Sanel Geplaatst 13 juni 2017 Share Geplaatst 13 juni 2017 Bedankt dat je me rug hebt. Maar Excelsior fans zijn de laatste die ik wat aan wil doen na 2007 tegen AZ. Zag dat die clown van een Stojkovic nog steeds op hok staat bij Servië :r ? Hoe kan dat nou weer? Zelfs een bejaarde Kralj lijkt me beter ^^ Hebben gewoon geen goede keeper. Volgens mij is ie ook wel een beetje cult daarzo Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 19 juni 2017 Share Geplaatst 19 juni 2017 Nakamba naar Gala (deze week) en vako gaat naar Amerika. Jammerlijk dat Nakamba vertrekt, wat een beest zeg. Aderlating Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dysproz Geplaatst 19 juni 2017 Share Geplaatst 19 juni 2017 Vako ook wel toch. Vind ik echt een goede voetballer. Begreep ook niet dat hij verhuurd werd. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 19 juni 2017 Share Geplaatst 19 juni 2017 Vako ook wel toch. Vind ik echt een goede voetballer. Begreep ook niet dat hij verhuurd werd. Vind vooral zelf dat die hogerop kan spelen. Zeker heeft hij de kwaliteiten daarvoor maar z'n mentaliteit laat nogal eens vaak ter wensen over. Vitesse wilde verlengen maar hij stelde blijkbaar enorm hoge eisen. Steek dat geld maar in nieuwe jongens. Hopelijk komt iig Miazga weer terug. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 19 juni 2017 Share Geplaatst 19 juni 2017 Kreeg ooit nog de voorkeur in de spits ipv Traore. Bijna om het leven gekomen tegen Chelsea toen :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 19 juni 2017 Share Geplaatst 19 juni 2017 Nakamba naar Gala (deze week) en vako gaat naar Amerika. Jammerlijk dat Nakamba vertrekt, wat een beest zeg. Aderlating Hoe zeker is dit? Heb je een bron ;c? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 19 juni 2017 Share Geplaatst 19 juni 2017 Hoe zeker is dit? Heb je een bron ;c? Vrij zeker, 4 miljoen krijgt Vitesse. Verschillende goed ingevoerde jongens bij de club. Anderlecht zat ook achter hem aan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 20 juni 2017 Share Geplaatst 20 juni 2017 En hij gaat naar Brugge, okeeee :cab: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 20 juni 2017 Share Geplaatst 20 juni 2017 Bedankt he :D Had ik een goede transfer gevonden, helaas. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 20 juni 2017 Share Geplaatst 20 juni 2017 Vrij zeker, 4 miljoen krijgt Vitesse. Verschillende goed ingevoerde jongens bij de club. Anderlecht zat ook achter hem aan. Voetbalzone? ;) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 20 juni 2017 Share Geplaatst 20 juni 2017 Voetbalzone? ;) Je zal het bijna gaan denken :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Baddoo Geplaatst 20 juni 2017 Share Geplaatst 20 juni 2017 Zou Pelupessy wel een mooie vervanger voor Nakamba vinden Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hwb Geplaatst 20 juni 2017 Share Geplaatst 20 juni 2017 Er gaan wat interessante geruchten rond. Viktor Fischer zou naar Vitesse gaan, terwijl PSV bezig is Van Ginkel te kopen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dysproz Geplaatst 20 juni 2017 Share Geplaatst 20 juni 2017 Ah nee toch. Fischer hoef ik echt niet terug te zien. Van Ginkel zal wel komen zolang Chelsea een redelijk bedrag vraagt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 20 juni 2017 Share Geplaatst 20 juni 2017 Zou Pelupessy wel een mooie vervanger voor Nakamba vinden Serero is de vervanger. Mocht hij z'n Ajax niveau halen, dan hebben we een goede vervanger. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hwb Geplaatst 20 juni 2017 Share Geplaatst 20 juni 2017 Diks zou Karsdorp gaan vervangen en Boëtius staat op het punt terug te keren bij Feyenoord. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 20 juni 2017 Share Geplaatst 20 juni 2017 Die Lozano is wel goede speler zeg, net even wat van gezien : Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mvdv Geplaatst 20 juni 2017 Share Geplaatst 20 juni 2017 Serero is de vervanger. Mocht hij z'n Ajax niveau halen, dan hebben we een goede vervanger. Bruns ook hè. Als Vitesse nog die middenvelder van Chelsea huurt blijven ze hopelijk van Kadioglu af. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 20 juni 2017 Share Geplaatst 20 juni 2017 Bruns ook hè. Als Vitesse nog die middenvelder van Chelsea huurt blijven ze hopelijk van Kadioglu af. Ja klopt maar die vervangt Baker. Kardioglu lijkt me verder niet erg concreet, maar zie hem wel graag komen. Ik ben benieuwd überhaupt wat er bij gaat komen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 26 juni 2017 Share Geplaatst 26 juni 2017 @Vitesse88 Schrok me een hoedje toen ik de uitgaande transfers van Vitesse zag zeg. Baker, Diks, Miazga, Nakamba, Nathan, Tighadouini en Van Wolfswinkel. Zijn die niet allemaal op een zeker moment basisspelers geweest (Nathan niet echt dacht ik)? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 26 juni 2017 Share Geplaatst 26 juni 2017 [quote name='Sophomore']@Vitesse88 Schrok me een hoedje toen ik de uitgaande transfers van Vitesse zag zeg. Baker, Diks, Miazga, Nakamba, Nathan, Tighadouini en Van Wolfswinkel. Zijn die niet allemaal op een zeker moment basisspelers geweest (Nathan niet echt dacht ik)? [/QUOTE] Maak me daar niet echt zorgen om. Baker en Nakamba zijn vervangen door Bruns en Serero. Nathan, Tigha en Diks gaan niet gemist worden. Najamba en Ricky gaan het meest gemist worden. Mooie verdiende transfers voor ze :). Miazga komt waarschijnlijk terug en er komen 2 spitsen bij. Fraser wil minimaal 6 spelers. Verwacht dat er gewoon een goed team staat wanneer de eerste competitiewedstrijd begint. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 26 juni 2017 Share Geplaatst 26 juni 2017 (bewerkt) Ben zelf erg gecharmeerd van Bruns; al sinds de bekerfinale tegen PSV. Maar hem vergelijken met Baker vind ik een belediging. Zelf denk ik dat je echt minstens een plek of vijf achteruit bent gegaan qua kwaliteit. Maar ok, 1 september is nog ver. 26 juni 2017 bewerkt door Sophomore Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 26 juni 2017 Share Geplaatst 26 juni 2017 Ik denk dat dat wel meevalt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Niels Geplaatst 27 juni 2017 Share Geplaatst 27 juni 2017 Maak me daar niet echt zorgen om. Baker en Nakamba zijn vervangen door Bruns en Serero. Nathan, Tigha en Diks gaan niet gemist worden. Najamba en Ricky gaan het meest gemist worden. Mooie verdiende transfers voor ze :). Miazga komt waarschijnlijk terug en er komen 2 spitsen bij. Fraser wil minimaal 6 spelers. Verwacht dat er gewoon een goed team staat wanneer de eerste competitiewedstrijd begint. En toch is dat elk jaar wel het probleem van Vitesse. Bovengemiddeld veel nieuwe spelers die nog ingespeeld moeten raken. Na de winterstop presteren ze een stuk beter. Tenminste, dat is mijn gevoel bij Vitesse vaak. Heb het niet gechecked hoor. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 27 juni 2017 Share Geplaatst 27 juni 2017 (bewerkt) Bij Bosz toch juist andersom? Top 3 in de winter? Bij Rutten ook? 27 juni 2017 bewerkt door cimbomcu Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten