delichris Geplaatst 13 maart 2023 Share Geplaatst 13 maart 2023 48 minuten geleden zei sennid: Of het nou op de bal is of niet het is gewoon gevaarlijk. Voor hetzelfde geld had hij zijn enkel gebroken of wat dan ook. Als iedereen zegt dat het rood is en jij niet dan zegt dat al genoeg Er waren meer mensen die zeiden dat het geen rood was. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Keeza Geplaatst 14 maart 2023 Share Geplaatst 14 maart 2023 Zou het rood zijn geweest als het Xhaka was? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 14 maart 2023 Share Geplaatst 14 maart 2023 1 minuut geleden zei Keeza: Zou het rood zijn geweest als het Xhaka was? Als het exact hetzelfde was nee. Dan had ik ook gewoon gezegd dat het geel was. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 14 maart 2023 Share Geplaatst 14 maart 2023 1 uur geleden zei Keeza: Zou het rood zijn geweest als het Xhaka was? Ik had jou hoger zitten dan dit. Nu gaat Arsenal erg goed maar normaal loopt iedereen op Arsenal te zeiken.... Als ik het doe oh jeej dan springen ze als vliegen op mijn honing. Man man man. Lees vooral topic door dus dit calimero gedrag van Aaron21 kan ik echt niks mee. Haat reacties hier over Xhaka zijn niet bij te houden laatstse maanden en jaren als ik één keer bij haal krijg ik gezeik. Ik kwam hier om te zeggen Arsenal nu al maar één zege minder heeft dan heel vorig seizoen heel fijn. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Keeza Geplaatst 14 maart 2023 Share Geplaatst 14 maart 2023 (bewerkt) 3 minuten geleden zei Kyrill: Ik had jou hoger zitten dan dit. Wat heb ik je misdaan maatje? 3 minuten geleden zei Kyrill: dus dit calimero gedrag van Aaron21 kan ik echt niks mee Ligt aan zijn profielfoto denk ik 3 minuten geleden zei Kyrill: Ik kwam hier om te zeggen Arsenal nu al maar één zege minder heeft dan heel vorig seizoen heel fijn. Ja heerlijk of niet, check ook deze stats: 14 maart 2023 bewerkt door Keeza Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jotew Geplaatst 14 maart 2023 Share Geplaatst 14 maart 2023 Nou, klaar met dat gedram over wat er bij de ene club wel gebeurd(e) en bij de andere niet. Dank! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beppu Geplaatst 14 maart 2023 Share Geplaatst 14 maart 2023 3 minuten geleden zei Jotew: Nou, klaar met dat gedram over wat er bij de ene club wel gebeurd(e) en bij de andere niet. Dank! Zo een bericht zou op het Arsenal forum nooit gepost worden door een mod Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Keeza Geplaatst 14 maart 2023 Share Geplaatst 14 maart 2023 3 minuten geleden zei Beppu: Zo een bericht zou op het Arsenal forum nooit gepost worden door een mod Klopt, het moeten rode letters zijn!!! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 14 maart 2023 Share Geplaatst 14 maart 2023 Wat mooi dat blauw. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 14 maart 2023 Share Geplaatst 14 maart 2023 Arthur zou zege zijn ivm Granit Xhaka. Ik ben echt helemaal klaar met die gare Zwitser. Ik heb helemaal gehad met die Downey. Zolang ie de bal maar middencirkel uitkrijgt, ben ik tevreden. En we hebben Xhaka, dus we zijn wel een en andere gewend. Om te beginnen penalty kan je geven maar ook niet maar ja het is Xhaka en ja het is een blijft een domoor. Lokonga denkt ook, hoeveel slechte potten mag Granit nog spelen voor ik een kans krijg? Overigens zeg als fan maar meteen gelijk. Xhaka is een malloot. Verdiende rood. Vervelend al die haatreacties over Xhaka in dit topic idd. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
joostmakaay Geplaatst 14 maart 2023 Share Geplaatst 14 maart 2023 Moet wel enigzins terugkomen op m'n opmerking van eerder dit seizoen over Arsenal, had toen gedacht dat Arsenal de voorsprong nog ging choken. Maar ongeacht of ze dat nog gaan doen, is het wel verbazingwekkend hoeveel veerkracht dit Arsenal heeft, al enkele keren dat ik dacht ze puntenverlies op gingen lopen, en uiteindelijk toch met de winst er vandoor gaan (misschien wel het geluk van de kampioen juist). Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 14 maart 2023 Share Geplaatst 14 maart 2023 7 uur geleden zei PJHoutman: Vervelend al die haatreacties over Xhaka in dit topic idd. Citaat Xhaka is geen voetballer, dus het lijstje wordt nog wat kleiner. Citaat Zolang hij spelers als Elneny en Xhaka tot zijn beschikking heeft gaan ze sws geen stappen maken Citaat Die gast pakt volgens mij meer geel dan dat ie het niet doet. Ik zou ook zo'n bedrag op Xhaka zetten. Citaat Zal Xhaka wel zijn dan, hahaha Citaat Hey, Xhaka weer eens rood moeten hebben. Je verwacht het niet wel. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sennid Geplaatst 14 maart 2023 Share Geplaatst 14 maart 2023 (bewerkt) In ander nieuws: Ik zie dat er Championship wedstrijdjes op het programma staan zometeen en als ik naar de stand kijk zie ik toch wel behoorlijk veel oud premier league clubs die behoorlijk afgezakt zijn. 14 maart 2023 bewerkt door sennid Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 14 maart 2023 Share Geplaatst 14 maart 2023 8 minuten geleden zei sennid: In ander nieuws: Ik zie dat er Championship wedstrijdjes op het programma staan zometeen en als ik naar de stand kijk zie ik toch wel behoorlijk veel oud premier league clubs die behoorlijk afgezakt zijn. ik hoop dat de nummers 3 tot en met 6 promoveren maar kan natuurlijk op nummers 1 en 2 na nog maar 1 team mee promoveren haha. Ik hoop dat Sheffield punten nog gaat morsen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sennid Geplaatst 14 maart 2023 Share Geplaatst 14 maart 2023 Middlesbrough - Stoke City kijken en daarnaast CL ofc. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 17 maart 2023 Share Geplaatst 17 maart 2023 Sjonge jonge jonge.... Deze Forest verdediger had beter kunnen gaan voleyballen... Man man man Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lazy Geplaatst 19 maart 2023 Share Geplaatst 19 maart 2023 Je verwacht het niet hè 🤣🤣 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 19 maart 2023 Share Geplaatst 19 maart 2023 Zou dit een ontslagje gaan worden? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 19 maart 2023 Share Geplaatst 19 maart 2023 Wat een clown Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lazy Geplaatst 19 maart 2023 Share Geplaatst 19 maart 2023 Lijkt erop dat hij vooral ontslagen wil worden maw: zoveelste dikke ontslagpremie kan innen voor hemzelf en zijn 34 assistenten, coaches, voedingsdeskundigen etc... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 19 maart 2023 Share Geplaatst 19 maart 2023 Nou ik ga van mijn geloof af, voorzichtig begin ik in titel voor Arsenal te geloven. Saka Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 19 maart 2023 Share Geplaatst 19 maart 2023 Wat een keeper is die De Gea zeg. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Keeza Geplaatst 20 maart 2023 Share Geplaatst 20 maart 2023 Op 19-3-2023 om 07:37 zei Lazy: Je verwacht het niet hè 🤣🤣 Slaat wat mij betreft wel spijkers met koppen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 20 maart 2023 Share Geplaatst 20 maart 2023 3 uur geleden zei Keeza: Slaat wat mij betreft wel spijkers met koppen Heeft ie niet. Is een clown. Liverpool heeft een draak van een seizoen en halen Spurs bijna in al zowat nog voor plek 4 bro. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Keeza Geplaatst 20 maart 2023 Share Geplaatst 20 maart 2023 Zegt precies waar het op staat imo. Clown club inderdaad Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten