Richarð. Geplaatst 1 december 2023 Auteur Share Geplaatst 1 december 2023 Ho-Ping > de rest Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
timpy00 Geplaatst 1 december 2023 Share Geplaatst 1 december 2023 Zou toch ook lachen zijn als een derde partij met de rechten vandoor gaat. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 1 december 2023 Share Geplaatst 1 december 2023 1 minuut geleden zei timpy00: Zou toch ook lachen zijn als een derde partij met de rechten vandoor gaat. Ineens een ESPN, met Jan Joost en Perez aan tafel. Driessen met het commentaar. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
timpy00 Geplaatst 1 december 2023 Share Geplaatst 1 december 2023 Zojuist zei La Pulga: Ineens een ESPN, met Jan Joost en Perez aan tafel. Driessen met het commentaar. Zou ik al bijna beter vinden als de tandarts. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 1 december 2023 Share Geplaatst 1 december 2023 4 minuten geleden zei timpy00: Zou ik al bijna beter vinden als de tandarts. Ik ga liever naar de tandarts en dat zegt ook wel iets. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
joostmakaay Geplaatst 2 december 2023 Share Geplaatst 2 december 2023 Sargent ook volgend jaar in de Williams Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 2 december 2023 Share Geplaatst 2 december 2023 Viaplay blijft in Nederland! https://racingnews365.nl/viaplay-bevestigt-verregaande-maatregelen-en-vertrek-uit-meerdere-landen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 31 december 2023 Share Geplaatst 31 december 2023 Dit zijn wel de leukere filmpjes Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
The Saint Geplaatst 10 januari Share Geplaatst 10 januari Grote mutaties bij Haas. Simone Resta stapt op en ook Steiner vertrekt. Beide naar schijnt door meningsverschil met Gene Haas zelf. Vooral Steiner ga je natuurlijk missen. Vooral vanwege zijn persoonlijkheid. Want om nou te zeggen dat hij goed werkt verricht heeft. Meh. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 11 januari Share Geplaatst 11 januari Benieuwd waar onze vriendelijke Italiaan naar toe gaat en waarom hij weg moet. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 23 januari Share Geplaatst 23 januari Citaat Madrid keert na 45 jaar terug op Formule 1-kalender met gedeeltelijk stratencircuit De Grote Prijs van Spanje verhuist per 2026 van Barcelona naar Madrid. De organisatie van de Formule 1 is met de Spaanse hoofdstad een contract voor tien jaar overeengekomen. Daarmee keert de Formule 1 na 45 jaar terug naar Madrid, dat in 1981 voor het laatst een Formule 1-race organiseerde. Sinds 1991 was de GP van Spanje op het circuit van Montmeló nabij Barcelona, maar dat contract loopt in 2026 af. Barcelona is nog wel in gesprek over een potentiële tweede Spaanse Grand Prix naast die van Madrid. Bij de Madrileense Grand Prix, waarin twintig bochten zijn opgenomen, zal er deels over een stratencircuit geracet worden. F1Het circuit in Madrid Het nieuwe Formule 1-seizoen begint op zaterdag 2 maart met de Grand Prix van Bahrein en bestaat uit in totaal 24 races. De GP van Zandvoort staat dit jaar voor 25 augustus op de planning. De wereldtitel ging de afgelopen drie jaar naar Max Verstappen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Justin Geplaatst 23 januari Share Geplaatst 23 januari Rot eens op met al die stratencircuits.. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
timpy00 Geplaatst 23 januari Share Geplaatst 23 januari 2 uur geleden zei Justin: Rot eens op met al die stratencircuits.. Ik vind niet alle stratencircuits kut. Maar ik vind circuits als Zandvoort ook niks. Die mogen van mij even zo goed verdwijnen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Justin Geplaatst 23 januari Share Geplaatst 23 januari 39 minuten geleden zei timpy00: Ik vind niet alle stratencircuits kut. Maar ik vind circuits als Zandvoort ook niks. Die mogen van mij even zo goed verdwijnen. Ja misschien wel, maar ik ben nou eenmaal een sucker voor historie. :-) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djordison Geplaatst 24 januari Share Geplaatst 24 januari Hier ook een liefhebben van volwaardige circuits hoor. Dan het liefst nog een beetje old school met een grindbak hier en daar in plaats van een Paul Ricard bijvoorbeeld. Met een overmatig aantal stratencircuits komen er op de kalender en welke daarvan zijn nu echt een toegevoegde waarde? Al die 90-graden bochten zijn hetzelfde. Van mij mogen ze er allemaal af behalve Monaco vanuit historisch perspectief. Zandvoort is niet gemaakt voor de huidige auto's, maar het glooiende van het circuit vind ik wel prachtig. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sennid Geplaatst 24 januari Share Geplaatst 24 januari Op 23-1-2024 om 11:23 zei 007mark: Zullen ze vast in Barcelona leuk vinden.... Verliezen van Madrid Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
De Beul Geplaatst 24 januari Share Geplaatst 24 januari Citaat Het zusterteam van Red Bull Racing gaat vanaf komend Formule 1-seizoen verder onder de naam Visa Cash App RB. De afgelopen jaren reed de renstal rond onder de noemer AlphaTauri. Kan een naam nog lelijker? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rich ruzzian Geplaatst 24 januari Share Geplaatst 24 januari Alfa Romeo: wij heten nu Stake F1 Team Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Wolf_pd Geplaatst 24 januari Share Geplaatst 24 januari 1 uur geleden zei rich ruzzian: Alfa Romeo: wij heten nu Stake F1 Team En omdat de regels gokreclame niet toelaten, heten wij soms Kick Sauber. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
The Saint Geplaatst 26 januari Share Geplaatst 26 januari (bewerkt) Die nieuwe Formule E wagens Hebben wel wat weg van een bobslee. Ze lijken ook enorm te glijden. 26 januari bewerkt door The Saint Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
De Raam Geplaatst 26 januari Share Geplaatst 26 januari Norris bijgetekend bij McLaren, goede zet denk ik! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
De Raam Geplaatst 30 januari Share Geplaatst 30 januari Red Bull zou nu Sainz op de korrel hebben voor 2025. Ik vraag me af of die wel tweede viool wil blijven spelen.. Wat verwacht iedereen eigenlijk van het aankomende seizoen? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 30 januari Share Geplaatst 30 januari 1. Max 2. Spannend Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Richarð. Geplaatst 30 januari Auteur Share Geplaatst 30 januari 29 minuten geleden zei Satyr: 1. Max - - - - - - - - - 2. Spannend Dit. Een saai seizoen weer dus. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 30 januari Share Geplaatst 30 januari 17 minuten geleden zei Richarð.: Dit. Een saai seizoen weer dus. Ik hoop het, voor de komende 5 jaar Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten