Urbeto Geplaatst 21 april Share Geplaatst 21 april Rangnick had er wel zinnige woorden over destijds. De manager is niet het probleem en plastische ingrepen zijn niet genoeg. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 21 april Share Geplaatst 21 april MAN MAN. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beppu Geplaatst 21 april Share Geplaatst 21 april Hele kleine meneer is dat. Altijd al geweest. Hoe durf je ook na zo'n een wedstrijd en na zo'n seizoen voor jou persoonlijk. Engnek. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 21 april Share Geplaatst 21 april 49 minuten geleden zei Beppu: Hele kleine meneer is dat. Altijd al geweest. Hoe durf je ook na zo'n een wedstrijd en na zo'n seizoen voor jou persoonlijk. Engnek. Niet normaal he. Die komt zelfs niet in de basis bij Coventry. Wat een eikel. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 21 april Share Geplaatst 21 april Los van beleid, elftal, selectie. Er zit al sinds Ten Hag er is, totaal geen lijn in het spel. De ene keer winnen ze knap 3-0, de andere keer verliezen ze weer lullig 1-0, dan winnen ze weer 0-1, daarna weer 0-2 verlies in eigenhuis. Het is elke week weer raak, en god zegene de greep voetbal. Neem dan ook nog de aankopen Onana, Malacia, Amrabat, Weghorst, Antony mee en je kan Ten Hag heel veel verwijten. @Rogier. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 22 april Share Geplaatst 22 april 8 uur geleden zei cimbomcu: Los van beleid, elftal, selectie. Er zit al sinds Ten Hag er is, totaal geen lijn in het spel. De ene keer winnen ze knap 3-0, de andere keer verliezen ze weer lullig 1-0, dan winnen ze weer 0-1, daarna weer 0-2 verlies in eigenhuis. Het is elke week weer raak, en god zegene de greep voetbal. Neem dan ook nog de aankopen Onana, Malacia, Amrabat, Weghorst, Antony mee en je kan Ten Hag heel veel verwijten. @Rogier. Voor Ten Hag zat er geen lijn in het spel. Dit gaat al jaren zo. Kijk naar van Gaal, Mourinho, Solskjaer, Ragnick. De ene week spelen heel goed en de andere week is het drama. En over je aankopen ben ik het niet eens. Onana heeft zeker het laatste half jaar ook veel punten gepakt. Malacia is meer dan een jaar eruit vanwege een blessure. Amrabat is gehaald vanwege een goed WK blijkbaar, maar komt gewoon snelheid te kort. Weghorst scoorde gewoon veel te weinig, maar werkte wel heel hard. En Antyony tja. Ik hoop dat Ratcliffe de boel snel op orde heeft bestuurlijk gezien zodat je daarna door kan richting het veld. @Bogatyr Die hele Antony met pek en veren op de ferry zetten en richting het vaste land. Die gozer is nooit zijn geld waard geweest. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beppu Geplaatst 22 april Share Geplaatst 22 april Dus je bent het wel eens over de aankopen? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 22 april Share Geplaatst 22 april Ik ben wel gecharmeerd van Onana, maar de vraag is of je een De Gea voor hem moest weg doen. Bij Onana heb ik het idee dat hij mentaal niet geschikt is voor de absolute top. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 22 april Share Geplaatst 22 april 56 minuten geleden zei cimbomcu: Ik ben wel gecharmeerd van Onana, maar de vraag is of je een De Gea voor hem moest weg doen. Bij Onana heb ik het idee dat hij mentaal niet geschikt is voor de absolute top. Qua kwaliteiten is hij niet geschikt voor Manchester, maar qua mentaliteit wel. Deze club kent niet alleen maar een 'slechte periode'. Dit duurt al ongeveer tien jaar (correct me if i'm wrong). United is gewoon niet meer top. De meeste van hun spelers zouden niet in het team uit het Ferguson-tijdperk komen, maar dat tijdperk is gewoon dood en begraven. De waarheid is eigenlijk dat veel van hun spelers prima zijn voor wat United op dit moment maar is. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Acquafresca Geplaatst 22 april Share Geplaatst 22 april 14 uur geleden zei Rogier.: Zou goed kunnen, maar die jongen kan natuurlijk geen kloten van het voetballen-gedeelte. Dat is meer mijn punt. Zo zijn er nog wel meer, maar met zulke jongens in de ploeg kan je niet verwachten dat je ook qua spel richting de top-4 gaat komen. Daar ben ik het mee eens hoor. Maar McTominay is één van de weinigen die (zijn) niveau haalt. Daarvoor kan je nog minstens 5 andere namen noemen. Om even Liverpool erbij te halen; Liverpool had toen Edwards veel meer zeggenschap op transfer gebied gegeven. Daarvoor was hij een stats man. Zo was hij die tegen Klopp in ging wat betreft Salah. Klopps voorkeur was Brandt. Alisson en vDijk waren meer obvious keuzes, maar zo wilde hij ook heel graag Jota erbij. Het is nog afwachten wie de manager wordt (gisteren zat Mou op de tribune), maar ik verwacht weer dat Edwards veel zeggenschap daarover krijgt. Robinson staat blijkbaar ook hoog op zijn lijstje als vervanger van Robertson. Statistisch gezien één vd beste linksbacks in de EPL en moet niet heel veel kosten Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 22 april Share Geplaatst 22 april Uhmmm United heeft gewoon gigantisch bagger seizoen en 0-3 voorsprong weggeven tegen Coventry onderscheid dat alleen maar. En ja ik geeef gelijk toe ik zie United weinig live maar dat heb ik met Arsenal helaas ook regelmatig door werk. Feit is wel dat United nog maar 18 punten maximaal kan pakken en dat ze nu 15 punten minder hebben, dan heel vorig seizoen. En ik acht de kans heel klein ze komende 6 wedstrijden 5x gaan winnen en maar 1x verliezen. Waar Spurs min of meer nu al tegen overgestelde is, die hebben nu na 32 duels al hun totaal aantal punten van heel vorig seizoen 60, nu al te pakken, dus die gaan vorig seizoen sowieso al overtreffen bijvoorbeeld. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 22 april Share Geplaatst 22 april 7 uur geleden zei Beppu: Dus je bent het wel eens over de aankopen? Nee, want je leest niet goed. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Acquafresca Geplaatst 22 april Share Geplaatst 22 april Ruben Amorim 1/1 Arne Slot 3/1 Roberto De Zerbi 4/1 Xabi Alonso 10/1 Gary O'Neil 12/1 Pepijn Lijnders 14/1 Santos Thiago Motta 16/1 Jose Mourinho 16/1 Julian Nagelsmann 20/1 Thomas Tuchel 20/1 Roger Schmidt 20/1 Gareth Southgate 20/1 Andoni Iraola 25/1 Pep Guardiola 80/1 David Moyes 100/1 Roy Hodgson 150/1 Interessant lijstje toch wel. Vooral Guardiola Ornstein maakte net bekend dat Amorim het wss niet gaat worden (whu blijkbaar). Ik ben geen fan van De Zerbi. Xabi Alonso blijft iig nog een jaartje. Arne Slot ook wtf. Ik denk iig dat er 4 reële opties zijn: Zidane, Mourinho, Marco Silva of Motta. Gezien de macht die Edwards straks gaat krijgen binnen Liverpool denk ik dat het één van de laatste twee wordt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 22 april Share Geplaatst 22 april @Acquafresca Zidane kan je ook doorstrepen die gaat of naar Bayern of Franse nationale elftal. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 22 april Share Geplaatst 22 april https://twitter.com/willbalsam/status/1782471994337816802 Timber is back! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 22 april Share Geplaatst 22 april 11 minuten geleden zei Thierryvane: https://twitter.com/willbalsam/status/1782471994337816802 Timber is back! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenstra Geplaatst 22 april Share Geplaatst 22 april Lijkt toch wel wat serieuzer gedonder te zijn rondom Nottingham Forest. Als je Twitter moet geloven (meestal een slecht idee) dan trekken ze in feite de Premier League en FA in twijfel. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 23 april Share Geplaatst 23 april Klopt. Bij Forest - Everton was namelijk een VAR die fan is van Luton. Volgend Forest hadden zij 3x een 100% strafschop moeten krijgen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rich ruzzian Geplaatst 23 april Share Geplaatst 23 april Whu, als die Amorim weten te strikken wordt dat ook echt een interessante ploeg Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arezo Geplaatst 23 april Share Geplaatst 23 april Is slot 'topfavoriet' om trainer bij Liverpool te worden? Staat op 1 bij de bookmakers? Moet ik mij zorgen maken? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 23 april Share Geplaatst 23 april 2 uur geleden zei delichris: Klopt. Bij Forest - Everton was namelijk een VAR die fan is van Luton. Volgend Forest hadden zij 3x een 100% strafschop moeten krijgen. Er worden altijd fouten gemaakt in de PL , gigantisch veel... En heel veel scheidsrechters komen uit Manchester, het is wat het is. Ik geef Forest weinig kans. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Urbeto Geplaatst 23 april Share Geplaatst 23 april Deze man is sowieso nooit van controverse gevrijwaard geweest. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Acquafresca Geplaatst 23 april Share Geplaatst 23 april Het is sowieso belachelijk dat de duurste competitie in de wereld wekelijks niet in staat is om 10 mensen kunnen vinden om een wedstrijd te leiden. Volgens mij is er geen andere topcompetitie waar zoveel fout gaat qua scheidsrechters. Ook Var heeft niet geholpen. Dat is ronduit idioot. Ik denk dat de ranglijst redelijk anders uitzag als de scheidsrechters betere keuzes hadden gemaakt. En nee, dan praat ik niet alleen over Liverpool. Arne Slot zou echt een foute keuze zijn. Die heeft een tussenstap nodig. Wellicht bij Milan of een andere club Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 23 april Share Geplaatst 23 april 1 uur geleden zei Acquafresca: Arne Slot zou echt een foute keuze zijn. Die heeft een tussenstap nodig. Wellicht bij Milan of een andere club De groote van de club en de prestatiedruk zal naar mijn mening niet veel verschillen bij Liverpool of Milan. Een tussenstap gaat Arne overigens niet doen denk ik. Die staat enkel open voor de échte topclubs, waar Liverpool ook tussen past. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Urbeto Geplaatst 23 april Share Geplaatst 23 april Ik zie Milan wel voor De Zerbi gaan waardoor Liverpool voor Slot zal gaan. Maar bovenal begrijp ik niet waarom Liverpool niet voor Amorim gaat. Lijkt me de beste kandidaat. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten