Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Brits voetbal

Baddoo

Aanbevolen berichten

3 uur geleden zei Vitesse88:

Sowieso echt een overschatte verdediger. Wel knap hoe united zich hersteld. De voorste 4 jongens zijn echt tof. In potentie heeft Utd de beste aanval van de bpl. 

Ja inderdaad echt ongelooflijk dat ze daarvoor zoveel geld aan uit hebben gegeven.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 4-7-2020 om 18:30 zei StanleyW:

Denk dat voor United die lege stadions nog wel een paar jaar door mogen gaan? Die spelen een stuk beter zonder druk van de supporters...

Ligt niet alleen daaraan denk ik. Het duo Pogba - Fernandes werkt ook als een trein. Als ze dit team met de talenten bij elkaar kunnen houden (en wat gerichte versterkingen, wat wel een probleem voor hen is), zou United na volgend seizoen zomaar voor de titel kunnen gaan. 

@delichris gaat hier wel even te makkelijk over een paar pagina's terug, maar geen competitie is zo veranderlijk als de PL, en zeker met de drukke kalender volgend jaar kan er zomaar een ploeg met wat minder punten kampioen worden à la Leicester. Breedte op de bank van echte toppers is het enige probleem van United.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 29-6-2020 om 13:24 zei delichris:

Dit wordt toch ook altijd tegen Feyenoord gezegd als zij weer eens een prijs pakken. Ik zie volgend Chelsea, City en zelfs United weer mee doen om de titel. Het is gewoon tegenwoordig heel moeilijk om meerdere keren achter elkaar kampioen te worden.

Deze ;) 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dit is toch werkelijk een schandalige penal. Hoe kan je dit niet terugdraaien?
Ik ben Utd fan, en je hebt 1000% gelijk. Het is zelfs een overtreding van Fernandes. VAR heeft amper gekeken, zo snel was de pingel al binnen geschoten
Link naar opmerking
Deel via andere websites

40 minuten geleden zei Satyr:
1 uur geleden zei Juca:

Ik ben Utd fan, en je hebt 1000% gelijk. Het is zelfs een overtreding van Fernandes. VAR heeft amper gekeken, zo snel was de pingel al binnen geschoten

Ja inderdaad. Verder uiteraard verdiende overwinning. Rond die 0-1 was Villa beter en had allang moeten scoren, maar met zulke voorhoedespelers gaat dat altijd lastig worden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

20 uur geleden zei Juca:

Ik vermoed dat de VAR keek naar het been van die Villa verdediger en daar op gebaseerd heeft. Dat is het enige wat ik kan bedenken, want het was geen strafschop in mijn ogen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

'Een speler uit de Premier League heeft vrijdagavond in een anonieme open brief bekendgemaakt homoseksueel te zijn. De brief, die is verstuurd door de Justin Fashanu Foundation - een organisatie die zich inzet voor homoseksuele profvoetballers - is in handen van meerdere Britse media.
"Ik ben homoseksueel. Om dat op te schrijven, is al een grote stap voor mij. Alleen mijn familieleden en een kleine groep vrienden zijn op de hoogte, maar ik voel me nog niet klaar om het met mijn team of manager te delen", zo staat er in de brief, die in handen is van onder meer The Sun en The Mirror.
"Ik hoop dat ik me op een dag goed genoeg voel om het te vertellen. Hoe het is om zo door het leven te gaan? Soms is het een absolute nachtmerrie en het heeft meer dan ooit invloed op mijn mentale gesteldheid. Ik ben bang dat ik alles alleen maar erger maak als ik het wereldkundig maak."'

Op basis van vooroordelen kan het alleen maar Grealish van Aston Villa zijn :classic_tongue:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Voormalig Engels voetbalinternational Jack Charlton is op 85-jarige leeftijd overleden. Dat heeft Leeds United, de club waarvoor hij in 23 jaar liefst 773 keer uitkwam, gemeld. Charlton, die ook lang bondscoach was van de nationale ploeg van Ierland, was al lange tijd ziek.

Charlton maakte, net als zijn jongere broer Bobby, deel uit van de Engelse ploeg die in 1966 in eigen land de wereldtitel veroverde door in de finale Duitsland te verslaan. De centrale verdediger, bijgenaamd Big Jack, kwam tot 35 interlands.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

36 minuten geleden zei Satyr:

'Een speler uit de Premier League heeft vrijdagavond in een anonieme open brief bekendgemaakt homoseksueel te zijn. De brief, die is verstuurd door de Justin Fashanu Foundation - een organisatie die zich inzet voor homoseksuele profvoetballers - is in handen van meerdere Britse media.
"Ik ben homoseksueel. Om dat op te schrijven, is al een grote stap voor mij. Alleen mijn familieleden en een kleine groep vrienden zijn op de hoogte, maar ik voel me nog niet klaar om het met mijn team of manager te delen", zo staat er in de brief, die in handen is van onder meer The Sun en The Mirror.
"Ik hoop dat ik me op een dag goed genoeg voel om het te vertellen. Hoe het is om zo door het leven te gaan? Soms is het een absolute nachtmerrie en het heeft meer dan ooit invloed op mijn mentale gesteldheid. Ik ben bang dat ik alles alleen maar erger maak als ik het wereldkundig maak."'

Op basis van vooroordelen kan het alleen maar Grealish van Aston Villa zijn :classic_tongue:

Jammer dat dit nieuws moet zijn. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

46 minuten geleden zei delichris:

Het is wel een speler die zegt dat hij homo is, terwijl je dit nog niet in Nederland gehoord hebt.

Gaat iig openbaar nooit gebeuren in NL. Wel iets geks, want in het vrouwenvoetbal zijn er veel meiden uit de kast gekomen. Bij de meeste druipt het er ook vanaf trouwens :cab: Maar in het mannenvoetbal gaat het pas na hun carrières wellicht naar buiten komen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zou ook zeggen dat je dan echt een heleboel over je heen krijgt. Maar een Thomas Hitzlsperger kan als analist gewoon langs de lijn staan in Engeland en als bestuurder van Stuttgart gewoon op de tribune zitten in Duitsland. Volgens mij zijn daar nooit echt grote incidenten opgetreden.

Treurig nieuws :( @delichris Toevallig was er in het voorjaar een driedelige docu op RTE (Bhoys in Green) over zijn tijd in Ierland. Gaf een prachtig inkijkje in een (culturele) revolutie.

bewerkt door Sophomore
Link naar opmerking
Deel via andere websites