Fantasy Geplaatst 11 juli 2021 Share Geplaatst 11 juli 2021 Ter indicatie kost een biertje ook €10,- in Noorwegen Nee zonder dollen, gok dat er nog vrij weinig over te speculeren valt over wat de kosten gaan worden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
The Saint Geplaatst 11 juli 2021 Share Geplaatst 11 juli 2021 9 minuten geleden zei Fantasy: Ter indicatie kost een biertje ook €10,- in Noorwegen Nee zonder dollen, gok dat er nog vrij weinig over te speculeren valt over wat de kosten gaan worden. Daarom ook de vergelijking van kosten met Netflix er bij gezet. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 15 juli 2021 Share Geplaatst 15 juli 2021 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 15 juli 2021 Share Geplaatst 15 juli 2021 Leuk weekendje zo! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lazy Geplaatst 15 juli 2021 Share Geplaatst 15 juli 2021 Ben erg benieuwd hoe dit gaat bevallen. Weet nog niet echt wat we ervan moeten verwachten, maar ik laat me graag verrassen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 15 juli 2021 Share Geplaatst 15 juli 2021 5 uur geleden zei Lazy: Ben erg benieuwd hoe dit gaat bevallen. Weet nog niet echt wat we ervan moeten verwachten, maar ik laat me graag verrassen. Same. Benieuwd wat de middel/kleine teams gaan doen ook. Aangezien alleen de top 3 puntjes kan pakken in de sprint race is er voor hen eigenlijk alleen maar iets te verliezen. Extra slijtage op t materiaal, risico op (veel) schade. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
19CH98 Geplaatst 15 juli 2021 Share Geplaatst 15 juli 2021 Ben ook bang dat het weinig gaat opleveren. 1 foutje en je start P20 terwijl 1 plek stijgen dat risico niet waard is. Ben dus bang dat het inderdaad veel treintje rijden wordt met kunstmatig inhalen maar geen mooie uitremacties of iets dergelijks. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 15 juli 2021 Share Geplaatst 15 juli 2021 Een opgewaardeerde VT2 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Richarð. Geplaatst 15 juli 2021 Auteur Share Geplaatst 15 juli 2021 19 minuten geleden zei Satyr: Een opgewaardeerde VT2 Dit denk, ben ik bang voor. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
19CH98 Geplaatst 16 juli 2021 Share Geplaatst 16 juli 2021 Kwalificatie voelt nu al anders aan voor mijn gevoel, zit er veel "rustiger" bij dan anders. Beetje een gevoelsdingetje maar er hangt natuurlijk nu veel minder van af. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 16 juli 2021 Share Geplaatst 16 juli 2021 Wat een engerd is die Lewis toch ook, brr.. Wat een theater allemaal. Prima als Max hier de 2e plek opraapt. Verder; George Russell Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
19CH98 Geplaatst 16 juli 2021 Share Geplaatst 16 juli 2021 12 minuten geleden zei Michaelinho*: Wat een engerd is die Lewis toch ook, brr.. Wat een theater allemaal. Prima als Max hier de 2e plek opraapt. Verder; George Russell precies dit dus, wat een held is dat! Hopelijk kan hij het vasthouden maar met 2 races ben ik bang dat hij wel weer teruggetrokken gaat worden naar de plek waar die auto thuishoort, 1 rondje verrassen is natuurlijk een stuk makkelijker dan een stuk of 70. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 16 juli 2021 Share Geplaatst 16 juli 2021 1 uur geleden zei 19CH98: precies dit dus, wat een held is dat! Hopelijk kan hij het vasthouden maar met 2 races ben ik bang dat hij wel weer teruggetrokken gaat worden naar de plek waar die auto thuishoort, 1 rondje verrassen is natuurlijk een stuk makkelijker dan een stuk of 70. Ja dat denk ik ook. Maar het laat wel zien hoe bizar groot talent hij is. Met zo’n auto zo’n ronde er uit persen echt heel ziek. Laat overigens ook wel zien dat die Latifi er echt helemaal niets van kan. Al denk ik niet dat we daar iemand hier nog van moeten overtuigen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
19CH98 Geplaatst 16 juli 2021 Share Geplaatst 16 juli 2021 1 uur geleden zei Michaelinho*: Ja dat denk ik ook. Maar het laat wel zien hoe bizar groot talent hij is. Met zo’n auto zo’n ronde er uit persen echt heel ziek. Laat overigens ook wel zien dat die Latifi er echt helemaal niets van kan. Al denk ik niet dat we daar iemand hier nog van moeten overtuigen Dat laatste ben ik niet helemaal met je eens. Niet dat hij bij de beste 20 coureurs ter wereld hoort maar hij is niet zo totaal drama. Heeft alleen de pech die Albon, Gasly en Bottas ook hebben/hadden dat er een achterlijk goede coureur naast ze zit. Niet een 100% eerlijke vergelijking natuurlijk maar in Sakhir had Aitken ook niks in te brengen tegen hem. Het is niet niveautje Mahaveer gelukkig. Daarnaast alles beter dan Dick Tantrum in die auto, die gozer hoef ik echt nooit in F1 te zien, wat een debiel is dat Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 16 juli 2021 Share Geplaatst 16 juli 2021 Tantrum is die geblondeerde stumper he? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
19CH98 Geplaatst 16 juli 2021 Share Geplaatst 16 juli 2021 Dick Tantrum is een flauwe woordspeling over Dan Ticktum. Hij rijdt nu in F2 maar heeft in de junior series terwijl het veld achter de safety car reed vol gas 10 man ingehaald om wraak te nemen op om degene in te rijden door wie hij van de baan gereden was. Oftewel, een volslagen debiel die wat mij betreft nooit meer een kans had hoeven krijgen in de autosport. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 17 juli 2021 Share Geplaatst 17 juli 2021 12 uur geleden zei 19CH98: Dat laatste ben ik niet helemaal met je eens. Niet dat hij bij de beste 20 coureurs ter wereld hoort maar hij is niet zo totaal drama. Heeft alleen de pech die Albon, Gasly en Bottas ook hebben/hadden dat er een achterlijk goede coureur naast ze zit. Niet een 100% eerlijke vergelijking natuurlijk maar in Sakhir had Aitken ook niks in te brengen tegen hem. Het is niet niveautje Mahaveer gelukkig. Daarnaast alles beter dan Dick Tantrum in die auto, die gozer hoef ik echt nooit in F1 te zien, wat een debiel is dat Mijn omschrijving is welicht wat overtrokken, maar Latifi is wel gewoon echt veldvulling. Die kan wat mij betreft niet tippen aan Gasly, Albon en Bottas qua niveau. Dat hij sneller was dan Aitken is niet heel gek. F1 en F2 is een behoorlijk verschil en daarbij is Aitken ook geen permanente hoogvlieger in de F2. Helemaal eens betreft Ticktum trouwens. Als hij crasht (vaak door iemand mee te nemen) heeft iedereen het altijd gedaan, behalve hijzelf. Is ook echt een blinde kamikaze in races. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
19CH98 Geplaatst 17 juli 2021 Share Geplaatst 17 juli 2021 2 minuten geleden zei Michaelinho*: Mijn omschrijving is welicht wat overtrokken, maar Latifi is wel gewoon echt veldvulling. Die kan wat mij betreft niet tippen aan Gasly, Albon en Bottas qua niveau. Dat hij sneller was dan Aitken is niet heel gek. F1 en F2 is een behoorlijk verschil en daarbij is Aitken ook geen permanente hoogvlieger in de F2. Helemaal eens betreft Ticktum trouwens. Als hij crasht (vaak door iemand mee te nemen) heeft iedereen het altijd gedaan, behalve hijzelf. Is ook echt een blinde kamikaze in races. Mee eens dat hij veldvulling is maar als je kijkt naar de Williams junior rijders vind ik het geen ramp dat hij meedoet. Daarnaast heeft papa Latifi door het geld wat hij meenam Williams gered dus kan ik er mee leven. Zou zo 1-2-3 niet weten wie er realistisch gezien anders op die plek zou moeten komen die een enorme verbetering is. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
19CH98 Geplaatst 17 juli 2021 Share Geplaatst 17 juli 2021 Sprint Quali gezien, ben een beetje in dubio. Aan de ene kant heeft het nauwelijks nut/extra waarde vind ik maar aan de andere kant des te meer echte actie tijdens een raceweekend ipv extra trainingen des te beter. Ben benieuwd wat jullie er van vonden Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 17 juli 2021 Share Geplaatst 17 juli 2021 30 minuten geleden zei 19CH98: Sprint Quali gezien, ben een beetje in dubio. Aan de ene kant heeft het nauwelijks nut/extra waarde vind ik maar aan de andere kant des te meer echte actie tijdens een raceweekend ipv extra trainingen des te beter. Ben benieuwd wat jullie er van vonden Precies dit. Op het moment dat ze met auto’s zouden rijden waar je echt mee kan vechten, kort achter elkaar rijden en inhalen heeft het misschien ook weer meer waarde. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
19CH98 Geplaatst 17 juli 2021 Share Geplaatst 17 juli 2021 6 minuten geleden zei Michaelinho*: Precies dit. Op het moment dat ze met auto’s zouden rijden waar je echt mee kan vechten, kort achter elkaar rijden en inhalen heeft het misschien ook weer meer waarde. Lijkt mij dan juist dat het nog minder nodig is omdat de race voldoende actie brengt. Maar het zou wel aantrekkelijker worden om naar te kijken, voor mij liever een mooie Q3 dan dit Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
timpy00 Geplaatst 17 juli 2021 Share Geplaatst 17 juli 2021 1 uur geleden zei 19CH98: Lijkt mij dan juist dat het nog minder nodig is omdat de race voldoende actie brengt. Maar het zou wel aantrekkelijker worden om naar te kijken, voor mij liever een mooie Q3 dan dit Maar als die naar vrijdag verplaatst kan het toch en en? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 17 juli 2021 Share Geplaatst 17 juli 2021 3 uur geleden zei 19CH98: Sprint Quali gezien, ben een beetje in dubio. Aan de ene kant heeft het nauwelijks nut/extra waarde vind ik maar aan de andere kant des te meer echte actie tijdens een raceweekend ipv extra trainingen des te beter. Ben benieuwd wat jullie er van vonden Maak het maximaal 5 rondjes, dan krijg je spektakel. Wat een verschil overigens tussen de reactie van Red Bull vandaag en Mercedes gisterenavond Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
19CH98 Geplaatst 17 juli 2021 Share Geplaatst 17 juli 2021 1 uur geleden zei timpy00: Maar als die naar vrijdag verplaatst kan het toch en en? Daar heb je zeker een punt, zoals ik al zei alles beter dan een saaie extra vrije training erbij. Maar op de een of andere manier voelde de "echte" kwalificatie gister een stuk minder aan. Kan ook een kwestie van gewenning zijn natuurlijk. 2 minuten geleden zei Vitesse88: Maak het maximaal 5 rondjes, dan krijg je spektakel. Wat een verschil overigens tussen de reactie van Red Bull vandaag en Mercedes gisterenavond Ik weet niet of dat de oplossing is, de eerste ronde(s) is sws altijd spektakel en daarna valt het weg. Maar als je het zo kort doet zou je het ook meteen na Q3 kunnen doen lijkt mij en dan is het wel heel vet. Want om dit nu als losstaande "hoofdact" te hebben op zaterdag vind ik te weinig eigenlijk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
timpy00 Geplaatst 17 juli 2021 Share Geplaatst 17 juli 2021 Allang blij dat er iets progressiefs gebeurd toch, nu moeten ze finetunen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten