MisterX Geplaatst 19 november 2020 Share Geplaatst 19 november 2020 1 uur geleden zei delichris: En toch zouden ze kunnen verrassen. De hunters denken dat ze naar het huisje komen, maar dat gaan ze niet doen. Ze zijn daar wel in de buurt. Ik zie het al voor me dat die handlanger gespot wordt als ze toch even langs het huisje gaat. De afspraak is daar wel in de buurt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 19 november 2020 Share Geplaatst 19 november 2020 18 minuten geleden zei MisterX: Ze zijn daar wel in de buurt. Ik zie het al voor me dat die handlanger gespot wordt als ze toch even langs het huisje gaat. De afspraak is daar wel in de buurt. Klopt, maar ik zie het gebeuren dat ze ergens anders op fixeren. Dus meer op dat huisje. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FlyD Geplaatst 19 november 2020 Share Geplaatst 19 november 2020 Ik vind het raar dat ze geen tap hebben op de zus(?) om het hele gesprek te beluisteren. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Keko Geplaatst 19 november 2020 Share Geplaatst 19 november 2020 10 minuten geleden zei FlyD: Ik vind het raar dat ze geen tap hebben op de zus(?) om het hele gesprek te beluisteren. Volgens mij deden ze het met een omweg, door haar werk te bellen oid Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MisterX Geplaatst 19 november 2020 Share Geplaatst 19 november 2020 Ja, ze belde een collega op het werk en vroegen naar haar. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 24 november 2020 Share Geplaatst 24 november 2020 Hebben we gisteren al gekeken? Spoiler En dat waren Joshua en zijn moeder... Next: Miljo en Sophia of Boyd en Roel. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FlyD Geplaatst 24 november 2020 Share Geplaatst 24 november 2020 12 uur geleden zei Thierryvane: Hebben we gisteren al gekeken? Inhoud verbergen En dat waren Joshua en zijn moeder... Next: Miljo en Sophia of Boyd en Roel. Ja. Spoiler Geen verrassing dat die gepakt werden. Altijd maar blijven bellen kan niet goed gaan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 24 november 2020 Share Geplaatst 24 november 2020 Vooral die vrouw. Zo dominant, waardoor die guy niet meer voor zichzelf nadenkt. Wordt ook gewoon gezegd dat die 2 vriendinnen van Yentl zijn ondervraagd en dat Hunters er waren. Dan kun je toch wel bedenken dat je weg moet waar je bent. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FlyD Geplaatst 25 november 2020 Share Geplaatst 25 november 2020 10 uur geleden zei 007mark: Vooral die vrouw. Zo dominant, waardoor die guy niet meer voor zichzelf nadenkt. Wordt ook gewoon gezegd dat die 2 vriendinnen van Yentl zijn ondervraagd en dat Hunters er waren. Dan kun je toch wel bedenken dat je weg moet waar je bent. Zij dachten ook steeds dat het veilig was om te bellen zolang ze hun eigen naam maar niet zeiden Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 25 november 2020 Share Geplaatst 25 november 2020 16 minuten geleden zei FlyD: Zij dachten ook steeds dat het veilig was om te bellen zolang ze hun eigen naam maar niet zeiden "Sex, drugs and Rock-'n-roll!!!!" Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 1 december 2020 Share Geplaatst 1 december 2020 Weer heerlijk genoten van twee dompies. Ik zie die Ralf en die twee jongens ver komen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 8 december 2020 Share Geplaatst 8 december 2020 Het was weer een mooie aflevering en hoe dom kan je zijn om in je eigen stad / omgeving te bevinden. Ralf en die twee jongens gaan het redden. Roel zal vermoed ik nog gepakt gaan worden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MisterX Geplaatst 9 december 2020 Share Geplaatst 9 december 2020 Ik verwacht ook dat er uiteindelijk 3 op Texel terecht komen en het extractiepunt te horen krijgen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 9 december 2020 Share Geplaatst 9 december 2020 Armani en Maarten Wat een bazen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 9 december 2020 Share Geplaatst 9 december 2020 Was goeie aflevering weer maandag. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 10 december 2020 Share Geplaatst 10 december 2020 Ik denk dat aankomende maandag de laatste alweer is. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MisterX Geplaatst 10 december 2020 Share Geplaatst 10 december 2020 (bewerkt) 1 uur geleden zei delichris: Ik denk dat aankomende maandag de laatste alweer is. Dan al? Ik verwacht er eigenlijk nog wel 2. Meestal rekken ze de finale wel een beetje. Volgende week zal iedereen zich naar Texel bewegen en komen de hunters er ook achter dat de locatie ergens op Texel zit. En daarna krijgen ze de laatste hint in de laatste 12 uur en vindt de ontknoping echt plaats. Dat zou ik in ieder geval verwachten. Ik zie er komende week nog wel een gepakt worden (waardoor de hunters eindelijk zo'n dia ding in handen krijgen, want dat hebben ze toch nog niet?) en dan heb je drie personen die het eindpunt proberen te bereiken in de finale. 10 december 2020 bewerkt door MisterX Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 11 december 2020 Share Geplaatst 11 december 2020 (bewerkt) @MisterX Ze hebben al een dia te pakken. Die twee die in in de haven van Scheveningen zijn gepakt hadden een dia. Edit: Er komt trouwens een zesde seizoen. 11 december 2020 bewerkt door delichris Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ROEMM Geplaatst 11 december 2020 Share Geplaatst 11 december 2020 Ik liet in tegenstelling tot eerdere afleveringen dit keer wel de aftiteling lopen en daar lieten ze in de vooruitblik op komende week zien dat maandag de finale is. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 14 december 2020 Share Geplaatst 14 december 2020 Heerlijke einde Mooi dat nog even door gaat met VIPS versie. Echt heel toffe verrassing. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MisterX Geplaatst 14 december 2020 Share Geplaatst 14 december 2020 2 minuten geleden zei 007mark: Mooi dat nog even door gaat met VIPS versie. Echt heel toffe verrassing. Dat hadden ze toch al eerder aangekondigd? Ik had het al ergens gehoord, dacht ik. Ik moet verder zelf nog kijken. Dus gelukkig geen spoilers Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FlyD Geplaatst 14 december 2020 Share Geplaatst 14 december 2020 Mooie laatste aflevering inderdaad! Ben ook benieuwd naar dat vervolg met VIPS. Bij de UK versie was dat prima, maar wel iets minder dan de 'gewone'. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 15 december 2020 Share Geplaatst 15 december 2020 Wat een heerlijke finale! Spoiler Armani en Maarten, fucking bazen! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Christian. Geplaatst 15 december 2020 Share Geplaatst 15 december 2020 Vind het altijd wel zonde dat er bij elk programma zogenaamde VIPS mee moeten doen. Wel prima seizoen over het algemeen, had het idee dat het dit jaar wat minder scripted was dan de voorgaande jaren, dus een prima ontwikkeling. Vind al die streken van de Hunters stiekem ook wel mooi hoor Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Keko Geplaatst 15 december 2020 Share Geplaatst 15 december 2020 Hoop dat de VIPS niet de gewone burgers gaan vervangen voor de komende seizoenen. Dat zou het zoveelste programma zijn wat verkloot wordt omdat er per se BNers aan mee moeten doen. Leuk seizoen, heb ook het idee dat de hunters steeds slimmer en vindingrijker worden. Waar je eerst gewoon geen domme fouten moest maken, lijkt dat nu niet genoeg te zijn en moet je echt goed op je hoede zijn. Spoiler Enige waar ik me een beetje over verbaas is dat er dus elk seizoen precies 1 persoon of 1 team de overwinning pakt. Begint me allemaal een beetje te toevallig te worden. Zeker seizoen 1 met die helikopter vond ik wel een beetje sterk... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten