Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Brits voetbal

Baddoo

Aanbevolen berichten

20 minuten geleden zei delichris:

Manchester United en Bayern zouden een overeenstemming hebben bereikt omtrent Matthijs de Ligt. Het bedrag zou rond de 50 miljoen zijn.

Ook Mazraoui, 20 miljoen bonussen bijgerekend.

bewerkt door Bogatyr
Link naar opmerking
Deel via andere websites

14 minuten geleden zei Bogatyr:

Ook Mazraoui, 20 miljoen bonussen bijgerekend.

Klopt. Wan Bissaka gaat naar WHU. Of ik nou tevreden ben over deze transfers weet ik niet. Dat United verdedigers nodig heeft was wel duidelijk.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Lijkt me beetje dat dit de namen een beetje worden bij Man Utd? Komt er nog wat, moet er nog wat af?

Zelf zou ik nog proberen afscheid te nemen van Eriksen, Maguire en Antony misschien toch maar je (flinke) verlies op pakken met eventueel een huur + Koopoptie 

Verder is natuurlijk dé transfer FDJ maar die zie ik niet komen.

Edit: ik geloof  dat amrabat zelfs al weg is.

lineup (1).png

bewerkt door CrisChivu
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Chelsea weer in gesprek met Joao Felix. Die hebben zoveel gekocht, dat ze aan de tweede ronde zijn begonnen. :-D

Zubimendi besluit aankomende uren of die bij Sociedad wilt blijven of naar Liverpool vertrekt. Liverpool gaat iig zijn clausule activeren. Moet wel zeggen dat Gravenberch gisteren prima speelde

Link naar opmerking
Deel via andere websites

14 uur geleden zei CrisChivu:

Lijkt me beetje dat dit de namen een beetje worden bij Man Utd? Komt er nog wat, moet er nog wat af?

Zelf zou ik nog proberen afscheid te nemen van Eriksen, Maguire en Antony misschien toch maar je (flinke) verlies op pakken met eventueel een huur + Koopoptie 

Verder is natuurlijk dé transfer FDJ maar die zie ik niet komen.

Edit: ik geloof  dat amrabat zelfs al weg is.

lineup (1).png

Dit is nog steeds plekkie 4/5 kwaliteit hoor.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

36 minuten geleden zei Acquafresca:

Kom maar op met de prognoses.

1. City

2. Liverpool

3. Arsenal

4. Aston Villa

Bournemouth en Ipswich zie ik degraderen. 

1. Man City

2. Liverpool

3. Arsenal

4. Newcastle

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1. Arsenal

2. City

3. Liverpool

————— (gat, hierboven: +- 85 punten)

4. Chelsea

————— (gat, hierboven: +- 73 punten)

5. United

6. Tottenham

7. Newcastle

8. Aston Villa

————— (gat - hierboven: +- 62-68 punten)

Arsenal vooral op hoop en omdat we de twee hierboven al City op 1 hebben. Chelsea zal lijn 2e seizoenshelft vast doortrekken, en zie Aston Villa eigenlijk wegzakken (al dan niet heel dicht op de rest) met CL-voetbal er nu bij (ondanks Emery). Denk dat United met de verdedigende versterkingen, en de middenvelder die ongetwijfeld nog gaat komen, weer dicht erop zal zitten (komt die niet, plek 8).

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1. City

2. Arsenal

3. Liverpool

Hier denk ik inderdaad ongeveer hetzelfde gat als Rogier heeft. Misschien dat Liverpool weer wat achter Arsenal en City gaat eindigen

4. United

5. Tottenham

Een gelijksoortig gat

6. Newcastle

7.Chelsea

8. Crystal Palace

9. Aston Villa

De rest eindigt vaak zo dichtbij elkaar dat het echt alle kanten op gaat. Als Chelsea Pochettino had gehouden had ik ze hoger ingeschat. Zaten er echt lekker in en stellen dan, voor de verandering, weer eens een nieuwe trainer aan. Met de selectie van hun zie ik het heel lastig worden om iedereen tevreden te houden en om dat te managen. Crystal Palace met Glasner en hun vorm aan het einde van het vorige seizoen kan zomaar verrassen en misschien nog wel hoger eindigen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites