Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Brits voetbal

Baddoo

Aanbevolen berichten

1 uur geleden zei delichris:

Manchester is weer Red. Een goede overwinning gezien en hopelijk worden ze een beetje zenuwachtig daar in het blauwe gedeelte. Ik verwacht het niet, maar hoop het wel.

Vind het een club van niks dat City, maar geloof er niet in dat ze het dit seizoen nog gaan weggooien

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Liverpool met z'n atletiek voetbal kan nu niet terug vallen naar de basis met ook de geblesseerden die ze hebben. Omdat het hele systeem en tactiek van ze werkt op motivatie en discipline, en dat is na een paar gewoon op. Terwijl je bij City ziet dat ze altijd terug kunnen vallen op het voetbal wat ze hebben.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 minuten geleden zei Rogier.:

Dat Foden daar geen penalty krijgt zeg :cab: Ja, hij blijft staan, maar zijn doelkans wordt ook gewoon ontnomen. Hele vreemde beslissing

Is al jaren kut in Engeland, sta als Arsenal fan nergens meer versteld van.... Was die pingel van Ward Prowse wel terecht overigens?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

9 uur geleden zei lennard95:

Bolton vandaag voor de 11e keer niet verloren :D, En dat terwijl ze met kerst 16e ofzo stonden.

Zag het ja! Volg de SKL2 voornamelijk voor Salford. Bolton slechts 5 putjes achter met een wedstrijd meer. Maarja, 't is nog altijd een wedstrijdje of 11 :) 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

https://www.nu.nl/voetbal/6121709/engelse-hekkensluiter-sheffield-united-neemt-afscheid-van-trainer-wilder.html

Toch knap wat die man heeft weten te presteren met Sheffield United sinds 2016. Dit team is op de één of andere manier dit seizoen simpelweg niet goed genoeg om zich te handhaven in de BPL..

bewerkt door Jotew
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Belachelijk dat Wilder weg is. Het is gewoon bestuurlijk falen daar. Ze hebben geen goede aankopen gedaan.

Maar er is feest in Salford. Gisteren pakken zij de Papa's John trophy na strafschoppen.

bewerkt door delichris
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ben het niet echt eens met de commentator nu bij Arsenal - Spurs. Hij zegt dat er geen kans meer is om de bal te spelen en dat de tackle van Sanchez dus geen invloed heeft, maar als je Sanchez wegdenkt dan is de bal gewoon weer in bezit van Lacazette. Dus naar mijn mening heeft de tackle van Sanchez wél invloed op het spel, terechte penalty dus. 

Sowieso wel opvallend dat Arsenal de betere ploeg is vandaag, had dat niet verwacht.  

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei PJHoutman:

Ben het niet echt eens met de commentator nu bij Arsenal - Spurs. Hij zegt dat er geen kans meer is om de bal te spelen en dat de tackle van Sanchez dus geen invloed heeft, maar als je Sanchez wegdenkt dan is de bal gewoon weer in bezit van Lacazette. Dus naar mijn mening heeft de tackle van Sanchez wél invloed op het spel, terechte penalty dus. 

Sowieso wel opvallend dat Arsenal de betere ploeg is vandaag, had dat niet verwacht.  

Het is gewoon terechte pingel, hij komt als een debiel in en komt niet eens in de buurt van de bal . Wie zegt van niet, is gewoon niet goed bezig. Nee ik als fan misschien ook niet, zijn donderdag nog in Athene geweest, en zij speelde thuis tegen Dinamo Zagreb....

Overigens werd het tegen 10 van hun, nog veel moeilijker dan tegen 11 van hun, maar winst=winst. London is Redddddddddddddd :classic_love::<

Link naar opmerking
Deel via andere websites

13 uur geleden zei Kyrill:

Het is gewoon terechte pingel, hij komt als een debiel in en komt niet eens in de buurt van de bal . Wie zegt van niet, is gewoon niet goed bezig. Nee ik als fan misschien ook niet, zijn donderdag nog in Athene geweest, en zij speelde thuis tegen Dinamo Zagreb....

Overigens werd het tegen 10 van hun, nog veel moeilijker dan tegen 11 van hun, maar winst=winst. London is Redddddddddddddd :classic_love::<

Heb Match of Day gezien, geen terechte pingel. Don't care. Compensatie voor Wolves en Burnley uit.... 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

47 minuten geleden zei Arsène:

Wat zeiden ze bij Match of the Day dan? Wat mij betreft 100% penalty. En als zelfs Oliver hem geeft..

Dat Laca tegen Sanchez aanschopt. Wat natuurlijk waar is, maar dat is er een direct gevolg van dat Sanchez zijn benen daar heeft. Hij belemmert Laca dus in het spelen van de bal. Vond het maar een raar verhaal bij MotD. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Chambers :classic_love:_O_Wat een held, man of match voor mij. Verder Lacazette, Partey en Odegaard ook super goed. Wat een comeback van Arsenal. 3-3 bij nummer 5,nadat je na halfuur al 3-0 achter stond, geweldig. Met Chambers en hoe goed Soares laatst ook al was op RB, kan je best Bellerin nieuwe uitdaging gunnen, en verkopen komende zomer. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites