Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Brits voetbal

Baddoo

Aanbevolen berichten

Op 22-11-2022 om 18:50 zei delichris:

Jammer dat het zo moest, maar hij heeft zijn eigen glazen ingegooid.

Er gaan ook geruchten ronde dat Erik ten Hag direct na het WK wordt vervangen door Luis Enrique. Ik hoop toch echt dat dit niet waar is.

Zou wel verklaren waarom Ajax Schreuder nog niet heeft ontslagen. Ik start alvast de hashtag #erikkomterug

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb vandaag tijdens werk de eerste van 2 episodes gekeken van Pierce Morgan uncensored with Christiano Ronaldo...

En ik zeg eerlijk @delichris wat een top kerel, hij is echt heel sympathiek. 

Ik wil niet zeggen 100% met hem eens ben maar ik geloof hem wel dat 90% van de kritiek op hem onzin is ja, absoluut. Vooral Wayne Rooney is bepaald niet onschuldig in zijn kritiek op Ronaldo, terwijl jaar geleden of minder nog bij hem thuis was en ging voetballen met zijn zoontje Christiano junior...

En ja Ronaldo heeft ook kritiek maar hij krijgt het nog veel meer, en als hij zegt dat alle facliteiten nog steeds zelfde bij United als in 2009 dan geloof ik dat gelijk,en zoveel schokkende dingen zegt hij in deze eerste helft van 45 minuten met Morgan nou ook weer niet...

Ik ga er van uit dat tweeling baren waarvan 1 bij de geboorte sterft gewoon echt heel veel verdriet en rouw met zich  mee brengt. Ronaldo prijst ook de reacties daarop zijn trauma van het Britse volk en de familie van  het Koningshuis...

Vanavond op morgen kijk ik de 2e helft van 45 minuten :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

40 minuten geleden zei Kyrill:

Ik heb vandaag tijdens werk de eerste van 2 episodes gekeken van Pierce Morgan uncensored with Christiano Ronaldo...

En ik zeg eerlijk @delichris wat een top kerel, hij is echt heel sympathiek. 

Ik wil niet zeggen 100% met hem eens ben maar ik geloof hem wel dat 90% van de kritiek op hem onzin is ja, absoluut. Vooral Wayne Rooney is bepaald niet onschuldig in zijn kritiek op Ronaldo, terwijl jaar geleden of minder nog bij hem thuis was en ging voetballen met zijn zoontje Christiano junior...

En ja Ronaldo heeft ook kritiek maar hij krijgt het nog veel meer, en als hij zegt dat alle facliteiten nog steeds zelfde bij United als in 2009 dan geloof ik dat gelijk,en zoveel schokkende dingen zegt hij in deze eerste helft van 45 minuten met Morgan nou ook weer niet...

Ik ga er van uit dat tweeling baren waarvan 1 bij de geboorte sterft gewoon echt heel veel verdriet en rouw met zich  mee brengt. Ronaldo prijst ook de reacties daarop zijn trauma van het Britse volk en de familie van  het Koningshuis...

Vanavond op morgen kijk ik de 2e helft van 45 minuten :)

Ik heb niets gezien en ga ook niets zien. Meneer zegt dat ten Hag hem niet steunde nou dat heeft hij wel gedaan.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

7 minuten geleden zei delichris:

Ik heb niets gezien en ga ook niets zien. Meneer zegt dat ten Hag hem niet steunde nou dat heeft hij wel gedaan.

Wat jij wil maar ik ga het wel verder kijken, wat jij zegt kan ook uit context gehaald zijn. En je kan het alleen maar 100% zeker weten door zelf te kijken :);)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei delichris:

Hij heeft het zelf gezegd dat stuk heb ik gezien op het internet.

We hebben die discussie al eerder gehad. 

Ik ben het nog steeds niet per se met je eens. Vorig seizoen scoorde vrijwel niemand bij United en stond CR op 18 goals in de PL(had alleen 1 iemand meer PL goals, Son volgens mij?) en 6 goals in de CL... 

Nu speelt Ronaldo vrijwel niks en sta je wederom niet op een CL plaats, en mag je in de EL proberen Barcelona te verslaan.

Wie moet dan wel voor de goals gaan zorgen?!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 minuten geleden zei Kyrill:

We hebben die discussie al eerder gehad. 

Ik ben het nog steeds niet per se met je eens. Vorig seizoen scoorde vrijwel niemand bij United en stond CR op 18 goals in de PL(had alleen 1 iemand meer PL goals, Son volgens mij?) en 6 goals in de CL... 

Nu speelt Ronaldo vrijwel niks en sta je wederom niet op een CL plaats, en mag je in de EL proberen Barcelona te verslaan.

Wie moet dan wel voor de goals gaan zorgen?!

Vorig seizoen was Ronaldo niet zo negatief als dit seizoen. Hij heeft gewoon bewust een vertrek geforceerd. Martial in fit en in vorm kan gewoon voor de goals zorgen. Rashford idem dito en wie weet komen ze nog met een andere spits op de proppen. Nu niet op een CL plaats staan is totaal niet belangrijk. Dat telt pas na 38 wedstrijden. Barcelona is te verslaan hoor. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Weet nou niet meteen of Amrabat zo geschikt zou zijn voor Liverpool. Past imo meer bij een defensievere ploeg die wat lager staat en waarbij men niet te veel van hem verwacht in balbezit. Italië of Spanje lijken mij daarnaast ook nog meer geschikt voor hem (iets tactischer, iets meer tijd aan de bal).

Op 9-12-2022 om 18:58 zei delichris:

Vorig seizoen was Ronaldo niet zo negatief als dit seizoen. Hij heeft gewoon bewust een vertrek geforceerd. Martial in fit en in vorm kan gewoon voor de goals zorgen. Rashford idem dito en wie weet komen ze nog met een andere spits op de proppen. Nu niet op een CL plaats staan is totaal niet belangrijk. Dat telt pas na 38 wedstrijden. Barcelona is te verslaan hoor. 

Je kan ook gewoon tegen hem zeggen dat Ronaldo dit seizoen reteslecht speelt en net zoveel toevoegt als een Vincent Janssen zou doen. Dan ben je sneller klaar.

bewerkt door Socrates
Link naar opmerking
Deel via andere websites