neva Geplaatst 28 mei 2022 Share Geplaatst 28 mei 2022 Hamilton ook. Maar boeiend. Tweede jaar op rij dat Max z'n laatste run in Q3 niet kan afmaken. Race zal wel een verschrikking worden nu. Makkelijk voor Leclerc, als ze hun auto heel houden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
De Raam Geplaatst 28 mei 2022 Share Geplaatst 28 mei 2022 25 minuten geleden zei neva: Hamilton ook. Maar boeiend. Tweede jaar op rij dat Max z'n laatste run in Q3 niet kan afmaken. Race zal wel een verschrikking worden nu. Makkelijk voor Leclerc, als ze hun auto heel houden. Er is flinke kans op regen, dat zou eventueel nog voor wat spektakel kunnen zorgen. Zeker als we dan SC's gaan zien, zonder dat wordt het een saaie zit inderdaad! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 28 mei 2022 Share Geplaatst 28 mei 2022 Benieuwd wat Red Bull gaat doen met Perez t.o.v. Max. Zou behoorlijk genaaid zijn als ze nu weer Perez gaan omdragen om Max erlangs te laten. Vind het persoonlijk ook wel erg vroeg in het seizoen om al te denken aan een eventuele titel voor Max. Zeker omdat Perez er gewoon goed bij staat. En er nog beter voor had gestaan als ze vorige race niet geswitcht waren. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 29 mei 2022 Share Geplaatst 29 mei 2022 15 uur geleden zei Kyrill: https://www.nu.nl/formule-1/6203410/leclerc-pakt-pole-voor-thuisrace-in-monaco-verstappen-start-als-vierde.html Voor Verstappen is dit ook een thuisrace Niet alleen Verstappen en Leclerc hoor Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fantasy Geplaatst 29 mei 2022 Share Geplaatst 29 mei 2022 Als deze F2 race een voorbode voor vanmiddag is, dan gaat het een gigantisch saaie optocht worden Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
De Raam Geplaatst 29 mei 2022 Share Geplaatst 29 mei 2022 11 uur geleden zei 007mark: Benieuwd wat Red Bull gaat doen met Perez t.o.v. Max. Zou behoorlijk genaaid zijn als ze nu weer Perez gaan omdragen om Max erlangs te laten. Vind het persoonlijk ook wel erg vroeg in het seizoen om al te denken aan een eventuele titel voor Max. Zeker omdat Perez er gewoon goed bij staat. En er nog beter voor had gestaan als ze vorige race niet geswitcht waren. Max zat vorige week op een veel betere strategie, hij was er hoe dan ook langs gegaan. Het punt waar Perez over viel was dat hij daarvoor niet voorbij Max mocht toen hij daar om vroeg maar RB wist op dat moment al dat George en Max naar binnen zouden komen. Vervolgens rijd Max in een paar ronden 20 seconden dicht, tuurlijk laat je hem er dan langs. Daarna reed hij ook nog eens 20 seconden bij Perez weg dus Max was hoe dan ook stukken sneller. Ben er wel mee eens dat ze vorige week een overwinning aan Perez hadden kunnen gunnen, dat was hèt moment geweest om dat veilig te doen! Nu gaan ze Perez niets opdragen want die is het hele weekend al sneller dan Max Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 29 mei 2022 Share Geplaatst 29 mei 2022 Ik ben benieuwd of Perez een paar plekken naar achteren moet en of Sainz dat ook moet. Aangezien ze beiden net voor de tunnel crashten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 29 mei 2022 Share Geplaatst 29 mei 2022 1 uur geleden zei Fantasy: Als deze F2 race een voorbode voor vanmiddag is, dan gaat het een gigantisch saaie optocht worden Porsche Supercup is nu bezig, daar gebeurt echt niks qua inhalen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fantasy Geplaatst 29 mei 2022 Share Geplaatst 29 mei 2022 38 minuten geleden zei Satyr: Porsche Supercup is nu bezig, daar gebeurt echt niks qua inhalen Net als bij de F2 dus Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 29 mei 2022 Share Geplaatst 29 mei 2022 De Moto3, Moto2 waren spannender. Zometeen de MotoGP daarna schakel ik snel over voor de F1. Dan even rust en vanaf 18:30 de Indy500 met Rinus op de eerste startrij Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arezo Geplaatst 29 mei 2022 Share Geplaatst 29 mei 2022 Heb elk jaar meer zin in de Indy 500 dan Monaco. Saai optochtje is dat altijd. Al was de Indy vorig jaar ook saai. Moto GP is altijd wel spectaculair. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 29 mei 2022 Share Geplaatst 29 mei 2022 Colton Herta was gisteren letterlijk het hoogtepunt. Mijn hemel wat een crash maakte hij mee. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arezo Geplaatst 29 mei 2022 Share Geplaatst 29 mei 2022 Dit blijft wel mijn favoriet, natuurlijk alleen omdat Dixon ongedeerd was. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 29 mei 2022 Share Geplaatst 29 mei 2022 Dat was ook een klapper inderdaad. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arezo Geplaatst 29 mei 2022 Share Geplaatst 29 mei 2022 (bewerkt) 363, nog wat Km/h op een motor. Dan heb je echt skippyballen in je motorbroek hangen volgens mij. 29 mei 2022 bewerkt door Arezo Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 29 mei 2022 Share Geplaatst 29 mei 2022 (bewerkt) Nu al zin in de TT volgende maand. Man wat een races gaan dat worden Edit: Regen in Monaco! 29 mei 2022 bewerkt door delichris Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Titan Geplaatst 29 mei 2022 Share Geplaatst 29 mei 2022 19 minuten geleden zei delichris: Edit: Regen in Monaco Leuk. Na elke glijpartij zo'n AMG voorop zien rijden. Of wat het ook moge zijn tegenwoordig. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mordurette Geplaatst 29 mei 2022 Share Geplaatst 29 mei 2022 Benieuwd hoelaat ze nu eindelijk willen starten... Het biedt wel kansen voor Max, maar of het een leukere race op gaat worden weet ik niet. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arezo Geplaatst 29 mei 2022 Share Geplaatst 29 mei 2022 Vrij conservatieve wedstrijdleider. Al snap ik het wel met rijders als Latifi en Stroll Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
neva Geplaatst 29 mei 2022 Share Geplaatst 29 mei 2022 Zonde. Krijg Spa-angsten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fantasy Geplaatst 29 mei 2022 Share Geplaatst 29 mei 2022 3 minuten geleden zei neva: Zonde. Krijg Spa-angsten. Daar heb ik nog steeds trauma’s van Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Titan Geplaatst 29 mei 2022 Share Geplaatst 29 mei 2022 Verstappen: Horner: Wedstrijdleiding: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 29 mei 2022 Share Geplaatst 29 mei 2022 (bewerkt) Waar is? 29 mei 2022 bewerkt door delichris Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
neva Geplaatst 29 mei 2022 Share Geplaatst 29 mei 2022 12 minuten geleden zei Fantasy: Daar heb ik nog steeds trauma’s van Ja, dat kan ik me goed voorstellen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arezo Geplaatst 29 mei 2022 Share Geplaatst 29 mei 2022 Dit gaat hem niet meer worden vandaag denk ik. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten