Sophomore Geplaatst 26 april 2023 Share Geplaatst 26 april 2023 Lekker wachtwoord veranderen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Steels Geplaatst 26 april 2023 Share Geplaatst 26 april 2023 Van mij mag Arsenal ook wel de titel pakken, gun Man City dan weer de CL..al hoop ik daar vooral op Inter Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 26 april 2023 Share Geplaatst 26 april 2023 Go Arsenal! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 26 april 2023 Share Geplaatst 26 april 2023 (bewerkt) Prima goaltje. Waardeloos verdedigd. 26 april 2023 bewerkt door MetalMichael Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 26 april 2023 Share Geplaatst 26 april 2023 Op topsnelheid een bal zo afmaken. Heel ziek. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arezo Geplaatst 26 april 2023 Share Geplaatst 26 april 2023 Wanneer Man City de PL en de CL wint komt Feyenoord in pot 1(!!!!) van de CL. Ik ga geen hup City zeggen, want dat vonden jullie zondag niet zo leuk Laat de beste maar winnen! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 26 april 2023 Share Geplaatst 26 april 2023 Ik heb West Ham - Liverpool, Chelsea - Brentford en Forest - Brighton alledrie gelijk bij rust en als eindstand. Levert me 315 euro op, maar Chelsea lijkt de storende factor... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 26 april 2023 Share Geplaatst 26 april 2023 Nou Arsenal niet veel te vertellen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 26 april 2023 Share Geplaatst 26 april 2023 (bewerkt) 4 minuten geleden zei cimbomcu: Nou Arsenal niet veel te vertellen. Haaland in vorm had er al twee in kunnen leggen. edit: 3 26 april 2023 bewerkt door Satyr Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Keeza Geplaatst 26 april 2023 Share Geplaatst 26 april 2023 Sinds wanneer kan die Viking zo dribbelen? In ieder geval; Ramsdale houdt ze erin, anders heb je gewoon een jantje aan je broek. wordt niks dit, helaas pindakaas Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 26 april 2023 Share Geplaatst 26 april 2023 Nou, dat leek me toch echt wel buitenspel, maar goed. Arsenal geen kampioen, de Premier League is voor mij weer geslaagd Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Keeza Geplaatst 26 april 2023 Share Geplaatst 26 april 2023 Ik verwacht niet dat Arsenal zelfs tegen 10 man deze pot alsnog kan gelijk spelen, laat staan winnen maar is dit geen rood voor Dias? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 26 april 2023 Share Geplaatst 26 april 2023 Oei, hele vervelende botsing bij Forest - Brighton Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 26 april 2023 Share Geplaatst 26 april 2023 Tsjah na het WK had ik een wrang gevoel over De Bruyne, maar als je dit ziet.. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
neva Geplaatst 26 april 2023 Share Geplaatst 26 april 2023 Oeff.. Chelsea. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elano Geplaatst 26 april 2023 Share Geplaatst 26 april 2023 2 uur geleden zei Keeza: Ik verwacht niet dat Arsenal zelfs tegen 10 man deze pot alsnog kan gelijk spelen, laat staan winnen maar is dit geen rood voor Dias? Je doelt op die natrappende beweging? Dat was 100% rood inderdaad. Neemt niet weg dat Arsenal het al in de voorgaande wedstrijden heeft verspeeld. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Keeza Geplaatst 27 april 2023 Share Geplaatst 27 april 2023 8 uur geleden zei Elano: Je doelt op die natrappende beweging? Dat was 100% rood inderdaad. Neemt niet weg dat Arsenal het al in de voorgaande wedstrijden heeft verspeeld. Inderdaad, steekt zijn been nog even uit op de kuiten van de Arsenal speler… Ach ja, zoals ik al zei: zelfs dan hadden ze geen kans gemaakt. ze hebben het inderdaad ‘tegen de kleintjes’ laten liggen… Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 27 april 2023 Share Geplaatst 27 april 2023 City gaat dus kampioen worden. En Chelsea kans zelfs technisch gezien nog degraderen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 27 april 2023 Share Geplaatst 27 april 2023 18 uur geleden zei Sophomore: Lekker wachtwoord veranderen Dan zou mijn goedheid nog erger misbruikt worden dan mijn gepest worden jaren, op middelbare school 😘 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Acquafresca Geplaatst 27 april 2023 Share Geplaatst 27 april 2023 12 uur geleden zei Bogatyr: Tsjah na het WK had ik een wrang gevoel over De Bruyne, maar als je dit ziet.. Als je De Bruyne hebt gevolgd, dan weet je dat KdB in een kampioenschap race 's werelds beste speler is. Jaar in jaar uit. Lange samenvatting gezien en volgens mij had Arsenal vrij weinig te vertellen. Blijf er ook bij dat Ramsdale ze sinds januari op de been houdt. Kon helaas niet eindeloos goed gaan. Liverpool wint 3e keer op rij. Gakpo weer heel goed. 4e plek zou een stunt zijn, maar gezien de tegenstanders sluit ik het oprecht niet uit. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 27 april 2023 Share Geplaatst 27 april 2023 @delichris Saka ruilen voor Rashford? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AntiChrist7 Geplaatst 27 april 2023 Share Geplaatst 27 april 2023 Op 26-4-2023 om 22:16 zei Bogatyr: Tsjah na het WK had ik een wrang gevoel over De Bruyne, maar als je dit ziet.. Raar hoe 300k per week een goeie stimulans is, maar prestige voor het vaderland niet.... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 27 april 2023 Share Geplaatst 27 april 2023 3 minuten geleden zei AntiChrist7: Raar hoe 300k per week een goeie stimulans is, maar prestige voor het vaderland niet.... Misschien omdat rest van City selectie vele malen beter is dan gehele Belgie selectie? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 27 april 2023 Share Geplaatst 27 april 2023 3 minuten geleden zei Kyrill: Misschien omdat rest van City selectie vele malen beter is dan gehele Belgie selectie? Nu hij Kapitein is van België zal hij wel plots een tandje meer kunnen bijsteken. Het is gewoon een feit dat hij op het WK de lamzak wou uithangen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 27 april 2023 Share Geplaatst 27 april 2023 5 minuten geleden zei Bogatyr: Nu hij Kapitein is van België zal hij wel plots een tandje meer kunnen bijsteken. Het is gewoon een feit dat hij op het WK de lamzak wou uithangen. Eens eens Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten