Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Brits voetbal

Baddoo

Aanbevolen berichten

Ik wil/ga hier even Jurgen Klopp hemel in prijzen. Eerst zag ik al filmpje hoe hij jongen zonder armen ontving op de club, super lief en aandoenlijk(jongetje maar ook Klopp) en dat ie jongen ook nog met Luis Diaz, TAA , Nunez en Mo Salah liet ontmoeten, al geweldig en tof. En nu zag ik vandaag dat Jurgen Klopp en Pepijn Leinders Henk de JOng hehbben uitgenodig echt heel lief, en tof..  Niets dan respect.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

7 minuten geleden zei Thierryvane:

Hij is welkom in München.

Xabi Alonso > Liverpool?

Ook de eerste naam die bij mij op komt inderdaad. Altijd wel weer leuk om te zien wat er allemaal gaat gebeuren als een trainer bij een topclub vertrekt. Ook een goed moment denk ik om in te stappen bij Liverpool. Aardige renovatie al geweest afgelopen zomer. Je kan een hele voorbereiding gaan draaien en je al vroeg met het transferbeleid bemoeien.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Had bij Liverpool altijd het gevoel dat het als een kaartenhuis in elkaar stort wanneer Klopp vertrekt. Maar goed, dit komt heel vaak voor natuurlijk als je echt een sterke persoonlijkheid voor de groep hebt. Het duidelijkste geval is nog het verval van United na het vertrek van Ferguson. Wordt wel interessant om te volgen hoe dit gaat lopen volgend jaar bij Liverpool.

Ben overigens ook erg benieuwd wat dit voor effect gaat hebben op het restant van de competitie voor Liverpool. Hoewel het volkomen logisch is, is het toch wel een beetje gevaarlijk om het al een aantal maanden voor je vertrek aan te kondigen. 'gaat in de koppies zitten'.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

5 minuten geleden zei delichris:

Maakt niet uit. Nu Klopp weggaat verwacht ik dat deze club een terugval gaat krijgen. 

Als dat niet uitmaakt voor je is de haat voor Liverpool dus groter dan de liefde voor United. Treurig wel. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei Urbeto:

Als dat niet uitmaakt voor je is de haat voor Liverpool dus groter dan de liefde voor United. Treurig wel. 

Dat is een aanname van je. Want je weet niet wat mijn liefde voor United is en de haat voor Liverpool. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 minuten geleden zei bas huijsmans:

Dit vind ik wel echt een opmerkelijke statistiek trouwens 

Vrij bizar inderdaad, toch het team waarmee menigeen het succes van Klopp bij Liverpool associeert :cab: Kan haast niet kloppen toch? Of zijn invalbeurten etc. niet meegerekend en gaat het alleen om de basisopstelling?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 minuten geleden zei Rogier.:

Vrij bizar inderdaad, toch het team waarmee menigeen het succes van Klopp bij Liverpool associeert  Kan haast niet kloppen toch? Of zijn invalbeurten etc. niet meegerekend en gaat het alleen om de basisopstelling?

started together, inderdaad

Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 minuten geleden zei Rogier.:

Vrij bizar inderdaad, toch het team waarmee menigeen het succes van Klopp bij Liverpool associeert  Kan haast niet kloppen toch? Of zijn invalbeurten etc. niet meegerekend en gaat het alleen om de basisopstelling?

Basisopstelling. Maar dit kwam vooral door Allisson in begin 19/20, Matip die vaak geblesseerd was en Van Dijk die het seizoen 20/21 denk ik veel mistte. De enige wedstrijd die ze wel samen startten was de CL finale tegen Tottenham

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zojuist zei delichris:

Ik maak me nergens druk om hoor. Ook weer een aanname.

Dat is anders totaal niet uit te lezen uit je posts. Geeft niet, doe je al jarenlang hier, post je iets, als iemand wat van zegt is het een ''aanname'' .Of heb je zogenaamd niet bedoeld.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei delichris:

Dat is een aanname van je. Want je weet niet wat mijn liefde voor United is en de haat voor Liverpool. 

Het is bovenal een constatering gebaseerd op je reacties hier. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

58 minuten geleden zei Kyrill:

Dat is anders totaal niet uit te lezen uit je posts. Geeft niet, doe je al jarenlang hier, post je iets, als iemand wat van zegt is het een ''aanname'' .Of heb je zogenaamd niet bedoeld.

Ik heb dat eerder nooit gezegd. Dat maak jij ervan. 

16 minuten geleden zei Urbeto:

Het is bovenal een constatering gebaseerd op je reacties hier. 

Dat ik vind dat het beste nieuws van de dag vind kan ook een compliment zijn volgens mij. Want Klopp heeft het heel goed gedaan bij Liverpool. Zo simpel is het. Ik gun die club helemaal niets. Maar wat hij er gepresteerd heeft is heel knap, want dat is lang niet altijd gelukt qua manager daar.

Link naar opmerking
Deel via andere websites