Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Formule 1 / Indycar etc.

Richarð.

Aanbevolen berichten

Ze hadden gewoon die hele tribunes vol kunnen stouwen met volk. Er is een deel tribune leeg gelaten voor de vorm, verder totaal geen sprake van spreiding. 

Aparte vrije trainingen wel op Zandvoort. Korte baan dus super druk altijd. Ze rijden elkaar ook meer in de weg dan dat ze een rap rondje kunnen proberen. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

8 uur geleden zei Elano:

Doornbos praat heel veel, maar zegt eigenlijk helemaal niks. Voor de analyses kun je beter naar een Giedo vd Garde, Renger vd Zande of Ho-Pin Tung luisteren bijvoorbeeld. 

Slipstream van RTL 7 is ook prettig naar te luisteren overigens met Allard Kalff en Kees vd Grint

Ho-Pin Tung > Iedereen

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Veel plezier met het enige toegestane meerdaagse festival van heel nederland

Ik verdien mijn brood niet in de entertainment en festival wereld, ken veel mensen die dat helaas wel doen....

EDIT zie net beelden werkelijk godver zeg. Is gewoon huitje kluitje als festival @Lazy @The Saint pfffff

bewerkt door Kyrill
Link naar opmerking
Deel via andere websites

27 minuten geleden zei Kyrill:

Veel plezier met het enige toegestane meerdaagse festival van heel nederland

Ik verdien mijn brood niet in de entertainment en festival wereld, ken veel mensen die dat helaas wel doen....

EDIT zie net beelden werkelijk godver zeg. Is gewoon huitje kluitje als festival @Lazy @The Saint pfffff

Tsja. Je had je festivalletje ook gewoon kunnen hebben. Oh wacht, dat noemen ze demonstreren ;e

Neemt niet weg dat het een lachertje is natuurlijk. Zoals bij het voetbal ook het geval. Schijn spreiding van het volk. Maar bekijk het van de positieve kant. Als hier geen superspreader uit voort komt kan alles van het slot :LO:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zojuist zei The Saint:

Tsja. Je had je festivalletje ook gewoon kunnen hebben. Oh wacht, dat noemen ze demonstreren ;e

Neemt niet weg dat het een lachertje is natuurlijk. Zoals bij het voetbal ook het geval. Schijn spreiding van het volk. Maar bekijk het van de positieve kant. Als hier geen superspreader uit voort komt kan alles van het slot :LO:

Dat laatste is zeker waar maar als dat WEL komt is al het andere ook nog langer de Sjaak!!

Mijn ouders en oom kijken, en andere mensen die ik ken ook. Ik heb meer respect voor mensen die gewoon netjes op de buis kijken ipv daar heen te gaan. Ben ik iig reuze blij dat ik niet heb aangeboden daar bij fietsenstallingen te gaan werken :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Beetje vreemde gedachtengang. Stel F1 mag niet festival wel; ‘Ik heb meer respect voor mensen die thuis radio luisteren dan naar een festival gaan’ :sorry:

Erg benieuwd naar de kwalificatie morgen. Het is allemaal maar hectisch op de baan. Lastig om vrije ruimte te vinden. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei The Saint:

Beetje vreemde gedachtengang. Stel F1 mag niet festival wel; ‘Ik heb meer respect voor mensen die thuis radio luisteren dan naar een festival gaan’ :sorry:

Erg benieuwd naar de kwalificatie morgen. Het is allemaal maar hectisch op de baan. Lastig om vrije ruimte te vinden. 

Oke je hebt gelijk, ik sta niet meer achter die opmerking. Is ook 1e F1 in nederland in 36 jaar....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

11 minuten geleden zei The Saint:

Max gaat het morgen lastig hebben. Geen hulp van Perez en echt weg rijden zie ik hem ook niet want er zullen nogal wat SC of rode vlaggen zijn. Dat is het nadeel van deze baan. 

Ik denk als die het morgen moeilijk gaat hebben dan komt het door een SC die komt zodra hij net gepit is en de rest nog niet. 

Verder kan je echt niet ingehaald worden, dus of het wordt een botsing met Hamilton of hij wint dit makkelijk.

Arme Vettel vandaag trouwens, ook wel eigen schuld.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

13 uur geleden zei La Pulga:

Ik denk als die het morgen moeilijk gaat hebben dan komt het door een SC die komt zodra hij net gepit is en de rest nog niet. 

Verder kan je echt niet ingehaald worden, dus of het wordt een botsing met Hamilton of hij wint dit makkelijk.

Arme Vettel vandaag trouwens, ook wel eigen schuld.

Dat is juist prima toch? Gaat iedereen alsnog pitten ivm SC en komt hij weer aan de leiding. Riskanter is een SC als  Hamilton/Bottas gepit heeft en Max nog niet. Of mis ik iets?

Waarom wacht iedereen in die Q's trouwens tot 2,5 minuut met weer naar buiten gaan? Ga je op 5,5 minuut naar buiten, dan heb je een volledig vrije baan voor je snelle rondje. Nu zit iedereen in verkeer te kutten. Of wordt het ineens een stuk sneller in die 3 minuten?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei Hwb:

Dat is juist prima toch? Gaat iedereen alsnog pitten ivm SC en komt hij weer aan de leiding. Riskanter is een SC als  Hamilton/Bottas gepit heeft en Max nog niet. Of mis ik iets?

Waarom wacht iedereen in die Q's trouwens tot 2,5 minuut met weer naar buiten gaan? Ga je op 5,5 minuut naar buiten, dan heb je een volledig vrije baan voor je snelle rondje. Nu zit iedereen in verkeer te kutten. Of wordt het ineens een stuk sneller in die 3 minuten?

Bij je eerste alinea mis je inderdaad iets. Als er een SC is moet iedereen meteen gas terug nemen dus leg je op de baan minder afstand af dan normaal in de tijd dat je concurrent een pitstop maakt. Die verliest dus minder afstand (en dus posities) tijdens zijn pitstop.

Wat betreft dat tweede is de baan sneller op het moment dat er meer auto's overheen gaan. Als jij dus als eerste gaat maak je de baan sneller voor je concurrenten. Nu is dit niet altijd waar maar dat is de vuistregel. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites