Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Brits voetbal

Baddoo

Aanbevolen berichten

1 uur geleden zei Acquafresca:

Zubimendi heeft volgens een Spaanse krant spijt van zijn keuze

Hopelijk blijven ze wel af van hem. Gravenberch speelt meer dan prima atm

Tja, als je na 6 wedstrijden 16e staat en er maar 1 hebt gewonnen, snap ik wel dat je graag een andere keuze had gemaakt ;c 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 uur geleden zei Acquafresca:

Zubimendi heeft volgens een Spaanse krant spijt van zijn keuze

Hopelijk blijven ze wel af van hem. Gravenberch speelt meer dan prima atm

Is alweer ontkracht. Ik denk zelf wel dat je hem er alsnog prima bij kan hebben, met zoveel wedstrijden op de kalender kan het geen kwaad om te rouleren. Als Mac Allister of Gravenberch geblesseerd raakt, ga je er momenteel kwalitatief enorm op achteruit. Met Zubimendi erbij heb je iets meer speling. Maar goed, het lijkt er dus op dat dat niet aan de orde is. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Waarom hebben Bundesligawedstrijden op Viaplay vaak Engels commentaar maar de Nederlandse niet? Die vent die nu bij Tottenham commentaar geeft snapt er vrij weinig van. Snapt niet dat de VAR niet ingrijpt als Vicario hands maakt buiten de 16. Geen doorgebroken speler of iets dergelijks dus dan is het hoe dan ook geen penalty dus mag de VAR niet ingrijpen.

Daarna zegt ie dat Flekken een goede redding heeft op het schot van Mbeumo. Dat is dus zijn teamgenoot ;c

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 minuut geleden zei Willem:

Dit seizoen speciaal regels in het leven geroepen om blokkeren bij corners etc. tegen te gaan en vervolgens mag Arsenal toch gewoon met 3 man de keeper van City omsingelen en vastzetten

Daarentegen mag City met 11 spelers de scheids belagen terwijl daar dit jaar ook speciaal regels voor in het leven zijn geroepen. Jammer dat ze niet meer doorzetten en al die kneuzen een kaart geven.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

40 minuten geleden zei timpy00:

Was aardig terecht toch? 

Denk niet dat het daar om gaat. Ik neem aan dat je begrijpt dat vrijwel iedere neutrale kijker wel een keer klaar is met de heerschappij van Man City. Tijd voor een andere kampioen. Laat Liverpool of Arsenal maar eens doorpakken. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

55 minuten geleden zei Urbeto:

Denk niet dat het daar om gaat. Ik neem aan dat je begrijpt dat vrijwel iedere neutrale kijker wel een keer klaar is met de heerschappij van Man City. Tijd voor een andere kampioen. Laat Liverpool of Arsenal maar eens doorpakken. 

Ik kijk wel te neutraal dan denk ik. Wil vooral leuke dingen zien in een wedstrijd.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Draadje over wat bijzondere beslissingen. Vond vooral dat van Haaland opmerkelijk na de 2-2. Dat de VAR daar niet eens naar kijkt blijkbaar. Hopelijk pakt te tuchtcommissie dat wel nog aan, want super onsportief om de bal zo op het achterhoofd van een tegenstander te gooien.

bewerkt door 007mark
Link naar opmerking
Deel via andere websites

29 minuten geleden zei 007mark:

Draadje over wat bijzondere beslissingen. Vond vooral dat van Haaland opmerkelijk na de 2-2. Dat de VAR daar niet eens naar kijkt blijkbaar. Hopelijk pakt te tuchtcommissie dat wel nog aan, want super onsportief om de bal zo op het achterhoofd van een tegenstander te gooien.

Ik vind hier vooral bijzonder aan dat een commentator zich zo calimero achtig opstelt en vergeet dat hem dit werk kan schelen in de toekomst.

Verder is van Haaland toch geen rood waarom moet de VAR daar naar kijken? Verder over die voorbeelden van gisteren kun je wel redelijk over twisten en is vooral zoeken toch? 

Want hoezo verpest hij de wedstrijd? Wellicht is Trossard behoorlijk idioot bezig geweest sinds zijn eerste gele kaart?

bewerkt door timpy00
Link naar opmerking
Deel via andere websites

De beslissing an sich om Trossard een tweede gele kaart te geven was niet onterecht vind ik. Hij geeft die bal een lel nadat er is gefloten. Volgens de regels is dat geel. De inconsequentheid waarmee deze regel wordt toegepast (of eerder niet wordt toegepast) is echter wat het dubieus maakt. Eerder schopte Doku ook de bal weg en die kreeg weer geen geel. Zo zijn er tal van voorbeelden waarbij een regel op het ene moment en voor de ene ploeg wel wordt toegepast, en drie minuten later aan de andere kant niet.

Snap wel dat ze boos zijn bij Arsenal, maar zij hebben er ook wel topsport van gemaakt om altijd in de slachtofferrol te kruipen en het hardst te janken van iedereen. 

Wel echt jammer dat die 2-2 nog viel. Kostbare punten in de race voor de titel die zomaar het verschil kunnen maken. Ook in sentiment trouwens. Bij 1-2 Was Arsenal er echt mega in gaan geloven, nu zal er toch een soort teleurstelling heersen ongeacht dat een punt met tien man uit bij City mega goed is.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 minuut geleden zei Beppu:

De beslissing an sich om Trossard een tweede gele kaart te geven was niet onterecht vind ik. Hij geeft die bal een lel nadat er is gefloten. Volgens de regels is dat geel. De inconsequentheid waarmee deze regel wordt toegepast (of eerder niet wordt toegepast) is echter wat het dubieus maakt. Eerder schopte Doku ook de bal weg en die kreeg weer geen geel. Zo zijn er tal van voorbeelden waarbij een regel op het ene moment en voor de ene ploeg wel wordt toegepast, en drie minuten later aan de andere kant niet.

Snap wel dat ze boos zijn bij Arsenal, maar zij hebben er ook wel topsport van gemaakt om altijd in de slachtofferrol te kruipen en het hardst te janken van iedereen. 

Wel echt jammer dat die 2-2 nog viel. Kostbare punten in de race voor de titel die zomaar het verschil kunnen maken. Ook in sentiment trouwens. Bij 1-2 Was Arsenal er echt mega in gaan geloven, nu zal er toch een soort teleurstelling heersen ongeacht dat een punt met tien man uit bij City mega goed is.

Volgens mij kan er over de corners van Arsenal en de vrije trap bij het doelpunt ook genoeg gediscussieerd worden. Dus kan totaal niet zeggen dat Arsenal bestolen is.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja, mooi hoor, na de 1-1 en natuurlijk vooral na de 1-2 heeft Arsenal ongeveer 15 minuten op de grond gelegen. Haaland gaf een reden om echt te gaan liggen. 

De 1-2 mag natuurlijk nooit tellen, maar daar heeft Arteta niks over gezegd? 

edit: Kijk eens aan: https://www.vi.nl/nieuws/laffe-actie-haaland-in-topper-tegen-arsenal-wordt-niet-bestraft

bewerkt door Satyr
Link naar opmerking
Deel via andere websites