ajax kan ik enigszins nog waarderen, dat is allemaal echt. PSV voelt in alles gewoon zo nep aan. En dan hadden/hebben ze nog de grootste engnekken rondlopen ook. Daar heeft geen ene goal van die 10-0 iets mee te maken, kan daar ook wel om lachen want hoe erg is dat nou allemaal? We leven toch nog?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

PSV-ers denken er anders over imho. Ik heb meerdere tattoo's gezien van de 10-0 met datum en wat sneue tekstjes en plaatjes erbij ;e Wat mij betreft is de rekening nog lang niet vereffend. Als ik de keuze heb wie er kampioen moet worden is het makkelijk: Ajax. Het ultieme genot zou natuurlijk een 10-0 in Rotterdam zijn tegen PSV... Dan pas staan we quitte!

Ja natuurlijk zijn er supporters die zulke tattoo's hebben of een hekel aan Feyenoord hebben. Maar die groep is vrij klein. Zoals Sophomore zei is er over het algemeen veel meer respect dan haat naar Feyenoord. Naar Ajax is dat juist andersom.

bewerkt door Dysproz
Link naar opmerking
Deel via andere websites