Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Eredivisie Topic

FC-Breda

Aanbevolen berichten

Bedankt dat je me rug hebt. Maar Excelsior fans zijn de laatste die ik wat aan wil doen na 2007 tegen AZ.

Zag dat die clown van een Stojkovic nog steeds op hok staat bij Servië :r ? Hoe kan dat nou weer? Zelfs een bejaarde Kralj lijkt me beter ^^

Hebben gewoon geen goede keeper. Volgens mij is ie ook wel een beetje cult daarzo

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Vako ook wel toch. Vind ik echt een goede voetballer. Begreep ook niet dat hij verhuurd werd.

Vind vooral zelf dat die hogerop kan spelen. Zeker heeft hij de kwaliteiten daarvoor maar z'n mentaliteit laat nogal eens vaak ter wensen over. Vitesse wilde verlengen maar hij stelde blijkbaar enorm hoge eisen. Steek dat geld maar in nieuwe jongens. Hopelijk komt iig Miazga weer terug.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Bruns ook hè. Als Vitesse nog die middenvelder van Chelsea huurt blijven ze hopelijk van Kadioglu af.

Ja klopt maar die vervangt Baker. Kardioglu lijkt me verder niet erg concreet, maar zie hem wel graag komen. Ik ben benieuwd überhaupt wat er bij gaat komen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

[quote name='Sophomore']@Vitesse88 Schrok me een hoedje toen ik de uitgaande transfers van Vitesse zag zeg. Baker, Diks, Miazga, Nakamba, Nathan, Tighadouini en Van Wolfswinkel. Zijn die niet allemaal op een zeker moment basisspelers geweest (Nathan niet echt dacht ik)? [/QUOTE] Maak me daar niet echt zorgen om. Baker en Nakamba zijn vervangen door Bruns en Serero. Nathan, Tigha en Diks gaan niet gemist worden. Najamba en Ricky gaan het meest gemist worden. Mooie verdiende transfers voor ze :). Miazga komt waarschijnlijk terug en er komen 2 spitsen bij. Fraser wil minimaal 6 spelers. Verwacht dat er gewoon een goed team staat wanneer de eerste competitiewedstrijd begint.
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ben zelf erg gecharmeerd van Bruns; al sinds de bekerfinale tegen PSV. Maar hem vergelijken met Baker vind ik een belediging.

Zelf denk ik dat je echt minstens een plek of vijf achteruit bent gegaan qua kwaliteit. Maar ok, 1 september is nog ver.

bewerkt door Sophomore
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak me daar niet echt zorgen om. Baker en Nakamba zijn vervangen door Bruns en Serero. Nathan, Tigha en Diks gaan niet gemist worden. Najamba en Ricky gaan het meest gemist worden. Mooie verdiende transfers voor ze :). Miazga komt waarschijnlijk terug en er komen 2 spitsen bij. Fraser wil minimaal 6 spelers. Verwacht dat er gewoon een goed team staat wanneer de eerste competitiewedstrijd begint.

En toch is dat elk jaar wel het probleem van Vitesse. Bovengemiddeld veel nieuwe spelers die nog ingespeeld moeten raken. Na de winterstop presteren ze een stuk beter.

Tenminste, dat is mijn gevoel bij Vitesse vaak. Heb het niet gechecked hoor.

Link naar opmerking
Deel via andere websites