Spring naar bijdragen
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s. ×
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s.

Hunted (NPO)

Magikarp

Aanbevolen berichten

1 uur geleden zei delichris:

En toch zouden ze kunnen verrassen. De hunters denken dat ze naar het huisje komen, maar dat gaan ze niet doen.

Ze zijn daar wel in de buurt. Ik zie het al voor me dat die handlanger gespot wordt als ze toch even langs het huisje gaat. De afspraak is daar wel in de buurt. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

18 minuten geleden zei MisterX:

Ze zijn daar wel in de buurt. Ik zie het al voor me dat die handlanger gespot wordt als ze toch even langs het huisje gaat. De afspraak is daar wel in de buurt. 

Klopt, maar ik zie het gebeuren dat ze ergens anders op fixeren. Dus meer op dat huisje.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Vooral die vrouw. Zo dominant, waardoor die guy niet meer voor zichzelf nadenkt.

Wordt ook gewoon gezegd dat die 2 vriendinnen van Yentl zijn ondervraagd en dat Hunters er waren. Dan kun je toch wel bedenken dat je weg moet waar je bent.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

10 uur geleden zei 007mark:

Vooral die vrouw. Zo dominant, waardoor die guy niet meer voor zichzelf nadenkt.

Wordt ook gewoon gezegd dat die 2 vriendinnen van Yentl zijn ondervraagd en dat Hunters er waren. Dan kun je toch wel bedenken dat je weg moet waar je bent.

Zij dachten ook steeds dat het veilig was om te bellen zolang ze hun eigen naam maar niet zeiden :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei delichris:

Ik denk dat aankomende maandag de laatste alweer is.

Dan al? Ik verwacht er eigenlijk nog wel 2. Meestal rekken ze de finale wel een beetje. Volgende week zal iedereen zich naar Texel bewegen en komen de hunters er ook achter dat de locatie ergens op Texel zit. En daarna krijgen ze de laatste hint in de laatste 12 uur en vindt de ontknoping echt plaats. Dat zou ik in ieder geval verwachten.

Ik zie er komende week nog wel een gepakt worden (waardoor de hunters eindelijk zo'n dia ding in handen krijgen, want dat hebben ze toch nog niet?) en dan heb je drie personen die het eindpunt proberen te bereiken in de finale. 

bewerkt door MisterX
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Vind het altijd wel zonde dat er bij elk programma zogenaamde VIPS mee moeten doen.

Wel prima seizoen over het algemeen, had het idee dat het dit jaar wat minder scripted was dan de voorgaande jaren, dus een prima ontwikkeling. Vind al die streken van de Hunters stiekem ook wel mooi hoor :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoop dat de VIPS niet de gewone burgers gaan vervangen voor de komende seizoenen. Dat zou het zoveelste programma zijn wat verkloot wordt omdat er per se BNers aan mee moeten doen.

Leuk seizoen, heb ook het idee dat de hunters steeds slimmer en vindingrijker worden. Waar je eerst gewoon geen domme fouten moest maken, lijkt dat nu niet genoeg te zijn en moet je echt goed op je hoede zijn.

Spoiler

Enige waar ik me een beetje over verbaas is dat er dus elk seizoen precies 1 persoon of 1 team de overwinning pakt. Begint me allemaal een beetje te toevallig te worden. Zeker seizoen 1 met die helikopter vond ik wel een beetje sterk...

Link naar opmerking
Deel via andere websites