Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Brits voetbal

Baddoo

Aanbevolen berichten

Vraag me dit al even af en kan niets vinden via Google; maar van wie is het Engels commentaar bij PL op Ziggo? Waar komt deze audio vandaan (welke zender) en wie zijn de commentatoren?

Misschien van Sky? Ik hoor wel bekende stemmen die ik wel eens in FIFA hoor.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Als Wenger nu nog niet in ziet dat het tijd is voor een frisse wind, weet ik het ook niet meer ;e

Daarbij mag van mij het bestuur nu ook wel gewoon zeggen; bedankt Wenger, maar na dit seizoen ga je maar lekker een wijngaard beginnen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dan moet je als bestuur toch ook opstappen :r Om op basis van de recente resultaten twee jaar verlenging aan te bieden.

Zoals verschillende Arsenal fans al op de radio hebben gezegd; Wenger out geeft geen garantie op verbetering met een board als deze.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dan moet je als bestuur toch ook opstappen :r Om op basis van de recente resultaten twee jaar verlenging aan te bieden.

Zoals verschillende Arsenal fans al op de radio hebben gezegd; Wenger out geeft geen garantie op verbetering met een board als deze.

Waar hebben ze gezegd dat het op basis van recente resultaten is?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Waar hebben ze gezegd dat het op basis van recente resultaten is?

Weet niet of ze dit expliciet hebben uitgesproken, maar lijkt me nogal evident. Nu weet ik dat het gevaarlijk is om in het voetbal uit te gaan van een logische gang van zaken ;c

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wenger zijn ideologie past prima bij de ideeën van het huidige bestuur. Weinig investeren, winst maken op spelers. Enigszins leuke resultaten (lees CL-geld binnen harken ieder jaar). Het bestuur wil Wenger misschien wel gewoon aanhouden, om dit te bewaken. Als er een andere trainer komt, zal die echt willen investeren. En of onze Amerikaanse vrienden daar op zitten te wachten...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Waar Arsenal normaal sterk is deze maanden, is het echt treurig ;e Tijd om door te selecteren. Speelden echt weer als een natte krant. Wat betreft Wenger; lekker het seizoen af laten maken en hopen op het beste, daarna de beste man bedanken voor zijn diensten. Het is tijd voor schoon schip. Op deze manier ga je je beste man, Alexis, ook nog verliezen. Dan is het einde helemaal zoek.

Rechterrijtje is wel lekker overdreven ;e

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Je kan nu niet opeens zeggen dat alles aan Wenger ligt, ook merendeel van het team verzaakt al tijden.

Verzaken, zeker. Sommige spelers horen niet in een Arsenal shirt te lopen. Echter, zoals door Pino wordt gezegd, is Wenger hier uiteindelijk verantwoordelijk voor toch? Hij stuurt die spelers het veld is, heeft ze allemaal zelfs gekocht, en kan ze blijkbaar niet meer motiveren/prikkelen om beter te presteren dan dit.

Je hebt geluk dat je twee duels minder hebt gespeeld en daarna nog kans maakt op die eeuwige vierde plaats.

bewerkt door Bramvinos
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Heeuj Hereford FC is kampioen geworden in de Southern League South & West :banana: ze zijn niet meer in te halen door de concurrent. nog 2x promoveren en ze zitten weer op hun niveau (National League south/north) na het faillisement.

Link naar opmerking
Deel via andere websites