Keko Geplaatst 21 juli Share Geplaatst 21 juli 1 minuut geleden zei delichris: Je zegt wel gejank van Max, maar Lewis jankt ook elke race Maar hij heeft het toch niet over Lewis? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElPrincipito Geplaatst 21 juli Share Geplaatst 21 juli 11 minuten geleden zei delichris: Je zegt wel gejank van Max, maar Lewis jankt ook elke race Calimero Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 21 juli Share Geplaatst 21 juli Holy shit. Wat een klapper in de Indycar. @ElPrincipito Hoezo Calimero? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 21 juli Share Geplaatst 21 juli 43 minuten geleden zei ElPrincipito: Misschien niet gehaald maar wel meer in de buurt gezeten toch? Je haalt samen een achterblijver in, net voor de volgende bocht, je wordt al naar binnen gedreven, dat lijkt mij (met mijn beperkte race-inzicht) juist geen manier om in te halen. Hij won die ronde meen ik al 4 tiende, je had nog wel 1 ronde er op kunnen blijven en bij DRS punt 1 je kans kunnen pakken zoals ook bij LeClerc. Mee eens. Dit incident komt mede door de achterblijver. Natuurlijk onbewust maar daardoor moet Lewis ook van z’n lijn af. Max liet z’n oude zelf zien, je mag toch meer koelbloedigheid verwachten van een wereldkampioen. Maar goed, dit incidentje staat in scheel contrast met de shitshow bij McClaren. Hoe de fuck kun je Norris voortrekken bij die laatste pitstop. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElPrincipito Geplaatst 21 juli Share Geplaatst 21 juli 43 minuten geleden zei delichris: Holy shit. Wat een klapper in de Indycar. @ElPrincipito Hoezo Calimero? Omdat jij meteen refereert aan een andere coureur terwijl we het daar niet over hebben? lijkt een beetje op van Bommel vroeger. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 22 juli Share Geplaatst 22 juli 9 uur geleden zei ElPrincipito: Omdat jij meteen refereert aan een andere coureur terwijl we het daar niet over hebben? lijkt een beetje op van Bommel vroeger. Ja dat mag toch? Want ze janken allemaal over de radio. Norris, Lewis, Max, Pierre allemaal janken ze. Alleen je hoorde nu Max extra vaak omdat het niet goed ging bij RedBull. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElPrincipito Geplaatst 22 juli Share Geplaatst 22 juli 2 uur geleden zei delichris: Ja dat mag toch? Want ze janken allemaal over de radio. Norris, Lewis, Max, Pierre allemaal janken ze. Alleen je hoorde nu Max extra vaak omdat het niet goed ging bij RedBull. Maar dat wil toch niet zeggen dat daarom de mening over Max anders moet zijn? Je wil je toch distantiëren van het normale als persoon, topsporter en wereldkampioen? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 22 juli Share Geplaatst 22 juli 36 minuten geleden zei ElPrincipito: Maar dat wil toch niet zeggen dat daarom de mening over Max anders moet zijn? Je wil je toch distantiëren van het normale als persoon, topsporter en wereldkampioen? Iedereen mag zijn eigen mening hebben. Maar als ik mijn mening geef dat iedereen jankt. Dan mag dat toch ook? Jij geeft aan dat Max steeds jankt. Waarop ik aangeef dat ook Lewis jankt. En Allard Kalff gaf gisteren heel mooi aan dat ze vanuit Libertymedia/FOM/FIA knippen in de boardradio, want er was een heel gesprek gaande bij Max. Het is trouwens coureur eigen dat als het niet gaat zoals zij het willen dat ze gaan janken. Dat doen ze bij de de F3, F2, F1, Indycar, NASCAR. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Keko Geplaatst 22 juli Share Geplaatst 22 juli (bewerkt) 17 minuten geleden zei delichris: Iedereen mag zijn eigen mening hebben. Maar als ik mijn mening geef dat iedereen jankt. Dan mag dat toch ook? Jij geeft aan dat Max steeds jankt. Waarop ik aangeef dat ook Lewis jankt. En Allard Kalff gaf gisteren heel mooi aan dat ze vanuit Libertymedia/FOM/FIA knippen in de boardradio, want er was een heel gesprek gaande bij Max. Het is trouwens coureur eigen dat als het niet gaat zoals zij het willen dat ze gaan janken. Dat doen ze bij de de F3, F2, F1, Indycar, NASCAR. Het zou mooi zijn als je die nuance niet alleen bij Max geeft Want ook dit geldt voor alle andere coureurs. Ben het met je eens dat het coureur-eigen is om op een bepaalde manier te communiceren (uitgaan van je eigen gelijk, klagen om wat te bereiken etc.), dat doen ze inderdaad in enige mate allemaal. Ik merk in dit topic alleen wel vaak het meten met twee maten als het aankomt op Max of op de concurrenten van Max. 22 juli bewerkt door Keko Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 22 juli Share Geplaatst 22 juli 43 minuten geleden zei Keko: Het zou mooi zijn als je die nuance niet alleen bij Max geeft Want ook dit geldt voor alle andere coureurs. Ben het met je eens dat het coureur-eigen is om op een bepaalde manier te communiceren (uitgaan van je eigen gelijk, klagen om wat te bereiken etc.), dat doen ze inderdaad in enige mate allemaal. Ik merk in dit topic alleen wel vaak het meten met twee maten als het aankomt op Max of op de concurrenten van Max. Zoals ik al aangaf. Dit gaf Allard Kalff aan. Uiteraard gaat dit voor alle coureurs op. Maar Allard zal voornamelijk de radio van Max luisteren. Voordat Max wereldkampioen werd hoorde je ook vaker dat Lewis aan het janken was. En nu Max wereldkampioen is hoor je Max vaker janken. Maar ook Norris was gisteren aan het janken hoor. Vooral bij die eerste bocht. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 22 juli Share Geplaatst 22 juli Max was wel weer ouderwets aan het klagen en de boel aan het afzeiken Maar Lando doet wel z’n nationaliteit eer aan. Die klagen als de beste en vaak om niks. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 22 juli Share Geplaatst 22 juli Alle coureurs zijn dus huilebalken. Ik zou er veel voor over hebben om de situatie te krijgen dan Lando Norris 1 punt te kort komt voor de wereldtitel. En dan even terug denken aan Hongarije 2024. Max had die positie dus nooit terug gegeven. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
timpy00 Geplaatst 22 juli Share Geplaatst 22 juli Van Verstappen is toch ook wel bekend dat het een zielige huilebalk is als het niet gaat zoals hij wilt? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 25 juli Share Geplaatst 25 juli Ocon naar Haas. Verder is het het hele weekend nat in Spa, behalve.... zondag Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Wolf_pd Geplaatst 25 juli Share Geplaatst 25 juli Op 21-7-2024 om 20:54 zei delichris: Holy shit. Wat een klapper in de Indycar. Ferruci zeker? Race of samenvatting niet gezien, maar die gast was de laatste races mensen van de baan aan het drukken en aan het dreigen dat het me niet verbaast als hij een keer de muur in gaat, al dan niet met hulp van anderen. Was in de F2 ook al een bijzonder iemand (ik houd het netjes...). Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 25 juli Share Geplaatst 25 juli 17 minuten geleden zei Wolf_pd: Ferruci zeker? Race of samenvatting niet gezien, maar die gast was de laatste races mensen van de baan aan het drukken en aan het dreigen dat het me niet verbaast als hij een keer de muur in gaat, al dan niet met hulp van anderen. Was in de F2 ook al een bijzonder iemand (ik houd het netjes...). Het was inderdaad Ferrucci, maar hier kon hij echt niets aandoen. Check het maar op internet. Het was niet best. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Wolf_pd Geplaatst 25 juli Share Geplaatst 25 juli Ik zie het. Ook maar 5 secondes tussen moment dat O'Ward tot stilstand komt en Ferruci over de neus heengaat. Dus de marshalls kunnen hier ook weinig aan doen. Voor de schade die je ziet loopt iedereen nog redelijk soepel weg. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 26 juli Share Geplaatst 26 juli Gaat de race dan toch nog spannend worden? Citaat https://www.nu.nl/formule-1/6322183/verstappen-krijgt-definitief-tien-plekken-gridstraf-bij-gp-belgie-na-motorwissel.html?referrer=https%3A%2F%2Fwww.google.com%2F Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 27 juli Share Geplaatst 27 juli Regen op Spa. @Fantasy ben je er toevallig? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 28 juli Share Geplaatst 28 juli Leek aan het begin een wat saaie race te worden, maar uiteindelijk een hele fijne! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 28 juli Share Geplaatst 28 juli Ja, en heel knap van Russell zeg. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 28 juli Share Geplaatst 28 juli Wauw petje af voor Russell zeg. Wat knap. Max voor Lando gebleven dus prima. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElPrincipito Geplaatst 28 juli Share Geplaatst 28 juli 4 minuten geleden zei Chiemel: Leek aan het begin een wat saaie race te worden, maar uiteindelijk een hele fijne! Had nog gehoopt op een SC op een rondje of 36. Dan was ik wel benieuwd. Vond de race prima, niet heel bijzonder. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sennid Geplaatst 28 juli Share Geplaatst 28 juli Steiner als interviewer. Altijd leuk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 28 juli Share Geplaatst 28 juli Max gewoon weer 2 puntjes uitgelopen op Norris in het kampioenschap. Mercedes lijkt de smaak wel weer te pakken te hebben, netjes. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten