007mark Geplaatst 3 november Share Geplaatst 3 november Als iedereen zo die auto's in de barriers blijft parkeren, zijn het een hoop gratis posities voor Max. Zou zomaar kunnen dar er een aantal ook uit de pits moeten starten, of niet starten doordat het niet te repareren valt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 3 november Share Geplaatst 3 november En weer code rood. Gaat lekker zo. Dit beloofd wat voor de race. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
joostmakaay Geplaatst 3 november Share Geplaatst 3 november Colapinto mag z'n auto in gaan leveren gok ik zo Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arezo Geplaatst 3 november Share Geplaatst 3 november Zojuist zei joostmakaay: Colapinto mag z'n auto in gaan leveren gok ik zo Mag dat? Iedereen moet toch in zijn eigen auto rijden? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
joostmakaay Geplaatst 3 november Share Geplaatst 3 november Zojuist zei Arezo: Mag dat? Iedereen moet toch in zijn eigen auto rijden? Ik meen mij te herinneren dat het vorig seizoen ook eens is voorgekomen met Albon en Sargent. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 3 november Share Geplaatst 3 november Was wel weer tamelijk bizar dat FIA er 50 seconden over moest doen om die rode vlag te zwaaien in Q2. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 3 november Share Geplaatst 3 november 4 minuten geleden zei 007mark: Was wel weer tamelijk bizar dat FIA er 50 seconden over moest doen om die rode vlag te zwaaien in Q2. Stroll reed nog weg, maar had teveel schade Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 3 november Share Geplaatst 3 november Ze hadden ook direct rood kunnen doen, want hij stond nog stil in het begin. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 3 november Share Geplaatst 3 november Yuki bijna Russell op 2, dat zal Norris niet lekker vinden. Kegelt er nog wel eens eentje af namelijk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
joostmakaay Geplaatst 3 november Share Geplaatst 3 november Meeste rode vlaggen ooit een kwalificatie sessie Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fantasy Geplaatst 3 november Share Geplaatst 3 november Citaat Carlos Sainz zal starten vanuit de pitlane na zijn ongeval tijdens de kwalificatie! 🔧 De Spanjaard neemt voor de race een nieuwe versnellingsbak en motor mee. https://x.com/offtrack_fr/status/1853054719008133267?s=46&t=U8Bxwt0kXtqfTlyZvmyeSA Dit wordt leuk En Albon start niet, wat geen verrassing is imo. https://x.com/f1/status/1853055081328836608?s=46&t=U8Bxwt0kXtqfTlyZvmyeSA Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
neva Geplaatst 3 november Share Geplaatst 3 november 52 minuten geleden zei delichris: Als je kijkt naar de stand van het WK is het voor nu beter van niet. Dat ligt er aan met welk perspectief je kijkt. Ik ben ook wel pro-Max, maar heb toch het allerliefste gewoon een leuke race. Kijk, met voetbal is't simpel: PSV moet winnen, doel heiligt de middelen, dat mag lelijk. Maar F1 moet gewoon leuk zijn. En het liefst met Max als winnaar, maar als we een fenomenaal jaar hebben en er is een andere kampioen, vind ik dat hartstikke prima. Zijn meer racers die op m'n sympathie kunnen rekenen. Voordat Max in de F1 zat vond ik de F1 ook tof. 1 minuut geleden zei Fantasy: Dit wordt leuk Eens. Heel benieuwd hoe de hele grid straks er uit ziet. Het wordt ongetwijfeld chaos! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 3 november Share Geplaatst 3 november Yuki die Lando eraf duwt . Zou wel een kamikaze actie zijn. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fantasy Geplaatst 3 november Share Geplaatst 3 november Citaat Een uur voor de race wordt de final starting grid bekend gemaakt. Als er daarna nog coureurs zijn die wegvallen, blijft die plek open op de grid. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fantasy Geplaatst 3 november Share Geplaatst 3 november 20 minuten geleden zei Fantasy: En Albon start niet, wat geen verrassing is imo. https://x.com/f1/status/1853055081328836608?s=46&t=U8Bxwt0kXtqfTlyZvmyeSA Hmm. Deze berichtgeving is nu van de socials verwijderd weer.. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arezo Geplaatst 3 november Share Geplaatst 3 november Greep ook wel een soort van naar zijn pols toch? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 3 november Share Geplaatst 3 november 38 minuten geleden zei delichris: Yuki die Lando eraf duwt . Zou wel een kamikaze actie zijn. Dan heb je de poppen aan het dansen hoor Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 3 november Share Geplaatst 3 november Max start voor als nog vanaf p15. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
neva Geplaatst 3 november Share Geplaatst 3 november 32 minuten geleden zei delichris: Max start voor als nog vanaf p15. Gewoon P17. Niet te enthousiast. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 3 november Share Geplaatst 3 november (bewerkt) Stroll @neva Sainz was volgens mij als 14e gekwalificeerd start vanuit pits dan zou iedereen een plek moeten opschuiven. Albon start ook niet dus zou hij nog een plek moeten schuiven. 3 november bewerkt door delichris Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
aron24 Geplaatst 3 november Share Geplaatst 3 november Oh Lance Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
The Saint Geplaatst 3 november Share Geplaatst 3 november Gewoon op staande voet ontslaan. Wat een onkunde Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
joostmakaay Geplaatst 3 november Share Geplaatst 3 november Wat een shitshow is dit zeg Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 3 november Share Geplaatst 3 november Norris een straf? Now way. Herbert is de steward. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
The Saint Geplaatst 3 november Share Geplaatst 3 november Dus zijn team zegt wat hij moet doen en Norris denk gewoon nah, ik rij weg Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten