Willem Geplaatst 11 november Share Geplaatst 11 november Snap niet dat jullie zo praten over al die clubs in de marge als Arsenal en Manchester United terwijl Tottenham gewoon op basis van xG met 1,8 - 1,7 van Ipswich Town heeft gewonnen! @Arezo Jij moet oppassen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arezo Geplaatst 11 november Share Geplaatst 11 november 9 minuten geleden zei Willem: Snap niet dat jullie zo praten over al die clubs in de marge als Arsenal en Manchester United terwijl Tottenham gewoon op basis van xG met 1,8 - 1,7 van Ipswich Town heeft gewonnen! @Arezo Jij moet oppassen. Denk aan je mentale postniveau. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Urbeto Geplaatst 11 november Share Geplaatst 11 november 2 uur geleden zei Kyrill: 1) Voor resultaat van gisterenavond waar niemand heeft over de wedstrijd,zonde en jammer was het verschil 6 punten. 2) Plek 4 en plek 13 is flink verschil ongeacht in punten 3) Als je wil doen in punten sure. Arsenal vorig seizoen 89 punten gehaald,29 meer dan de 60 van United en plek 2 om plek 8 4) Seizoen daarvoor 84 om 75 punten +9 ,tot nu toe +38 seizoen daarvoor 69 en 58 ,+11 maakt +49 daarvoor 74 voor United en 61 voor Arsenal,maakt het verschil+36 daarvoor 66 United en 56 Arsenal maakt +26. Daarvoor 70 Arsenal en 66 United maakt +30. Daarvoor 81 United en 63 Arsenal -18 maakt +12. Daarvoor 75 Arsenal en 69 United maakt +18. Daarvoor 71 Arsenal en 66 United maakt +23. Laatste seizoen 2014 /2015 75 voor Arsenal en 70 voor United maakt alles bij elkaar+28 voor Arsenal Ergo 5) Dit seizoen niet meegerekend ben je de laatste 10!! Seizoenen als Arsenal zijnde maar liefst 7x boven United geëindigd 6) Vaak behoorlijk ruim ook 7) United geeft over algemeen veel meer salarissen aan spelers dan Arsenal het doet 8) Ofwel ik beschouw United in feite al seizoenen lang, meestal niet als een concurrent. 9) Rivaliteit vroeger al met Keown,Van Nistelrooy, Scholes, Ferguson en Wenger etc Dat maakt toch nog altijd niet dat je arrogant hoeft te gaan zitten doen? Allemaal leuk en aardig dat Arsenal twee jaar mee heeft gedaan om de titel, maar onderaan de streep is de prijzenkast nog net zo leeg (of vol, net hoe je het bekijkt) als drie jaar terug. Of je moet op de banken gaan staan voor een na strafschoppen gewonnen Community Shield, maar dat lijkt me wat overtrokken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 11 november Share Geplaatst 11 november 1 uur geleden zei Arezo: Maar dat is toch ook in Nederland zo? Ajax en Feyenoord zijn de grootste clubs. PSV is succesvoller dan Feyenoord maar een veel kleinere club. Ja, Arsenal is een soort AZ/Twente. Geen PSV, want die hebben een Europa Cup/CL gewonnen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
timpy00 Geplaatst 11 november Share Geplaatst 11 november 3 uur geleden zei Kyrill: 1) Voor resultaat van gisterenavond waar niemand heeft over de wedstrijd,zonde en jammer was het verschil 6 punten. 2) Plek 4 en plek 13 is flink verschil ongeacht in punten 3) Als je wil doen in punten sure. Arsenal vorig seizoen 89 punten gehaald,29 meer dan de 60 van United en plek 2 om plek 8 4) Seizoen daarvoor 84 om 75 punten +9 ,tot nu toe +38 seizoen daarvoor 69 en 58 ,+11 maakt +49 daarvoor 74 voor United en 61 voor Arsenal,maakt het verschil+36 daarvoor 66 United en 56 Arsenal maakt +26. Daarvoor 70 Arsenal en 66 United maakt +30. Daarvoor 81 United en 63 Arsenal -18 maakt +12. Daarvoor 75 Arsenal en 69 United maakt +18. Daarvoor 71 Arsenal en 66 United maakt +23. Laatste seizoen 2014 /2015 75 voor Arsenal en 70 voor United maakt alles bij elkaar+28 voor Arsenal Ergo 5) Dit seizoen niet meegerekend ben je de laatste 10!! Seizoenen als Arsenal zijnde maar liefst 7x boven United geëindigd 6) Vaak behoorlijk ruim ook 7) United geeft over algemeen veel meer salarissen aan spelers dan Arsenal het doet 8) Ofwel ik beschouw United in feite al seizoenen lang, meestal niet als een concurrent. 9) Rivaliteit vroeger al met Keown,Van Nistelrooy, Scholes, Ferguson en Wenger etc In de laatste tien seizoenen heeft Arsenal 4 prijzen gewonnen (2x FA Cup, 2x community shield) en Man United 6 (Europa League, 2x FA Cup, 2x League Cup en 1x community shield) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Urbeto Geplaatst 11 november Share Geplaatst 11 november 1 minuut geleden zei Satyr: Ja, Arsenal is een soort AZ/Twente. Geen PSV, want die hebben een Europa Cup/CL gewonnen Dat is ook weer overdreven. Arsenal is met 13 landstitels op dat vlak de derde club van Engeland. Daar kunnen AZ en Twente (ook in Nederland) enkel van dromen. Maargoed, ik vind dit soort vergelijkingen tussen clubs sowieso vaak kant noch wal raken dus zie het nut er niet zo van in. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 11 november Share Geplaatst 11 november 4 minuten geleden zei Urbeto: Dat is ook weer overdreven. Arsenal is met 13 landstitels op dat vlak de derde club van Engeland. Daar kunnen AZ en Twente (ook in Nederland) enkel van dromen. Maargoed, ik vind dit soort vergelijkingen tussen clubs sowieso vaak kant noch wal raken dus zie het nut er niet zo van in. Laat mij Kyrill plagen met discutabele vergelijkingen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 11 november Share Geplaatst 11 november @Urbeto ik doe helemaal niet arrogant mijn oorspronkelijke post had een lach smiley en clown smiley,meer niet. Dat jij mij altijd serieus neemt terwijl ik niet ben ,is jouw probleem niet de mijne. Volgende keer zou ik wel 37 smileys doen.En daarnaast kreeg ik een vraag van Acquafresca , heb ik die beantwoord,ik heb verder 0.0 behoefte aan een discussie hier in dit gedrocht van een voetbal board. Ik ga hier dan ook zsm na deze post ook weer weg. Maar ik ben nog steeds en blijf verbolgen dat een bepaalde user mij gaat wijzen op denk aan je post niveau,wat complete onzin is , terwijl heel veel andere hier nog veel raarder dingen zeggen. En gewoon een goede en logische post is en was. Inhoudelijk ga ik dan ook niks zeggen over deze discussie. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fantasy Geplaatst 11 november Share Geplaatst 11 november Punt. Kunnen we het nu weer gaan hebben over Brits voetbal. Merci. Of thanks, zoals ze daar zouden zeggen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Willem Geplaatst 11 november Share Geplaatst 11 november Ik ben benieuwd wat er gaat gebeuren met Ruud van Nistelrooy bij Manchester United. Kan me voorstellen dat Ruben Amorim zijn eigen staff wil meenemen maar tegelijkertijd helpt het altijd als er een publiekslieveling zoals Van the Man naast je zit. Hij had volgens mij aangegeven alleen voor Manchester United de rol van assistent op zich te willen nemen, als hij hier weggaat zou hij dus ergens weer hoofdcoach willen worden. Ben ook benieuwd wat voor club er in dat geval voor hem zou komen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Acquafresca Geplaatst 11 november Share Geplaatst 11 november In een andere wereld wordt Pep Lijnders wss ontslagen in Oostenrijk. 2 jaar terug was hij de gedoodverfde kandidaat om de boel van Klopp over te nemen. Sinds zijn boek (echt een aanrader) is hij op rap tempo achteruit gegaan lijkt het. Salah en Liverpool hebben de gesprekken blijkbaar hervat. Dat zou een mega opsteker voor Arne Slot en vooral Liverpool zijn. Winnen tegen City en Nieuwjaar ingaan met 5+ punten voorsprong op de rest zou normaal gesproken moeten betekenen dat ze alle 3 bijtekenen. En anders zijn ze uit op geld wmb. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arles Geplaatst 11 november Share Geplaatst 11 november 52 minuten geleden zei Acquafresca: In een andere wereld wordt Pep Lijnders wss ontslagen in Oostenrijk. 2 jaar terug was hij de gedoodverfde kandidaat om de boel van Klopp over te nemen. Sinds zijn boek (echt een aanrader) is hij op rap tempo achteruit gegaan lijkt het. Salah en Liverpool hebben de gesprekken blijkbaar hervat. Dat zou een mega opsteker voor Arne Slot en vooral Liverpool zijn. Winnen tegen City en Nieuwjaar ingaan met 5+ punten voorsprong op de rest zou normaal gesproken moeten betekenen dat ze alle 3 bijtekenen. En anders zijn ze uit op geld wmb. Dat is nooit aan de orde geweest toch. Heb fans het weleens zien roepen op social media maar dit is nooit benoemd door iemand binnen de club of een serieuze journalist voor zover ik weet. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Acquafresca Geplaatst 11 november Share Geplaatst 11 november Nooit officieel gecommuniceerd, maar het leek er wel op. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arezo Geplaatst 11 november Share Geplaatst 11 november Alle Nederlanders weg bij Man Utd uit de technische staf. Afkoopsommetje mee, lekker man. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 12 november Share Geplaatst 12 november Lekker voor Ten Rouwelaar. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 12 november Share Geplaatst 12 november 1 uur geleden zei Thierryvane: Lekker voor Ten Rouwelaar. Krijgt wel een mooie afkoopsom mee. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aaron21 Geplaatst 12 november Share Geplaatst 12 november Hij zal er niet rouwig om zijn. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arezo Geplaatst 12 november Share Geplaatst 12 november 10 minuten geleden zei Aaron21: Hij zal er niet rouwig om zijn. Nou, hij liep rood aan toen hij het hoorde. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 12 november Share Geplaatst 12 november 12 minuten geleden zei Aaron21: Hij zal er niet rouwig om zijn. Dat weet ik wel zeker. Ik vind het alleen jammer dat Ruud niet mocht blijven. Maar we gaan het zien hoe Amorim het gaat doen met deze selectie. En ik ben erg benieuwd wat voor transfers er gaan komen in januari. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
timpy00 Geplaatst 12 november Share Geplaatst 12 november 2 uur geleden zei delichris: Dat weet ik wel zeker. Ik vind het alleen jammer dat Ruud niet mocht blijven. Maar we gaan het zien hoe Amorim het gaat doen met deze selectie. En ik ben erg benieuwd wat voor transfers er gaan komen in januari. Het is wachten op het gerucht dat die Zweedse spits in de interesse van Man United staat toch? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 12 november Share Geplaatst 12 november Met een vaste afkoopsom van 100 miljoen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
neva Geplaatst 12 november Share Geplaatst 12 november Die ene die uit Flamingo z'n broekzak moet komen nog? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sennid Geplaatst 12 november Share Geplaatst 12 november 10 minuten geleden zei timpy00: Het is wachten op het gerucht dat die Zweedse spits in de interesse van Man United staat toch? Zullen ze die Gyök wel wagen bij Victor? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 12 november Share Geplaatst 12 november 1 uur geleden zei neva: Die ene die uit Flamingo z'n broekzak moet komen nog? Die wel 3x tegen City scoorde Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Urbeto Geplaatst 12 november Share Geplaatst 12 november En die hopelijk zaterdag tegen Slowakije even scoort, want dan zit ik niet voor niets op de tribune. Isak - Gyökeres Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten