Kyrill Geplaatst 27 augustus 2022 Share Geplaatst 27 augustus 2022 9-0.....Weer Liverpool zoals we ze kennen of beter nog... Wauw Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rich ruzzian Geplaatst 27 augustus 2022 Share Geplaatst 27 augustus 2022 Dat Bournemouth is zo slecht. Die zijn met de kerst gedegradeerd. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Acquafresca Geplaatst 27 augustus 2022 Share Geplaatst 27 augustus 2022 4 minuten geleden zei Kyrill: 9-0.....Weer Liverpool zoals we ze kennen of beter nog... Wauw Niks mis mee natuurlijk. Eigenaar zat er ook. Hopelijk gaat ie nu niet denken "middenvelder??" Het is een Amerikaan en die zijn zoals je weet opportunistisch als fuck. Bournemouth is veruit slechtste team in EPL. Zijn eerder achteruit gegaan dan vooruit na hun degradatie. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 27 augustus 2022 Share Geplaatst 27 augustus 2022 JP van Hecke gedebuteerd voor Brighton, vorig jaar erg sterk bij Blackburn. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Azpi Geplaatst 27 augustus 2022 Share Geplaatst 27 augustus 2022 1-0 Fulham je wist gewoon dat hij ging scoren toen hij door de fans geteisterd werd Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Stefan Geplaatst 27 augustus 2022 Share Geplaatst 27 augustus 2022 Snap nu waarom ze Martinez wilde 👀 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 27 augustus 2022 Share Geplaatst 27 augustus 2022 Deze commentator bij Arsenal heeft pas na 5 minuten door dat Gabriel de 2-1 maakt en niet Jesus. Tenenkrommend slecht weer. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 27 augustus 2022 Share Geplaatst 27 augustus 2022 13 minuten geleden zei Thierryvane: Deze commentator bij Arsenal heeft pas na 5 minuten door dat Gabriel de 2-1 maakt en niet Jesus. Tenenkrommend slecht weer. Ja echt niet normaal man hahaaha Die vent kan er niks van lol Zat heel de 2e helft Gabriel Magalhaes , Jesus te noemen We hebben er knetter hard voor moeten vechten, nog altijd foutloos! Lord Odegaard Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 27 augustus 2022 Share Geplaatst 27 augustus 2022 9 minuten geleden zei Kyrill: Ja echt niet normaal man hahaaha Die vent kan er niks van lol Zat heel de 2e helft Gabriel Magalhaes , Jesus te noemen We hebben er knetter hard voor moeten vechten, nog altijd foutloos! Lord Odegaard Titeltje naar Londen dit jaar Karel? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 27 augustus 2022 Share Geplaatst 27 augustus 2022 8 minuten geleden zei Michaelinho*: Titeltje naar Londen dit jaar Karel? Nee. Ik vind dat er CL gehaald moet worden en of dat 9e en EL winst is of 4e en halve finale EL, maakt me niks uit. Maar er moet mij betreft volgend seizoen CL voetbal zijn! Ik snap verhalen over "titel" enigzins maar dat vind ik veels te kortzichtig en voetbal opportunisme, daar weiger ik in mee te gaan. Pas als we minstens thuis punt of 3 punters gaan pakken tegen teams als Liverpool of City en uit iig kranig weren, kan je mij betreft heel klein beetje van dromen voor 1% of minder. Voor nu nee titel zie ik niet als optie, like I said eerst eens zorgen je überhaupt CL haalt vind ik een moeten nu en zorgen je tegen City en Liverpool niet compleet afgaat 4x.... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FlyD Geplaatst 27 augustus 2022 Share Geplaatst 27 augustus 2022 1 uur geleden zei PJHoutman: JP van Hecke gedebuteerd voor Brighton, vorig jaar erg sterk bij Blackburn. Stond in de week in de basis in de cup-wedstrijd. Ben benieuwd, moet concurreren met oa Veltman. Wel een heel goede trainer daar met Potter. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 27 augustus 2022 Share Geplaatst 27 augustus 2022 Ik vind het wel grappig zoveel spelers uit ED niet redden in buitenland, laat staan PL.... Maar dat Tete en Veltman het heel goed doen bij BHA en Fulham, en ik denk dat misschien niet eens hun plafond nog is.... Tete was geniaal vanavond Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 27 augustus 2022 Share Geplaatst 27 augustus 2022 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 27 augustus 2022 Share Geplaatst 27 augustus 2022 56 minuten geleden zei Socrates: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
joostmakaay Geplaatst 27 augustus 2022 Share Geplaatst 27 augustus 2022 Ja leuk tegen Southampton Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 27 augustus 2022 Share Geplaatst 27 augustus 2022 Zojuist zei joostmakaay: Ja leuk tegen Southampton Inderdaad, laat hij dit maar eens zien tegen een ploeg van het kaliber Liverpool. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Azpi Geplaatst 27 augustus 2022 Share Geplaatst 27 augustus 2022 voor jullie Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 28 augustus 2022 Share Geplaatst 28 augustus 2022 13 uur geleden zei Thierryvane: Deze commentator bij Arsenal heeft pas na 5 minuten door dat Gabriel de 2-1 maakt en niet Jesus. Tenenkrommend slecht weer. Zit net de samenvatting te kijken. Daar zat het ook in ja. Jesus wat slecht Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 28 augustus 2022 Share Geplaatst 28 augustus 2022 Over Martinez, dat is gewoon een fantastische verdediger. Alleen wel erbij zeggen dat Che Adams nou niet de spits is waar hij kopduels van gaat verliezen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 28 augustus 2022 Share Geplaatst 28 augustus 2022 (bewerkt) In dat filmpje zie je op zes secondes Martinez toch gewoon een kopduel verliezen Was al wat sceptisch over deze stat, want zou zweren dat ik de Argentijn gisteren luchtduels heb zien verliezen. Niet dat dat een doodzonde is oid. Ohjah en bij die verre ingooi van Salisu won 'ie het duel ook niet. Edit: En volgens dezelfde stats zou Martinez in de overige drie PL duels slechts één luchtduel hebben gehad. Geloof het niet. 28 augustus 2022 bewerkt door Sophomore Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 28 augustus 2022 Share Geplaatst 28 augustus 2022 Alternative facts zeker, ouwe Trump Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Acquafresca Geplaatst 28 augustus 2022 Share Geplaatst 28 augustus 2022 Zowat alle kansen die Southampton creëerde waren ballen die richting Martinez werden gespeeld. En van daaruit probeerde Southampton door te voetballen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 28 augustus 2022 Share Geplaatst 28 augustus 2022 (bewerkt) 17 minuten geleden zei Sophomore: Edit: En volgens dezelfde stats zou Martinez in de overige drie PL duels slechts één luchtduel hebben gehad. Geloof het niet. Dan zou dat enige andere luchtduel de treffer van Ben Mee zijn geweest. Als iemand even drie PL wedstrijden terug wilt kijken met het verlossende antwoord. Edit: Dat duel op 6 secondes lijkt de Argentijn trouwens wèl te winnen. 28 augustus 2022 bewerkt door Sophomore Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 28 augustus 2022 Share Geplaatst 28 augustus 2022 (bewerkt) 1 uur geleden zei Acquafresca: Zowat alle kansen die Southampton creëerde waren ballen die richting Martinez werden gespeeld. En van daaruit probeerde Southampton door te voetballen. Nou en? VVD was meer bezorgd om geen hands te maken, dan daadwerkelijk proberen goal van Sancho te voorkomen... Denkt toch niet Milner zomaar iemand als VVD op zijn lazer geeft voor niks? Ergo/conclusie elke CV maakt fouten, zelfs VVD 28 augustus 2022 bewerkt door Kyrill Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 28 augustus 2022 Share Geplaatst 28 augustus 2022 1 uur geleden zei Kyrill: Nou en? VVD was meer bezorgd om geen hands te maken, dan daadwerkelijk proberen goal van Sancho te voorkomen... Denkt toch niet Milner zomaar iemand als VVD op zijn lazer geeft voor niks? Ergo/conclusie elke CV maakt fouten, zelfs VVD De VVD heeft wel redelijk wat fouten op z’n conto inderdaad ja Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten