Spring naar bijdragen
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s. ×
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s.

Eredivisie Topic

FC-Breda

Aanbevolen berichten

11 uur geleden zei Arezo:

Ik zie liever een competitie van een club of 12. De rest is allemaal opvulling.

Ik zie wel iets in een Nederland/Holland competitie

Holland 12 ploegen

AZ 

Haarlem oh nee sorry die bestaan niet meer 

Ajax 

Ado 

Excelsior

Sparta 

Feyenoord

Telstar

Dordrecht

Volendam

Oef het is lastig om hier 12 clubs van te maken. Laten we het dan Randstad / Provincie maken 

Utrecht , Almere 

Kut nog altijd geen 12 clubs....

Een Nederlandse eredivsie van 18 clubs

Groningen 

Heerenveen

Cambuur 

De Graafschap

Go Ahead

PSV 

NAC 

Vitesse

Twente

Willem II

Fortuna 

NEC 

Zwolle

MVV 

Emmen

Heracles

RKC

Roda

Weet wel waar ik de wedstrijden zal gaan hoppen

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 minuten geleden zei Arezo:

Eigenlijk zou de KNVB eens ballen moeten tonen en zo'n (totaal nietszeggend clubje) 50 strafpunten moeten geven of helemaal uit de competitie moeten halen. Zijn zo hardleers daar.

Nou heeft Groningen inderdaad een behoorlijk treurige reputatie opgebouwd in de eredivisie. Zeker jaar van degradatie.

Maar dit is gewoon redelijk makkelijk met al die camera's om ze er uit te pikken. Straffen moeten daarin gewoon strenger.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

5 minuten geleden zei timpy00:

Niet meegekregen.

Maar jij snapt net zo goed als ieder ander weldenkend mens dat een groep Groningen supporters het label achterlijk wel verdiend.

Citaat

Vanuit personen uit het uitvak begrijp ik dat er een persoon uit het uitvak is gevallen, waarop weinig actie ondernomen is door de personen die dat zouden moeten doen, en dat dit de aanleiding was voor de onrust.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Citaat

De openbare orde heeft aangegeven dat er niet hervat kan worden. Het blijkt dat de Groningen-supporter over een hek heen is geklommen en daar vanaf gevallen is, zo geeft de algemeen directeur van Heracles, Rob Toussaint, aan.

Zie net wat beelden, maar bah bah bah.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei Djurovski:

Oh en Verbeek vergeleek dit met actie op de kerstmarkt. Mag hopen dat ze bij ESPN zijn contract per direct ontbinden

Die krijgt gewoon een paar weken een time-out, net zoals je hier op het forum wat zegt wat niet door de beugel kan ;) En daarna gewoon weer gaat alsof er niks aan de hand is.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Komt steeds wat meer informatie naar buiten 

Citaat

Dat schijnt wel iets anders te liggen hoor ik vanuit het uitvak. Supporter van ons valt per ongeluk naar beneden, komt op een kind terecht en wordt vervolgens door een aantal gasten op de omloop in elkaar gerost... Wat zou jij dan doen in het uitvak??? Logisch toch dat die stokken naar beneden komen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

21 minuten geleden zei Sick Blik:

Het is niet alleen Groningen, er zijn echt veel clubs met supporters die zich structureel misdragen en dit steeds meer en steeds erger doen. Begint wel echt een groot maatschappelijk probleem te worden. En je hoort hier niks over in de politiek, onbegrijpelijk.

Als je supporters behandeld als beesten reageren ze als beesten. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

7 uur geleden zei Djurovski:

Als je supporters behandeld als beesten reageren ze als beesten. 

Heracles staat volgens mij bekend als een van de meest gastvrije clubs voor uitsupporters.

Worden thuissupporters overigens ook als beesten behandeld, daar er vaak genoeg thuissuppporters zich ook achterlijk gedragen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites