Jump to content

Brits voetbal

Baddoo

Recommended Posts

De aanklachten van City zijn toch totaal wat anders dan deze aanklachten? Dit is volgens mij gewoon een kwestie van te veel geld uitgeven voor wat er binnenkort en bij City gaat het over de manier hoe ze aan het geld zijn gekomen met verboden sponsordeals etc.

Op 8-4-2024 om 19:07 zei bas huijsmans:

De aanklachten van City zijn toch totaal wat anders dan deze aanklachten? Dit is volgens mij gewoon een kwestie van te veel geld uitgeven voor wat er binnenkort en bij City gaat het over de manier hoe ze aan het geld zijn gekomen met verboden sponsordeals etc.

Maar City zijn ze dus al sinds 2018 aan het onderzoeken...

En nog steeds geen ''straf''/''uitspraak'' en heel veel andere clubs intussen wel... Ik vind het hoogst verdacht iig..

5 minuten geleden zei Kyrill:

@Acquafrescais lekekr weer. Ik ga nu zo Newcastle - City kijken tot dat City 3 goals verschil voorkomt, dan stop ik ermee. Uiteraard hoop ik op winst Newcastle of gelijkspel desnoods. 

Newcastle - Tottenham is het he. City speelt om 16.00 uur tegen Luton.

Wel jammer dat je dan Koert Westerman op zo'n potje als commentator krijgt....

Zojuist zei bas huijsmans:

Newcastle - Tottenham is het he. City speelt om 16.00 uur tegen Luton.

Wel jammer dat je dan Koert Westerman op zo'n potje als commentator krijgt....

Ja hebt gelijk idd. Mijn fout hahaaha. Keer Spurs kijken moet kunnen 😅

Ontzettende lelijke kutclub dat City. Geen reet aan de titelrace in deze competitie de laatste jaren. Je weet van te voren al wie er gaat winnen. Het is alleen de vraag hoe lang de anderen enigzins mee kunnen draaien met City, maar vroeg of laat lopen ze toch weg.