Kyrill Geplaatst 20 januari Share Geplaatst 20 januari 3 uur geleden zei Urbeto: Geweldig gedaan Arsenal 5-0 ❤️💯😍 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 20 januari Share Geplaatst 20 januari Op 19-1-2024 om 10:45 zei Thierryvane: Guess who's back dit weekend in de basis + aanvoerder. Tofste spits van de PL. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Acquafresca Geplaatst 21 januari Share Geplaatst 21 januari Op 2-1-2024 om 12:58 zei Acquafresca: Wordt een hel. Mist twee keer Arsenal uit en een keer Chelsea. Hopelijk kan Jota wel voor de doelpunten zorgen. Verwacht Szoboszlai op rechtsbuiten. Jota, wat een afmakert hé Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 21 januari Share Geplaatst 21 januari Ik wil/ga hier even Jurgen Klopp hemel in prijzen. Eerst zag ik al filmpje hoe hij jongen zonder armen ontving op de club, super lief en aandoenlijk(jongetje maar ook Klopp) en dat ie jongen ook nog met Luis Diaz, TAA , Nunez en Mo Salah liet ontmoeten, al geweldig en tof. En nu zag ik vandaag dat Jurgen Klopp en Pepijn Leinders Henk de JOng hehbben uitgenodig echt heel lief, en tof.. Niets dan respect. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 26 januari Share Geplaatst 26 januari BREAK: Jürgen Klopp will leave Liverpool at the end of the season! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 26 januari Share Geplaatst 26 januari Volgens een interview op de LFC-site "running out of energy". Ben benieuwd of dat betekent dat hij ook voor langere tijd het voetbal vaarwel zegt, of dat hij iets als bondscoach gaat doen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas huijsmans Geplaatst 26 januari Share Geplaatst 26 januari Zo he dat komt toch wel redelijk onverwachts. Had juist verwacht, met het nieuwe team dat ze aan het bouwen zijn, dat die nog wel langer zou blijven. Dat zal ongetwijfeld een sabbatical worden. Erg benieuwd wat hij hierna gaat doen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 26 januari Share Geplaatst 26 januari Hij is welkom in München. Xabi Alonso > Liverpool? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas huijsmans Geplaatst 26 januari Share Geplaatst 26 januari 7 minuten geleden zei Thierryvane: Hij is welkom in München. Xabi Alonso > Liverpool? Ook de eerste naam die bij mij op komt inderdaad. Altijd wel weer leuk om te zien wat er allemaal gaat gebeuren als een trainer bij een topclub vertrekt. Ook een goed moment denk ik om in te stappen bij Liverpool. Aardige renovatie al geweest afgelopen zomer. Je kan een hele voorbereiding gaan draaien en je al vroeg met het transferbeleid bemoeien. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 26 januari Share Geplaatst 26 januari 28 minuten geleden zei Thierryvane: BREAK: Jürgen Klopp will leave Liverpool at the end of the season! Beste nieuws van de dag Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Urbeto Geplaatst 26 januari Share Geplaatst 26 januari Het vertrek van Klopp gaat het gebrek aan succes bij United niet stoppen hoor. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beppu Geplaatst 26 januari Share Geplaatst 26 januari Had bij Liverpool altijd het gevoel dat het als een kaartenhuis in elkaar stort wanneer Klopp vertrekt. Maar goed, dit komt heel vaak voor natuurlijk als je echt een sterke persoonlijkheid voor de groep hebt. Het duidelijkste geval is nog het verval van United na het vertrek van Ferguson. Wordt wel interessant om te volgen hoe dit gaat lopen volgend jaar bij Liverpool. Ben overigens ook erg benieuwd wat dit voor effect gaat hebben op het restant van de competitie voor Liverpool. Hoewel het volkomen logisch is, is het toch wel een beetje gevaarlijk om het al een aantal maanden voor je vertrek aan te kondigen. 'gaat in de koppies zitten'. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 26 januari Share Geplaatst 26 januari 51 minuten geleden zei Urbeto: Het vertrek van Klopp gaat het gebrek aan succes bij United niet stoppen hoor. Maakt niet uit. Nu Klopp weggaat verwacht ik dat deze club een terugval gaat krijgen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Urbeto Geplaatst 26 januari Share Geplaatst 26 januari 5 minuten geleden zei delichris: Maakt niet uit. Nu Klopp weggaat verwacht ik dat deze club een terugval gaat krijgen. Als dat niet uitmaakt voor je is de haat voor Liverpool dus groter dan de liefde voor United. Treurig wel. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 26 januari Share Geplaatst 26 januari 1 uur geleden zei Urbeto: Als dat niet uitmaakt voor je is de haat voor Liverpool dus groter dan de liefde voor United. Treurig wel. Dat is een aanname van je. Want je weet niet wat mijn liefde voor United is en de haat voor Liverpool. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas huijsmans Geplaatst 26 januari Share Geplaatst 26 januari Dit vind ik wel echt een opmerkelijke statistiek trouwens Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rogier. Geplaatst 26 januari Share Geplaatst 26 januari 2 minuten geleden zei bas huijsmans: Dit vind ik wel echt een opmerkelijke statistiek trouwens Vrij bizar inderdaad, toch het team waarmee menigeen het succes van Klopp bij Liverpool associeert Kan haast niet kloppen toch? Of zijn invalbeurten etc. niet meegerekend en gaat het alleen om de basisopstelling? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 26 januari Share Geplaatst 26 januari 2 minuten geleden zei Rogier.: Vrij bizar inderdaad, toch het team waarmee menigeen het succes van Klopp bij Liverpool associeert Kan haast niet kloppen toch? Of zijn invalbeurten etc. niet meegerekend en gaat het alleen om de basisopstelling? started together, inderdaad Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas huijsmans Geplaatst 26 januari Share Geplaatst 26 januari 3 minuten geleden zei Rogier.: Vrij bizar inderdaad, toch het team waarmee menigeen het succes van Klopp bij Liverpool associeert Kan haast niet kloppen toch? Of zijn invalbeurten etc. niet meegerekend en gaat het alleen om de basisopstelling? Basisopstelling. Maar dit kwam vooral door Allisson in begin 19/20, Matip die vaak geblesseerd was en Van Dijk die het seizoen 20/21 denk ik veel mistte. De enige wedstrijd die ze wel samen startten was de CL finale tegen Tottenham Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 26 januari Share Geplaatst 26 januari @delichris geen zorgen, United gaat komende jaren niet eens in de buurt komen van Liverpool. Je maakt je druk om niks. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 26 januari Share Geplaatst 26 januari 12 minuten geleden zei Kyrill: @delichris geen zorgen, United gaat komende jaren niet eens in de buurt komen van Liverpool. Je maakt je druk om niks. Ik maak me nergens druk om hoor. Ook weer een aanname. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 26 januari Share Geplaatst 26 januari Zojuist zei delichris: Ik maak me nergens druk om hoor. Ook weer een aanname. Dat is anders totaal niet uit te lezen uit je posts. Geeft niet, doe je al jarenlang hier, post je iets, als iemand wat van zegt is het een ''aanname'' .Of heb je zogenaamd niet bedoeld. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Urbeto Geplaatst 26 januari Share Geplaatst 26 januari 1 uur geleden zei delichris: Dat is een aanname van je. Want je weet niet wat mijn liefde voor United is en de haat voor Liverpool. Het is bovenal een constatering gebaseerd op je reacties hier. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 26 januari Share Geplaatst 26 januari 58 minuten geleden zei Kyrill: Dat is anders totaal niet uit te lezen uit je posts. Geeft niet, doe je al jarenlang hier, post je iets, als iemand wat van zegt is het een ''aanname'' .Of heb je zogenaamd niet bedoeld. Ik heb dat eerder nooit gezegd. Dat maak jij ervan. 16 minuten geleden zei Urbeto: Het is bovenal een constatering gebaseerd op je reacties hier. Dat ik vind dat het beste nieuws van de dag vind kan ook een compliment zijn volgens mij. Want Klopp heeft het heel goed gedaan bij Liverpool. Zo simpel is het. Ik gun die club helemaal niets. Maar wat hij er gepresteerd heeft is heel knap, want dat is lang niet altijd gelukt qua manager daar. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 26 januari Share Geplaatst 26 januari Een beetje toch zoals een Ajacied graag een Slot of Bosz ziet vertrekken bij hun huidige club omdat ze twee fantastische trainers zijn? Kan je inderdaad alleen maar als compliment naar Klopp opvatten, snap het probleem ook niet zo. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten