La Pulga Geplaatst 3 augustus Share Geplaatst 3 augustus Leuk zometeen een battle tussen Ten Hag en Slot, kan alleen niet vinden waar deze te zien zal zijn. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 4 augustus Share Geplaatst 4 augustus Arne heeft toch binnen no time Liverpool naar zijn hand gezet. Uitstekende resultaten nu in Amerika met lyrische reacties van supporters. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 5 augustus Share Geplaatst 5 augustus Wel ''maar'' een oefencampagne he. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Acquafresca Geplaatst 8 augustus Share Geplaatst 8 augustus Alles wijst erop dat Zubimendi eerste transfer van Slot wordt. Dat wordt wel een geile middenveld hoor. Zubi - Macca Szobo Al moet ik zeggen dat Elliot ook een eerlijke kans verdient ipv Szoboszlai. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aaron21 Geplaatst 8 augustus Share Geplaatst 8 augustus Zo familiair die benamingen. Wie is Macca? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jotew Geplaatst 8 augustus Share Geplaatst 8 augustus 13 minuten geleden zei Aaron21: Zo familiair die benamingen. Wie is Macca? Ik gok Mac Allister Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aaron21 Geplaatst 8 augustus Share Geplaatst 8 augustus 8 minuten geleden zei Jotew: Ik gok Mac Allister Acqua mag blijkbaar Macca zeggen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arles Geplaatst 8 augustus Share Geplaatst 8 augustus Wordt wel een heel lekker middenveld zo. Past ook precies binnen de speelwijze van Slot. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 10 augustus Share Geplaatst 10 augustus Manchester United en Bayern zouden een overeenstemming hebben bereikt omtrent Matthijs de Ligt. Het bedrag zou rond de 50 miljoen zijn. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 10 augustus Share Geplaatst 10 augustus (bewerkt) 20 minuten geleden zei delichris: Manchester United en Bayern zouden een overeenstemming hebben bereikt omtrent Matthijs de Ligt. Het bedrag zou rond de 50 miljoen zijn. Ook Mazraoui, 20 miljoen bonussen bijgerekend. 10 augustus bewerkt door Bogatyr Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 10 augustus Share Geplaatst 10 augustus 14 minuten geleden zei Bogatyr: Ook Mazraoui, 20 miljoen bonussen bijgerekend. Klopt. Wan Bissaka gaat naar WHU. Of ik nou tevreden ben over deze transfers weet ik niet. Dat United verdedigers nodig heeft was wel duidelijk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 10 augustus Share Geplaatst 10 augustus Wat doet hij.... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 10 augustus Share Geplaatst 10 augustus 7 minuten geleden zei La Pulga: Wat doet hij.... Ik snap hem wel, maar Amad had zelf moeten schieten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 10 augustus Share Geplaatst 10 augustus 23 minuten geleden zei delichris: Ik snap hem wel, maar Amad had zelf moeten schieten. Hij had em gewoon beter moeten inspelen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 10 augustus Share Geplaatst 10 augustus Wat kunnen jullie mij vertellen over Gabriel Sara? MIddenvelder Norwich. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 11 augustus Share Geplaatst 11 augustus Slot doet het weer prima vandaag. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CrisChivu Geplaatst 11 augustus Share Geplaatst 11 augustus (bewerkt) Lijkt me beetje dat dit de namen een beetje worden bij Man Utd? Komt er nog wat, moet er nog wat af? Zelf zou ik nog proberen afscheid te nemen van Eriksen, Maguire en Antony misschien toch maar je (flinke) verlies op pakken met eventueel een huur + Koopoptie Verder is natuurlijk dé transfer FDJ maar die zie ik niet komen. Edit: ik geloof dat amrabat zelfs al weg is. 11 augustus bewerkt door CrisChivu Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenstra Geplaatst 11 augustus Share Geplaatst 11 augustus Dat nieuwe derde shirt van Man Utd Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Acquafresca Geplaatst 12 augustus Share Geplaatst 12 augustus Chelsea weer in gesprek met Joao Felix. Die hebben zoveel gekocht, dat ze aan de tweede ronde zijn begonnen. Zubimendi besluit aankomende uren of die bij Sociedad wilt blijven of naar Liverpool vertrekt. Liverpool gaat iig zijn clausule activeren. Moet wel zeggen dat Gravenberch gisteren prima speelde Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 12 augustus Share Geplaatst 12 augustus 14 uur geleden zei CrisChivu: Lijkt me beetje dat dit de namen een beetje worden bij Man Utd? Komt er nog wat, moet er nog wat af? Zelf zou ik nog proberen afscheid te nemen van Eriksen, Maguire en Antony misschien toch maar je (flinke) verlies op pakken met eventueel een huur + Koopoptie Verder is natuurlijk dé transfer FDJ maar die zie ik niet komen. Edit: ik geloof dat amrabat zelfs al weg is. Dit is nog steeds plekkie 4/5 kwaliteit hoor. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Acquafresca Geplaatst 12 augustus Share Geplaatst 12 augustus Kom maar op met de prognoses. 1. City 2. Liverpool 3. Arsenal 4. Aston Villa Bournemouth en Ipswich zie ik degraderen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rich ruzzian Geplaatst 12 augustus Share Geplaatst 12 augustus Tottenham geeft veel geld uit aan Solanke. Is die jongen volgens mij echt niet waard Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 12 augustus Share Geplaatst 12 augustus 36 minuten geleden zei Acquafresca: Kom maar op met de prognoses. 1. City 2. Liverpool 3. Arsenal 4. Aston Villa Bournemouth en Ipswich zie ik degraderen. 1. Man City 2. Liverpool 3. Arsenal 4. Newcastle Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rogier. Geplaatst 12 augustus Share Geplaatst 12 augustus 1. Arsenal 2. City 3. Liverpool ————— (gat, hierboven: +- 85 punten) 4. Chelsea ————— (gat, hierboven: +- 73 punten) 5. United 6. Tottenham 7. Newcastle 8. Aston Villa ————— (gat - hierboven: +- 62-68 punten) Arsenal vooral op hoop en omdat we de twee hierboven al City op 1 hebben. Chelsea zal lijn 2e seizoenshelft vast doortrekken, en zie Aston Villa eigenlijk wegzakken (al dan niet heel dicht op de rest) met CL-voetbal er nu bij (ondanks Emery). Denk dat United met de verdedigende versterkingen, en de middenvelder die ongetwijfeld nog gaat komen, weer dicht erop zal zitten (komt die niet, plek 8). Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas huijsmans Geplaatst 12 augustus Share Geplaatst 12 augustus 1. City 2. Arsenal 3. Liverpool Hier denk ik inderdaad ongeveer hetzelfde gat als Rogier heeft. Misschien dat Liverpool weer wat achter Arsenal en City gaat eindigen 4. United 5. Tottenham Een gelijksoortig gat 6. Newcastle 7.Chelsea 8. Crystal Palace 9. Aston Villa De rest eindigt vaak zo dichtbij elkaar dat het echt alle kanten op gaat. Als Chelsea Pochettino had gehouden had ik ze hoger ingeschat. Zaten er echt lekker in en stellen dan, voor de verandering, weer eens een nieuwe trainer aan. Met de selectie van hun zie ik het heel lastig worden om iedereen tevreden te houden en om dat te managen. Crystal Palace met Glasner en hun vorm aan het einde van het vorige seizoen kan zomaar verrassen en misschien nog wel hoger eindigen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten