Sophomore Geplaatst 15 februari 2018 Share Geplaatst 15 februari 2018 Over een half jaar ja. Zal me nu een worst wezen (al wil ik Van der Gaag wel hebben bij PSV hoor, daar niet van). Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dysproz Geplaatst 17 februari 2018 Share Geplaatst 17 februari 2018 Higler ;e Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 17 februari 2018 Share Geplaatst 17 februari 2018 Tjah het is wel een slaande beweging helaas. Zie Lozano niet vrijgesproken worden. Niet dat het normaal is om hier rood voor te geven btw. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 17 februari 2018 Share Geplaatst 17 februari 2018 Hoezo niet dan? Heeft zijn duel al gewonnen, gooit vol zijn arm naar achter naar waar hij weet dat Woudenberg is. Gewoon rood. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 17 februari 2018 Share Geplaatst 17 februari 2018 (bewerkt) Omdat scheidsrechters hier zelden rood voor geven, is het niet gebruikelijk om dat wel te doen @PJHoutman 17 februari 2018 bewerkt door Sophomore Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 17 februari 2018 Share Geplaatst 17 februari 2018 [quote name='Sophomore']Omdat scheidsrechters hier zelden rood voor geven, is het niet gebruikelijk om dat wel te doen @PJHoutman[/QUOTE] Fair enough, al vind ik dat vooral een fout van andere scheidsrechters. Wat mij betreft mag dit soort dingen veel vaker/zwaarder bestraft worden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 17 februari 2018 Share Geplaatst 17 februari 2018 Okok Yessssssss :D Heerlijk dat we hier nog een gelijkspel aan hebben overgehouden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mouko Geplaatst 17 februari 2018 Share Geplaatst 17 februari 2018 Van Hanegem schreef het vorige week al in zijn column, maar amper een week later is het alweer raak met Circus KNVB. Benieuwd wat voor rare beslissingen we morgen in Zwolle gaan zien. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 17 februari 2018 Share Geplaatst 17 februari 2018 Volgende week krijgen ze weer ff voetballes in Rotterdam maar kijk vooral weer uit naar die gezochte rivaliteit met Feyenoord. Verbaas me altijd hoe erg Feyenoorders ons haten. We hebben ze toch niets misdaan :( Snap dat niet zo, van onze kant is er niet echt sprake van haat ofso (zelfs wat respect voor de support). Ja die 10-0 was niet fijn, maar daarvoor was dat er ook al. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
frietsaus Geplaatst 18 februari 2018 Share Geplaatst 18 februari 2018 (bewerkt) PSV-ers denken er anders over imho. Ik heb meerdere tattoo's gezien van de 10-0 met datum en wat sneue tekstjes en plaatjes erbij ;e Wat mij betreft is de rekening nog lang niet vereffend. Als ik de keuze heb wie er kampioen moet worden is het makkelijk: Ajax. Het ultieme genot zou natuurlijk een 10-0 in Rotterdam zijn tegen PSV... Dan pas staan we quitte! 18 februari 2018 bewerkt door MrMHB Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Magikarp Geplaatst 18 februari 2018 Share Geplaatst 18 februari 2018 Ik vind PSV een heel eng clubje. Ajax kan ik enigszins nog waarderen, dat is allemaal echt. PSV voelt in alles gewoon zo nep aan. En dan hadden/hebben ze nog de grootste engnekken rondlopen ook. Daar heeft geen ene goal van die 10-0 iets mee te maken, kan daar ook wel om lachen want hoe erg is dat nou allemaal? We leven toch nog? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dysproz Geplaatst 18 februari 2018 Share Geplaatst 18 februari 2018 (bewerkt) PSV-ers denken er anders over imho. Ik heb meerdere tattoo's gezien van de 10-0 met datum en wat sneue tekstjes en plaatjes erbij ;e Wat mij betreft is de rekening nog lang niet vereffend. Als ik de keuze heb wie er kampioen moet worden is het makkelijk: Ajax. Het ultieme genot zou natuurlijk een 10-0 in Rotterdam zijn tegen PSV... Dan pas staan we quitte! Ja natuurlijk zijn er supporters die zulke tattoo's hebben of een hekel aan Feyenoord hebben. Maar die groep is vrij klein. Zoals Sophomore zei is er over het algemeen veel meer respect dan haat naar Feyenoord. Naar Ajax is dat juist andersom. 18 februari 2018 bewerkt door Dysproz Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hwb Geplaatst 18 februari 2018 Share Geplaatst 18 februari 2018 Dat is wel een beetje de constante in het Nederlandse voetbal. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Magikarp Geplaatst 18 februari 2018 Share Geplaatst 18 februari 2018 Dijkhuizen :-D Tering. Die speelt teveel Weekend League Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JanVertonghen Geplaatst 18 februari 2018 Share Geplaatst 18 februari 2018 Evert ten Napel die na vijf herhalingen nog niet ziet dat dat schot van Van Persie aangeraakt werd :D Wat een dramatische gozer is dat zeg, dat die niet moe wordt van zichzelf. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 25 februari 2018 Share Geplaatst 25 februari 2018 Goede back he, Ebuehi. Wat is die Leo Driessen een vervelende zeik commentator zeg. Je kan toch niet geloven dat dat de man is van de compilatie op Youtube :cab: Was bij het inspreken toen vast dronken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Magikarp Geplaatst 25 februari 2018 Share Geplaatst 25 februari 2018 Die Ziyech :-D en dan straks weer met gebaartjes het veld af nadat ie eens een bal wel goed raakt zeker Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 25 februari 2018 Share Geplaatst 25 februari 2018 Kampioenen.ole ole Brenet, Arias, Bergwijn en Ramselaar :love: Spelen fantastisch. Feyenoord speelt als team zonder zwemdiploma s Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 25 februari 2018 Share Geplaatst 25 februari 2018 Kampioenen.ole ole Brenet, Arias, Bergwijn en Ramselaar :love: Spelen fantastisch. Feyenoord speelt als team zonder zwemdiploma s Ga je nu een ouderwetse Dries Mertens doen? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 25 februari 2018 Share Geplaatst 25 februari 2018 Kyrill heeft ook een keer PSV gekeken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 25 februari 2018 Share Geplaatst 25 februari 2018 Kyrill heeft ook een keer PSV gekeken. Blablabla Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JanVertonghen Geplaatst 25 februari 2018 Share Geplaatst 25 februari 2018 (bewerkt) Kyrill heeft ook een keer PSV gekeken. Kan je je die tijd nog herinneren dat je liep te klagen omdat je vond dat je opgezocht werd? :D 25 februari 2018 bewerkt door JanVertonghen' Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 26 februari 2018 Share Geplaatst 26 februari 2018 Neuh Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Magikarp Geplaatst 26 februari 2018 Share Geplaatst 26 februari 2018 Dit is misschien nog wel erger dan wanneer je het met 'ja' had beantwoord. Zeer zorgwekkend weer allemaal. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 26 februari 2018 Share Geplaatst 26 februari 2018 Dit is misschien nog wel erger dan wanneer je het met 'ja' had beantwoord. Inderdaad ja :-D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten