Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Brits voetbal

Baddoo

Aanbevolen berichten

48 minuten geleden zei sennid:

Of het nou op de bal is of niet het is gewoon gevaarlijk. Voor hetzelfde geld had hij zijn enkel gebroken of wat dan ook. Als iedereen zegt dat het rood is en jij niet dan zegt dat al genoeg 

Er waren meer mensen die zeiden dat het geen rood was.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei Keeza:

Zou het rood zijn geweest als het Xhaka was?

Ik had jou hoger zitten dan dit. 

Nu gaat Arsenal erg goed maar normaal loopt iedereen op Arsenal te zeiken.... Als ik het doe oh jeej dan springen ze als vliegen op mijn honing. Man man man. Lees vooral topic door dus dit calimero gedrag van Aaron21 kan ik echt niks mee. Haat reacties hier over Xhaka zijn niet bij te houden laatstse maanden en jaren als ik één keer bij haal krijg ik gezeik. 

Ik kwam hier om te zeggen Arsenal nu al maar één zege minder heeft dan heel vorig seizoen heel fijn. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 minuten geleden zei Kyrill:

Ik had jou hoger zitten dan dit. 

Wat heb ik je misdaan maatje?

dus dit calimero gedrag van Aaron21 kan ik echt niks mee

Ligt aan zijn profielfoto denk ik

Ik kwam hier om te zeggen Arsenal nu al maar één zege minder heeft dan heel vorig seizoen heel fijn. 

Ja heerlijk of niet, check ook deze stats:

bewerkt door Keeza
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Arthur zou zege zijn ivm Granit Xhaka. Ik ben echt helemaal klaar met die gare Zwitser. Ik heb helemaal gehad met die Downey.

Zolang ie de bal maar middencirkel uitkrijgt, ben ik tevreden. En we hebben Xhaka, dus we zijn wel een en andere gewend.

Om te beginnen penalty kan je geven maar ook niet maar ja het is Xhaka en ja het is een blijft een domoor. Lokonga denkt ook, hoeveel slechte potten mag Granit nog spelen voor ik een kans krijg?

Overigens zeg als fan maar meteen gelijk. Xhaka is een malloot. Verdiende rood.

Vervelend al die haatreacties over Xhaka in dit topic idd.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Moet wel enigzins terugkomen op m'n opmerking van eerder dit seizoen over Arsenal, had toen gedacht dat Arsenal de voorsprong nog ging choken. Maar ongeacht of ze dat nog gaan doen, is het wel verbazingwekkend hoeveel veerkracht dit Arsenal heeft, al enkele keren dat ik dacht ze puntenverlies op gingen lopen, en uiteindelijk toch met de winst er vandoor gaan (misschien wel het geluk van de kampioen juist).

Link naar opmerking
Deel via andere websites

7 uur geleden zei PJHoutman:

Vervelend al die haatreacties over Xhaka in dit topic idd.

Citaat

Xhaka is geen voetballer, dus het lijstje wordt nog wat kleiner.

Citaat

Zolang hij spelers als Elneny en Xhaka tot zijn beschikking heeft gaan ze sws geen stappen maken

Citaat

Die gast pakt volgens mij meer geel dan dat ie het niet doet. Ik zou ook zo'n bedrag op Xhaka zetten. :-D

Citaat

Zal Xhaka wel zijn dan, hahaha

Citaat

Hey, Xhaka weer eens rood moeten hebben. Je verwacht het niet wel.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

In ander nieuws: Ik zie dat er Championship wedstrijdjes op het programma staan zometeen en als ik naar de stand kijk zie ik toch wel behoorlijk veel oud premier league clubs die behoorlijk afgezakt zijn.

image.png.12bd0d5d2c56063f2b0857bdd09292e4.png

bewerkt door sennid
Link naar opmerking
Deel via andere websites

8 minuten geleden zei sennid:

In ander nieuws: Ik zie dat er Championship wedstrijdjes op het programma staan zometeen en als ik naar de stand kijk zie ik toch wel behoorlijk veel oud premier league clubs die behoorlijk afgezakt zijn.

image.png.12bd0d5d2c56063f2b0857bdd09292e4.png

ik hoop dat de nummers 3 tot en met 6 promoveren maar kan natuurlijk op nummers 1 en 2 na nog maar 1 team mee promoveren haha. Ik hoop dat Sheffield punten nog gaat morsen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites