The Saint Geplaatst 3 september 2021 Share Geplaatst 3 september 2021 Ze hadden gewoon die hele tribunes vol kunnen stouwen met volk. Er is een deel tribune leeg gelaten voor de vorm, verder totaal geen sprake van spreiding. Aparte vrije trainingen wel op Zandvoort. Korte baan dus super druk altijd. Ze rijden elkaar ook meer in de weg dan dat ze een rap rondje kunnen proberen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Richarð. Geplaatst 3 september 2021 Auteur Share Geplaatst 3 september 2021 8 uur geleden zei Elano: Doornbos praat heel veel, maar zegt eigenlijk helemaal niks. Voor de analyses kun je beter naar een Giedo vd Garde, Renger vd Zande of Ho-Pin Tung luisteren bijvoorbeeld. Slipstream van RTL 7 is ook prettig naar te luisteren overigens met Allard Kalff en Kees vd Grint Ho-Pin Tung > Iedereen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 3 september 2021 Share Geplaatst 3 september 2021 (bewerkt) Veel plezier met het enige toegestane meerdaagse festival van heel nederland Ik verdien mijn brood niet in de entertainment en festival wereld, ken veel mensen die dat helaas wel doen.... EDIT zie net beelden werkelijk godver zeg. Is gewoon huitje kluitje als festival @Lazy @The Saint pfffff 3 september 2021 bewerkt door Kyrill Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
The Saint Geplaatst 3 september 2021 Share Geplaatst 3 september 2021 27 minuten geleden zei Kyrill: Veel plezier met het enige toegestane meerdaagse festival van heel nederland Ik verdien mijn brood niet in de entertainment en festival wereld, ken veel mensen die dat helaas wel doen.... EDIT zie net beelden werkelijk godver zeg. Is gewoon huitje kluitje als festival @Lazy @The Saint pfffff Tsja. Je had je festivalletje ook gewoon kunnen hebben. Oh wacht, dat noemen ze demonstreren Neemt niet weg dat het een lachertje is natuurlijk. Zoals bij het voetbal ook het geval. Schijn spreiding van het volk. Maar bekijk het van de positieve kant. Als hier geen superspreader uit voort komt kan alles van het slot Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 3 september 2021 Share Geplaatst 3 september 2021 Zojuist zei The Saint: Tsja. Je had je festivalletje ook gewoon kunnen hebben. Oh wacht, dat noemen ze demonstreren Neemt niet weg dat het een lachertje is natuurlijk. Zoals bij het voetbal ook het geval. Schijn spreiding van het volk. Maar bekijk het van de positieve kant. Als hier geen superspreader uit voort komt kan alles van het slot Dat laatste is zeker waar maar als dat WEL komt is al het andere ook nog langer de Sjaak!! Mijn ouders en oom kijken, en andere mensen die ik ken ook. Ik heb meer respect voor mensen die gewoon netjes op de buis kijken ipv daar heen te gaan. Ben ik iig reuze blij dat ik niet heb aangeboden daar bij fietsenstallingen te gaan werken Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
The Saint Geplaatst 3 september 2021 Share Geplaatst 3 september 2021 Beetje vreemde gedachtengang. Stel F1 mag niet festival wel; ‘Ik heb meer respect voor mensen die thuis radio luisteren dan naar een festival gaan’ Erg benieuwd naar de kwalificatie morgen. Het is allemaal maar hectisch op de baan. Lastig om vrije ruimte te vinden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 3 september 2021 Share Geplaatst 3 september 2021 1 uur geleden zei The Saint: Beetje vreemde gedachtengang. Stel F1 mag niet festival wel; ‘Ik heb meer respect voor mensen die thuis radio luisteren dan naar een festival gaan’ Erg benieuwd naar de kwalificatie morgen. Het is allemaal maar hectisch op de baan. Lastig om vrije ruimte te vinden. Oke je hebt gelijk, ik sta niet meer achter die opmerking. Is ook 1e F1 in nederland in 36 jaar.... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 3 september 2021 Share Geplaatst 3 september 2021 13 minuten geleden zei Kyrill: Oke je hebt gelijk, ik sta niet meer achter die opmerking. Is ook 1e F1 in nederland in 36 jaar.... Ja is ook de eerste Covid-19 in 21312312 jaar. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 4 september 2021 Share Geplaatst 4 september 2021 Positieve coronatest voor Raikkonen, godver. Kubica rijdt nu Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
neva Geplaatst 4 september 2021 Share Geplaatst 4 september 2021 Die gaat het nog geen vijf rondes volhouden denk ik. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 4 september 2021 Share Geplaatst 4 september 2021 F3 nu, dat is toch wel een optocht hoor, aiaiaiaia Echt nul inhaalactie Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jotew Geplaatst 4 september 2021 Share Geplaatst 4 september 2021 4 minuten geleden zei Satyr: F3 nu, dat is toch wel een optocht hoor, aiaiaiaia Echt nul inhaalactie Ja inhalen is er idd niet echt bij, zit ook te kijken nu. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 4 september 2021 Share Geplaatst 4 september 2021 Nou toch een beetje zin in. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 4 september 2021 Share Geplaatst 4 september 2021 4 uur geleden zei Satyr: F3 nu, dat is toch wel een optocht hoor, aiaiaiaia Echt nul inhaalactie Dan heb jij toch naar een andere race gekeken dan mij. Ik heb wel inhaalacties gezien. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
The Saint Geplaatst 4 september 2021 Share Geplaatst 4 september 2021 Perez Dat contract wat te vroeg laten tekenen. De Haasjes ook weer de boel aan het verneuken voor anderen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jotew Geplaatst 4 september 2021 Share Geplaatst 4 september 2021 Wat een tijd van Max! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 4 september 2021 Share Geplaatst 4 september 2021 Zonde van het boe geroep naar Hamilton. Kut volk zijn wij ook. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 4 september 2021 Share Geplaatst 4 september 2021 29 minuten geleden zei La Pulga: Zonde van het boe geroep naar Hamilton. Kut volk zijn wij ook. Net als de Engelsen die boe geroep doen naar Max. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 4 september 2021 Share Geplaatst 4 september 2021 3 minuten geleden zei delichris: Net als de Engelsen die boe geroep doen naar Max. Ook een kut volk, elk volk is kut. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 4 september 2021 Share Geplaatst 4 september 2021 Zojuist zei La Pulga: Ook een kut volk, elk volk is kut. Dat zijn vrouwen die zijn kut. Wij mannen zijn gewoon klootzakken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
The Saint Geplaatst 4 september 2021 Share Geplaatst 4 september 2021 Max gaat het morgen lastig hebben. Geen hulp van Perez en echt weg rijden zie ik hem ook niet want er zullen nogal wat SC of rode vlaggen zijn. Dat is het nadeel van deze baan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 4 september 2021 Share Geplaatst 4 september 2021 11 minuten geleden zei The Saint: Max gaat het morgen lastig hebben. Geen hulp van Perez en echt weg rijden zie ik hem ook niet want er zullen nogal wat SC of rode vlaggen zijn. Dat is het nadeel van deze baan. Ik denk als die het morgen moeilijk gaat hebben dan komt het door een SC die komt zodra hij net gepit is en de rest nog niet. Verder kan je echt niet ingehaald worden, dus of het wordt een botsing met Hamilton of hij wint dit makkelijk. Arme Vettel vandaag trouwens, ook wel eigen schuld. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hwb Geplaatst 5 september 2021 Share Geplaatst 5 september 2021 13 uur geleden zei La Pulga: Ik denk als die het morgen moeilijk gaat hebben dan komt het door een SC die komt zodra hij net gepit is en de rest nog niet. Verder kan je echt niet ingehaald worden, dus of het wordt een botsing met Hamilton of hij wint dit makkelijk. Arme Vettel vandaag trouwens, ook wel eigen schuld. Dat is juist prima toch? Gaat iedereen alsnog pitten ivm SC en komt hij weer aan de leiding. Riskanter is een SC als Hamilton/Bottas gepit heeft en Max nog niet. Of mis ik iets? Waarom wacht iedereen in die Q's trouwens tot 2,5 minuut met weer naar buiten gaan? Ga je op 5,5 minuut naar buiten, dan heb je een volledig vrije baan voor je snelle rondje. Nu zit iedereen in verkeer te kutten. Of wordt het ineens een stuk sneller in die 3 minuten? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 5 september 2021 Share Geplaatst 5 september 2021 Hoe meer de baan gebruikt wordt hoe meer grip je dan hebt. Daarom gaan Max en Hamilton ook vaak als laatste naar buiten. En om te reageren op hun concurrenten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
19CH98 Geplaatst 5 september 2021 Share Geplaatst 5 september 2021 1 uur geleden zei Hwb: Dat is juist prima toch? Gaat iedereen alsnog pitten ivm SC en komt hij weer aan de leiding. Riskanter is een SC als Hamilton/Bottas gepit heeft en Max nog niet. Of mis ik iets? Waarom wacht iedereen in die Q's trouwens tot 2,5 minuut met weer naar buiten gaan? Ga je op 5,5 minuut naar buiten, dan heb je een volledig vrije baan voor je snelle rondje. Nu zit iedereen in verkeer te kutten. Of wordt het ineens een stuk sneller in die 3 minuten? Bij je eerste alinea mis je inderdaad iets. Als er een SC is moet iedereen meteen gas terug nemen dus leg je op de baan minder afstand af dan normaal in de tijd dat je concurrent een pitstop maakt. Die verliest dus minder afstand (en dus posities) tijdens zijn pitstop. Wat betreft dat tweede is de baan sneller op het moment dat er meer auto's overheen gaan. Als jij dus als eerste gaat maak je de baan sneller voor je concurrenten. Nu is dit niet altijd waar maar dat is de vuistregel. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten